1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. JohnAmsterdam

    JohnAmsterdam 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Amsterdam
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2.4 V6 2006 BDW
    Chopy stiu , eu am schimbat uleiul in cutia mea multitronic si intradevar filtru este in interior . Mecanicul (din Olanda ) mi-a spus ca, cutia se desface sa se schimbe si filtrul in momentul in care masina incepe sa nu mai schimbe lin sau cand iti intra in avarie. Incearca sa gasesti un service numai de cutii automate in Romania si sa vezi exact ce si cum

    Din ce informatii detin eu, reparatia unei automate in general e costisitoare dar daca ai un full istoric al masinii tale nu vad o solutie sa cumperi un SH ca nu stii ce cumperi iar o cutie noua costa de la 2000 de euro in sus.
     
  2. Chopy 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A6 C6, 2.0 TDI 2011
    Multumesc frumos pentru informatii.
     
  3. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Salut. De câteva zile, la plecarea de pe loc, cu un A6 2010 multitronic 2.0 tdi 125 kw, se aude ca un fel de “cârâit”, iar pe măsura ce se mărește viteza, dispare sunetul. In marșarier, niciun zgomot. Menționez că de când am auzit acest zgomot, am lăsat mașina în parcare. Uleiul din cutie doar a fost completat acum câțiva ani când am avut o intervenție majoră la motor. Cu mașina am făcut foarte puțini km de când o am. Sub ea nu am văzut niciodată urme de ulei. In bord nu mi-a apărut nicio eroare referitoare la cutie, iar aceasta schimbă normal.
    O să merg săptămâna viitoare cu ea la un service, sâmbătă o să pun testerul, dar totuși, vroiam să vă întreb și pe voi dacă aveți vreo idee cam ce ar putea fi și la ce să mă aștept.
     
  4. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salut. Nu crezi ca ar avea nevoie de un schimb de ulei ?
     
  5. rusbogdan

    rusbogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2018
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi a6 2.0tdi (CAGB)2010
    Du-si te fa un schimb ulei si pe urma vezi ce si cum.
     
  6. Coco1982

    Coco1982 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2000cc an 2010 cod LDQ
    Salutare,
    Problema este 100% din cutie. Același cod îl am și eu la cutie și mie mi s-a rupt axul cu variatoarele. Iți recomand sa mergi la unul care repara cutii, să o desfacă, sa vadă ce problemă este. Pe mine m-a costat 3.000 €uro dar am montat și volantă noua.
     
  7. laur_style 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2019
    Locație:
    botosani
    Masina:
    A6 2008
    Salut,
    La masina mea din profil Audi A6 multitronic in 7 trepte din 2008 in sarcina faca o zgomot foarte tare. Am dus-o la un service, din spusele unora era problema la cutie. Mi-a desfacut toata cutia si nu a gasit nimic, era blocata volanta, am montat una noua dar dupa ce au montat cutia la loc nu imi mai porneste in P. Trebuie sa apas butonul din fata manetei ca sa o pot da in N sa o pot porni. Iimi poate spune si mie cineva ce s-ar fi putut intampla ? Se intampla de fiecare data cand opresc masina si o dau in P.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu iti poate spune nimeni din fata tastaturii, din pacate. Mergi la cineva care repara doar cutii automate si atat. Citeste toate topicurile existente pe forumul asta despre cutia automata pentru ca sa inveti.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce eroare ai pe Auto Trans ?
     
  10. laur_style 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2019
    Locație:
    botosani
    Masina:
    A6 2008
    Nu ma pricep la asa ceva, doar ca nu pot da din P in oricare viteza cand bag cheia. Apoi, daca apas butonul din fata manetei si dau in N porneste. Cand este pornita citeste toate vitezele. La service spune ca s-a dus subit calculatorul fara sa-si asume ceva asta desi pare dubios, pentru ca am dus-o pe pe roti. Nu mi-a facut. niciodata asa ceva si doar la ei, la service, s-a intamplat dupa ce au demontat si montata noua volanta.
     
  11. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Vă salut! Recent am fost cu mașina (A6 C6 2010 multitronic 2.0 tdi 125 kw) în service la Sergiu (Mecatronic Exclusiv Constanța) și mi-a înlocuit ambreiajele, variatorul, lanțul, uleiul și filtrul cutiei de viteze automate.
    După ce am luat mașina din service, am constatat că atât la plecarea ușoară de pe loc cât și la frânare, se simt niște smucituri (nu trepidații) de 2-3 secunde. În mers totul este în regulă, turațiile sunt normale...
    Care credeți că ar fi cauza?
    A mai avut cineva problema asta până acum? Dacă da, cum ați rezolvat-o?
     
    Ultima editare: 11 Iul 2019
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ti-a facut o adaptare, dupa interventiile respective ?
     
  13. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Nu știu, nici nu l-am întrebat pentru că am crezut și încă îmi place să cred că știe ce are de făcut.
    Cineva mi-a spus că, în cazul său, la fel se comporta cutia, însă după un drum de aproximativ 500 km și-a revenit (adică nu mai smucea și/sau dădea șocuri).
    Să se-ntâmple, oare, tot așa și-n cazul meu?!
     
  14. dan ciortan

    dan ciortan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2009 2.0 TDI CAGB Multitronic 7+1 LDQ
    Ai rezolvat problema ?
     
  15. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Salut. Azi am revenit însoțit de smucituri la Mecatronic, l-am întrebat pe Sergiu dacă după intervențiile la cutie a făcut adaptarea/recalibrarea acesteia și mi-a răspuns că da, dar tot el a adăugat că o mai face încă o dată.
    După ce am așteptat aproximativ o oră, a mers cu mine în mașină și s-a “apucat de treabă”. După adaptare, smuciturile aproape c-au dispărut, iar trecerea schimbătorului în PRNDS se face lină. Cel puțin deocamdată...
    Am remarcat faptul că este foarte solicitat (îi sună telefonul în continuu) și, probabil, fiind tot timpul pe grabă, omite niște pași - cum mai mult ca sigur a uitat la mine să facă de prima dată adaptarea cutiei.
    Așa că cei care intenționați pe viitor să faceți schimbul uleiului, eventual reparații cutiei, ar fi bine să fiți foarte atenți să vi se facă această adaptare!
     
    seba18, dan ciortan și nucugheri apreciază asta.
  16. Visan Claudiu

    Visan Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2019
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi A6 2009,2.0tdi automat
    Salut,
    Am si eu eroarea P178F la masina din profil. Ce pot face sau ce mai am de facut ? Va rog ajutati-ma.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Data viitoare fa scanarea cu VCDS ca nu stam sa cautam noi in locul tau.

    Eroarea ta trebuia sa apara asa.

    006031 - Pressure Regulation Valve
    P178F - 000 - Dirty / Clogged

    Daca scanai cu VCDS aveai mura in gura, valva murdara/blocata. Apelezi la o firma ce repara cutii si vezi ce e de facut (daca se poate curata sau necesita inlocuire).
     
  18. Daniel_F 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 4F,C6 facelift 2011, 2.0 tdi 170 cp, Multitronic
    Salutare,
    In speranta ca vreunul din utilizatorii acestui forum a mai patit problema pe care o intampin eu in acest moment, voi incerca sa explic putin simptomele autoturismului meu.
    Prin luna februarie a acestui an am considerat a fi necesara inlocuirea uleiului de la cutia de viteze automata(multitronic), avand in vedere ca nu eram perfect convins ca proprietarul antetrior a facut acest lucru in ultimii 60 000 km, la acel moment avand 230 000 km.
    Am achizitionat cantitatea de ulei original necesara operatiunii de inlocuire si am si efectuat inlocuirea cu ajutorul unui mecanic auto, care in trecut a lucrat la reprezentanta Porsche din Bucuresti(ceea ce mi-a insuflat destul de multa incredere, cunoscundu-l ca fiind destul de experimantat cu autoturismele vag)
    Imediat dupa inlocuire am sesizat un mic fluierat atunci cand masina era cuplata in P sau N si motorul la ralanti. Intre timp fluieratul s-a amplificat destul de tare si din ce imi dau seama el s-ar auzi si atunci cand este cuplata in D doar ca motorul fiind putin mai turat nu se mai aude.
    Mentionez ca mersul masinii in ceea ce priveste cutia de viteze nu s-a schimbat in niciun fel dupa inlocuirea uleiului, nu smuceste, nu schimba greu vitezele, nu se blocheaza de niciun fel, etc, merge perfect normal.
    Va multumesc,
     
  19. Kelocs 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2019
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi a6 ,2.0 tdi, an 2008
    Salut am revenit cu problema care o am. Cel care a pus laptopul pe masina mia zis ca patineaza ambreajul. Va atasez un fisier cu ce probleme am daca ma puteti ajuta
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca este un TSB pentru A4 si A6 in legatura cu aceasta problema.
     

Distribuie pagina asta