1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia viteze manuala - Volanta - Ambreiaj la A4 B7 - diverse probleme si remedieri

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de aljivan, 10 Iun 2009.

  1. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Pun tot eu raspunsul. Nu este minunatul ambreiaj ci rola+rulment de la compresorul de clima.in momentul cand este inchisa clima se manifest zgomotul, dupa ce dau drumul la clima si cupleaza nu mai face zgomotul de rulmet uzat.Asa ca aveti grija cand schimbati ce schimbati .
     
  2. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    buna seara!

    cred ca am o problema cu ambreiajul, si anume: mi-a facut de 2 ori la accelerari bruste, ca atunci cand te pregatesti pentru o depasire, acul turometrului a urcat mai mult decat era nevoie in ture, asta la un traseu de 200 km, motorul fiind cald, dar tot in acest traseu am urcat niste dealuri mari cu turatii mari dar nu s-a intamplat ca acul sa urce, masina este quattro, 170 cp, BRD, cutie manuala (nici nu exista automata la echiparea asta), mentionez ca pana acum nu am mai observat fenomenul asta, ambreiajul functioneaza normal la plecari de pe loc, din rampa, plecari mai in forta sau alte situatii uzuale, fara trepidatii sau zgomote ciudate, masina are 280 000 km, ce parere aveti, am sau nu vreo problema cu ambreiajul sau volanta?
    multumesc!
     
  3. pepe18_escape 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2012
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 2.0 TDI CR ,CAHA,2010
    Am si eu o problema la mine se manifesta in mers scoasa din viteza are unele batai destul de puternic in viteza nu se aude nimic sau la accelerare stand pe loc
     
  4. yanaky

    yanaky 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    audi a4 tdi 2.0 2007 BRD 125kw,a4 b8.5 2015 CJCD 110Kw
    Imi poate comfirma cineva daca pretul unui kit de ambreiaj + volanta bimasica pe original plus manopera pot costa in jur de 6000 lei?Pretul specificat este la reprezenta si este pt un BRD 125 kw 2.0 din 2007.mulltumesc eventualelor raspunsuri...
     
  5. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    poti intreba pe colegu ""tucudean87'" din aria de vanzari sa iti dea un pret la ce ai u nevoie. e serios si te poate ajuta cu un pret.
     
  6. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Azi am schimbat volanta deoarece imi vibra masina foarte tare la plecarea in relanti de pe loc. Problema s-a remediat insa acum abreiajul e moale cam 3 sfert din cursa, ulima cursa (apasat pana in podea) e foarte tare. de asemenea la plimbarea de dupa a dat semne de patinare de ambreiaj. Asta se intampla doar daca calc tare pedala de acceleratie in vitezele 4-5-6. pana la 110kmh nu patineaza deloc (la acceleratie maxima vitezele 1-2-3).

    Atasez un clip.

    Vreo idee ce se intampla? Trebuie sa schimb si kit-ul de ambreiaj? La inspectie vizuala arata foarte bine si discul si placa. rulmentul l-am schimbat anul trebut si la fel arata foarte bine. Posibil sa fie un defect al volantei?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema ta mai mult ca sigur pleaca de la disc.
    De obicei, astea se cam schimba impreuna ... placa, discul si rulmentul. Din simplul motiv ca alta piesa a fost afectata daca una din ele nu mai este in stare buna.

    Daca tot ai platit manopera cand ai schimbat rulmentul, de ce nu ai schimbat tot kit-ul (placa, disc, rulment)? Stiu, rulmentul este 100 ron si tot kit-ul aprox. 1100 ron, dar nu mai ajungeai in situatia asta.
     
  8. andrei2 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2012
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Bmw E60, 535d
    Nu am platit manopera, am schimbat singur. Fiind prima oara cand schimb singur, nu am stiut sa degresez tot cum trebuie si a patinat ambreiajul doar o data, respectiv in clipul atasat. Rulmentul avea un defect, a fost schimbat la ceva timp dupa ce am schimbat kit-ul cu totul.
     
  9. tudo_gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Bedford,UK
    Masina:
    Audi A4 B7 berlina, 2.0 TDI 140 cp,2005 ,BLB
    Salut tuturor,

    In primul rand vreau sa mi cer scuze in caz de sa mai dicutat pe acest subiect.
    Problema meau este urmatoarea:
    Mi se aude un zgomot ciudat doar cand apas ambreiajul in rest nu se aude nimic.
    Masina am mutat-o 10 metri si dupa aceia am oprit-o ca mi a fost teama sa nu patesc altceva.
    Daca stie cineva de la ce este sunetul de huruit il rog sa mi spuna , macar sa stiu la ce costuri sa ma astept .

    Multumesc anticipat.
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Rulmentul de la ambreiaj. Nu ai de ce sa temi sau sa nu mai mergi cu ea.
    Tre sa schimbi kitul de ambreiaj si eventual volanta. Aprox: 2000ron
     
  11. tudo_gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Bedford,UK
    Masina:
    Audi A4 B7 berlina, 2.0 TDI 140 cp,2005 ,BLB
    Salut,

    Mersi frumos Sorin, de inlocuit am sa le inlocuiesc pe amandoua, dar vreau sa stiu cam cat mai pot sa merg cu masina in situatia de fata pentru ca momentan nu dispun de acesti bani.

    Mersi frumios.
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    poti merge linistit,atat timp cat nu faci curse sau pleci cu scartz de la semafor. eu zic ca aprox 10-15k km.....o sa faca din ce in ce mai rau.....dar nu te panica,mai ales ca le schimbi pe amandoua.....cand o sa inceapa sa patineze(se tureaza dar nu se accelereaza) atunci e aproape gata....bafta
     
  13. ionut_Lupascu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    italia
    Masina:
    A4 2.0 quattro
    Probleme in prima si a doua.

    Salut sunt nou aici, si am cautat sa vad daca mai e cineva cu o problema similara dar nu prea am gasit..
    Deci am cumparat masina in decembrie 2014 si am realizat debea acum o problema cel putin asa cred. detin un audi a4 din 2006 s-line quattro 140 hp dimineata intra foarte greu in viteza in prima o inpingi si se simte ca nu intra lin intra fortat si in a doua se aude ca un zgomot de fier pe fier.... am avut in trecut un golf 4 115 hp si un seat leon 150 hp dar e o mare diferenta de schimbator... iar problema persista fac in medie 30 km pe zi si se intampla sa faca prob si la cald....
    Multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Ian 2015
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  15. ionut_Lupascu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    italia
    Masina:
    A4 2.0 quattro
    Multumesc.
     
  16. SVphoto

    SVphoto 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2014
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A4 B7 avant
    Salutare,
    De cateva zile la masina mea Audi A4 B7 2.0 tdi anul 2005 model avantpersista urmatoarea problema: .am presupus ca masina nu a fost incalzita suficient dar am patit aceeasi problema si dupa ce am parcurs 200 km continuu. Este vorba de cutia de viteze (manuala). Daca am vrut sa trec din treapta 1 in a 2-a a ramas blocata in treapta 1.
    Greu am scos pe liber si am reusit sa bag inapoi treapta 1. Cu motorul oprit intra nu mereu in viteze sau intra si nu prinde corect fiecare viteza. La fel am patit si pentru marsalier.
    Va scriu pentru ca este sambata si pana luni sa stiu la ce sa ma astept cand voi merge la service. Masina a facut la fel in urma cu o saptamana. Dupa ce am condus 30 minute am oprit si nu reuseam sa o bag in viteza, in absolut nici o viteza.
    Am sunat mecanicul am mers la el, culmea masina a mers normal pana la el dupa o ora. A spus ca a verificat ulei cutie... sper ca s-a verificat nu am fost de fata pentru ca masina a stat o noapte la el pentru ca era ocupat. A spus ca e totul ok. Dupa o saptamana revine problema cum am scris mai sus.
    O cunostinta care se pricepe la mecanica spune ca audi A4 B7 din 2005 cum are ambreiajul hidraulic nu are aerisita instalatia ? are aer pe instalatie, nu ma pricep. Sau volanta crapata.
    Va multumesc si astept pareri daca cineva a intalnit asa ceva. Apropo stiu ca la BMW cand a trebuit schimbat kitul de ambreiaj ramase blocata in treapta 1 si nu puteam face absolut nimic. Nu reuseam sa schimb in absolut nici o treapta de viteza. Multumesc si daca cineva a intalnit problema aceasta astept pareri. O seara buna !
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2015
  17. danymacavei 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2015
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A4 B7,1,9 TDI,07/2007
    Salut,,la masina mea A4 b7 1,9 tdi 85kw 2007,la plecarea de pe loc cu treapta 1 nu am demaraj prea mare,parca nu are sprint,nu fuge si pe urma in treapta 2 si 3 merge mai bine...cateodata se aude si un sunet la apasarea ambreajului ca si cum freaca ceva. masina are 80000 km.in mod normal nu ar trebui sa fie pb cu ambreajul...Am masina de 3 luni,,,inainte am avut opel astra h 1,9 cdti si avea demaraj mai bun motorul...stie cineva cam ce ar fi??? multumesc anticipat !
     
  18. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salut! Legat de cum trage in treapta 1 nu cred ca ar trebui sa te ingrijorezi. Eu am 2.0tdi si comparativ cu alte masini pe care le-am avut (inclusiv un opel 1.9 cdti z19dth) mi se pare putin greoi cum pleaca de pe loc in treapta intai - dar cum nu fac liniute nu ma deranjeaza asa tare.

    Legat de zgomotul de la ambreiaj nu este normal si nici nu conteaza cati km are masina mai degraba conteaza cat de prost a mers proprietarul anterior cu ea- trebuie investigat.
     
  19. popeflo

    popeflo 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9 TDI (BRB) 85 kw 2008
    Treaba cu trasu in treapta 1 este normala. si la mine este tot la fel (masina din semnatura)...o folosesc doar sa o misc de pe loc si dupa accea la a 2-a ma infige in scaun...
    Si legat de ambriaj tare sau moale ca intreba un coleg mai sus
    am mers si cu 2.0 si cu 1,9 (mai multe) - la toate de 1,9 ambreiajul era mai tare decat la 2.0..
     
  20. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Daca atunci cand apeși ambreiajul se aude un sunet/zgomot cel mai probabil sa fie rulmentul de presiune,depinde cum s-a mers cu masina inainte.
     

Distribuie pagina asta