1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, se rescrie si cred ca se face si o adaptare cu cutia.
     
  2. Floryan

    Floryan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 4f 2.7 Tdi 2007
    Va salut,
    Revin si eu cu o problema care dupa ceva timp de documentatii sper ca aici sa ma puteti lamuri.
    Am un A6 C6 (4F) din 2007 2.7 tdi cutie multitronic 7+1 trepte. Cand am cumparat masina in octombrie 2014 am gasit factura de reparatie (reprezentanta audi 7.300 €uro) precum ca masina a avut in 2012 schimbata cutia la 100.000 km. Eu am luat-o la 155.000 km si acum masina are 179.000 km.
    Nu am erori sau alte probleme cu ea doar ca iarna aceasta dupa ce porneam motorul si dadeam sa plec de pe loc cupla mai greu.
    Acum ca dupa ce s-a mai incalzit cand schimb pe S simt mici smucituri cand schimba treptele.
    Uleiul la tipul asta de cutie (deja inlocuita) la cati km trebuie schimbat ? Oare asta sa fie problema, uleiul ?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu conteaza, cutie noua sau sh, la 60.000km ii faci schimbul.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Iarna e normal sa accelerezi putin cand pleci de pe loc.
    Sa folosesti pentru schimb numai ulei original audi, G052180A2.
     
  5. Floryan

    Floryan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 4f 2.7 Tdi 2007
    Ma gandeam sa ii schimb uleiul la un service aici in Germania unde este un neamt patron si care chiar se pricep in sensul in care acolo am primit mai multe indrumari cum ar face treaba mai buna decat la reprezentanta.
    Ei zic ca fac o spalare la cutie adica scot in prima faza 3 sau 4 litri de ulei depinde de cutie, completeaza cu ulei nou, ridica masina pe elevator te pune sa mergi cu ea sa schimbi absolut toate treptele. Apoi iar scoate uleiul din cutie si iar completeaza cu ulei nou. Fac acest lucru de 3 ori si abia a 4-a oara cand vad ca este curat uleiul care il scot din cutie pun uleiul care va ramane in cutie. Ce parere aveti despre aceasta procedura ?
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Procedura nu e asta. Se face spalare doar cand se desface cutia bucati pentru diferite interventii. Spune-le sa se uite in Elsa-Win si sa citeasca acolo procedura de schimb ulei si adaptare cutie multitronic. Sau caut-o tu pe aici prin topic ca este atasata si arata-le, dar nu e in germana :p
     
  7. Marian Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A6, s-line 2.7, 2010
    Fraților ajutați-mă și pe mine ca nu știu unde sa mai apuc! Am o vibrație urata care vine de la cutie în toate vitezele în intervalul 1500-1700 de turații! Am schimbat convertizoare și face la fel! După ce trece de acel interval de turații merge lin! Se zguduie foarte tare ca și cum s-ar roti ceva oval în cutie! Ce ar putea fi! Cutia e multitronic 6+1 cod 6HP.
    Mulțumesc frumos!
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Hah, multitronic-ul are mai multe probleme decat crezi, citeste topicul asta integral.
     
    Silaghi cristian apreciază asta.
  9. Marian Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A6, s-line 2.7, 2010
    Am citit integral și nu găsesc soluția la problema mea!
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nici n-ai s-o gasesti pe forum. Din pacate, solutia o gasesti doar la un service/atelier (pe multi bani) care numai cu asta se ocupa, are o experienta indelungata in domeniu. La cat de complex e sistemul, trebuie sa gasesti pe cineva care stie ce face.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  11. Marian Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A6, s-line 2.7, 2010
    nucugheri Mulțumesc!
     
  12. Die Flavius 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6,2.0 tfsi,2007
    Postez aici pentru cei care poate au aceasi problema pe care am avut-o si eu.
    Am avut o problema cu ECU de la cutia multitronic.Din cauza vibratiilor un fir ce face conexiunea intre PCB si senzori era rupt.Se intampla acest defect din 2 mari motive: 1)Intra ulei in ECU iar firul opune rezistenta unui mediu vascos ,nu numa aerului
    2)Un design defectuos al firelor ce sunt lipite la un unghi si le permite o miscare prea ampla ce genereaza intrarea in rezonanta.
    Explicatiile sunt date pe baza informatiilor adunate de mine .
    Si ca sa scurtez am gasit un baiat in Bucuresti ce repara aceste tipuri de defecte si face o treaba excelenta la un pret foarte ok.
    Il recomand cu cea mai mare incredere.
    Numar de telefon al baiatului ce repara ECU este: 0744110487
    Deasemenea are si anunt pe olx: http://olx.ro/oferta/calculator-cutie-multitronic-audi-cvt-ID1eD4L.html#3a84b0d68b
    Ca diagnosticare,ori nu iti mai citeste anumiti senzori,ori nu mai intra in R,ori intra cutia in avarie si se ingroasa PRNDS ,ori palpaie PRNDS,ori nu mai intra in R.
    Oricum in anuntul lui de pe olx gasiti o explicatie mult mai buna a simptomelor.
    Atasat un link cu video unde se explica defectul si poze cu reparatie foarte buna facuta de baiat.


    Ultimele 2 poze sunt cu "reparatii" facute de altii :
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Apr 2016
  13. coriand

    coriand 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G, 2.0 TDI 190 CP, 2016, CNHA
    Salut,ma poate ajuta cineva cu un cod pentru semeringul de cutie multitronic LDV ,cel de la iesire spre planetara?multumesc anticipat WAUZZZ4F9AN0168933
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Parca ti l-am mai dat odata ? :uhm:
    Vezi daca este cel de la pozitia 10.
     
    ct82mdn apreciază asta.
  15. coriand

    coriand 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G, 2.0 TDI 190 CP, 2016, CNHA
    MULTUMESC Nucugheri !!! fff prompt si util.. sanatate multa!
     
  16. Marian Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A6, s-line 2.7, 2010
    am rezolvat problema la un service in brasov! mi-a inlocuit aproape toate piesele din cutie! a costat 1000 euro cu garantie 6 luni!
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cam putina garantia, doar 6 luni, dar poate au rezolvat problema. Stii ce anume au schimbat ? Au folosit piesele noi ?
     
  18. Marian Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A6, s-line 2.7, 2010
    Nu au folosit piese noi! Au pus un convertizor reconditionat, un bloc de valve din dezmembrari, priza de putere SH, discuri tot sh!
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sper sa fie toate mai bune decat au fost ale tale, in acest caz. Multi kilometrii de acum inainte, si sa nu mai ai probleme !
     
  20. Marian Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A6, s-line 2.7, 2010
    Multumesc. Si eu sper dar mai am mult de lucru la masina dar nu fac aceste probleme obiectul acestui topic.
     

Distribuie pagina asta