1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A6 C7 (4G) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Andronic, 29 Mai 2016.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    90% problema nu este rulmentul ci carcasa cutiei, se olareste locasul rulmentului si prinde joc.
    Rezolvarea este, strung, bucsat si montat la loc. Bucsa aia se face la strung/CNC pentru ca dimensiunea ei este variabila in functie de uzura carcasei cutiei.

    Bineinteles, intai demontati si stabiliti 100% cauza.

    Atentie de la minutul 0:30

     
    iacob sergiu andrei și Claudiu GRAPA apreciază asta.
  2. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    iacob sergiu andrei apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si dai 1000 € pe o scula care o vei folosi o singura data ? Iesi mult mai ieftin cum ti-am zis eu.
     
    iacob sergiu andrei apreciază asta.
  4. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Da, ai dreptate.
     
  5. adrian_pro

    adrian_pro 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2018
    Locație:
    Roma
    Masina:
    audi A6 ,2.0 tdi Limousine CGLE ,2013
    Bua ziua tuturor si bine v-am gasit, Sunt nou in acest forum si salut pe toti detinatorii de Audi A6 4G si fanii lor. Am citit aproape toate subiectele forumului referitoare la A6, Am gasit o gramada de chestii interesante ,lucruri pe care nu le-am stiut,si tin sa felicit pe toti acei care,cu multa rabdare,impartasesc si altora din experientele lor.
    Profit de ocazie aici si am sa va intreb daca cineva dintre voi, in momentul in care porneste motorul,apasa ambreiajul, aude in zgomot metalic (care incet,incet se amplifica) asemanator unui rulment care se invarte pe "uscat". Modelul la care ma refer este A6 Limo 4g 2.0 tdi R4 motor CGLE , cutie manuala NEJ , luna, an 05.2013 ,150.000 km. 80% facuti in autostrada.
    Nu am probleme cu plecarea de pe loc si nici cu treptele, merg foarte usor, motorul "trage" foarte bine. Cu geamurile inchise nu se aude absolut nimic, zgomotul l-am remarcat in garaj cu geamul deschis.
    As dori sa stiu daca e cazul sa ma preocup de acest lucru,sa ma pregatesc sa cumpar un kit de ambreiaj nou + volanta sau pot sa mai astept?
    Multumesc tuturor pentru rabdare si pentru raspunsuri
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, cumperi si schimbi tot kit-ul adica volanta plus ambreiaj complet. Intai demontezi si pe urma cumperi conform cu ce ai pe masina.
     
  7. Buboi George 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2017
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A6 C7 130 KW 177PS 2.0TDI Cod motor CGLC
    Buna ziua ,am si eu o problema la cutia de viteza ,am observat ca nu mai intra in viteza,am facut mai multe pedale la ambreaj dupa care a intrat dar tremura ca si cum ar vrea sa mearga
     
  8. Galea petru

    Galea petru 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    Dej
    Masina:
    AudiA6an 2002 1.9tdi
    Buna ziua,
    La cutia manuala la cati km se schimba uleiul in cutie ? Detin un A6 motor 2.0 an 2014 cod motor CGL. Cu stima
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Il poti schimba linistit la 100-120.000 km.
     
    Galea petru apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Conform producatorului, niciodata. Dar tinand cont ca sunt piese metalice in miscare si care genereza span fin, este recomandat sa-l schimbi la km mentionati anterior de audi66. De preferat il schimbi cu un ulei original. Bafta.
     
  11. v_razvy1984 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2017
    Locație:
    Floresti
    Masina:
    Audi A6 C7 4GC S-Line, 2016, CNHA 2.0TDI, 190 CP cutie de viteze Manuala.
    Bună ziua. Am achiziționat de curând din Germania din reprezentanta Audi, un Audi A6 C7 4G, fabricație 11.2015, 2.0Tdi 190CP, cutie de viteze manuală, la 155.400 km(reali, carte service, toate facturile de la servisari, tuv-uri).
    Mașina merge impecabil, doar ca am constatat eu ca dacă e frig afara, pana se încălzește motorul, când bag în viteza agata un pic treptele 1 și 2. Când se încălzește merge bine. Am mai observat un ușor șuierat tipic de cutie în treapta a5 a. La sfatul unul prieten am decis sa verific nivelul de ulei în cutie, zis și făcut. Cu motorul cald, pe canal, lăsată 5 min, demontat scut, desfăcut bușon de umplere: uleiul la nivel, începe sa curgă fin. Nu mi a plăcut culoarea lui, și am decis sa îl schimb. Atașez poze cu ce a curs din cutie. Ca și cantitate, aproximativ 1.9 Litri, tot atât a și întrat. Am băgat Castrol 75w90, cu oarece strângere de inima, dar am zis ca oricum e mai bun decât ce a ieșit din cutia mea. Întrebarile mele sunt urmatoarele:
    1. a mai schimbat cineva uleiul la astfel de cutie?
    2. Dacă da, cum se prezenta ca și culoare și densitate?
    3. Asa puțin ulei întra într-o astfel de cutie? Citisem pe undeva ca ar întra 3.7L, are cineva acces la informația aceasta?
    Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai cutie RYP RYS sau RYM, capacitatea este de 1.8 L.
    Daca ai cutie QWA QJY sau PUC, capacitatea este de 2.5 L.

    Trebuia sa bagi ulei OE cod G 052 549 A2 care costa in jur de 150 ron / l.
     
    Ultima editare: 26 Feb 2019
    Master89 apreciază asta.
  13. boditza

    boditza 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 FL BiTdi
    @v_razvy1984 eu nu as tine prea mult Castrol-ul in cutie, sunt prea sensibile la ulei sa te risti. Tot nu ai spus daca acest castrol te-a scapat de problema initiala.
     
  14. v_razvy1984 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2017
    Locație:
    Floresti
    Masina:
    Audi A6 C7 4GC S-Line, 2016, CNHA 2.0TDI, 190 CP cutie de viteze Manuala.
    S-a remediat problema, întra atât de lin în viteze de nu îmi vine sa cred. Sper sa fie la fel și mâine dimineață, la prima pornire la rece. Am ales varianta Castrol, pentru ca era singurul ulei care îmi venea în 2h de la comanda, și nu puteam sa mai plec cu mașina de pe canal fără ulei în cutie. Uleiul pe original venea abia mâine. Oricum comand pe original și îl schimb. Am cutie cod QJY.
    Multumesc foarte frumos domnilor!
     
  15. Master89

    Master89 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2013
    Locație:
    Titu
    Masina:
    Audi A6 Avant 2014 2.0 TDI Ultra CNHA
    Conform ELSA mai trebuiesc adăugați 600 ml dupa ce pui bușonul lateral.

    [​IMG]
     
    v_razvy1984 apreciază asta.
  16. v_razvy1984 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2017
    Locație:
    Floresti
    Masina:
    Audi A6 C7 4GC S-Line, 2016, CNHA 2.0TDI, 190 CP cutie de viteze Manuala.
    Bună seara. Astazi mi-a sosit uleiul pentru cutie, Original, cod: G052549A2, 3 litri, preț 175 lei/L. La o prima vedere, mi-a atras atenția eticheta lipita cam stramb pe bidon, lipsa unei folii sub capacul bidonului(cum am văzut ca are Castrol-ul spre exemplu). Scrie pe eticheta exact ce ar vrea sa vadă orice roman, liniștitorul: "Made în Germany". La culoare e o diferență notabila între acesta original și Castrol 75w90, și am mai constatat ceva, poate nesemnificativ: am băgat degetele aratatoare în fiecare din cele 2 pahare simultan, când le scot după 3 secunde, uleiul castrol curge de pe deget sub forma de siroi, cel original curge sub forma de picături. Nu știu dacă e de bine, de rău, îl voi baga sâmbăta în cutie, și revin cu feedback.
     
  17. crystyan22 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2019
    Locație:
    United Kingdom
    Masina:
    A6 C7,2.0 tdi,190CP, 2016
    Salut

    Am aceasta eroare la un A6 C7, 2.0tdi, 190CP, 2016, dar nu reusesc sa gasesc unde este pozitionat switch-ul.
    Va rog, daca ma poate ajuta cineva.Va multumesc!

    1 Fault Found:
    03279 - Clutch Pedal Switch for Engine Start (F194)
    008 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 179
    Mileage: 101277 km
    Time Indication: 0
    Date: 2019.02.28
    Time: 04:34:30
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Comutatorul pedalei de ambreiaj pentru pornirea motorului este integrata împreună cu cilindrul principal al ambreiajului.
     
  19. crystyan22 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2019
    Locație:
    United Kingdom
    Masina:
    A6 C7,2.0 tdi,190CP, 2016
    Ok, Multumesc frumos
     
  20. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    Salut.
    Am si eu o problema cu masina, respectiv cutia de viteze. La mers constant in treapta a doua, la 2000 ture, se aude un mic suierat (uruit). Am schimbat uleiul din cutie cu unul original, dar nu s-a schimbat nimic. Sunetul se aude si in treapta 3 si 4, dar mai diminuat si la turatii mici, pana in 1500.
    M-am hotarat sa caut una din dezmembrari, luata cu garantie 12 luni.
    Problema apare ca nu gasesc cutie de viteze cu codul NEJ. Imi poate spune cineva daca se potriveste alta cutie cu alt cod?
    Multumesc frumos!
     

Distribuie pagina asta