1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. Blessed_spammer 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 190 CP 2009
    Salutare tuturor,
    Am gasit dimineata sub masina o pata mica de ulei in dreptul cutiei, iar un prieten mecanic mi-a spus ca ar pierde cutia ulei pe la un semering, dar nefiind specialist in cutii automate, n-a putut sa-mi dea mai multe detalii. A mai avut cineva problema asta ? E complicata operatiunea de schimbare a acelui semering ? Masina e un a6 2.7 facelift 2009! Va multumesc!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De unde sa stim noi despre ce semering vorbeste prietenul tau ?

    Nu este mai simplu sa ridici masina pe elevator si sa vezi exact pe unde pierde ?
     
  3. Coco1982

    Coco1982 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2000cc an 2010 cod LDQ
    Buna ziua . Ma poate ajuta cineva ? Am un A6 din 2010 a fost reparata cutia, a fost schimbat axul cu variatoare acum un an, de atunci am un sunet când accelerez mai tare in drive nu si in sport . A mai pățit cineva ?

    Dacă da ce trebuie sa schimb
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Voi ca si membri, credeti ca in spatele tastaturii va sta la dispozitie un geniu al mecanicii care stie si poate rezolva din tastatura toate problemele diverse ale modelelor de Audi ? Va intreb eu asa pe voi. Nu vi se pare ca unele intrebari pe care le puneti sunt ridicole ?
    De ce nu mergi la cei care ti-au reparat cutia, le dai cheile si nu iei masina pana nu o repara ca doar de aia ai platit, nu sa pleci cu alte probleme de acolo.
    Daca nu poti face asta inseamna ca ai nimerit la niste prosti sau iti meriti soarta. V-am mai spus si ma repet: in Romania o cutie automata nu se repara pentru ca nu are cine sa-ti faca asta cu o calitate de 100 %. Dar voi va cumparati o masina, care atunci cand se strica credeti ca o rezolvati din tastatura ca si costuri.
    Nu e nevoie sa-mi dai nici o replica la acest mesaj. Poate ai "noroc" si ghiceste careva cum sa rezolvi tu problema care o ai.
     
    Razvan Ungur, Cucu1, ct82mdn și alți 3 apreciază asta.
  5. Cristian Ioan

    Cristian Ioan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.7TDI, 190CP, Multitronic, 2010
    Buna,

    Vreau sa fac o resetare la cutie multitronic 01J pe un A6 C6 2010 face lift. În Vag-com în secțiunea de automatic transmission Basic settings nu e accesibil. Știe cineva security access pe ntu modulul 02 - Automatic Transmission sa activez basic functions sa resetez cutia.

    Multumesc.
     
  6. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Nici la mine nu e activ Basic settings, parca nucugheri zicea ca daca nu e activ, nu pot sa ii fac resetare
     
  7. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Eu zic sa mergi la cineva care stie ce e de facut. Sau daca tu ai cunostinte go for it

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  8. Cristian Ioan

    Cristian Ioan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.7TDI, 190CP, Multitronic, 2010
    Procedura nu e mare lucru. Doar trebuie sa ai access. :)
     
  9. valentin patrascu

    valentin patrascu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    audi a6 2.4 benzina 2006
    salutare tuturor,
    sunt nou aici si as dori daca cineva ma poate ajuta cu un raspuns sau un sfat.
    am un audi A6 2.4 benzina cu o cutie automata multitronic , cutia schimba foarte bine dar in momentul in care reduc am o vibratei .... daca ma poate ajuta cineva si daca sa intalnit cu o asemenea problema ,uleiul la-am schimbat recent,
     
  10. Claudiu Tzene 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2018
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi A6 C6 4f,2.0tdi, 2010
    Salutare! Sunt nou pe-aici și vin și eu cu o întrebare ...
    La un A6 2.0 TDI caha cutie multitronic a schimbat cineva volanta, ce marca a folosit și cam cât a costat?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. b49wob

    b49wob 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6, cahb, 2010
    Salut! Am schimbat eu volanta la masina mea. Cea de pe masina era Luk, iar eu am cumparat originala de la Porsche, care era tot Luk. Pretul platit de mine pentru cea originala a fost cam 2400 lei.
     
    Claudiu Tzene apreciază asta.
  12. Ursachi Catalin

    Ursachi Catalin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 239CP 2011 CDYA
    Se poate verifica nivelul la ulei în cutie? Multitronic.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Cum faci asta este scris pe forum in diverse topicuri despre cutia automata. Se desface busonul, se umple = se completeaza cutia cu ulei si dupa ce curge deoarece ai ajuns la maxim, se face nivelul. Adica se reia procedura doar pentru refacerea nivelului. Toate astea se fac la o temperatura anume care se masoara cu VCDS sau cu cititor de temperatura (pistol cu fascicul laser). Lasa treaba asta penttru niste cunoscatori. Tu dupa cum ai intrebat nu te sfatuiesc sa o faci singur si in plus iti trebuie niste scule mai speciale.
     
  14. nelu 6 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a6 - 2.0 din 2010
    Salutare! Sunt nou pe-aici și am o ploblema
    Sunt posesorul unui audi A 6 din 2010 motor 2.0 -4F ACAHAF1 - 125 kW -cutie multitronic
    PROBLEME : Pe bord a aparut Gearbox malfunction:you can continue driving (limited functionality) am dat la automat si nu porneste,iar maneta a ramas blocata in P. Am sunat la un service cuti automate si mi-a spus sa demontez scrumiera iar in spate este un capacel se scoate si el, unde trebuie sa bag o surubelnita, apas si se deblochează cutia. Iar de pornit trebuie calcata frana si se da la automat mai lung si a pornit.

    DEFECTIUNI:
    Nu se mai aprind becurile la maneta, senzori parcare .pe bord nu mai arata in ce pozitie este maneta.
    Am facut teste,
    cod defect 8172 -Maneta selectoare defecta P091900(036) defect de circuit electric
    001798 - Senzor cutie viteza -F125 semnal implauzibil
    Am fost la patru service-uri pentru cuti automate si toate au zis ca este defect calculatorul cutiei.
    Doresc sa stiu daca a mai patit cineva si care a fost rezolvarea.
    Multumesc!
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Din pacate, au dreptate. F125 care citeste pozitia selectorului de viteze se afla chiar pe calculator si nu poate fi inlocuit separat.
     
  16. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Stiu ca s-a mai discutat despre filtrul acela extern situat pe o conducta, insa are cineva idee ce rol are el, cu ceva explicatii mai tehnice? E de impuritati sau are rol de racire a uleiului?
    Curand schimb uleiul, ma tot gandesc daca sa schimb si filtrul ala sau nu, mai ales la cat de impartite sunt parerile : )
     
  17. vladi87

    vladi87 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 TDI, 2010, CANA & A6 3.0 TDI Quattro 272 hp 2016
    Roger, eu am schimbat uleiul luna trecuta, la reprezentanta. Nu mi-au recomandat sa schimb acel filtru, ci doar uleiul. De schimbat se poate schimba, dar costa destul de mult, in jur de 300 euro. Pai schimbul de ulei m-a ajuns 930 lei :) . Poate o sa-l schimb la mai multi km facuti.
     
  18. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Care este codul cutiei? Daca e LDV, acel filtru, care are rol de racire, cat si cel interior, se schimba doar la interventii majore asupra cutiei. In ianuarie costa 1365 lei la reprezentanta (8E0317823L-conducta cu filtru CV).
     
    Roger25 apreciază asta.
  19. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    4F0317826 e codul filtrului la mine. Iar codul cutiei mele e KYQ
     
  20. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    S-a mai confruntat cineva cu problema urmatoare la multitronic:
    Franez usor pe o rampa, masina se opreste, insa apoi scapa putin in spate (frana e calcata foaarte putin, cat sa se aprinda stopurile de frana). Daca iau piciorul de pe frana, incepe sa urce (mai incet, ca e in rampa).
    Cred ca nu ar trebui sa o ia in spate deloc cand e pe D. Citind acest topic, una din cauza era candva ca poate nu are ulei indeajuns, insa nivelul de ulei este ok.
     

Distribuie pagina asta