1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A4 B8 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de tur4alx, 22 Aug 2012.

  1. mxcliviu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A6 C6 ,BRE,2007
    Salut.imi poate lasa cineva un nr de tel sa ma lamureasca si pe mine referitor la acest rulment,mecanicii mei imi spun ca trebuie sa schimb cutia de viteze si mi se pare absurd
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are cum sa te lamureasca nimeni pana nu desfaci cutia, ai o multime de rulmenti inauntrul acesteia.
     
  3. mxcliviu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A6 C6 ,BRE,2007
    De acord cu tine audi 66,insa cum si-au dat ei seama ca trebuie sa schimb cutia pt ca acest rulment intermediar de la planetara stanga ,spun ei,ca a rupt din carcasa cutiei?ca eu am dus masina la constatere reclamand ca am un zgomot cand motorul e rece din zona motor-cutie si un troncanit la roata fata stanga.
     
  4. Audiowner 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    Audi A5, 3.0 , 2013
    Sunt mecanici care știu sa rezolve aceasta problema , rulmentul și-a făcut joc in carcasa cutiei , se schimba rulmentul și se folosește o bucsa,



     
    Adriangri și Stana Valeriu apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Multumim, stim. S-a mai dezbatut problema. :)
     
  6. mxcliviu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A6 C6 ,BRE,2007
    Salut,
    Am reusit intr-un final sa demontez cutia si intr-adevar mecanicii zic ca rulmentul s-a blocat probabil si are jocul destul de mare si ca nu au ce sa faca la cutie pentru ca s-a macinat din carcasa si imi trebuie alta cutie. Unde o pot duce sa o repar pe a mea daca stie cineva ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Carcasa se bucseaza pentru a scapa de acel joc, un strungar bun te poate ajuta.
     
  8. Adrian-Mihai Zamfir 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    Pentru schimb ulei de la cutie recomandati Castrol 75w80, OEM sau altceva? Exista vreo diferenta si daca da, care este cel mai bun pentru masina? Am citit discutiile de pe acest thread si nu am gasit o concluzie. Daca stie cineva, as aprecia :) Mersi!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Recomandam doar original, pentru schimb. Il cumperi de la reprezentanta si /sau de la orice magazin de piese auto pe baza seriei de sasiu.
     
  10. Adrian-Mihai Zamfir 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    Multumesc pt ajutor!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Adrian-Mihai Zamfir apreciază asta.
  12. Alexddr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDi 2011 CAGA
    Schimbat Ulei cutie original plus Lichid frana 800 ron, Schimbat kit ambreiaj plus volanta(sachs) 3900 ron, si tot imi agata in 1 si 2 cand nu s-a incalzit.Dupa ce se incalzeste este mai bine.Precizez ca atunci cand motorul este oprit intra perfect in viteze.Care este urmatorul pas?
     
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Dar tu ai schimbat ambreiaj si volant pt ca iti agata 1 si 2?? Daca da.. ai schimbat degeaba, citeste tot topicul pe undeva pe aici se vorbea de reglat sincroane/timonerie.
     
  14. Alexddr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDi 2011 CAGA
    Asa mi-a recomandat mecanicul...masina avand 160.000 km si se auzea si volanta ca bate un pic la apasare. Este o operatiune costisitoare reglare timonerie/sincroane?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Timoneria se regleaza, nu sincroanele.

    Nu, nu este deloc costisitoare, totul se face sub mansonul schimbatorului.
    Daca tot umbli acolo, greseaza si imbinarile.
     
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    M-am exprimat eu gresit, oricum daca n-ai sunete ciudate cand schimbi 1/2 poti sa treci peste sincroane, ramane doar timoneria de verificat.
     
  17. Alexddr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDi 2011 CAGA
    Super mersi, revin dupa cu impresii
     
  18. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Am si eu o rugaminte, daca ma poate ajuta cineva. La masina din semnatura doresc eu sa montez nuca de sub masina din capatul timoneriei care se prinde pe cutia de viteze. Mai precis: sub masina, vine un levier de la schimbator si intra in cutie (cutie manuala). La intrarea in cutie are o nuca invelita intr-un manson de cauciuc ( ca un pivot). Acea nuca are un stut care intra in capul levierului (are caneluri ca la planetara) iar cealalta parte cu nuca se prinde de cutie in doua holsuruburi. Eu vreau sa inlocuiesc acea nuca ( cand se afla in mers in treapta a treia si mai ales in a cincea se aude un scartait iar mecanicul mi-a spus ca de acolo a-r fi}, pe care am si cumparat-o pe original.
    Mecanicul m-ia zis ca ma costa 60 lei montajul. Am zis ca poate o montez eu si cu 60 lei beau mai multe beri.:beerchug:

    Aveti cumva un tutorial sa vad cum se moteaza sau care sunt pasii de urmat ? Multumesc pentru intelegere si ajutor.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu merita, dupa aia trebuie sa iei si metroul :) Da banii aia la mecanic si lasa-l sa-si faca treaba.
     
  20. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Nucugheri, acolo este prinsa doar cu o piulita de 13 si doua holsuruburi. Merita 60 lei manopera ? Trebuie sa fi atent ca nuca are doua tesituri, care trebuie sa se imbuce cu doua ridicaturi. Atat. Am ajuns sa desfac cele trei prinderi, dar nu am putut scoate tot ansamblu de pe caneluri, (ca la planetara) deoarece m-am apucat aproape de inserat si nu am mai avut timp. Deci cine are tremur la maneta sau schimbatorul de viteze, una dintre problemele care le creaza este ca trebuie schimbata acea nuca. Am citit pe mai multe site-uri ca sunt multi cu aceasta problema. A-r trebui sa incerce si aceasta varianta. Telefonul meu pentru detalii 0730179062. MULTA SANATATE !
     

Distribuie pagina asta