1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 11 Apr 2014.

  1. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Din pacate trebuie sa cauti sa schimbi cutia de viteze.Economic este foarte scump sa o repari.Dupa aia o sa o demontezi pe a ta si o sa spui ce ai gasit acolo.Si un lant rupt e posibil.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, asa e. M-am interesat cred in toate locurile care repara automate.
    Am luat decizia sa o schimb cu una manuala 6+1, cu tot ce presupune asta. Apoi voi vedea ce are si asta multitronic inauntru, posibil sa nu fie asa grav, dar asta voi vedea.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate sa confirme cineva daca cutia multitronic cod GHQ de pe audi A6 C5 1,9 TDI motor AVF din 2005 potriveste in locul celei cu cod FWL de pe audi A6 C5 1,9 TDI motor AVF din 2003 ?
    In Etka sunt cam identice, doar ca e diferenta asta de cod, de litere, de asta sunt putin sceptic ;)
     
    Ultima editare: 24 Apr 2015
  4. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Probabil difera calculatorul cutiei(este incorporat in cutie,la spate) dar ala e simplu de schimbat,pui a tau.Restul e pur mecanic.Un ecu de cutie e in jur de 1000 eur nou,deci iti recuperezi cel putin 300+ ceva piese din cutia defecta.Nu ar fi o afacere rea.Daca pretul e bun da buzna.
     
    Ultima editare: 24 Apr 2015
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da...dupa mai multa "lectura" vad ca la GHQ, cel putin calculatorul are mufa rotunda iar la FWL are mufa dreptunghiulara, deci nu stiu daca va potrivi exact al meu si cine stie ce alte nepotriviri mai exista.
    Of, sunt nevoit sa imi setez iar "hardul" pe manuala, am crezut ca voi scapa...
     
  6. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Faci cum vrei,dar in necunoscut te duci pe varianta manual.Daca cutia respectiva ESTE tot 01J deci mecanic e la fel.Ce poate diferi e calculatorul cutiei care il poti schimba usor(si e la fel cu al tau la montaj,prinderi etc) si iti poti recupera si din bani.Asta era ideea.Fa cum vrei Eu nu mai spun nic.
     
  7. geo1975

    geo1975 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 ,2,5 tdi v6 , an 2004,BDG 163cp
    salut

    Salut,
    Sunt posesorul unui audi A6 C5 an 2004, 120kw si a inceput sa se simte schimbarea de viteze ca un mic soc, se aude un mic vuiet la schimbarea treptelor. Mentionez ca am schimbat uleiul din cutie acum 6 luni. Imi puteti spune ce ar trebui sa fac si unde sa intervin pentru ca in Galati nu am auzit de un mecanic in cutii multitronic ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Oct 2015
  8. djakkk 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Porvoo, Finland
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI 4G2, C7, 4GC 2012 multitronic 8 trepte
    salut

    Am si eu un audi a6 1.8t 2001 . Tot automat. Ceva de genu am patit si eu. Dar la mine inca merge. Schimba greu 5 si 6 . Cand am luato am stiut de problema. Persoana respectiva mia zis ca e cutia. Eu unul nu cred ca e cutia. Cred ca toata treaba asta trebuie rezolvata din timp. Am luato de o saptamana si am duso la un specialist. Inca nu am scoso dar astept. Stau in Finlanda si cred si ma gandesc ca fac treaba mult mai buna mecanii de aici decat cei de la noi di Ro.
     
  9. Mihaiprocasa 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5 TDI,an 2000
    Salut,
    Ma poate ajuta cineva,am nevoie de volanta A6 DIN 2000 150cp cutie automata,motor 2.5 TDI?
    Cu automatele este un subiect foarte delicat,eu o patesc a 3-a oara in 1 an.Valoare am ajuns la 4400 euro.
    CONCLUZIE: SUNT NEBUN!!!!! SI CRED CA NU SUNT SINGURUL.
    Ca un raspuns cred pentru NUCUGHERI,-CRED,cel putin la mine a doua oara cand m-a lasat cutia,la fel a fost,iar la final din cauza radiatorului cu racitorul de ulei incorporat fisurat si neverificat de mecanic,s-a creat un capucino in cutie APA+ULEI,si bineinteles ulei in instalatia de racire.TOATE astea dupa o investitie de 1300 euro.
    Astept ceva solutii:0748082288
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pe o manuala cu tot cu montaj (daca nu faceai tu nimic) chetuiai pana in 1000 de euro si nu mai aveai treaba cu ea...ever.
    Eu m-am lecuit de automate cand am sunat sa intreb despre preturi de reparatii la vreo 5 mari meseriasi din Romania, care fara sa ma intrebe ce are cutia, daca e sparta, distrusa sau doar face o smucitura, mi-au spus ca ..."tu stii ce cutii sunt astea, astea sunt asa, si pe dincolo..." si te costa minim 1500 de euro, dar nu dam nicio garantie, ca poate mai sunt subansamble uzate si nu putem stii, etc, etc. Asa am hotarat sa renunt la confortul oferit de multitronic in favoarea fiabilitatii si comfortului din buzunar al manualei. Bafta cu decizia.
     
    Ultima editare: 15 Feb 2016
  11. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    At trebui să mergi la mecanic și să-i dai cutia în cap! Așa se repară un multitronic!!!
    Este obligatoriu să se spele traseele de răcire și toată cutia pe interior cu solvenți și conservate piesele, din cutie, în ulei iar traseele de răcire și radiatorul să stea scufundate în solvent, scoțându-le afară numai înaintea montării.
    Deaia nu merg și nu dau garanție pe lucrare pentru că o manoperă a la Class te duce la peste 1000 euro plus piesele și consumabilele.
    Un multitronic recondiționat 100% începe de la 2500 euro în sus. Restul e cancan!
     
  12. Mihaiprocasa 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5 TDI,an 2000
    Asta este, ce mai pot face?
    Sper ca de data asta sa am noroc!!!
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Iti doresc la fel, dar daca se demonstreaza a fi la fel ca celelalte interventii, nici nu mai sta pe ganduri.
     
    Dany4you95 apreciază asta.
  14. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Conversia la cutia manuală, ia-ti gândul de la automată că nu merită chinul.
     
  15. Cristi_C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant S-line 2001 1.8T AWT Multitronic
    Continui si eu cu o intrebare, am si eu o cutie multitronic la un a6 2001 1.8t. La turatii pana in 1500 ture, simt un mic soc la schimburile 2-3, 3-4. Daca turatia este peste 1500 ture, sau daca o turez mai rapid... nu se simte nici un soc. Am schimbat uleiul acuma 2 luni, cand am cumparat masina. Si o chestie iara suspecta este ce jos schimba vitezle in oras... 1300-1400 ture. Si daca dau pe manual, nu ma lasa sa schimb sub 2200 ture.
     
  16. bocanet

    bocanet 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4B 2.5 AYM Multitronic(2004)
    Dragi colegi sunt si eu posesorul unui audi A6 C5 din 2004 cutie automata multitronic. Codul cutiei nu il stiu dar motorizare masini este de 2,5 tdi cod motor AYM.
    De ceva timp am o problema: zilnic gasesc o picatura de ulei intre motor si cutie iar de multe ori la plecarea de pe loc masina smuceste si uneori mi-a murit si motorul.
    Daca totul merge bine in mers uneori masina pierde din putere iar daca accelerez mai tare scoate un nor de fum imens dupa care incepe sa traga specific. Nu cu mult timp in urma nici 10.000 de km am schimbat motorul si cutia.
    Motorul l-am cumparat din Italia de la o firma ce cumpara masini sechestrate. Motorul are 98.000km masina fiind sechestrata in 2007 iar cutia am cumparat-o din Bucuresti de la o persoana de incredere masina pe care a fost montata neavand probleme.
    Cutia a avut nenorocul sa trebuiasca sa o schimb in Slovenia iar motorul in Italia deoarece aici locuiesc.
    Insa nu as vrea sa fac din nou o miscare fara sa aflu cateva pareri . Pe VCDS nu primesc erroare in cutie dar maine voi face din nou o scanare si voi scrie un mesaj
    Daca este o metoda anume prin care sa scanez cutia cu VCDS-ul as fi recunoscator daca as fi indrumat.
    Astept parerile voastre la problemele mele. Multumesc tuturor anticipat.
     
  17. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Eu am avut probleme cu ulei intre cutie si motor.cauza a fost semeringul de la palier.a costat mai mult manopera ca piesa.cu restul problemelor nu stiu ce sa iti spun ca nu m-am lovit de ele(din fericire)
     
  18. Saian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2016
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi a6, 2.5tdi, 1999
    Salutare,
    Ma numesc Andrei și am de câteva luni un Audi A6 C5 din 99, motor 2.5 tdi de 150 cp, cutie automata, fara Quattro.

    Problema este următoarea: cutia de viteze îmi rămâne blocata în service mode.
    Simptomele sunt următoarele: la rece când o pornesc motorul parca se bâlbâie, după urechea mea pana se încălzește nu se aude rotund.
    Trec în Drive și după câteva secunde rămâne blocata în service mode. Dacă pun vcds ul și ii șterg eroarea merge normal, o perioada.
    Am schimbat uleiul in cutie plus filtru. Menționez ca atunci când nu este blocata cutia merge foarte bine, nu smuceste deloc.
    Ce doresc este sa găsesc un mecanic care știe ce și cum. Va mulțumesc anticipat pt orice ajutor sau sfat.
     
  19. Marian Lamasanu

    Marian Lamasanu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 2008
    Salut!
    De aproximativ 2 luni sunt posesorul unui A6 C5 1.8T (foto din profil), cutie automată (prima masina cu cutie automată pentru mine) și am ceva nelămuriri:
    - după ce iau piciorul de pe pedala de frână, mașina are tendința de a pleca fără a fi accelerată
    - când mașina este poziționată cu fața în vale tendința de a pleca este accentuată
    - uneori când trec de pe N pe D, sau de pe R pe D apare o pauză și eventual o smuncitură la plecare
    Sunt funcționări normale sau anomalii?
    Mulțumesc
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La punctul 1 da, e normal, trebuie sa plece singura pe o suprafata plana.
    La punctul 2 da, este mai accentuata aceasta tendinta datorita fortei gravitationale care actioneaza si ea asupra masinii .
    La punctul 3 nu prea e normal, verifica cu vcds daca nu ai vreo eroare pe modulul AutoTrans, iar daca nu stii cand a fost efectuat ultimul schimb de ulei la cutie, du-te si fa-i un schimb de ulei. Doar cu ulei original G 052 180 A2, ai nevoie de 5 l pentru schimb. Am atasat pe forum si proceduri cum se face schimbul de ulei si cum se verifica nivelul. Bafta.
     

Distribuie pagina asta