1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A4 B8 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de tur4alx, 22 Aug 2012.

  1. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Am cutie manuala si dupa date de 4,3 l am nevoie, Uite aici Winul WAUZZZ8K7AA100385, si poate ai timp si poti sa imi vezi tipul si codul cutiei si eventual compatibilitati cu alte cutii,Mersii
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Il poti refolosi fara probleme. Baga un magnet in ulei (sau strecoara-l) dupa ce il dai afara ca sigur iti curge cu tot spanul din cutie.
    Sigur iti huruie vreun rulment, nu sunt scumpi dar nu stiu cat este manopera pentru a desface cutia si inlocui rulmentul/rulmentii uzati.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Oare de ce aveam certitudinea ca ai multitronic ? :uhm: De asta iti recomandam acea cantitate...
    Oricum ar fi, un ulei odata folosit, e de preferat sa nu-l refolosesti. Acum, tu hotarasti. O sa ma uit la coduri de cutie compatibile maine.
     
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Un bidon e undeva la 80ron/l de ce ai vrea sa-l refolosesti ca mai intervin si alte riscuri gen span consistenta modificata/alterata etc
    In locul tau nu as risca.
     
  5. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Un ulei auto (motor, cutie, etc.) are termen de valabilitate de maxim 5 - 6 ani in ambalajul original in conditiile in care este depozitat corespunzator. Asa scriu toti producatorii pe etichetele de pe ambalaj. Cel putin eu asa stiu si am vazut pana in prezent.
    Acel termen de valabilitate ne informeaza ca produsul din ambalaj este intocmai normelor scrise pe eticheta produsului. Ca uleiul este ... unsuros, uleios, etc. si dupa termenul de valabilitate, ramas asa in ambalaj si depozitat corespunzator, nu inseamna ca el corespunde intocmai scopului pentru care este destinat.
    Dupa ce s-a incalzit si racit de 'jdemii de ori in exploatare, solicitat mecanic, etc. ramane sa-l folosim, probabil, pentru orice altceva dar numai intr-o cutie de viteze nu!
    Uleiul auto este un consumabil.
     
    lowlife apreciază asta.
  6. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    la masina de dinainte (vw) am schimbat un rulment care huruia (de la treapta a 5-a), si total piesa + manopera (dat jos cutia, schimbat piesa, resigilat cutie, schimbat ulei cutie) a fost aprox 800 lei (la repr skoda). la mecanicul la care ma duc in prezent, doar dat jos cutia e 400 lei. el m-a sfatuit ca atunci cand dau jos cutia sa fac toate operatiunile: schimbat ambreiaj, volanta, ulei cutie si eventual desfacut cutie si examinat inauntru, pt ca altfel sa dai de fiecare data 400 lei cand dai jos cutia nu se merita.
     
  7. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Deci pana la urma optez pentru reparatia cutiei de pe masina, meseriasul de cutii a confirmat acel zazaaait ca fiind din cutie , unu sau mai multi rulmenti obositi ( sper sa nu fie prea multi ) , manopera adica dat jos cutia , reparat si repus la loc 1000 lei plus piesele de schimb si ma programat pe sfarsitul saptamanii viitoare.Voi revenii cu detalii
     
  8. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    In 2 ani de cand am cumparat masina aveam o usoara agatare in treapta 1 si 3 uneori, mai ales la rece Acum 1 luna am schimbat lichid frana din pompa servofrana si am aerisit instalatia.Acum masina merge perfect si la rece , deci este bine de aerisit si schimbat acel lichid din cand in cand.Daca as fi continuat asa in timp s ar fi dus sincronul probabil si trebuia umblat in cutie.
     
  9. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    IMG_1700.JPG Am revenit cu noutati si gasirea problemei de la cutia de viteze, adica acel zazaaait iritant la viteze de peste 50-60 km in sus. Pozele vorbesc de la sine( rulment de la diferential prapadit ) IMG_1699.JPG
     
    andyzaharia apreciază asta.
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    wow, presupun ca a nimerit ceva metal in rulment, sau cum a reusit sa ajunga in halu asta? material prost oare?

    apropo, cati KM ai acum?
     
  11. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Alte uzuri nu s-au constatat,probabil material slabuț, Am 188 de mii km sper sa fie si reali
     
  12. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Interesant, uleiul in cutie presupun ca nu a fost schimbat niciodata? Cam aceeasi KM ii am si eu.
     
  13. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
  14. adranvick 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 2006
    Nu!
    Uleiul nu stie norma VW G 052 532.
    Baga ulei original sau Castrol Syntrans V FE 75W-80.
     
    Clauu apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Castrol-ul este GL4+, pe cand Motul este GL4/GL5, unde GL5 presupun ca include si GL4+.

    Oricum, nu vad de ce va bateti capul cu asa ceva cand 1l de Castrol este 85 ron si 1l de ulei OE este 123 ron. Pentru o economie de 150 ron la 4l ? Chiar nu merita ...
     
    Clauu apreciază asta.
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Hehe aceleasi discutii le-au avut baietii si cu mine acum ceva vreme cand eram chitit pe cu totul alte uleiuri decat ce trebuie si au tot insistat pana m-au convins ca nu e ok ce vroiam eu, inclusiv acel motul :)
     
  17. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Nu pentru economie ci pentru ca VAG nu produce ulei, in bidonul OE tot ulei de la Castrol/Mobil/Liqui Moly e.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, care din ele ?
     
  19. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Conteaza ce marca e? VW G 052 532 A2 are norma GL-4 si vascozitate 75W90. Orice Castrol/Mobil/Liqui Moly/Motul 75W90 cu norma GL-4 sau GL-5 (GL-5 acopera si GL-4) e bun. Eu unul as merge pe Liqui Moly.
     
    Ultima editare: 6 Dec 2016
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai conteaza, eu chiar eram interesat sa aflu ce ulei este, deoarece chiar ieri mi-a zis un coleg ca de fapt Aral este folosit in bidoanele OE.

    Insiri 4 brand-uri si cand te intreb care din ele, raspunsul tau este "nu conteaza" ?
    Ma gandeam ca te bazezi pe ceva cand ai facut afirmatia respectiva.

    Mai sus colegul @adranvick zicea ca Motul 75w80 nu are norma VW G 052 532 A2, cu toate ca este GL5.

    VAG nu produce ulei, asta stim cu totii.
     
    Ultima editare: 6 Dec 2016

Distribuie pagina asta