1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 11 Apr 2014.

  1. Marian Lamasanu

    Marian Lamasanu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 2008
    Mulțam mult!
    Săptămâna aceasta merg să schimb uleiul!
     
    LordAzazel apreciază asta.
  2. Marian Lamasanu

    Marian Lamasanu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 2008
    Săptămâna aceasta am schimbat uleiul în cutie dar nu și filtrul, deoarece cutia de pe mașina mea nu are baie care sa se desfacă, iar mecanicul mi-a zis ca modelul meu are un filtru undeva lângă farul din dreapta și care nu este prea „prietenos" ca și preț. Filtrul nu l-am găsit decât pe ebay, iar al meu este cel pus de fabrica - a schimbat cineva acest filtru ?
    Codul de pe filtru este AB0 317 823 E si arata ca in foto:

    s-l500.jpg
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, ala este filtrul. Dar ai gresit codul, corect este 4B0 317 823 E.
     
  4. AlexA4B6 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDi, 2003
    Eu filtrul asta din cate stiu se gaseste intr-o parte de cutia de viteze, cel putin la mine asa este iar codul de pe cutie este 01J 301 103 J. Acum eu gresesc si nu este cutia mea multitronic sau ce?

    P.S. Daca incerc sa fac Google la codul introdus de tine audi66 nu gasesc nimic referitor filtru.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La C5 se gasaeste in fata, langa radiatoare, pe partea pasagerului. Codul este pentru A6 C5.
     
  6. Marian Lamasanu

    Marian Lamasanu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 2008
    Așadar, a schimbat cineva acest tip de filtru, sau mergem pe varianta "româneasca" ?!!
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si eu am facut schimbul fara filtru. Daca ai posibilitatea, schimba-l (costa undeva la 255 euro). Nu-i poate face decat bine.
     
  8. bogdandb 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5
    Salutare,
    Am luat de 2 zile un A6 C5 2.5 TDI si am o problema cu cutia. Am fost astazi de am facut un test cu VCDS si au iesit urmatoarele erori:

    Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl
    Part No: 01J 927 156 CN
    Component: V30 01J 2.5lTDI RdW 2213
    Coding: 00001
    Shop #: WSC 04926
    VCID: 7AF1EC3166C4789

    2 Faults Found:
    18265 - Load Signal
    P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
    18181 - Hydraulic Pressure Sensor 1 (G193)
    P1773 - 35-10 - Signal Too Large - Intermittent

    Situatia cu care ma confrunt: atunci cand pornesc si merg cu masina ruleaeza si se comporta foarte bine cutia, dar asta pentru maxim 30 de minute.
    Banuiesc ca se incalzeste in acest timp si incepe sa smuceasca din ce in ce mai rau pana ce ajunge sa intre in situatia de avarii de nu pot sa mai fac nimic pana nu iau contactul. Nu se tureaza, nu pot selecta nicio viteza, nimic. De la cine am cumparat-o a spus: "Cand iti face asa, las-o putin sa se raceasca" - de zici ca e rabla. O las putin sa se raceasca chiar daca sunt in mijlocul Bucuresti-ului, raman cu avarii pe loc si asta este. Dupa e posibil sa am norocul sa mearga sau nu, o repornesc pana pleaca. Dar trebuie sa nu o turez mult, sa merg incet cu ea si ajung acasa. Spuneti-mi va rog, aveti idee ce inseamna codurile acelea de eroare? Precizez ca nu stiu daca a fost sau nu schimbat uleiul de la cutie sau daca are legatura cu asta habar n-am. Vreau sa ma ocup de ea. Am intrebat la 2 service-uri prin telefon si au spus clar: 1.500 Euro cu tot cu montaj o alta cutie. Nu vreau sa cred ca e stricata, cel putin, de ce functioneaza corect 30 de minute ? Am cautat tot ce este posibil despre asta dar tot nu inteleg ce e de facut.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai calculatorul de pe cutie dus, ori il reconditionezi pe al tau ori pui altul.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E greu de dat un raspuns concret si mai ales exact . Deoarece prima eroare face referire la ECU motor nu la TCM-ul cutiei :uhm:
    Cred ca trebuie verificat amanuntit la un atelier specializat pe multitronic.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, corect, dar a 2-a eroare este de la senzorul din calculatorul cutiei. Si cum bine stii de cele mai multe ori eroarea aia vine insotita de eroare de comunicare cu ECU.
    Daca traseul firelor este ok, mufele la fel, ramane doar calculatorul cutiei.
     
  12. bogdandb 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5
    Va multumesc foarte mult pentru detalii! Cum pot verifica traseul firelor sau daca cunoasteti o persoana specializata pe asta in Bucuresti. Sa ma duc la reprezentanta Audi sa verifice tot ce trebuie? Daca smuceste foarte rau dupa perioada aceea, nu poate fi si ceva mecanic? plus ca pe langa acest lucru mi-a dat si alte erori pe masina, la motor, or avea legatura?

    VIN: WAUZZZ4B92N035104 Mileage: 254720km/158275miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
    Part No: 4B1 907 401 D
    Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D04
    Coding: 01017
    Shop #: WSC 02325
    VCID: 2045FE59A0D8C29

    Subsystem 1 - Part No: 00003059
    Component: 130 106JC150_1.V77591734188
    WAUZZZ4B92N035104 AUZ7Z0A1919395

    3 Faults Found:
    01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
    38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
    00575 - Intake Manifold Pressure
    08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
    00550 - Start of Injection Regulation
    08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
    Readiness: N/A

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl
    Part No: 01J 927 156 CN
    Component: V30 01J 2.5lTDI RdW 2213
    Coding: 00001
    Shop #: WSC 04926
    VCID: 7AF1EC3166C4789

    2 Faults Found:
    18265 - Load Signal
    P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
    18181 - Hydraulic Pressure Sensor 1 (G193)
    P1773 - 35-10 - Signal Too Large - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl
    Part No: 4B0 614 517 G
    Component: ABS/ESP front 1728
    Coding: 06459
    Shop #: WSC 02325
    VCID: 254BEF4DBFFA271

    1 Fault Found:
    18265 - Load Signal
    P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 4B0-820-043-MY2.lbl
    Part No: 4B0 820 043 AB
    Component: A6-Klimavollautomat 0104
    Coding: 00103
    Shop #: WSC 02325
    VCID: 5AB18CB1C604589

    6 Faults Found:
    00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
    30-00 - Open or Short to Plus
    01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)
    41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
    00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
    00819 - High Pressure Sensor (G65)
    30-00 - Open or Short to Plus
    01592 - Air Quality Sensor (G238)
    37-00 - Faulty
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    49-10 - No Communications - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl
    Part No: 4B0 959 655 M
    Component: Airbag 8.4E 3003
    Coding: 0000306
    Shop #: WSC 02325 785 00200
    VCID: 3A712C317644B89

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 4B0 920 933 G
    Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D07
    Coding: 00060
    Shop #: WSC 00012
    VCID: 2757E545C5F6351
    WAUZZZ4B92N035104 AUZ7Z0A1919395

    2 Faults Found:
    01304 - Radio
    49-00 - No Communications
    01311 - Information Data Bus
    80-00 - Single-Wire Operation

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
    Part No: 4B0 962 258 D
    Component: Zentralverriegelung D35
    Coding: 06721
    Shop #: WSC 02325
    VCID: 2A511C71D6E4089

    4 Faults Found:
    00668 - Supply Voltage Terminal 30
    07-10 - Signal too Low - Intermittent
    01562 - Right Rear Door
    59-00 - Can't Unlock
    01559 - Drivers Door
    61-00 - Won't De-Safe
    01562 - Right Rear Door
    61-00 - Won't De-Safe

    End -----------------------------------------------
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vad ca ai destule probleme la masina asta. Te sfatuiesc prima data sa mergi undeva sa rezolvi cauzele aparitiei erorilor pe modulele unde acestea apar, dar pentru asta ai nevoie de un bun electrician auto/mecanic...Sunt si pe forum colegi din Bucuresti care sunt profesionisti. Cauta in aria de Servicii din domeniul auto.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bogdan ne oprim aici cu discutiile in afara titllului din topic pentru ca altfel iese o varza. Pentru fiecare eroare care o ai exista topic pentru care trebuie sa-l citesti. Multumesc pentru intelegere.
     
  15. bogdandb 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5
    Da, ai dreptate. Va multumesc foarte mult Nucugheri, Audi66 si Cristi. Cum rezolv anunt aici.
     
  16. Lex_Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a6 2.4 v6 2002
    Salut,
    Am un audi A6 C5 2.4 v6 multitronic 2002. Am cumparat aceasta masina nu de mult din Germania de la un autohaus si la primul drum lung am observat o trepidatie a intregi masini incepand de la o vibratie fina pana la una puternica in jurul vitezei de 130-140 km. Am luat piciorul de pe acceleratie s-a oprit vibratul, am accelerat iar dar nu a mai vibrat. Am continuat drumul si dupa cativa kilometrii aceeiasi problema adica incepe sa vibreze. Incepe de la un vibrat fin pana la unul puternic dar daca nu mai apas acceleratia nu mai vibreaza, accelerez iar dispare vibratul. In prima faza am rezut ca este soseaua de vina dar aceeiasi problema am avut si ieri. In 500 km parcursi s-a repetat vibratia de 2 ori una dupa alta tot la 130-140 km la ora. Ma poate ajuta cineva ce ar putea fi sau ce se intampla ? Va multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu as verifica planetarele inainte sa ma gandesc la cutie.
     
  18. Lex_Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a6 2.4 v6 2002
    Cand am cumparat-o avea burdufurile sparte si planetara de pe stanga batea. Am schimbat burdufurile si planetara de pe stanga si acum am observat ca bate si cea de pe dreapta dar foarte incet si nici nu m-am gandit sa fie planetara la ce urat vibreaza.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din capetele dinspre cutie vibreaza daca problema este de la planetare, nu de la cele exterioare.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, de la tripode.
    Oricum, vibratia la accelerare poate avea mai multe cauze, nu sariti direct la cea mai grava. :)
    Fa si o scanare si vezi daca ai vreo eroare pe Engine.
     

Distribuie pagina asta