1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    La mine daca diferenta de viteza este mai mare de 15km/h intre ce este setat pe tempo si real face varianta 1,daca este mai putin de 15km/h diferenta de viteza face varianta 2.
    Nu stiu de ce tureaza la 4000,insa cand am cazuri din astea cu diferenta mai mare de 15km/h o ajut eu din acceleratie constanta la 3000rpm pana micsorez diferenta dupa care dau resume la tempomat.
     
    ggsolom apreciază asta.
  2. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    Ce am constatat eu (fara sa acord o atentie deosebita)
    Ex: pilot setat la 140 km/h
    1. Daca franez pana la 50 apoi ii dau revenire creste usor turatia pana depasesc 100 km/h apoi se duce peste 4000 rmp.
    2. Daca ii dau revenire dar sunt cu volanul virat (intrarile pe autostrada) accelereaza mai lin.
    3. Daca reduc viteza pana la o viteza peste 100 km/h cand ii dau revenire accelereaza peste 4000 rpm
    4. Varianta cu 15 km/h exemplificata in postul anterior.
     
    ggsolom apreciază asta.
  3. ggsolom 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 Avant (4F5, C6), 2.0TDI, CAHA, multitronic 01J , 2011
    Multumesc pentru raspunsuri. Voi verifica comportamentul / diferite viteze la prima iesire pe autostrada.
     
  4. Sandu92

    Sandu92 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 2.7
    Salutare,
    Mașina a rămas de mai multe ori blocată in P. Am deblocat-o numai cu testerul dar la diagoza pe cutie nu am erori doar cele din poza. Care ar fi problema ? Un mecanic zice ca senzorul de la pedala altul placa de la schimbător .
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tot diagnoza iti spune care este si problema. Bafta.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  7. Tha JiM

    Tha JiM 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2013, 2.0 TDI 177cp CGLC, multitronic
    Salut,
    Urmeaza sa fac schimbul de ulei la cutie. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu tipul si cantitatea de ulei care imi trebuie? Din cate am inteles la unele cutii se mai schimba un filtru. Altceva se mai schimba?
    Cod motor CGLC
    Cod cutie NSL (multitronic.. 8 rapoarte...)
    Multumesc!
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Tha JiM , tipul de ulei este G052516A2 si intra aproximativ 6-7 litri iar filtrul de ulei care se schimba in mod normal, are codul 0AW301516H.
     
    Tha JiM apreciază asta.
  9. BALAZS IOAN Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2017
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    Audi a6,motor 2.0,2006
    Salut,ai primit raspuns la defecțiunea pe care ai scris o cu cutia?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Colegul caruia i te-ai adresat nu a mai intrat pe forum de peste 4 (patru) ani. Verifica, inainte de a scrie mesaje pe forum, de cand userii nu mai sunt activi pe forum deoarce s-ar putea sa astepti raspuns care nu mai vine / la pastele cailor. O seara buna
     
  11. BALAZS IOAN Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2017
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    Audi a6,motor 2.0,2006
    Am observat,dar nu am gasit postari noi la problema pe care o am eu
     
  12. Adi-Sebe 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi
    Salut,
    Am si eu un Audi A6 2.7 179pa 7+1 Automatic multitronic.
    Problema e la plecarea de pe loc trepideaza dar dac e in miscare masina functioneaza perfect cutia schimba foarte bine nici nu o simti cand schimba.
    Pe Tester nu da nici o eruare la.
    Multumesc
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tepidatiile la plecarea de pe loc pot fi si de la volant, nu neaparat de la cutie.
     
    Adi-Sebe apreciază asta.
  14. Adi-Sebe 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi
    Volanta sau convertizor e acelas lucru?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Multitronicul are volant.
     
    Adi-Sebe apreciază asta.
  16. Air

    Air 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    GIURGIU
    Masina:
    A6,3.0 TDI,2005
    In oras trebuie sa mergeti in DRIVE "D" asta daca nu vreti sa faceti IURES cu masina .... pe SPORT "S" se conduce cand vreti SPORT/IURES/VIJELIE etc. Pe sport prin oras apar turatii si bruscari inutile ale masinii si ale pasagerilor acesteia.... Deci D pe Oras !

    Succes !
     
  17. nellu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi A6, 3.0, 2007
    Bună. Am un A6 4f 2.0 170 cp cutie multitronic și am avut recent o problema, în sensul ca am înlocuit volanta la un "mare" mecanic, iar a doua zi a intrat cutia pe avarie și curgea ulei. M am întors la același service, unde am constatat ca au sărit acele origuri de la ceva conducte care răcesc uleiul. Au fost înlocuite, am schimbat și uleiul în cutie, doar ca mi a rămas în bord GEARBOX MAI FUNCȚIONEAZĂ YOU CAN DRIVE, iar mecanicul mi a spus ca o sa dispară după ce se face adaptarea la cutie , care se ar putea sa dureze intre 100 și 1000 km. Nu știu ce sa mai cred. Va rog dacă ați trecut prin așa ceva sa mi dați un sfat. Mulțumesc
     
  18. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    1. Adaptarea se face imediat ("If adaptation procedures are not performed after any repairs or fault deletions, drivability problems and transmission failures will follow. Note that these procedures do exist and must be performed for all replacements and service maintenance.
    To refill the transmission you must have the proper tool or build your own. The Audi CTV models not only have a clutch adaptation procedure, but also a special procedure for changing the fluid.").
    2. Ce tip de ulei a folosit la inlocuire si cum a fost facuta procedura? Poti spera ca atunci cand ai circulat cu ulei sub nivel sa nu se fi produs prea mult span.

    In PDF-ul din atasament ai descrisa procedura de urmat.
     
  19. nellu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi A6, 3.0, 2007
    Aveam ulei original și acum când a fost schimbat, mi a pus FEBI. Sa înțeleg ca adaptarea trebuie făcută din tester? Mi a spus ca primește o singura eroare și aceea zice ca adaptarea este în curs. Și ca probabil după un număr de km o sa se facă adaptarea singura. Cutia se comporta exact ca înainte, schimba Bine la fel.
     
  20. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    E recomandat ulei sa se puna doar original. Daca citeai cu atentie forumul iti dadeai seama ca alte tipuri de ulei sunt de ... evitat.
    Este recomandat sa se faca adaptarea, pentru a "regla" sensibilitatea si punctele de decuplare a grupului de ambreiaje. Procedura e chiar simpla.
     

Distribuie pagina asta