1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze automata la A7 - diverse probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de adiyyyyta, 17 Noi 2013.

  1. Florin Raicu

    Florin Raicu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    Audi a7
    po.ti sa ne dai mai multe detalii despre cum ai rezolvat ?
     
  2. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Citește in topicul de cutii automata pentru A6 C7. Am scris acolo ce am pățit și cum am rezolvat. Dă câteva pagini in urmă si o să găsești.
     
  3. mirceacj 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2019
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A7
    Salut.

    Am patit-o si eu. Am un Audi A7 3.0 TDI (245 cp) quattro din 2012. Masina are 127.000km.
    In 26 Decembrie mi-a aparut mesaj in bord: Gearbox Malfunction: No reverse gear. You can continue driving.
    Masina nu mai schimba in viteze pare si nu mergea in R. Am opri motorul, l-am pornit din nou si a disparut eroarea. Mergea ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
    Dupa 100 de km a aparut din nou si a ramas acolo.
    Am dus masina la reprezentata, au gasit probleme la Mechatronic. Se poata repara folosind Kit-ul de Mechatronic. Reparatia presupune si schimbat uleiul in cutia de viteze (pe care l-am schimbat in Ianuarie 2017). Toata treaba va costa undeva la 4.700RON.
    Problema e ca daca nu functioneaza bine Mechatronic-ul se poate sa patineze ambreiajele, iar daca sunt busite si alea atunci ar trebui schimbate.
     
  4. Bogdansimplu

    Bogdansimplu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 Sline 3.0tdi 245 hp 2014
    Salut Bogdan, cand timpul iti permite lasa-mi un mesaj te rog. Am o situatie similara ( nu stiu daca ar fi si cauza la fel). Deja am cheltuit in jur de 6.000 lei la reprezentanta, iar rezultatul este zero. Tu ai rezolvat in totalitate problema ? A mai reaparut ? Multumesc mult.
     
  5. PaladanuRadu

    PaladanuRadu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A7 4G 3.0 TDI 2011
    Mă poate lamuri și pe mine cineva cum verific uleiul din cutie și pe unde completez dacă este cazul? (Audi A7 2011 3.0 TDI, cutie s-tronic) pe cine am întrebat pe la service-uri toți îmi spun ca nu se poate sa îl verifici și sa completezi gen cum faci cu cel de la motor...
    Multumesc
     
  6. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    Depinde care ulei ? Uleiul din mechatronic sau cel din partea mecanică.
    Nivelul se face cand faci schimbul. Ai pierderi ? De ce vrei sa verifici ?
     
  7. PaladanuRadu

    PaladanuRadu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A7 4G 3.0 TDI 2011
    Nu, nu sunt pierderi. Mașina chiar merge perfect doar ca acum vreo 2 luni când schimba din a 5-a în a 6-a se simțea o mica smuncitură, asta în decursul unui drum de vreo 20 km. A doua zi când am plecat din nou nu s-a mai simțit nimic și nici nu a mai făcut vreo figura de atunci. Eram doar curios dacă ar fi ceva sa știu sa fac din timp sa nu se agraveze. Mi-a zis cineva care are o alta marca de masina dar tot cutie automata, ca și a lui tot la fel făcea și a completat cu puțin ulei
     
  8. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    Nu mai asculta povesti. Masina merge bine nu umbla acolo. Mai ales daca nu ai cunoștințele necesare. Schimba uleiul la 60000 km sau mai repede gen 40000 km. Dacă ii sa se strice ceva inevitabil se va strica, nu ai cum sa previi. În timp cutia face uzura.
     
    BieMGi apreciază asta.
  9. Zsolt kingstone 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a7 2013
    Buna ziua, am un Audi a7 2013 245cp cu cutie de 8+1 si vreau sa faca schimbul de ulei in cutie, ce ulei imi recomandati? Am vazut ca e uleiul original de la audi si mai e de la ZF. Care e diferenta intr e astea doua ca si calitate? La pret e diferenta enorma.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste toate topicurile despre cutia automata din aria A6 C7 aria asta si A6 C6 pentru ca sa inveti. Foloseste ulei original. Mai departe procedezi cum crezi de cuviinta dar fara intrebari pentru ca raspunsurile exista deja scrise pe forum. Cand te inscrii pe un forum te apuci de citit nu de pus intrebari.
     
  11. raom 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi 80 b4
    Salutare! Doresc sa achizitionez un Audi A7 2011 3.0 TDI. Are cutie automata tiptronic. Nu am aflat foarte multe despre acest tip de cutie citind problemele din acest topic.
    Ma poate lamuri cineva care ar fi diferenta dintre s tronic, multitronic si tiptronic?
    Multumesc!
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  13. sosorin87 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A7
    Salut am si eu aceeasi problema.Ai rezolvat problema?Ce a fost?
     
  14. sosorin87 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A7
    Buna ziua
    Am un Audi A7 biturbo,313CP,cutie tiptronic,are 200.000 km.O am cam de un an jumate mergea perfect pana acum dar de o luna am o problema din treapta 1-2,2-1 are o smucitora dar nu tot timpul.
    Am fost la reprezentanta au facut o diagnoza si nu mi-a dat nicio eroare,pe cutie sau motor.
    Cei de la Audi au bagat seria si zic ca nu se schimba uleiul la cutie.Am vorbit si cu alti mecanici si zic ca se schimba la 60 mii indiferent de ce zice reprezentanta.Ce poate sa aibe?
    A mai avut cineva problema asta?Ce sfat imi dati?
    Multumesc
     
  15. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    Sa schimbi uleiul. Normal ca smuceste după 200.000 km cu același ulei.
     
  16. NicuCnk

    NicuCnk 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a7 2011 3.0 tdi quattro 245cp
    Salut,
    De curand am schimbat ambreiajul si volanta la Audi A7 3.0 tdi quattro 2012 cutie automata
    De atunci masina are problemele: Dupa ce pornesc motorul timp de 10-15 min (find rece) cutia se comporta normal, dupa care incepe sami dea niste șocuri in treapta 3-2 si 2-1, dupa care imediat cum ma opresc la un semafor cutie imi intra in eroare (Gear box malfunction you can continue driving limited function)
    Atunci ea ramane blocata in treapta 2 nemaschimband nici superior nici inferior
    Daca o opresc si o pornesc din nou isi revine si iar pot sa continui sa merg alte 5-10 minute si iar intra in eroare
    Pe tester mi s-au dat urmatoarele erori:

    P17D400 Shift Solenoid “A” Malfunction
    P17D500. Shift Solenoid “B” Malfunction

    Cine a mai intampinat asta sau care stie ce ar trebui sa mai fac ? Multumesc.
     
  17. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Asa face si a mea.
     
  18. NicuCnk

    NicuCnk 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a7 2011 3.0 tdi quattro 245cp
    Ai aflat ceva pana acum ?
     
  19. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    Presupun ca A și B se refera la solenoizii ambreiajelor K1 si K2. Fa diagnoza cu Vcds.
     
  20. petru chiriac 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2019
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A7
    Salut .Aceeasi problema o am si eu si cei de la service imi spun sa schimb mecatonicul . Mai exact ce au facut la masina ta si care au fost costurile ? poate reusesc saluminez si eu pe cei din service . Multumesc
     

Distribuie pagina asta