1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. Dorinel.A6

    Dorinel.A6 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6
    Salut! Dețin un A6 din 2009, cutie multitronic, am avut neplăcerea de câteva ori sa se tureze mașina in gol pe D si pe R, de exemplu, azi am dat pe R câțiva metri iar apoi am dat pe D sa plec(am lăsat mașina sa se oprească si am călcat pe frâna) si nu a plecat se tura in gol..dupa ce am oprit motorul si am pornit iar a mers.
     
  2. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Stie cineva ce cod are lantul ala de otel dinauntrul cutiei? Se gaseste numai pe original?
    Dar blocul de valve din cutie, sau cum s-o chema?
    Mersi.
     
  3. dudex 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    A6, 2.0 tdi, 170cp, 2010
    Va salut.
    Speram sa nu postez niciodata, ci doar sa ma informez din simpla curiozitate, insa din pacate a venit si timpul sa postez.
    Am un A6, 2010, 2.0 TDI, motor CAHA, 125kw - la schimbul ulei la cutie (cred ca am multitronic - am 7 viteze) mi s-a introdus ulei pt cutie manuala (greseala operatoarei de la o firma online, coroborat cu greseala mecanicului care a vazut pe factura ulei pt cutie manuala, a sunat, dar operatoare l-a asigurat ca este ulei pt cutie automata conform celor solicitate). Norocul meu (daca se poate spune asta) este ca nu am facut decat 20-30 km.
    Am lecturat tot ce era de lecturat pana acum si am inteles - acel cod pt ulei este G052180A2, ar intra la schimb 4,5 litri - conform unui document de la audi academy din SUA, cei de la reprezentanta mi-au zis 6 litri, iar tot ar fi 7,5 litri (1,5 litri ar ramane in cutie).
    Am urcat masina pe platforma, am dus-o la mecanic care, in fata mea, a dat drumul la uleiul de la cutie - nu a curs decat aproximativ 4,3 litrii dupa ce a desfacut si o serpentina. In factura de revizie din Germania specifica 5 litrii facturati. Mi-a mai spus ca filtrul nu se schimba - aspect confirmat de dvs in acest topic
    Intrebarile mele ar fi:
    1. rog sa imi spuneti ce operatiuni trebuiesc realizate - ma refer la spalat cutia, sau orice altceva de genul acesta
    2. Exista o alta modalitate de scos uleiul din cutie decat sa ii dea drumul la acel surub de evacuare ? - mi-a aratat un surub pt evacuare si unul pe unde se introduce uleiul
    3. Orice alta opinie legata de acest nefericit eveniment - ce ar trebui sa fac.
    Multumesc anticipat
     
  4. dudex 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    A6, 2.0 tdi, 170cp, 2010
    S-a introdus un rand de ulei - s-a lasat masina pornita ceva timp, am facut vreo 20 de km si apoi il voi inlocui in aceasta seara si pe acest ulei de cutie cu altul. Sper sa nu fie probleme
     
  5. andrei.ene

    andrei.ene 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, 103 kw, 2007, cod motor BRE, cutie Multitronic JZJ
    Salut! Va rog sa imi spuneti daca a mai intampinat cineva urmatoarea situatie.
    Obisnuiesc sa merg in mod constant pe drive si sa folosesc sport doar la anumite depasiri. Dupa ce am lecturat anumite thread-uri m-am decis ca in oras sa folosesc S pentru a nu merge subturat.
    Problema intervine in momentul franarii. Daca pe D franarea se facea normal, pe S, masina incetineste dar turatia ramane la pragul la care se afla in momentul inceperii franarii, iar cu putin inainte de oprirea masinii turatia creste cu 150-200 ture dupa care scade destul de rapid la turatia de relanti. Este normal sa se manifeste asa?
     
  6. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    mare ți-e curtea doamne. cine te-a învățat așa ceva???????
    mașină stă turată și scade brusc turația pentru că motorul/cutia pe sport încearcă să răspundă prompt la orice apăsare a accelerației Inginerii ăia „idioți” de la audi nu s-au gândit că cineva în trafic bară la bară o să țină mașina în sport.
     
    Ionutshf și Air apreciază asta.
  7. andrei.ene

    andrei.ene 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6, 2.0 TDI, 103 kw, 2007, cod motor BRE, cutie Multitronic JZJ
    Deci.... la mers in oras, in Bucuresti, pe drive, sta pe la 1400, la mers pe sport sta pe la 2000. Din punctul asta de vedere, masina fiind diesel si avand si dpf consider ca este mai ok sa merg cu ea pe sport pentru a nu merge subturat. In legatura cu asta, in topicul dedicat motorului 2.0 tdi, sunt foarte multi colegi care recomanda sa se mearga pe sport in oras.
    La franare, in cazul in care merg pe drive, sa spunem ca am 55km/h si 2000 turatii..., concomitent cu viteze scad si turatiile pana in momentul in care masina are 0 km si motorul ajunge la relanti. In cazul in care merg pe sport, viteza scade, dar pentru o perioada turatia ramane neschimbata si nu scade brusc direct, ci creste turatia cu aproximativ 150-200 ture, dupa care scade pana la relanti. Aceasta crestere urmata de scaderea brusca ma interesa daca este normala.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, este normala. Asta ti-a raspuns si Alex mai sus.
     
    andrei.ene apreciază asta.
  9. laurentiu1971

    laurentiu1971 Banned

    Înscris:
    12 Mai 2014
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a6 , 2.0 tdi , 2011/luna 01
    salut
    audi a6 2.0 tdi 170 cp caha multitronic 7+1
    mentionez ca , cutia schimba bine, fara probleme
    intrebare :
    se poate face o scanare a cutiei cu vcds ? am inteles ca in timp se mai aduna mici erori in softul cutiei si daca se sterg e un lucru bun.
    multumesc
     
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Lasa masina sa lucreze, nu cauta probleme unde nu sunt.
     
  11. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Va salut, eu detin un Audi A6 4F 2,7 TDI de 140kw din 2010 Limuzina cu cutie multitronic tip LDU si vreau sa schimb uleiul si filtrul cand ajung acasa in RO luna viitoare.
    Am sunat la un service in Bucuresti dar m-a intrebat cate rapoarte sau viteze are cutia mea ca sa poata sa caute filtrul de ulei si deja m-a bagat in ceața pentru ca nu stiu ce raspuns sa ai dau. Pe bord nu a mi arata in mers decat D ( Drive) si pe treapta sport nu am folosit-o decat o data.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca tu le-ai spus ca ai cutie multitronic, celor care te-au intrebat cate viteze are cutia ta, inseamna ca sunt mai prosti decat prevede legea. Cutia ta nu are nici o viteza, este cu variatie continua. Invata ce masina conduci ca sa stii ce sa le spui prostilor care te intreaba tampenii. Citeste pe net ce inseamna cutia multitronic si cum functioneaza ea.
     
    Razvan Ungur apreciază asta.
  13. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Impropriu spus "viteze".
    Nu ii mai face prosti ca nu e asa. La mai toate service-urile de cutii te intreaba "cate viteze are" (7+1, etc). Pana si Samer s-a exprimat fix asa, cand l-am sunat odata. Banuiesc ca stiu si ei ca multitronicul nu are viteze fizice, ci doar dpdv soft, doar ca vor sa afle si detaliul asta, sa n-o mai lungeasca cu "cand pui pe mod manual, cate rapoarte iti arata in bord".
     
    nellu și Air apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt niste prosti. Punct. Mai ales ca te dai reparator de cutii automate asta este si mai grav. Trebuie sa fi exact si sa pui intrebarea potrivita tu ca si reparator de cutie automata. Eu care detin masina sunt cofetar-patiser, bag cheia in contact si trag de levier ca sa pornesc si sa merg cu masina. Nu sunt mecanic si nu este treaba mea sa stiu ce face si cum functioneaza masina. De asta exista service si ala de la service trebuie sa nu ma prosteasca asta in primul rand si in al doilea rand sa stie sa puna intrebarile corecte ca sa afle exact ce are masina doar din intrebarile care el stie sa le puna. Nu mai cauta sa scuzi niste prosti care s-au apucat de reparat masini. Incheiem aici.
     
    Cosmin790, bobalex18 și Aurel G apreciază asta.
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    ce o tot dați cu samer în sus și samer în jos. este un băiat care cere pe orice reparație de 3-4 ori mai mult decât alții. 80% dintre reparațiile unei cutii presupun schimbarea cutiei - sau a unei părți din cutie, punct. sunt alții care chiar se bagă la reparații din pasiune, fără să necesite împrumut de la bancă, ce face el? știe să le desfacă și să le curețe, operațiuni pe care alții nu le fac, în principal din comoditate. și da, @Cristi are dreptate, dacă tot vrea să se intereseze, îți cere VIN nu te întreabă pe tine câte trepte are mașina. Dacă suna o persoană atehnică (spre exemplu soția mea) îi zicea că două, una în față și una în spate - și degeabă l-ar fi bufnit râsul pentru că tot el era cel prost.
    Nu sunt mecanic și nu o să fiu niciodată, dar știu că mașinile au vin, motoarele coduri, cutiile de viteză serii. astea contează
     
    cata181 apreciază asta.
  16. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Pai parca se tot scria de el, "daca ti-a zis Samer asta, ce vrei mai mult? e printre cei mai tari din domeniu". Normal ca cere mai mult, daca ai si calitate, si face operatiuni pe care altii nu le fac. Dar revenind, daca e asa mare specialist, de ce intreaba daca cutia mea e cu "7 viteze" sau cu 8. No, pai eu zic ca nu-i prost baiatu.
    I-am zis candva ca am codul motor BPJ si codul cutiei KYQ, si a zis ca nu asta il intereseaza
     
  17. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Sincer, imi pare rau ca de la intrebarea mea am iscat aceste discutii. In urma discutiilor m-am urcat in masina si am verificat in mers cate rapoarte are (7+1). Acel tip m-a intrebat cate trepte are cutia mea sa stie ce filtru de ulei are cutia. O zi cat mai frumoasa va doresc.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acel tip daca era un bun vanzator de piese auto si baiat destept trebuia sa ceara doar seria de sasiu a masinii si atat, in conditiile in care tu nu te pricepi. Daca cel de la volan / proprietarul masinii se pricepe ii spune el ce vrea sa cumpere pe baza codului de piesa asa cum fac eu de exemplu ca stiu (de cele mai multe ori) mai bine decat cei care vand piese, ce vreau pentru masina mea.
    Toti cei care vand piese sunt obligati, daca sunt profesionisti nu niste vanzatori prosti de piese, sa aiba programe licentiate de verfificare si cautare a pieselor auto. Cu asta am incheiat subiectul pe aceasta tema. Multumesc.
     
  19. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Lasa VIN-ul aici sau da-mi-l in privat si o sa iti spun daca ai nevoie de filtru. Daca are filtru extern nu este foarte scump, pana in 200 de lei.
     
    Chivu 06 și Florin Gradila apreciază asta.
  20. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Salut, cata81 acestea sant datele masinii.

    Model: Audi A6, 2,7 TDI
    Cod model: 4F20XH
    Cod cutie: LDU (Multitronic)
    Cod motor: CANA
    Tip transmisie: SA
    An fabr. 04/02/2010
    An model: 2010
    Dotare: GD
    Serie sasiu:
    WAUZZZ4F9AN057721

    O seara buna
     

Distribuie pagina asta