1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze Manuala la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de dannypapuc, 9 Sep 2007.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scrie/Modifica in profil codul de motor si capacitatea cilindrica a motorului care il ai pe masina ca nu stam sa ghicim despre ce tip de motorizare vorbesti. Multumesc.
     
  2. clodi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2015
    Locație:
    Tirgu Mures
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0tdi 177cp cod cglc din 2013
    Buna. Am si eu aceeasi problema. Am sunat la Leco si au spus ca nu gasesc dupa codul FAG. Te-as ruga daca ma poti ajuta cu un cod oem sau orice alt cod. Multumesc anticipat!
     
  3. Marian Cristofovici

    Marian Cristofovici 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Ex car :A4 1.9 tdi 101cp, 2002 /// prezent: A4 1.8T quattro, 150cp, 2002.
    Mașina rulează fără niciunde sunet pana în treapta a 4 a : când cuplez a 4 a și eliberez ambreiajul, tremură maneta schimbătorului, se aude foarte urât un sunet de mers în gol + huruit etc... încetinesc, bag a 3a și nimic...totul e bine. Doar în a 4 a face așa... ce poate fi? Nu am încercat a 5 a să văd.
     
  4. Marian Cristofovici

    Marian Cristofovici 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Ex car :A4 1.9 tdi 101cp, 2002 /// prezent: A4 1.8T quattro, 150cp, 2002.
    Un răspuns va rog? Diseară ajung la mecanic... nu vreau s-o dau fără sa am măcar o mica idee despre ce e vorba. .
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca stia cineva crezi ca nu raspundea ? O sa ai o idee dupa ce o duci la mecanic.
     
  6. Marian Cristofovici

    Marian Cristofovici 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Ex car :A4 1.9 tdi 101cp, 2002 /// prezent: A4 1.8T quattro, 150cp, 2002.
    Sincronul e dus pentru viteza a 4 a, era polizat complet. De schimbat/ înlocuit e foarte costisitor iar din ce am auzit nu iese niciodată bine, așa că am achiziționat o alta cutie din dezmembrări. Mâine o montează, așa că rămâne doar să văd cum se comportă.
     
  7. CAGC 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2003 BFB
    Salutare tuturor si la multi ani celor care poarta nume de Florii!
    Am si eu o problema careia pur si simplu nu ii gasesc expicatie.Am vazut ca aceeasi problema a avut-o si colegul kbron la postul 27 .
    O sa incerc sa descriu cat mai scurt povestea si poate a mai intampinat cineva aceeasi problema incat sa imi ofere un puct de plecare.
    De 3 luni sunt posesorul unui audi a4 1.8t quattro (cod motor BFB).Masina merge perfect , trage foarte bine , insa acum o luna pur si simplu m-a lasat balta.In timp ce coboram de pe autostrada eram cu treapta 3 si pur si simplu cand m-am uitat la turometru cazuse la 900 de ture dar ea era in treapta 3 , am incercat sa accelerez si accelera in gol ca si cum ar fi fost pe liber.am schimbat in treapta 2 deoarece viteza scazuse pe la 30 insa aceeasi poveste era ca si pe liber.Precizez ca ambreiajul lucra exemplar nu avea niciun zgomot atat ca nu mai cupla (cu toate ca intra in toate vitezele si totul decurgea exemplar , nu agata ).Am tras masina pe partea dreapta am mai incercat timp de 30 de minute sa plec cu ea , insa nimic.Am plecat dupa ajutoare (moment in care masina a stat cam 4 ore).Am revenit sa o iau trasa (nu pe platforma) am incercat sa plec cu ea insa nimic aceeasi poveste totul mergea perfect doar ca nu pleca dupa loc.Am tras masina pe o distanta de 3 km iar cand sa o bagam in garaj am mai incercat inca o data sa plecam cu ea si surpriza isi revenise.Masina mergea perfect.Timp de o luna totul a fost bine , masina a mers , nu a mai aparut nicio problema.Pe data de 1 aprilie seara pur si simplu aceeasi problema in mers a cazut turometrul la 900 de ture si masina parca ar fi fost pe liber.A doua zi am tras-o exact ca prima data pe o distranta de 3 km si cand am ajuns la garaj din nou si-a revenit si masina acum merge foate bine.Eu unul nu stiu de la ce poate fi ambreiaj , cutie de viteze grup (fiecare mecanic are cate o varianta , insa majoritatea carora le-am adresat intrebarea au zis ca ar fi din cutie dar nu pareau convinsi).As vrea sa stiu daca cineva a mai patit asa ceva sau daca are idee ce poate provoca aceasta problema, v-as fi recunoscator.Eu unul de 1 luna caut un punct de plecare si nu gasesc decat dai cutia jos dai abreiajul jos sau schimba cutia schimba ambreiaj schimba grup , dar nu as vrea sa o stric mergand pe schimba una si vezi daca se mai intampla pentru ca masina merge extrem de bine . Sa aveti o zi placuta si astept macar cateva sfaturi sau daca cineva a mai trecut printr-o postura asemanatoare.
     
  8. CAGC 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2003 BFB
    Am revenit cu rezolvarea problemei . Am observat ca nimeni nu a raspuns , probabil din cauza faptului ca nu i s-a intamplat niciodata.
    In final cauza era datorata planetarei fata stanga, mai exact sigurantei care vine in capul planetarei la roata , pur si simplu aceea nu mai tinea planetara fixata si scapa uneori de acolo , iar din aceasta cauza masina nu mai pleca de pe loc (nu stiu daca este valabil si pentru cele cu tractiune fata ,masina in cauza este quattro). Daca aveti o problema asemanatoare sper sa va ajute aceasta informatie.
     
  9. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Ziceti mi si mie va rog, de la ce este senzorul din imagine. Este pe cutia de viteze langa planetara stanga. Am motor awx, cutie manuala 5 trepte. L am scos afara si are la capat ca un filament de bec si intra cam 10 cm in cutie
     
  10. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Probleme trepte viteza.

    Salutare priteni si "regi ai inelelor" cum spunea un coleg aci pe forum.
    Sunt si eu proaspat detinator al unui A4 B6 2002, 1.9, 131 CP. Observ o oarecare incomoditate la schimbatul vitezelor, si anume la treapta 1 si 2.
    In treapta 1 nu intra decat daca masina e aproape oprita (sa zic ca are maxim 5 km/h) si din treapta 1 in 2 agata putin. Restul trepteleor nu au nicio problema, intra foarte usor, masina trage.
    Ce e drept nu am condus multe masini la viata mea. Vin de pe masina de servici Ford Fiesta 2014 1.5 TDI.
    Mai mentionez ca am schimbat la ea si uleiul din cutia de viteze (plus cele necesare atunci cand cumperi un SH, distributie, ulei, filtre etc.)
    Dati-mi si mie un sfat in legatura cu aceasta problema.
    Multumesc anticipat.
     
  11. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Daca ai schimbat uleiul din cutie si nu ai pus original ar putea fi una din cauzele problemei. Sunt multi colegi care au schimbat uleiul din cutie cu AM si cutia se comporta prost dupa aceea operatiune, motiv pentru care au mai facut un schimb si au pus oem.
     
  12. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Am pus FEBI BILSTEIN. Dar zi-mi te rog, e ceva in neregula daca se manifesta asa? Ar trebui sa pun totusi ulei original? Multumesc.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema asta o aveai si inainte de a face schimbul uleiului ?
    Cred ca ai o problema cu ambreiajul, nu pare a fi cutia de vina.
     
  14. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Masina am adus-o pe roti din Germania. Nu am observat chestiile astea. Am bagat-o direct in service pentru schimb distributie, filtre, ulei etc. Apoi am observat prin oras (semafor, coloane). Plus ca la reprezentanta a zis ca asa e normal ca roata sa fie oprita sa poti baga 1-a. 1-a nu are sincron. Acum sincer sa fiu, nu ma deranjeaza ca trebuie oprita roata pt treapta 1, numai sa stiu daca e normal asa, sa nu se strice altele pe viitor.
     
  15. isaictudor 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 1.9TDI AWX 2003 130 cai si un magar
    Si la mine intra putin mai greu in treapta 1 din a doua in mers , dar intra si nu face zgomot. Uleiul din cutie nu l-am schimbat si nici nu am de gand inca.
     
  16. marmonymar 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2010
    Locație:
    targu-mures
    Masina:
    A4 1.9tdi 116cp 2004
    sal

    am un A4 1.9tdi, 116 cai din 2004 Motor BKE. im joaca fata-spate schimbatorul(flambeaza) si imi sare din viteza in treapta a 4-a. Este ceva in cutie? sa o schimb sau sa o repar?
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Uleiul 75w90 e universal pt toate cutiile de viteza de pe B6? eu am 1.8T AVJ 5 viteze.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai in imagine codul uleiului pentru cutia manuala in 5 trepte. Vezi daca si codul cutiei tale se afla acolo si cumpara ulei original.
     
    lowlife apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am identificat cu ajutorul lui nucugheri codul cutiei de viteze. E scris in stickerul de la roata de rezerva, dar il puteti vedea si din varianta decodata a codului VIN astfel:

    [​IMG]

    Uleiul potrivit e deci 75w90 si codurile OE sunt "G 052 911 A1" pt 0.5L si "G 052 911 A2" pt 1L, costuri 125 - 137lei pe litru.
     
  20. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Salut,
    Am un audi a4 1.9 tdi avf.De cateva zile cand vreau sa schimb treapa a2a caraie cutia da intra usor in viteza.Cu masina pe loc si cu motorul pornit treapa 2 nu face figuri chiar daca o schimb de 100 ori.Restul vitezelor merg excelent.Sa fie uleiul devina sau ceva pe la timonerie?ca daca era ambreiajul banuiesc ca facea probleme in orice treapta de
    viteza.Momentan pana luni o sa circul din tr1 sa sar in 3 chiar daca nu tot timpul tr 2 face urat pentru a nu forta ceva pe acolo.

    Voi ce parere aveti?ce poate fi?
     

Distribuie pagina asta