1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 11 Apr 2014.

  1. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    E un a6c5 2.5 diesel an 2003 quattro. Problema e , ca nu poate scoate tot uleiul din convertiri. Sa fie o problema asta??
     
  2. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    atunci e un 5hp, nu e multitronic. E ok si daca nu il scoate pe cel din convertizor, oricum vei avea un ulei improspatat si un filtru nou ceea ce ii va face bine.
     
  3. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Multumesc mult. Asta e cutia mea
     
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    de aici cam toate sunt la fel, dar daca este Quattro doar 5hp19 poate fi si aceasta nu e multitronic.
     
  5. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Păi si pana la urma ce ulei bag in cutia asta :((.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai cutie cod FAU, iar uleiul are codul : G 052 162 A2, capacitate 9,0 litri.
     
    Ultima editare: 3 Oct 2017
  7. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Multumesc mult de tot.
     
  8. danono 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2017
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    Aud A6 ULTRA C7, 2.0 tdi 190 CP , 2017
    Am trecut si eu de la A4 B5 la un A6 C5 2.5 tdi cod motor AYM iar cutia este FSC.
    Am citit tot topicul si nu am mai gasit la nimeni acest cod. Imi confirma cineva ce fel de cutie este ?

    Cutia schimba perfect, insa cand stau pe loc la semafor cu frana calcata tremura usor ca si cum ar vrea sa plece de pe loc. Intrerupatorul de la pedala de frana e OK (becurile de frana se aprind ). Nu exista nici o eroare la o scanare cu VagCom 17.1.

    Am intrebat azi la un magazin auto de ulei si filtru ulei pt cutie si mi-au spus ca am nevoie de 12L. Pe forum vazusem ca la multitronic trebuie 5L doar.

    Asa e normal sa faca sau sunt eu dus cu pluta ?
     
  9. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    Salut. Am si eu o problema cu cutia. De ceva vreme, cand o trec in D, parca loveste, iar sunetul motorului se schimba. In R, nu face problema asta.
    Din pacate nu stiu ce cod are cutia, dar fiindca n-are convertizor si e in 6+1 trepte, imi permit sa cred ca-i mulitronicul. Cod motor avf, 1.9 tdi.
    Problema cea mai grava e alta. Cand o pun in D si ridic piciorul de pe frana, masina nu pleaca. Nu s-aude ca ar cupla. In R, pleaca perfect.
    In mers nu ridica probleme, nu patineaza, raspunde perfect. Doar la plecarea de pe loc trebuie ajutata cu acceleratie, moment in care, daca apas mai tare pe acceleratie, smuceste pur si simplu.
    Pe tester mi-a dat P1750. O solutie? Sau macar mai poate fi salvata?
    Multumesc!
     
  10. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am si eu o intrebare, este normal ca atunci cand pui cutia in D si ii dai blana sa urce pana la 4000 de ture si de acolo sa nu mai coboare chiar si cand schimba treptele?
    Masina in cauza e un a6 c5 din 2003 2.5 v6, cum am spus mai sus daca pune mneta in D si ii da blana pedala pana jos indiferent ca schimba sau nu treptele nu coboaradin 4000 de ture.
     
  11. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    @Sebisebisebi, da e normal, asa face multitronicul. Practic, ramai mereu in cuplu.
    Revin la problema mea de mai sus.
    Zilele trecute am efectuat o adaptare, cum zice pe rickross. Problema cu plecatul de pe loc in D s-a ameliorat. In prezent se misca usor. Nu ca in R, dar se misca. Si nici nu mai smuceste cand o accelerez.
    Ramane, totusi, problema cu sunetul diferit in D fata de R.
    Ca bonus, daca o pun pe D si merg cu ea, are un harait, cam ca ala de rulment. Nu patineaza, nu se tureaza in gol, doar scoate un sunet urat pe acceleratie, doar cand e in sarcina. Daca o pun pe pilot automat, sunetul se estompeaza. Ma gandesc sa fie un rulment prin cutie? Lantul oare sa faca asa? Variatorul? La schimbul de ulei n-am gasit pic de pilitura...
    Volanta arata bine... pur si simplu nu-i pot da de cap.
    Dupa ce-am sters eroarea, n-a mai aparut alta.
    Va multumesc!
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa seria de caroserie sa vad ce cutie ai.
     
  13. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    WAUZZZ4B83N073506

    Fac o mentiune, huruitul ala s-aude doar in plaja 1600-2200. Dupa aia merge uns...
    Multumesc!
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Hmm, ai cutie multitronic cu codul FWL, la fel cum am avut si eu peC5.
     
    not_my_fault apreciază asta.
  15. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Bun deci cand sta la 4000 e normal, dar daca pune in D sau in R e normal sa smuceasca? Adica o pune in D si smuceste umpic, la fel si in R
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e normal un mic "soculet" sa zic asa. Cumva sa simti ca a cuplat intr-o treapta, dar atat, nimic mai mult.
     
  17. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    La asta e ceva mai mult umpic de atat, adica e ceva de genu cand nu ti chiar pana la capat ambreiaju la aia manuala si intra umpic mai brusc in viteza :p
     
  18. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    Si-ti spun ceva simptomele alea? Sau n-ai intalnit pe nicaieri huruitul ala pe acceleratie?
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu-mi spun nimic. Sa verifici/asculti foarte atent, s-ar putea sa fie din alta parte .
     
  20. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    Buna tuturor,
    sunt posesorul unui A6 C5 2.5 TDI V6 automat cod cutie FSC, fab 2002 si ma confrunt cu urmatoarele probleme:
    1. pleaca cu intarzaiere in D de pe loc, daca acelerez mai tare pleaca cu smucitura, daca o las incet pleaca ok
    2. nu functioneaza pe manual. Din discutia cu cel care a adus masina din Suedia, am inteles ca cutia functioneaza si pe manual, problema ar fi la schimbator. Am observat ca s-a umblat la schimbator si are lipsa burduful de protectie, in rest cutia functioneaza ok, nu se simt smucituri la schimbatul vitezelor si nu patineaza.
    Seria sasiului WAUZZZ4B72N121091, doresc sa-i schimb uleiul, dar nu stiu ce tip de ulei sa cumpar, si daca are filtru
    Am citit toate postarile legate de multitronic dar nu imi sunt clare cauzele problemelor mele, apelez la bunavointa voastra de ma ajuta daca este posibil.
    Multumesc pentru intelegere
     

Distribuie pagina asta