1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 11 Apr 2014.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.

    upload_2017-12-20_7-42-29.png
     
  2. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    Multumesc,
    oare filtru are ?
     
  3. watpassat

    watpassat 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 C5 TDI multitronic
    not my fault, sunt curios daca rezolvi ceva cu huruitul acela. La fel am si eu, 1.9 tdi, multitronic 6+1, se aude un huruit la accelerare pe plaja 1.500-2.200. La plecarea de pe loc in D nu pleaca decat daca o turez un pic, iar daca apas brusc acceleratia, smuceste.
    In rest, cutia functioneaza perfect, nu are erori, schimba lin, trage super, etc. Mentionez ca este asa de 1 an jumate de cand am masina, nu s-a agravat deloc. Am schimbat si uleiul, am pus original, dar nu am schimbat filtrul pentru ca mecanicul meu nu se pricepe (zicea ca este nu stiu ce filtru mai special).
     
  4. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    Ce cantitate de ulei a intrat in cutie?
     
  5. watpassat

    watpassat 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 C5 TDI multitronic
    cam 4,5 litri....e clar ca trebuia mai mult....atat a iesit, atat a bagat....nivelul este bun! oricum s-a reimprospatat un pic...
     
  6. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    @watpassat , am luat legatura cu cineva mai priceput si-a zis ca sunt sanse mari sa fie variatorul, care in plaja respectiva nu-si face treaba cum trebuie. Exact ce zici tu mi se intampla si mie. Daca zici ca ai dus-o asa 1 an jumate, ma incurajeaza.
    Am de facut un drum de vreo 600km si mi-era teama sa nu ma lase pe drum. Totusi, sunt in dubii cu pornirea de pe loc. Nu vad ce rol ar avea variatorul acolo.

    La punctul 2, am inteles ca sunt niste magneti pe sub burduful ala, in zona consolei. Aia preiau semnalul cand impingi +- . Cel mai probabil s-au defectat sau a intrat p-acolo cafea, suc, chestii d-astea. La punctul 1, as zice sa incerci o adaptare a ambreiajelor. Gasesti procedura pe rickross. Cel mai usor e cu vcds, dar se poate si fara. Nu stiu daca pot sa pun link, dar cauta pe google "multitronic adaptation" si o sa gasesti ponturi. Eu am facut-o fara vcds, si am constatat o ameliorare. Totusi, merg pe ideea ca un disc nu raspunde la timp, e tocit, sau alte cauze mecanice. Dar e sigur multitronic? E quattro?
    Despre ulei s-a vorbit aici in topicul asta. Cauta pe primele pagini.
     
  7. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    Eu am fost azi la un meserias care se ocupa de reparat cutii, ce am retinut de la el ca cutiile noastre sunt CVT-uri(multitronic) pe lant, cutie cu variatie continua,iar plecarea mai" intarzaiata" ar fi caracteristica la aceste CVT-uri.
    Am constata ca la mine nu se da baia jos, si ca are filtru pe exterior.
    Ulei am comandat XTRAREV CVT fluid, full synthetic la pretul de 16,83lei, sper sa nu fie considerat reclama.Daca e cineva interesat pe PM primiti detalii..
    Da, la mine este lipsa unul sau doi magneti, dupa sarbatori o sa ma ocup si de maneta schimbator.
    Legat de huruitul cutie pana la o anumita turatie, ar fi demontarea cutiei si vazut care-i problema, mi-a recomandat sa nu umblam la ea atat timp cat e functionala.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Oare de ce crezi ca uleiul original (pe care dealtfel te sfatuiesc sa-l folosesti pentru schimb) costa aprox. 125 lei litrul ??
     
    ***H2SO4*** apreciază asta.
  9. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    Eu n-as merge pe varianta cu "e caracteristic cvt sa plece intarziat" pentru ca acum vreo 4 luni nu facea asa. Pleca lin, frumos, iar daca o acceleram imediat, nu smucea. Acum, parca o trezesc din somn...
    Ca bonus, daca o pun in D si sunt in rampa, nu-si tine pozitia, merge inapoi, ca atunci cand e pe liber. In R, in schimb, daca sunt in panta, ramane acolo, imobilizata.
    Plus ca am vazut ca mai toate cutiile astea, au primit upgrade pentru ambreiaj, de la 6 la 7 discuri. Motivul fiind cuplul destul de mare care ataca discurile in timp. Ma gandesc sa-i ofer acelasi tratament dupa sarbatori.
    Si da, are un filtru exterior, in zona racitorului, dar are si un filtru interior. Ala interior se schimba doar daca umbli in cutie.
    Apropo de asta, la mine schimbul de ulei n-a rezolvat mare lucru. Ce-i drept, n-am pus original, pentru ca astept o solutie pentru huruitul ala, ca sa stiu ca nu-l schimb degeaba, avand in vedere ca nu-i tocmai ieftin.
     
  10. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    Craciun fericit!
    Legat de ulei, mi s-a spus sa comand 12 litri, pt ca trebuie spalata si cutia, ori la ce pret are uleiul original....
    Am mai folosit acest brand de ulei la un Bmw E 90 automat, are deja peste 25000de km si nu am remarcat nici o diferenta de comportament la cutie.
    Eu nu am probleme cu D-ul, daca o opresc in panta sta fara probleme, in schimb nu sta in R pe panta, dar pleaca foarte foarte usor in R pe portiune dreapta, iar in D pleaca mai greu pe loc drept daca nu o acelerez.
     
  11. watpassat

    watpassat 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 C5 TDI multitronic
    La multi ani tuturor! Da, o duc asa de un an jumate si nu da semne ca s-ar agrava ceva...mai mult, stilul meu de condus este destul de agresiv, in sensul ca ii dau talpa ca lumea...in rampa, daca o pun pe D, nu sta pe loc, ci pleaca inapoi....iar pe R functioneaza cum trebuie...oricum, atata timp cat nu face alte probleme, nu umblu la ea...
     
  12. tpv

    tpv 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 2.5 TDI V 6 automat fab 2002
    La multi ani !
    Doresc sa schimb timoneria (maneta ; schimbator ori cum se mai cheama), la masina din semnatura pt ca nu cupleaza pe manual.Am luat o timonerie de la dezmembrari si as dori sa o montez, am mai facut aceasta operatie cineva?
    Se poate schimba din interiorul masini sau trebuie sa ajung pe sub ea?
     
  13. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    @watpassat , revin cu o rezolvare.
    Am fost la un prieten cu vdcs, si-am urmat o procedura de pe ross-tech.com, si acum masina pleaca lin cand ridic frana. Sta in rampa, se comporta exemplar. Ramane doar sunetul ala ce ma dispera efectiv, mai ales in sarcina, cand e putin subturata.
    Procedura e simpla. Adaptation se numeste. O sa incerc s-o explic aici, poate mai are cineva nevoie de ea. E musai ca temperatura uleiului din cutie sa depaseasca 60°C, si sa n-aveti erori pe cutie.

    [Select]
    [02 - Transmission]
    [Adaptation - 10]
    Channel 00
    [Read]
    [Save]
    [Done, Go Back]
    [Measuring Blocks - 08]
    Block 010 (pe primul rand)
    Block 011 (pe al 2lea rand)
    [Go!]
    Se verifica coloana a 2a, in mod normal acolo trebuie sa scrie ADP OK. Daca sunt probleme, pe block 11 o s-apara "Adp run"

    • Pozitionati levierul in pozitia D si parcurgeti incet (fara accelerari bruste) cam 20 m, apoi franati usor(nu brusc).
    • Mentineti frana aproximativ 10 secunde.
    • Pozitionati levierul in pozitia R si parcurgeti incet aceeasi distanta, 20 m, cu spatele, apoi franati usor (nu brusc)
    • Mentineti frana aproximativ 10 secunde.
    E nevoie de cam 5 repetari, dar se pot face pana la 10, pana cand apare ADP OK.
    [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06].
     
    Petru Foca și Charles apreciază asta.
  14. watpassat

    watpassat 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 C5 TDI multitronic
    not_my_fault, multumesc mult. O sa incerc zilele astea sa vad cum este, poate reusesc si eu. Voi posta rezultatul.
     
  15. watpassat

    watpassat 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 C5 TDI multitronic
    Deci revin cu precizari: in primul rand, @not_my_fault cand ai drum prin Deva, dau un bax de Corona!! Am facut cu diagnoza mea cum mi-ai indicat si merge cutia perfect! Eu aveam si pe block 10 si pe bolck 11 pe coloana a 2-a "ADP run" afisat. am urmat procedura descrisa pana cand a aparut pe ambele "ADP ok". Acum merge perfect...pleca de pe loc lin, nu smuceste deloc, sta in rampa, e beton. Multumesc frumos!
     
    not_my_fault apreciază asta.
  16. G30

    G30 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 1,9TDI AVF Kombi 2004
    Salut. cine ma poate sfatui ce trebuie facut pentru codul asta:
    18173 - Hydraulic Pressure Sensor 2 (G194)
    P1765 - 000 - Adaptation Limit Reached
    Freeze Frame:
    RPM: 96 /min
    RPM: 0 /min
    RPM: 0 /min
    (no units): 1.0
    Torque: -32.0 Nm
    Temperature: 30.0°C
    T.B. Angle: 0.0°
    Bin. Bits: 0101 0 0

    Multumesc
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa reconditionezi/inlocuiesti TCM-ul cutiei.
    S-a mai discutat problema, senzorul de presiune G194 este incastrat in TCM.

    upload_2018-2-10_14-16-59.png
     
  18. G30

    G30 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 1,9TDI AVF Kombi 2004
    multumesc. totusi tind sa cred ca este vorba doar de nivelul uleiului din cutie. o sa verific intai. ms
     
  19. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    Cu cea mai mare placere.
    Cu zgomotul ala ai rezolvat ceva? E vreo sansa sa fie de la volanta? Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca volanta, la CVT, are rol doar cand pornesti, in rest, deloc. Capatul arborelui cotit intra direct in contact cu arborele din cutie.
    Poate confirma cineva?
     
  20. watpassat

    watpassat 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 C5 TDI multitronic
    Zgomotul a ramas la fel. Poate fi si de la volanta, nu stiu.
    Voi mai vedea cand mai urca temperaturile afara. Multumesc inca o data!
     

Distribuie pagina asta