1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Si la mine smuceste putin cand o pun in D la prima pornire, numai daca anterior am parcat cu spatele si cu piciorul pe frana si schimbatorul in R, am tras frana de mana si apoi am trecut-o direct in P.
    Am observat ca daca dupa ce parchez o scot in N, iau piciorul de pe frana, apoi o pun in P si trag frana de mana nu mai apare "smucitura" la urmatoarea pornire.
     
  2. Paul_Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4, 1.8, 1995
    Va salut, am un A6 4f, problema e ca s-a dus cutia. Ce însemna ca e defectul ambreiajul cutiei? Costuri? Sunt in Austria și baietii mi-au cerut între 1800-3200€ pentru reparație. Dacă iau alta cutie de pe același model și doar o montez, funcționează? Ori e nevoie de codari etc.
    Va mulțumesc și o seara faina
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti incerca, e cea mai la indemana solutie pentru o masina de 4-5k de euro.
    Daca iei acelasi cod ar trebui sa mearga. Se face o adaptare cu VCDS si aia e.
     
  4. Claudiu Tzene 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2018
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi A6 C6 4f,2.0tdi, 2010
    Probabil s-a dereglat timoneria cutiei de la impact !
     
  5. Chopy 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI 2011
    Salut! Detin un A6 2.0 TDI din 2011 cu o cutie multitronic, cod LDQ. Sunt interesat daca a mai avut cineva urmatoarea problema: in momentul cand masina este putin in panta la plecarea de pe loc smuceste pana isi ia putin demaraj, iar pe loc drept, daca bagi piciorul tare in pedala, la fel smuceste dar mai putin. Daca e lasat sa plece singura pe loc drept porneste lin. Mentionez ca schimbul de ulei din cutie s-a facut cu o luna in urma, crezand ca poblema va disparea, insa nu a fost asa. In mers cutia schimba foarte bine. Problema asta se intampla doar cand cutia este in D. Poate a mai patit cineva, si stie daca e de la cutie, ambreiaj, volanta..
     
  6. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ai incercat sa pleci de pe loc cu S si la fel face?
    Inainte sa faci revizia la cutie s-a verificat daca nu ai joc in transmisie......?
     
  7. Jokermbk 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2017
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    Audi A6 c6 2.0 TDI 2008
    Salut,
    Dețin un Audi A6 C6 Multitronic din 2008 și am înlocuit cutia de viteze cu una noua cu 2 ani in urmă și pot să spun că am aceleași simptome că și ale tale
    M-am interesat și din câte am aflat cauza ar fi că aceste cutii au nevoie de 1 sau 2 secunde până cuplează complet și de aceea în momentul când ai selectat Drive, daca nu ii oferi acele 2 secunde sa cupleze complet, obtii acel zgomot.
    Mie așa mi se întâmplă și cum am mai spus am cutie noua inlocuita de Audi.
    Sper că te a ajutat ceea ce am spus.
     
  8. dan ciortan

    dan ciortan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2009 2.0 TDI CAGB Multitronic 7+1 LDQ
    Salutare tuturor

    Detin un Audi a6 c6 4f 2009 2.0 tdi multitronic7+1 cod cutie LDQ , cod motor CAGB. De un an de zile am intampinat probleme cu cutia de viteze , multitronic 7+1 – soc sau trepidatii la plecarea de pe loc si la turatia de 1200-1800 , socuri in marsalier ,si smucituri la franare ( parca intra ABS-ul) . La turatii peste 1800-1900 functiona perfect. Aceiasi problema si in D cat si in S numai in jurul turatiei de 1200-1800. Am schimbat uleiul din cutie dupa numai 15000 km la reprezentanta la Valcea-fostul proprietar schimbase uleiul la reprezentanta in Craiova- , am schimbat volant cu una noua , am schimbat galeria de admisie cu clapete( cu motoras cu tot ) , am schimbat tampon cutie inferior. Degeaba . Pana nu am intervenit asupra cutiei , nu s-a schimbat nimic . Am gasit un tip din Brasov , am fost acolo , mi-a desfacut cutia bucati si mi-a schimbat lantul de pe variatoare , lant care era uzat , mi-a schimbat cele 7 abreajele umede , filtrul de ulei din cutie si bineinteles 7 litri ulei de cutie . Am deja 3000 km si cutia este impecabila. Adica functioneaza ca si noua. In ideea ca am fost util cu aceste informatii , va doresc toate cele bune si multi km.
     
    Ultima editare: 28 Feb 2019
    Catalin 23, marianu și seba18 apreciază asta.
  9. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Salut,
    Cat te-a costat reparatia si cati km are masina ?
     
  10. dan ciortan

    dan ciortan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2009 2.0 TDI CAGB Multitronic 7+1 LDQ
    Cost total 3500 ron. 196.000 km
     
  11. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    am uitat sa intreb,aveai erori pe cutie?km stii ca sunt reali?mi se par cam putin ca sa pice cutia
     
  12. dan ciortan

    dan ciortan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2009 2.0 TDI CAGB Multitronic 7+1 LDQ
    Nu aveam nici o eroare pe cutie. Am facut schimbul la cutie la reprezentanta la Valcea. Banuiesc ca daca avea erori ma anuntau Cat despre km... asa a fost sa fie , e fier.
     
    marianu apreciază asta.
  13. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    dupa schimbare ulei, am incercat o adaptare a cutie si nu imi reuseste,am incalzit cutia la 80 grade si am facut cum spune procedura, mers in fata, frinat usor si nimic tot run imi spune la valori.nu am erori pe cutie nimic.avetii idee de ce nu reusesc?
     
  14. dan ciortan

    dan ciortan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2009 2.0 TDI CAGB Multitronic 7+1 LDQ
    Salut. Din cate stiu eu si ce mi-a zis baiatul la care mi-a facut cutia. Ulei-temperatura cutie 60 grade , in modul Drive , frana pana la oprirea completa a masinii, stat cateva secunde pe loc , accelerare pe distanta de 100 metri apoi iara frana pana la oprirea completa a masinii si stationarea a cateva minute. Asta a fost tot la mine. Imi spunea ceva ca daca e adaptata cutia , ar trebui ca in marsalier sa mearga cu 11 km/h innapoi. Ceva de genu’.
     
  15. Coco1982

    Coco1982 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2000cc an 2010 cod LDQ
    Buna dimineața . Știe careva cu câți km/ora trebuie sa plece un A6 -2010, cutie multitronic fără sa fie accelerat ?
     
  16. JohnAmsterdam

    JohnAmsterdam 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Amsterdam
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2.4 V6 2006 BDW
    O sa ma uit dimineata cand plec si o sa postez. Cred ca undeva pe la 5, 10 km/h. La masina din profil, dar voi reveni daca te ajuta cu ceva.
     
  17. JohnAmsterdam

    JohnAmsterdam 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Amsterdam
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2.4 V6 2006 BDW
    In D sau R, 5km/h la mine .
     
  18. Chopy 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI 2011
    Am incercat si cu S sa plec si parca mai amelioreaza putin smucitura. Banuiesc ca asta se intampla pentru ca se tureaza mai tare motorul. M-am hotarat sa gasesc un mecanic bun si sa umblu in cutie sa vad ce are defect. Transmisia este verificata nu are joc.
     
  19. JohnAmsterdam

    JohnAmsterdam 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Amsterdam
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2.4 V6 2006 BDW
    Chopy
    Nu vreau sa imi dau cu parerea sa ma aflu in treaba, cati km ai la masina si de cand o detii ? Am cautat niste informatii legate de Multitronic si am vazut undeva ca au un fel de volanta, poate de acolo e problema (Amortizor torsional). Cand ti s-a schimbat uleiul, s-a verificat si uleiul de transmisie din cutie ? In cutia mea Multitronic cod JFH am 2 tipuri de ulei (uleiul propriu zis care la schimb am vazut ca este de culoare rosie si ulei de transmisie care avea o culoare maronie). Repet, aceste informatii le-am gasit si aflat de pe internet si de la service-ul unde am schimbat uleiul din cutie.
     
  20. Chopy 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI 2011
    JohnAmsterdam
    Masina o detin din toamna anului trecut si am luat-o cu 300.000 km. Cutia pe care o am are doar un singur ulei, doar cel din cutie. Problema este ca filtrul de ulei este in interiorul cutiei si nu am umblat pana acum in ea. De aceea as dori sa gasesc un mecanic bun de cutii automate care sa o desfaca.
     

Distribuie pagina asta