1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. Multitronic CVT 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2015
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 2004 cvt
    Pozele de la interior erau mai importante, nu lipirea unui capac de plastic

    1 fir.jpg

    Zici ca pretul este OK ? Ti-a refacut/rebuilt toate firele sau NUMAI un fir ?
     
  2. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Daca stie cineva cum se verifica uleiul la cutia automata multitronic?

    Stiu ca se desface busonul de golire , cand temperatura uleiul in cutie este intre 35 si 40 grade. Insa nu stiu daca se face cu motorul oprit sau pornit! Aici este dilema mea. Tocmai am schimbat uleiul in cutie si dupa ce temperatura a ajuns la 36 de grade , mecanicul a desfacut busonul de golire. Masina era pe elevator cu motorul pornit , levierul in P. Mi sa parut ca a curs cam mult ulei pana a pus busonul la loc. Ma gandesc ca atunci cand motorul este pornit cutia tot invarte uleiul in interior si atunci pompeaza mai mult afara. Am mai schimbat odata uleiul dar nu mai retin exact cum a fost verificat nivelul la final.
     
  3. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Cu motorul pornit se desface acel buson. E bine ca ti l-a desfacut la 36 grade. Initial curg vreo 50 ml de ulei din teava de preaplin, si daca si dupa asta mai curge ulei pe la acel buson, nivelul e in regula.
    Daca nu insurubeaza la loc, normal ca o sa tot curga, pana nivelul nu mai este ok :) totusi, presupunand ca stie ce face, nu a lasat prea mult sa curga
     
  4. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Nu stiu daca la toate cutiile multitronic e la fel, dar la a mea (KYQ), cand cobor o panta si pisc putin frana, cutia detecteaza ca cobor si ma ajuta cu frana de motor.. vad cum creste turatia cu vreo 500 rpm, sa zicem de la 1500 ajunge la 2000 si sta acolo. Eliberez putin frana, las sa mearga din inertie, apoi sunt nevoit iar sa franez incet, mai creste cu 500 => 2500 rpm. Si tot asa, coborasem ieri o panta mai mare, si mai piscam frana, o mai eliberam, la un moment dat am ajuns pe la 4000 rpm. Si abia ce pornisem din parcarea unui hotel, apa nu ajunsese nici la jumatate.
    In modul D, nu s-ar putea evita asta cumva, sa nu mai faca ea frana de motor la apasarea franei?
     
    Ratiu Adrian apreciază asta.
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E normal, cateodata o sa-ti doresti sa faca frana de motor :) N-ai ce sa-i faci.
     
  6. Claudiu Tirleac

    Claudiu Tirleac 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.7 2007 Tiptronic
    Salutare grupului am si eu o problema care ma cam macină de ceva timp . Dețin un Audi A6 4f 2.7 2007 Tiptronic 7+1 si de ceva vreme aprox. 2 luni dimineata la prima pornire cand plec de pe loc se accelerează pana in 1800 rpm si pleaca mai greu dar daca o accelerez mai tare își revine imediat la normal . De 3 saptamâni am schimbat uleiul in cutie la Samer in Timisoara dar nu si filtru , ce credeți ca ar putea fii ? Multumesc anticipat
     
  7. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Claudiu ai cutie multitronic, nu tiptronic. Aici trebuia sa scrii unde ti-a fost mutat mesajul.
    Dar, din descrierea ta, se pare ca ambreiajul multidisc din cutie cupleaza mai greu iar ca o cauza ar putea fi si presiunea de ulei prea mica sau ceva uzura la discuri. Oricum, nu strica sa fi schimbat si filtrul de ulei.
     
    Claudiu Tirleac apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pacatos multitronicul asta, deja interventiile asupra acestui model au devenit un "must-do" cand cumperi o masina cu multitronic.
     
  9. Claudiu Tirleac

    Claudiu Tirleac 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 2.7 2007 Tiptronic
    Si cu ce ar fi bine sa încep pentru a elimina accelerarea aia ? O părere m-ar ajuta mersi mult
     
  10. rradu95

    rradu95 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C6 2.0 tdi -2011; 170ps, multitronic 7+1 LDV, motor CAHA, motorul cu softul smenuit de nemti
    @ Roger 25 In modul D, nu s-ar putea evita asta cumva, sa nu mai faca ea frana de motor la apasarea franei?[/QUOTE]

    In mod normal in D nu trebuie sa faca asa ceva. Face o mica frana de motor, dar nu asa mare cum spui tu.
    De cat timp a aparut problema asta, doar nu asa a fost de cand ai luat masina.
     
  11. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Asa e de cand am luat masina. Nu stiu la diesele cum e (probabil la fel, ca tot multitronic au).
    Face in functie de cum pisti frana. Daca o calci usor o data da, face una mica, creste cu ~500 rpm. Poti s-o tii si asa, dar "de dragul experimentului" eu ii tot dadeam drumu si o calcam din nou (tot usor), si crestea turatia. Ieri coboram DN-ul, spre Buc, la un moment dat sunt ceva serpentine si tot coboara. Isi tinea ea turatia la 3000, probabil detecteaza singura cat de mare e panta, si in functie de asta isi ajusteaza (doar daca calc frana, altfel nu). Si chiar ajuta frana asta de motor, la un moment dat o simti calumea, deci nu e nevoie sa iti uzezi placutele prea mult. Pe transfagarasan sunt curios cum se comporta.
    Invers la fel, cand urc pe o rampa, daca la drum intins si 90 km/h sta la 1700 rpm, cand urc, sta putin peste 2000.
     
    blaga alexandru apreciază asta.
  12. crisx24ro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 140HP 2009
    Detin recent un audi a6 2011 2.0TDI 125KW, cutie multitronic LDV, am schimbat uleiul la cutie. Dimineata la rece la pornire am trepidati in masina, daca merg 3-5 minute dispar trepidatiile.
    Ma poate ajuta cineva cu informatii despre ce este vorba ?
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Referitor la vibratiile care probabil vin de la ambreiajul multidisc, daca inainte de schimb era totul bine, inseamna ca probabil nivelul uleiului este incorect sau nu-i adaptata cutia la noul ulei.
     
  14. crisx24ro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 140HP 2009
    Facea si inainte, masina este luata de 5 zile din DE, la fiecare pornire dimineata tremura, dar nu pare din motor. Cum se manifesta cand e volanta dusa ? Stie cineva cum se face adaptarea ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Sep 2016
  15. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
  16. mishu999

    mishu999 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Slatina/Bucuresti/Craiova
    Masina:
    A4 B6 TDI
    Salutare! Recent am achizitionat un Audi A6 2009 2.0 Tdi 170 cp si am observat ca peste putin timp va implinii 60 mii km de la ultimul schimb de ulei al cutiei. As dori sa-mi recomandanti pe cineva de incredere unde as putea efectua operatiunea cu tot ce implica. Va multumesc!
     
  17. Cristian Sava A6

    Cristian Sava A6 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Falticeni
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (CAHA) 2010
    E vreun coleg care imi poate recomanda un meseriaș bun specializat in cutii multitronic din județul Suceava..multumesc
     
  18. Liviu M 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2016
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Salut,
    Am schimbat de curand motorul la un audi A6 C6 2.7 TDI si totul a decurs ok, a pornit, functioneaza motorul ok spre norocul meu dar in momentul cand am plecat cu ea la drum zornaie ceva. Cand stau pe loc se aude un zornait si cand schimba vitezele zmuceste cateodata. Masina area cutie automata asta in conditile in care cutia a avut schimbul facut de ulei la Audi in UK inainte cu o luna pana sa se strice motorul si a mers si schimba foarte ok .
    Ce ar putea zornai si care ar fi problema ?
    Cand am pornit-o prima data pe bord toate comenzile cutiei S D R N P ereau toate intr un chenar rosu dar dupa 20 Km si-a revenit la normal. Multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Degeaba postezi peste tot. Du-te la mecanicul ce ti-a schimbat motorul si verifica tot.
     
  20. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011

    Am acest sunet care provine din partea mai din spate a cutiei cum ar veni. Daca pun mana pe mufa aia neagra, se si simte in ea.
    Zgomotul, ca un zdranganit, se aude si din habitaclu, cand sunt in D sau R, dar fara accelerare. Normal cand masina merge singura, viteza e 8km/h, doar atunci se aude.
    Ce ar putea fi?
     

Distribuie pagina asta