1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze automata la A7 - diverse probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de adiyyyyta, 17 Noi 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai citeste inca odata cum a rezolvat. Este asa de greu ?
     
  2. vladsuciu24 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2011
    Buna. Nu stiu daca e chiar o problema , dar stand pe loc cu maneta schimbatorului in P , cand apas frana se aude in zona manetei de parca ceva ar cupla si decupla cand apas si las frana. Pana acuma nu am auzit ca tot timpu pornea rapid muzica. Sa fie ceva problema sau asa trebuie sa se aude ?
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu este nicio problema, e normal. Apasand frana se deblocheaza electromagnetul care te lasa sa scoti maneta din P.
     
    vladsuciu24 apreciază asta.
  4. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Buna seara, azi am intampinat urmatoarea problema. Imi apare incontinuu eroarea " Gearbox malfunction : you cand continue driving " , cand stau pe loc in D cu piciorul pe frana zvacneste putin masina ca si cum ar vrea sa plece si nu e lasata, pe langa asta parca s-a auzit un " carait " . Imi puteti spune ce ar putea sa aiba, va rog frumos. Multumesc
     
    Irinelwww apreciază asta.
  5. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Ar trebui să mergi la un service cât mai repede. Problema poate costa de la 2-3000 de lei, până la peste 12.000 lei dacă trebuie un mecatronic nou.
     
  6. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Am facut o diagnoza acum " cooling oil valve electrical malfunction " . Problema e ca nu prea am unde sa merg cu ea aici in Timisoara, poate imi spuneti voi ce ar putea fi. Masina are o mica vibratie la relanti, in rest schimba perfect.
     
  7. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pai cum nu ai unde sa te duci, acolo ai 2 mari service-uri de automate, Samer in Timisoara si Mercom in Arad, cauta-i pe google si facebook.
     
  8. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    La Samer mergi daca vrei sa fii batjocorit si intepat de mii euro, am avut ghinionul sa ajung la el cu alta cutie S-tronic, mi-a luat 2500€ si mi-a stricat mai rau cutia. De cei de la Arad nu stiu, dar ma voi interesa. Multumesc

    Asta e o problema generala la genul asta de cutii sau sunt eu ghinionist ? Am mai avut 6 masini cu aceeasi cutie de la fostul A7 de care aminteam si nu am avut probleme, schimbam uleiul la fiecare 50.000km si era foarte ok. Masina cu probleme este un A7 pe care l-am adus din Germania in urma cu doua saptamani, are 178.000km reali, istoric impecabil si ultimul schimb de ulei+filtru cutie la 120.000km.
     
  9. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    E problema generala, inclusiv la A6, A8. Scoate mufa de la pompa de racire a cutiei si o sa vezi ce descoperi acolo. Pompa o gasesti pe partea stanga a cutiei cum stai sub masina in sensul de mers. Este o mufa cu 2 pini. Apoi scoate mufe de la cutie si vezi si acolo.
     
  10. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Mare parte din colegii de pe forum cu C7 3.0tdi/tfsi au avut probleme cu cutia.
     
  11. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Va multumesc. Am trimis masina in Ungaria azi dimineata la un service specializat in cutii de langa Szeged, baietii de acolo spun ca este vorba de Mectronic defect 100% dar nu au timp sa ma ajute cu reparatia decat peste 3 saptamani. Stiti la ce preturi se ridica o astfel de operatiune :(
    Credeti ca ar fi bine sa mai schimb si alte piese de pe cutie daca se umbla acolo, gen ambreiaje ?
     
  12. vladsuciu24 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2011
    Pretul de nou stiam ca se ridica la 12.000 lei daca nu gresesc.
     
  13. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Tin sa va spun ca masina s-a intors de la szeged, mufele aratau ca noi, le-au scos si le-au introdus inapoi si in ultimii 300km si 6h de functionare cutia schimba mai mult decat perfect si nu apare nicio o eroare, nu pot sa inteleg. Sper sa nu ma bucur prea repede si sa-si fi revenit. O seara buna !!!
     
  14. vladsuciu24 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2011
    Doamne ajuta sa fi scapata doar cu atat. Cat a costat toata treaba ?
     
  15. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    50€ constatarea si 50€ motorina pana in Ungaria. Sper si eu sa fie ok
     
  16. Rosca Alexandru 1992

    Rosca Alexandru 1992 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A7
    Stie cineva daca A7 facelift are aceleași probleme la cutie?
     
  17. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Dacă o să forțezi cutia cu prea multe kickdown-uri, dacă nu schimbi uleiul la timp și dacă nu te comporți frumos cu mașina, o să ai probleme. Nu cred că au probleme de fabricație nici unele. Se strică din cauza comportamentului nepotrivit al șoferilor.
     
  18. Rosca Alexandru 1992

    Rosca Alexandru 1992 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A7
    Nu ar fi o problema schimbul de ulei dar e clar ca au o problema la aceste cutii si se strica prematur...cat despre kickdown eu zic ca ar trebui să reziste cutia macar pana la 200 se mii de km indiferent de stilul de condus cu servisare la timp!
     
  19. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Multe ar trebui să reziste până la 200.000km, dar nu e așa.
     
  20. Rosca Alexandru 1992

    Rosca Alexandru 1992 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A7

Distribuie pagina asta