1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Manuala de viteze si/sau Ambreiaj la A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de paul_e88, 22 Oct 2008.

  1. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Banuiesc ca este vorba de o cutie manuala, motorul nu ar trebui sa aibe legatura cu cutia (electric vorbind) sau stie motorul in ce treapta este?
    Eu zic sa faci in felul urmator... uitate mai bine daca nu ai cumva ceva fire in zona unde sunt cabluriile de la maneta de viteze, s-ar putea sa ai pe acolo ceva fire pe acolo care atunci cand ajungi in treptele mentionate sa miste firele si ele ori sa se intrerupa ori sa se atinga...
    Verifica cu un vagcom daca nu ai ceva erori pe la motor.
     
  2. Mateut FLaviu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A3 1.9 2006
    Salutare, As avea o intrebare legat de un huruit asemanator cu cel de rulment roata. Care se manifestă doar pe decelerare in frana de motor, intre 76km/h si 72km/h. Am căutat putin si am auzit ca ar fi posibilitatea de la rulmentul de presiune. Poate cineva sa confirme asta? Dacă stationez cu motorul oprit si actionez pedala de ambreiaj scârțâie ca ca daciile vechi, să aibă si asta o legătură?
    Mulțumesc!
    Masina a3 2006 bkc 57000km
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Se poate. La fel de posibil este sa ai si vreun rulment la cutie uzat.

    Dar la 57.000 km, daca sunt reali raportat la varsta masinii, eu as scoate ambreiajul din discutie.

    In schimb, cutiile manuale de pe A3 au cam creat probleme, mai ales in treapta 2.
     
  4. Mateut FLaviu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A3 1.9 2006
    Mulțumesc de răspuns, e luată de nouă de cineva din familie, sunt reali, deci mai degrabă o sa investighez cutia. Mersi
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Exact. Daca in turatie mai mare (+3000rpm) iti caraie cand dai a 2-a, e inceputul sfarsitului. Pregateste-te de sincron + rulment cu ace, piese relativ ieftine, manopera e alta discutie.
     
  6. Mateut FLaviu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A3 1.9 2006
  7. Gigo 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi a3
    Asa mi-se intampla si mie ,ai gasit vreun raspuns ???
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    De ce nu verificati timoneria ? Ambreiajul ? Pompa si cilindrul ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca mai bine intrebam aiurea si inutil in loc sa desfacem masina si sa reparam ce este defect ? Ce as mai desfiinta eu forumurile si orice de felul asta. Ne ducem de rapa cu tinerii astia si nu numai, care cred ca o masina se repara din tastatura.

    Gigo invata faptul ca "astazi = in ziua de azi" un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.
     

Distribuie pagina asta