1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A6 C7 (4G) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Andronic, 29 Mai 2016.

  1. Andronic

    Andronic 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6 2000, 2012
    buna ziua! Am un audi A6 c7 modor 2.0 cutie manuala si de doua zile gasesc un soi de lichid vascos(ulei zic eu) pe presul de la sofer. Am verificat si se pare ca scurgerile sunt din zona unui piston actionat de pedala de ambreaj. Scurgerile sunt doar in mers, de genul 2-3 picaturi la un mers de o ora in oras. Nu am nici un martor aprins in bord iar nivelul de ulei e ok.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Uleiul vascos este lichid de frana.
    Schimba acel pistonas ce este actionat de pedala de ambreiaj daca are scurgeri.
    P.S Sa iti faca si aerisirea odata cu schimbul piesei.
     
  3. zanety22

    zanety22 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    RM.VALCEA
    Masina:
    AUDI A6 C7 4G 2.0 TDI CGLD 20111
    Buna ziua , Am si eu o problema la plecarea de pe loc cand se incalzeste masina imi trepideaza doar in prima viteza are momente cand face si cand nu face cand e motorul rece nu prea imi face figura aceasta dupa ce merg prin oras mai mult incepe sa faca nebunia asta ce are ???? Banuiesc volanta :( audi a 6 4g c7 2.0 tdi motor cgld se poate face ceva sa nu ajung la inlocirea volantei daca este ea ?? Multumesc
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ai intuit bine, volanta este de vina.
    Adica, stii ca volanta este pe duca dar ne intrebi cum sa faci sa nu o inlocuiesti ? Simplu, las-o asa pana iti va clantani dintii in gura cand pleci de pe loc.
     
    kosty și zanety22 apreciază asta.
  5. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    Eu de jumate de an am tremuratul asta. Si nu a mai avansat. Vorba colegului audi66: las-o pana tremura dintii in gura si o schimbi dupa. O poti duce si cativa ani asa. :) Plus ca una pe original costa 6.000 de lei. Eu unul astept sa crape de tot si dupa, o schimb. :)
     
    zanety22 apreciază asta.
  6. zanety22

    zanety22 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    RM.VALCEA
    Masina:
    AUDI A6 C7 4G 2.0 TDI CGLD 20111
    A mai trecut 1 an si la fel face. Nu a avansat are aceleasi simptome ca anul trecut. Mai trag pe ea pana se duce de tot. :)
     
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Si ai si stage 1 factu la motor, nu? Are vreo legatura cresterea de cuplu cu picarea volantei ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Depinde cum conduci.
    In prima treapta, fie ca ai soft fie ca nu ai, nu trebuie sa iti bati joc de masina si sa pleci in forta mereu.
     
    Mitiy apreciază asta.
  9. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0TDI CGLC 2013
    a schimbat cineva rulmentul de pe planetara din dreapta de la tripoda la intrarea in cutie ?
    vineri am constata ca are un joc exagerat de mare ,masina datea o zguduiala in partea dreapta la plecarea depe loc mai rapida daca plecam usor nu se simtea nimic .
    Maine astept oferta si foto cu ce ar fi acolo
    Din ce am sapat eu cred ca este vb de reper 11 la mine reper 7 se misca vizibil doar ca in poza vad ca este pe stg :readit: nu am gasit pr code specific in cartea mea de service nici 0B1 sini 0CS
     

    Fișiere atașate:

    • audi.jpg
      audi.jpg
      Mărime fișier:
      214,3 KB
      Vizualizări:
      67
    • audi 2.jpg
      audi 2.jpg
      Mărime fișier:
      130,8 KB
      Vizualizări:
      59
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    quattro2001 Cauta pe net info mai multa, este un TSB la A4 B8 cu aceeasi problema.

    Ai grija ca doar rulmentul poate sa nu fie suficient, la A4, pe langa rulment mai ai nevoie de niste inele cu care compensezi uzura cauzata de faptul ca rulmentul e "liber" in carcasa cutiei. Si deja partea metalica care prinde rulmentul cu bolturile(reproiectate) aferente.

     

    Fișiere atașate:

  11. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0TDI CGLC 2013
    Nu am inteles o chestie: rulmentul ala are joc in cutie si este facut din parti , de carcasa cutiei si flansa aia care il tine presat.
    Foarte interesant tutorialul 10+
     
  12. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0TDI CGLC 2013
    Revin cu nelamuriri :
    La mine in partea dreapta reperul 6 din imagine are joc axial cam 1-2 mm si sus/jos se simpte la fel un mic joc 1-2mm ,asa este normal ?,poate cineva sa confirme daca are acel joc acolo,
    Repet nu in tripoda de la planeta ! Reperul 6 are un mic joc mentionez ca nu este nici urma de ulei pe acolo
     

    Fișiere atașate:

  13. Catlin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audia6, 2011
    Buna ziua! Detin un A6 C7 fabricat in august 2011. Schimbarea vitezei in treptele 5 si 6 se face un pic cam greu. Aveti idee care ar putea fi cauza, ar trebui schimbata cutia ? Am inteles ca reparatia ar fi prea complicata si nerecomandata. Nu se blocheaza in viteza ci doar intra in viteza din scurt.
     
  14. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Iti recomand o adaptare a cutiei.
     
  15. Catlin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audia6, 2011
    Puteti sa-mi explicati mai pe inteles pentru ca nu stiu ce inseamna.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dupa cum ai pus intrebarea te sfatuiesc sincer si fara suparare sa mergi la cineva care stie ce trebuie sa faca. Nu are rost sa-ti explicam ceva ce nu stapanesti foarte bine ca si termeni, proceduri si mai ales capacitatea de a folosi o interfata de diagnoza.
     
  17. Master89

    Master89 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2013
    Locație:
    Titu
    Masina:
    Audi A6 Avant 2014 2.0 TDI Ultra CNHA
    Salutare!pentru masina din semnatura(Cod motor CNHA,cod cutie QJY,tractiune fata) imi poate spune cineva de cati litri de ulei am nevoie pentru a inlocui uleiul la cutia de viteze?Multumesc anticipat!
     
    Costti apreciază asta.
  18. Master89

    Master89 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2013
    Locație:
    Titu
    Masina:
    Audi A6 Avant 2014 2.0 TDI Ultra CNHA
    Nimeni cu ELSA care sa vrea sa ajute?
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    De atunci o instalai si te ajutai singur ;)
     

    Fișiere atașate:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Mărime fișier:
      110,8 KB
      Vizualizări:
      98
  20. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015
    Salut, ai reusit sa rezolvi problema? Si eu am constatat acelasi lucru la un A6 din 2016 Facelift cutie manuala 6 trepte?

    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     

Distribuie pagina asta