1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A4 B8 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de tur4alx, 22 Aug 2012.

  1. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Salutare
    Am o problema cu cutia de viteze manuala.Dupa ce se incalzeste motorul imi intra greu in trapta 1 si R.Aveti vreo idee care ar putea fi cauza(poate a-ti mai patit careva si cum a-ti rezolvat)
    Multumesc
     
    Ultima editare: 12 Mar 2018
  2. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Deci pana la urma am schimbat: lichid frâna , ulei cutie , kit ambreaj, volanta și problema persista la rece , sa înțeleg ca sincronul e dus , dar de ce intra mult mai ușor când e motorul cald ? Dacă sincronul e dus mereu trebuie sa între greu sau doar uneori ? Pt ca uneori intra foarte ușor și la rece dar mai rar
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Metalele au proasta proprietate de a se dilata/contracta la cald/rece. Deci, lucreaza altfel la diferite temperaturi.
     
  4. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Eu înțeleg și treaba asta dar atât de mult ? In cutie mai mult de 60-70 grade nu cred ca sunt după 20 min de mers normal Abea ajunge acu la 90 grade
     
  5. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Suportul acelei "bile" are un joc de circa 5~mm in partea stânga , (unde e marșarier, treapta I și II ) pana ajunge maneta in capăt stânga, se mai duce un pic cu tot cu acel suport alb. Afectează oarecum intratul in treapta a 2-a ?

    IMG_5585.JPG
     
  6. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Salutare! am schimbat suportii laterali motor, insa tot nu imi place cum se balangane, un cod va rog frumos suport cutie manuala? multumesc
     
  7. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    8K0 399 151
     
  8. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Merci sorinaciu! codul asta il da peste tot la tdi.. o fi acelasi si pt. tfsi-ul meu?
     
  9. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Eu asta l-am luat SWAG 30 94 6607 cod 8K0399151BD si se potriveste. Legat de balansare, tot asa face si la mine. Nici o schimbare dupa ce am schimbat suportul cutiei de viteze.
     
    mariusmria3 apreciază asta.
  10. Stana Valeriu

    Stana Valeriu Banned

    Înscris:
    8 Mai 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4B8 1.8 tfsi CDHB160/2008
    Salut forumisti, am schimbat ceva bucsaraie la directie, si suportul de la cutie, nu era rupt, doar tasat, cind am plecat de la mecanic am crezut ca imi schimbase cutia :) acum schimba impecabil, asta pt cei care au neplaceri cu intratul in viteze.
     
  11. AlexALX 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Avant Quattro, 3,0 BiTDI 235Kw, 2015, Suspensie pneumatica
    Salutare. Fata de clasica problema cu flansa de cutie pe partea stanga, eu nu am probleme pe stanga, ci pe dreapta, nu sunt de speriat, dar nu este nici ceva normal. Flansa din dreapta are joc si radial si axial, nu e mare, dar este joc si din cauza caruia am o vibratie intre 130-140 km/h. Excludeti echilibratul rotilor, le-am echilibrat de mi-a venit rau. Excludem cardanul si tot ce tine de el. Masina este un B8.5 quattro 150 CP, cutie manuala.

    Seamana cu ceea ce este in acest demo, doar ca jocul la mine inca nu este atat de mare...



    aici

     
  12. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salutare, am o nelamurire cu uleiul pentru cutia KBZ. Din ce am citit aici ar intra 4.3 litri. Etka imi da 2 variante de ulei G 055532A2 4,3 litri si G 052532A2 4,0 litri. Cu norma m-am lamurit, bag G 052532A2, dar cati litri ? Ar fi o problema daca pun direct 4.3 litri, sau sa respect ce zice etka pt G 052532A2 adica 4 litri ? Multumesc.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Uneori nici ETKA nu este foarte precisa. Asa ca sfatul meu este sa cumperi in plus si se pune in cutie exact cat trebuie. Nivelul uleiulu iti va spune de cat ai nevoie. Este o procedura simpla de umplere dar asta trebuie sa o faca cineva care a mai facut asta.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cand am schimbat uleiul tot 5 bidoane am luat si eu, doar sa fiu sigur :) Si au intrat cam 4,3-4.4 depinde cat de mult s-a scurs cel anterior.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  15. Kovacs csabi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2018
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 TDI 2011
    Buna . As dori și eu sa pun o întrebare dacă s-a mai lovit cineva de aceasta problema pe care am so descriu. Pornesc mașina și la liber nu se aude nici un zgomot, când apăs ambreiajul și bag in viteza se aude un zgomot metalic, scot din viteza apăs pe pedala ambreiaj și nu se mai aude nimic. Menționez ca am fost la mecanici și nu a-și explica zgomotul, volanta a fost schimbată, kit complet ambreiaj. Multumesc. Mașina este audi A4 b8 manuala 6 trepte 2011 2.0tdi.
     
  16. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Aceeasi rezolvare am avut-o și eu. Agăța in special in a 2-a și simteam ceva in neregula la prima treapta și la a 3-a. Am schimbat suport cutie și o bucșă si problema nu mai e. Intre timp am schimbat și fără rezultat: kit ambreaj + volanta, tot ce mișcă la timonerie și ulei cutie.
     
  17. Mihnea mhm 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8 2009
    Salut,
    La masina mea din profil se aude un zgomot ca si cand freacă plastic pe plastic in zona schimbatorului. La turatii mici in viteza. In accelerare sau turatii mari nu prea se aude. Si cu ambreiaj calcat si necalcat face la fel. Ceva sugestii ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La mine nu era nici un frecat de plastic, ci sunetul unui rulment uzat in turatie. Am inlocuit cutia si s-a rezolvat.
     
  19. Mihnea mhm 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8 2009
    La mine se aude ca o bătaie. Ca un croncanit în zona schimbatorului doar cand e în mers la turatii mici/relanti. Cu si fara ambreiaj călcat. Croncanit de plastic asa.
     
  20. XDany 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2013 143cp CJCA
    Salut.
    Cu ocazia reviziei si a verificarii articulatiilor am observat ca zona marcata in poza este umeda si pare a fi ulei. Imi puteti spune va rog de unde ar putea aparea ulei in acea zona?
    Multumesc.
    Scurgere ulei CV Audi A4 B8.png
     

Distribuie pagina asta