1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A4 B8 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de tur4alx, 22 Aug 2012.

  1. ovidiu2141 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, CAGA 2010
    Salut. Ai rezolvat problema cu rulmentul planetarei stg? Ce detalii ne poti da cu privire la reparatie? Mersi
     
    Hoara Bogdan-Daniel apreciază asta.
  2. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    ovidiu2141 da am rezolvat. Piesele sunt cele mentionate de mine.

    Ca si mentiune, cutia nu trebuie demontata.

    Ai tot ce iti trebuie ca sa rezolvi problema :)
     
  3. gfv

    gfv 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    urziceni
    Masina:
    audi a6 c5 aml 2001
    Volant are un zgomot specific aparte trebui să știi să faci diferenta
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Oct 2017
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    gfv colegul audiAddict nu a mai intrat pe forum de peste 4 (patru) ani . In al doilea rand crezi ca nu a rezolvat pana acum problema care o avea ? Fi mai atent cui i te adresezi cu raspunsul si verifica daca a mai intrat pe forum. Multumesc pentru intelegere.
     
  5. gigilex 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAHA, quattro, 2010
    Salut, a fost inlocuit rulment si a fost adaugat un distantier plus suruburi noi pentru prindere. Nu stiu daca este vorba de un kit. Problema s-a rezolvat. Am mai tinut masina 2 ani dupa care am vandut-o. Nu a mai aparut intre timp.
     
  6. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,

    A schimbat cineva rulmemtul planetar din cutie , cel din partea dreapta?
    despre cel de pe stanga am citit, dar eu am joc in cel de pe dreapta.
     
    malita florin apreciază asta.
  7. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Salutare am un a4 b8 caga 143 cai si am un mic vibrat la maneta cutiei de viteze . Poate fi suportul cutiei ?
     
  8. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Buna ziua.Vreau sa schimb uleiul din cutie.Imi poate confirma cineva dacă,codul G 052 532 A2 este pentru cutia NSX.Ma gândesc sa pun Castrol Syntrans fe v 75 w80.Multumesc!
    WAUZZZ8KXDA005338
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In cutie pui original si atat. Eu nu stiu codul ca nu am acces la ETKA. Bafta.
     
    sbod25 apreciază asta.
  10. sbod25

    sbod25 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Sevilla
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0Tdi CJCB 2012
    Îți mulțumesc pentru răspunsul tau prompt, Cristi. Original da, dar care e norma ? La service-ul unde am lăsat mașina îi apare în Autodata 75w90. Am cerut preț la 2 reprezentanțe doar pentru ulei și mi-au dat coduri diferite. Apropo 35 €uro / l. Cam exagerat. Cu toții știm ca Audi nu produce ulei.
    Daca nu ma înșel sunt 4,3 litri adică 5 bidoane de 1 litru = 175 €uro.
    Eu înțeleg ca vorbim despre o marca premium dar nu îmi place sa fiu prostit în față eu doar vreau sa ma asigur ca voi cumpăra ceea ce trebuie pentru ca sunt sătul deja de cate ori mi-au trimis piesele greșit de la reprezentanta. Astept, poate își face timp sa verifice colegul nostru Nucu.

    O zi buna!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ala este codul uleiului pentru cutia ta, conform ETKA iti trebuie 4l.

    upload_2018-1-16_9-11-36.png

    @sbod25 Am uitat sa iti zic, vascozitatea este 75W80.

    Eu ti-am recomanda Valvoline GL5 RPC sau Motul Motylgear.
    Daca vrei poti pune si Castrol Syntrans V VE sau Petronas Tutela.
     
    Ultima editare: 16 Ian 2018
    Doro, Reviver și sbod25 apreciază asta.
  12. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Am un audi A4 B8, 2010, 170cp cutie manuala și o problema: toate vitezele merg perfect in afara de treapta 2. Simt ca agață ceva și trebuie sa trag destul de tare sa între, alteori intra ușor. Dacă fac un drum lung parca se mișcă ceva mai bine. Ambreiajul nu patineaza, n-am nici cel mai mic sunet neobisnuit. Aveți vreo idee ?
     
  13. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Ai schimbat de curand lichidul de frana? Poate scapi cu o aerisire a ambreiajului.
     
  14. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Nu, nu am schimbat lichidul de frâna. Am mai sesizat ca in timp ce mergeam am scos o data pe liber și am încercat fiecare viteza in parte, când vroiam sa bag in treapta 2-a am simtit ca ceva nu lasă sa între in viteza și am tras foarte foarte încet in momentul in care s-a auzit un mic cârăit, asta doar dacă trag foarte încet și cu ambreaj apăsat, de parca ar mai fi trebuit sa apăs mai mult ambreaj deși era la maxim. Repet, asta se intampla doar in treapta 2-a. In celelalte viteze intra ușor, indiferent de situație
     
  15. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Menționez ca agățatul se simnte accentuat când din treapta 3 cobor la treapta 2
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Crezi ca o sa rezolvi problema ta in fata calculatorului ?
    Pana nu dai jos cutia sa o desfaci bucatele, nu vei afla de unde este problema ta.
     
  17. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Poate a mai pățit cineva exact asa și imi poate da o părere fiindcă , din căutări uni spun ca ambreiajul , alții spun ca lichidul de frâna trebuie schimbat , alții spun ca uleiul din cutie , și toate astea in parte oarecum ma gândesc ca se pot testa înainte de a ma apuca de orice, mulțumesc
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, se pot testa inlocuind lichidul de frana si efectuand corect aerisirea.
    Demontand ambreiajul si facandu-i o inspectie vizuala, inclusiv rulmentului. Eventual inlocuind kit-ul de ambreiaj + cele 3 piese reproiectate.
    La uleiul din cutie nu ai ce sa verifici, decat nivelul. Deci va trebui schimbat si acesta.

    Da, incepi prin a schimba uleiul cu unul OE si continui cele discutate mai sus. Acum te-ai lamurit ca nu iti poti rezolva problema din fata calculatorului ?
     
  19. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Am întrebat doar , de asta e forum, mulțumesc
     
    gabi79 apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La ora actuala un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     

Distribuie pagina asta