1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la Audi A5 - Probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Francesco1, 14 Mai 2014.

  1. Francesco1

    Francesco1 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0Tdi Quattro
    Salut, sa incep cu prezentarea masinii mele si anume un A5 din 2009, 3.0tdi manuala, euro5. Am cumparat masina anul trecut din Germania la aproximativ 170.000km. In tot acest timp nu cred ca s.a schimbat volanta si nu sunt sigur daca si ambreajul a fost cel original. Cand am ajuns in tara, datorita zgomotului pe care il facea rulmentul, am schimbat volanta, ambreiaj si rulment. Vreau sa precizez ca in conditiile in care masina mergea cu piesele deja uzate si mai ales rulmentul care caraia pur si simplu, schimbam foarte usor vitezele si nu simteam nici o problema in cutie. Dupa ce le.am schimbat am observat o problema la cutia de viteze si anume ca imi agata cand schimb treptele de viteza, mai ales in zona 1-2, 2-3, 3-4 si invers(inferioare). Am fost dinou la cei de la service, si am verificat tot ce era de verificat cum ar fi timoneria si toate cele. S.a ajuns la concluzia ca ar fi placa de presiune, deoarece niciun alt lucru nu ar fi influientat problema pe care am intampinat.o eu. Am demontat iar masina si am trimis ambreiajul in Germania la LUK sa il verifice. De acolo m.au sunat sa.mi spuna ca nu exista nici o problema la ambreiaj si ca trebuie sa verific daca nu cumva apare vreo uzura la furca de la ambreiaj . Am tinut cont de ce mi.au zis si am schimbat si furca de la ambreiaj si am montat la loc ambreiajul pe care mi l.au trimis inapoi. Dupa toate acestea, nu s.a schimbat nimic, ba chiar simt ca se agraveaza situatia.. Daca a mai intalnit cineva problema asta sau stie ce ar putea fi, as fi recunoscator pt sfat.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Uleiul din cutie a fost schimbat ?
    Stiam ca A5-ul are probleme la cutiile manuale cu treapta 1, de obicei intra mai greu, dar la tine 1-2, 2-3, 3-4 e deja prea mult.
     
  3. Francesco1

    Francesco1 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0Tdi Quattro
    Am schimbat si uleiul din cutie, am pus Motul pt ca stiu ca astia nu recicleaza uleiul ci il vand numai de nou! Tin sa mai precizez ca in cutie nu s.a gasit cantitatea de ulei care a intrat ulterior dupa ce am dat jos uleiul vechi.. a fost o diferenta de aprox 2l.. si au intrat undeva la 5-6 litri nu mai stiu exact..
     
  4. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Poti regla timoneria, vezi in filmuletul de mai jos. Acolo e ceva mai mult prezentat, si anume instalarea de short shifter. Tu vezi doar partea cu cele 2 suruburi de reglaj, unul in fata si unul in stanga. Te poti juca de la cel din stanga pentru reglaj.
    http://www.youtube.com/watch?v=WS5gEwPwzRg
     
  5. Francesco1

    Francesco1 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0Tdi Quattro
    Mersi de sfat, dupa primul schimb de ambreiaj am verificat si era ok, sa vedem si acum dupa ce mi.a sosit piesa inapoi de la garantie daca a ramas lafel.. chiar o sa trec la service sa le propun sa verifice dinou acest lucru..
     
  6. dorutzu74 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    A6, 2011, CAHA, 125 KW, A4,2009,CAGA,105KW
    Spun si eu ce am patit! La B8-ul din dotare, am schimbat uleiul din cutie din motive de mancarimi in partea dorsala. A doua zi dupa schimb, am constatat ca agata foarte urat la 1si a2a, cat e motorul rece, dupa care se mai amelioreaza. Dar tot e departe de a fi perfect. Problema asta nu o facea cu vechiul ulei. Ca o paranteza si eu am mers tot pe Motul. Nu stiu de ce, dar cred ca daca i-l schimb cu un ulei original din reprezentanta, scap de problema cu agatatul.
     
  7. Francesco1

    Francesco1 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0Tdi Quattro
    Si eu ma gandesc la acelasi lucru sa il fac daca nu se va rezolva problema din reglajul timoneriei. Exact aceeasi senzatie o simt si eu, la rece intra greu de tot mai ales prima miscare, apoi cu mersul se lasa. Si da intradevar parca simt senzatia putin amplificata de cand am schimbat uleiul din cutie..
     
  8. Phily0123 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2010 2.0TDI 125kw CAHA

    Poti fi mai explicit? La masina din semnatura intra o idee mai greu in treapta 1 si are un usor tremurat doar la plecarea de pe loc si nu stiu daca sa schimb tot ansamblul de la ambreaj sau nu.
     
  9. Francesco1

    Francesco1 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0Tdi Quattro
    Cati km are masina? Au fost vreodata schimbate ambreiajul si volanta?
     
  10. alexvasile

    alexvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5, 1.8tfsi, 2012
    Salutare, cine are idee de la ce sunt urmatoarele simtome: tremurat si vibratii mari in treapta 1 la plecare. In special dimineata cand e mai frig. daca se ambaleaza mai tare motorul pleaca fara tremurat, dar la forfecare normala zici ca sare motorul din tampoane.. NU face probleme in viteza 2,3,4.. CUTIE MANUALA 6 trepte, audi a5 1.8 tfsi 2013. Multumesc!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Volanta. Pe motorizarea ta e cu masa dubla.
     
    alexvasile apreciază asta.
  12. alexvasile

    alexvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5, 1.8tfsi, 2012
    Multumesc!. sa inteleg ca varianta discului de ambreiaj ,uzura la arcuri sau piston hidraulic este exclusa?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este exclusa. Dar asta o sa vezi dupa ce demontezi si mergi la mecanic sa verifici iar de cumparat, cumperi dupa ce demontezi, nu inainte.
     
    alexvasile apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    @alexvasile Cumpara tot kit-ul de ambreiaj + volanta si schimba tot.
    Te va scuti de alti bani pe manopera, timp pierdut si nervi daca vei schimba doar partial si problema persista.
     
  15. Ionut28com

    Ionut28com 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A5 2.7 2010

    Salut ! Aceeasi problema am si eu. Ai rezolvat problema ?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu a mai intrat pe forum de peste 4 ani ? Crezi ca vei primi raspuns ? De ce nu verifici inainte sa scrii (inutil) de cand cel caruia ii adresezi intrebari nu a mai accesat forumul ?
     
  17. Cassey 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2018
    Locație:
    Caransebeș
    Masina:
    A5 2l 2014
    Salutare,
    Dețin un A5 an 2014 cu 253.000 km. Uleiul în cutia manuală se schimba ? Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005

Distribuie pagina asta