1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. nellu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi A6, 3.0, 2007
    E simpla dacă știi ce ai de făcut, însă mecanicul care a făcut schimbul habar nu are. O sa te rog sa mi lasi o adresa de mail sau un numar de telefon și sa mi dai niște sfaturi pt ca ...Dacă merg pe mana mecanincului sunt șanse mari sa rămân fără cutie
     
  2. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    nellu Nu sunt persoana la care sa apelezi, nici macar nu sunt mecanic. Dar pentru ca am avut de schimbat si eu uleiul in cutie, am citit datele furnizate de colegul nucugheri si mi-am facut o idee despre ce trebuie sa se intample.
     
  3. raducrisstian

    raducrisstian 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI, 2010
    Salutare colegi,
    Eu am A6 C6 facelift (2010) cu motor 2.0TDI, 170CP si CVT, vreau sa ii fac un schimb de ulei la cutie si sunt confuz legat de filtru.
    Am gasit si cumparat de pe ebay filtrul din poza de mai jos, dar cand am ajuns la mecanic, am constatat ca la cutia mea nu exista baie de ulei iar singurul filtru ar fi cel exterior de pe conducta de racire.
    Mentionez ca trimisesem vanzatorului seria de sasiu pentru a confirma compatibilitatea filtrului cu masina mea si a zis ca e ok. L-am contactat iar si mi-a trimis o schema pe care am atasat-o si aici din care rezulta ca ar fi un filtru interior la pozitia 7, dar mecanicul zice ca pentru a da capacul din spate al cutiei jos, ar trebui data cutia jos de pe masina, ceea ce ar fi absurd pentru un schimb de ulei.
    Intrebarea mea este: e posibil ca anumite modele de CVT sa nu aibe filtru care necesita inlocuire la schimbul de ulei ?
    Filtrul ala exterior e destul de scump, vine cu tot cu conducte si nu cred ca se poate demonta de pe masina, fara sa desfaci multe altele, poate chiar cutia.
    Multumesc anticipat.
     
  4. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    La modelul care il ai tu/eu de multitronic filtru care l-ai achizitionat se schimba doar la interventii la cutie.
    Eu ti-as recomanda sa schimbi uleiul la 30-40k km si sper sa nu ma insel dar filtru care e pe conducte se schimba la 2 schimburi de ulei.
     
  5. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    La modelul de cutie KYQ trebuie data jos cutia sau demontate mai multe chestii (decat la alte cutii multitronic), daca vreau sa schimb si acel filtru exterior? As fi la al 4-lea schimb, si ma gandesc sa schimb si acel filtru.
    Mersi
     
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Roger25, cea mai complicata operatiune este demontarea scutului motor! :) . Filtrul este in fata dreapta, dupa radiator.si presupune deconectraea lui de la conducta si de la radiator.
     
    Roger25 apreciază asta.
  7. Octavianbz 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A6, 2.0 TFSI, 2009
    Salut, am achizitionat de o saptaman un A6, 2.0 TFSI, Multitronic, 2009.
    Am cateva intrebari, am cautat pe forum si nu am reusit sa gasesc raspunsuri.
    1. De ieri a inceput sa se auda un sunet si o mica vibratie in schimbator cand calc si cand las frana de picior cand sunt in ''P'', pana ieri nu se auzea/simtea nimic (doar cu motorul pornit sau contactul pus).
    2. Cand e motorul rece pana pe la 70 de grade am o vibratie cand stau pe loc in ''D'' cu frana calcata, dupa ce se incalzeste nu mai face nimic. Uleiul in cutie a fost schimbat la reprezentata acum 10000 km, anul trecut in noiembrie.

    Multumesc anticipat.
     
  8. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Si eu am vibratia in D, cateodata la rece, dar mai face si la cald, cand o apuca. E o idee de vibratie, dar imi face rar. Am inteles ca ar fi de la blocul de valve
     
  9. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    La cald se simte mici trepidatii la relanti cand e cutia in D. Sunt simptome de volant cumva? O bag in P apoi pun in D si nu se mai simt.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  10. Octavianbz 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A6, 2.0 TFSI, 2009
    Acum cand e rece (afara 1 grad), cand trec in D sau P, scade turatia foarte mult dar nu moare motorul. Vibreaza cand o tin cu frana si in D si in R. Cand se incalzeste motorul nu mai are nici o problema. Vi s-a intamplat asta, ce cauze ar putea fi ?
    Mie la semafor cand stationez in D cu frana calcata, simt ca si cum e cuplat tot ansamblul motor ambreiaj cutie roti (si consumul instant e mai mare) asta inseamna ca e cuplat tot ansamblul, nu ?
     
  11. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Da, inseamna ca e cuplata, adica ea “vrea sa plece”. La semafor pe D si cu frana calcata, imi arata cam 1.4 l consum / ora. In N, fara consumatori mari porniti, 0.8 l.
    La rece in schimb, am aceeasi problema (nu stiu daca e chiar problema sau nu): azi, pornita dupa 4 zile, asteptat sa scada socul automat, pus in D, moment in care pentru o fractiune de secunda a scazut turatia, aproape sa moara motorul (ca la Dacie cand ridici prea tare ambreiajul la plecare), apoi si-a revenit. Chestia asta am patit-o si intr-o iarna la -20, cand am pus-o in D s-a oprit motorul. Nu stiu ce cauzeaza asta, nu am gasit raspunsuri pe nicaieri.
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Roger25 treaba cu "muritul" motorului o patesc si eu la s-tronic, la fiecare pornire, cand sta de la o zi la alta. Daca dau drumul usor la frâna nu face asa, pleaca frumos. Imi face doar la prima plecare, apoi totul merge bine. Explicatia primita este: nu are nimic, asa face ea.
    Daca gasesti o solutie, sunt curios care?
     
  13. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Daca tu patesti “la fiecare pornire”, ma gandesc ca e o problema. La mine se intampla doar cand e foarte frig afara, probabil are un senzor ceva, o protectie, nu stiu. Nu are legatura cu frana la mine, ca oricum frana e apasata cand pun in D, se oprea instant ce o puneam in D :)
     
  14. Blue-Club

    Blue-Club 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 Avant, 2.0 TDI, Multitronic, 2008
    Salut. Ma poate ajuta cineva cu cantitatea si tipul de ulei pt cutia multitronic Audi A6 C6 4F 2.0 TDI, 2008, cod motor BRE, cod cutie KTD? Mersi.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim.
     
  16. Blue-Club

    Blue-Club 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 Avant, 2.0 TDI, Multitronic, 2008
    Mersi frumos nucugheri. - 5 x 1L ATF G 052 180 A2
    Nush daca am vazut bine, dar parca in diagrama aceea arata si un filtru? Din ce am mai citit pe forum pt acest tip de cutie, in manualul de service nu scrie ca ar trebui inlocuit nici un filtru.
    Vreau sa stiu daca se recomanda sa inlocuiesc si altceva atunci cand fac schimbul de ulei la cutie?
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din ce vad in Etka, KTD nu are filtru exterior, pe conductele de racire.
     
  18. NorbertEmmA 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2018
    Locație:
    Zalai
    Masina:
    Audi A6 C6 2011 2.0 TDI
    Buna ziua...recent mi-am achiziționat un Audi A6 C6 2011 2.0 TDI automat.
    Mașina are 105.000 km
    Am o nelămurire...cum am spus mașina este automata și este când o accelerez și las dintr-o data accelerația in momentul acela se aude un zgomot ,un gâjâit,cum ar freca ceva sau ceva curea...habar nu am.
    Uneori se comporta ciudat când las de acceleratie și las mașina sa se încetinească singura mașina nu încetinește lin...
    Dacă a mai pățit cineva va rog sa imi dea un sfat
    Multimesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Felicitari, tocmai te-ai ales cu o vizita la un atelier de reparatii cutii automate.
     
  20. NorbertEmmA 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2018
    Locație:
    Zalai
    Masina:
    Audi A6 C6 2011 2.0 TDI
    Dar de la ce poate sa fie?
     

Distribuie pagina asta