1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie Automata - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Shuny, 30 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. nitubogdan111 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 3.0 TDI quattro 2007
    probleme la cutia automata?

    Salut tuturor!
    Am un Audi A6 model 2007, 3.0 tdi quattro automata tiptronic cu 47 000km, la care astazi am remarcat cand mergeam bara la bara prin oras, ca la viteze de 2-4km/h si mers cativa metri cu aceasta viteza (cutia in pozitia Drive si cu piciorul pe frana) se aude un zgomot foarte incet infundat si parca masina tremura de asemenea foarte usor, ca si cum ar trece peste o denivelare foarte mica sau de parca o piesa (din zona spate sau mijloc a masinii) s-ar invarti in gol pentru o fractiune de secunda. Acest lucru continua sa se intample la fiecare cateva secunde de mers cu viteza respectiva de 2,3 sau 4km/h. Daca iau piciorul de pe frana si las masina sa mearga la relanti, ajunge la viteza de 8km/h si nu mai apare aceasta problema. Este ceva in neregula cu cutia de viteze? Mentionez ca la orice alta viteza peste cea de relanti si inclusiv, masina nu are nici o problema.
    Mai am o intrebare, dat fiind ca pana recent am condus o masina cu cutie manuala, nu stiu daca la cele automate se recomanda ca la semafor sau cand masina stationeaza pentru perioade foarte scurte de timp (40-60sec) sa fie scoasa din Drive si trecuta in N sau este mai bine pentru cutie sa se tina piciorul pe frana tot timpul stationarii si cutia lasata in drive?
     
    Ultima editare: 8 Iul 2008
  2. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Am schimbat eu uleiul si filtru de ulei de la cutie. La modelul meu de cutie trebuie schimbat tot la 60k Km.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2013
  3. ross07 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2005 A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic
    probleme cutie?!

    Salut!Am un A6 3.0 TDI Quattro din 2005 cu cutie automata tiptronic cu 6 trepte.Problema este ca atunci cand imi schimba din viteza 4 in 3 sa aude un zgomot mai ciudat (un zgomot gros ca un uruit) si se si incetineste putin masina (ca o frana de motor, nu puternic dar se simte...si nu face mereu).Am observat ca in toate vitezele face o mica frana de motor (depinde cat de repede franezi) da parca cand trece din 4 in 3 se simte putin mai mult.La urcarea vitezelor nu se simte nimk...adica din 3 in 4 nu se mai aude zgomotul respectiv...sau din 2 in 3.Am testat-o cu Vag Com si nu da nimik.Are 90.000Km si uleiul la cutie nu e schimbat dar din cate am inteles nici nu se schimba.Alta problema ar mai fi atunci cand plec de pe loc si iau piciorul de pe frana se aude cateodata un scartait mai gros (cred ca frecare) pe sub ea, doar cand plec de pe loc...si imi da impresia ca e de la mecanismul de franare ca se aude aproape de roti...face asta foarte putin adica maxim o secunda...si face zgomotul asta aproape mereu dupa ce o spal.Si ultima problema ar fi ca, cateodata cand plec dupa loc si invartesc mult de volan stanga sau dreapta parca imi trosneste volanul (imi da in gol) dar nu mereu face.Daca ma poate ajuta cineva...as aprecia!
     
  4. asprilia 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4 1994 1,8 turbo
    Probleme cutie automata A4 1999

    La cutia automata mi-a curs ulei pe la un semering si mi-au spus la service ca trepideaza la pornire. Am lasat-o sa schimbe semeringul respectiv, dar ei nu sunt siguri ca va fi OK. O fi grav? Adica, cutia asta hidramata cedeaza usor sau mai pot avea incredere o perioada? Ca la service m-au cam pus pe jar.
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    De meseriasi care sa se priceapa ptr cutie automata , eu nu am auzit sa existe in Romania.

    Este bine sa cauti totusi poate exista ,chiar daca gasesti unul care nu e in zona ta nu ezita sa apelezi,nu ai multe alegeri .
    Bafta.
     
  6. ross07 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2005 A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic
    ma ajuta si pe mine cineva?!
     
  7. RALLYMAN

    RALLYMAN Bronze Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
    Scimbare viteze mare->mic= din cate stiu in cutia Tiptronic fiecare viteza are discuri de frictiune metal/ferodo (un gen de ambreiaje) pe fiecare viteza in parte (e posibil sa ma insel) si asta inseamna o patinare usoara ... apare la treapta respectiva de viteza ca a fost cea mai ,,uzata'' pina ca masina sa ajunga la kilometrajul respectiv ... adica mult ,,in oras'' ... cauta pe youtube ...
    Uleiul e de preferat sa-l schimbi + filtru ... inca nu sant convins ca asa este ... unii zic ca trebuie ... altii ca nu ... e mai bine da ... ca sa fii impacat ...
    Scartait gros -> spalare -> depunere strat superficial de rugina pe discuri -> mers putin -> franare -> scartait ... e normal ... parerea mea ... la mine scartaie gros cand franez usor si e aproape de oprire ... frecare ferodou/metal ...
     
  8. ross07 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2005 A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic
    ok..merci mult..o sa schimb uleiul...ca aveam in plan...sa vedem cum se comporta apoi.pai si la mine tot gros scartie cand e aproape de oprire sau cand plec de pe loc daca iau piciorul mai greu de pe frana se aude un scartait gros ca de frecare asa...
     
  9. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    eu stiu de la un vectra C cu triptronic...
    cu tot cu mana de lucru m-a costat 4000+
    3860€ mai exact...plus transportul cu platforma, plus uleiul de cutie, plus, plus...s-a dus in 4000 si
    3860 au fost doar piesele si mana de lucru, fara ulei.
    deci, plansul e adevarat...
     
  10. valentinos1976 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A 6 2003 MULTITRONIC,167 CP,
    Multitronic!

    am avut aceiasi problema si am ignorat o!costul?4000 euro! cutie second hand.!urgent schimba i uleiul!altfel ....in bucuresti exista un singur service ptr multitronic,unde se schimba nu se repara!cutia multitronic nu se poate desface in tara!crede ma ca am cautat peste tot!la reprezentanta discutia e simpla si scurta;trebuie schimbata cutia.!pret 9000 euro fara tva si manopera!
    bafta!
     
  11. gaby03 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2008
    Locație:
    CRAIOVA
    Schimb ulei CV

    Dupa ce am citit tot topic-ul am sunat la seful de service Audi din Craiova si am intrebat despre schimbul de ulei la cutie. "Se face OBLIGATORIU la 60.000 km indiferent daca e cutie multitronic sau automata cu tiptronic. La A6 3.0 TDI quttro intra maxim 5 L de ulei care costa cca. 80 RON/L." (am incheiat citatul). Si acum citez pentru cei interesati din manualul AUDI la capitolul cutii de viteza: masina poate fi dotata cu cutie MULTITRONIC (7 viteze) sau automata cu tiptronic (6 sau 5 viteze). Deci daca pe display va apare 6,5,4,3,2,1 P,R,N,D,S inseamna cutie automata cu 6 viteze si tiptronic.
     
  12. ross07 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2005 A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic
    salutare!i-am schimbat uleiul si filtrul la cutie (14 milioane cu tot cu manopera) si au disparut din zgomotele facute la schimbarea vitezelor :D ...
     
  13. gaby03 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2008
    Locație:
    CRAIOVA
    Cam mult te-a costat. Astia la Craiova au zis ca intra 4 litri si costa 80 RON litrul. Posteaza si tu o detaliere la factura sa vedem si noi preturile la consumabile.
     
  14. ross07 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2005 A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic
    nu prea umblu cu facturi...fac service-ul la un prieten...pai am luat mai mult ulei ca nu stia cat intra (in orice caz nu intra doar 4) si mai mi-a ramas (asta e)...uleiul a fost cam 300 de euro parca, cumparat de afara original pentru cutie (ca nu merge orice ulei)...o sa-l intreb, oricum nu cred ca ma "inseala"...de exemplu schimbul ulei la motor cu toate filtrele ma costa 6 milioane si in bani astia intra tot adica nu cumpar eu ceva separat (filtre, ulei, manopera)...
     
    Ultima editare: 15 Sep 2008
  15. gaby03 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2008
    Locație:
    CRAIOVA
    Cam scump schimbul la cutie si cam ieftina revizia. Pe mine m-a costat revizia 14 mil. cu ulei Audi long life si toate filtrele. Daca cumparam eu materialele si ma duceam la cineva la service ma costa in jur de 11 mil. Dar fiind masina inca in garantie nu am vrut sa risc. P.S.: daca in motor intra 8,5 litri pe tine trebuia sa te coste doar uleiul vreo 5,5 mil. Ce ulei zici ca folosesti?
     
  16. ross07 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2005 A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic
    tot long life, castrol 5W-30L...bine am uitat sa spun ca fara filtru de motorina a fost ultima revizie in rest toate filtrele... mai exact 6 milioane si 2-3 sute de mii...nu mai stiu sigur ca a fost acu ceva timp...oricum nu mai mult de 6.5 milioane.bine el are multi clienti ca ia foarte putin la manopera si la piese nu imi adauga nimik (mie)...adica ma duc cu programare...acum nu stiu daca mie imi ia mai putin ca suntem prieteni...mie imi place cum lucreaza.iti mai dau un exemplu la un seat leon 1.9TDI schimb ulei si filtre (fara motorina) a costat 3.3 milioane cu manopera cu piese cu ulei....tot...
     
    Ultima editare: 15 Sep 2008
  17. audi-A4/B5-1995 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2008
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi A4 1995
    nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar totusi sa incerc. Am si eu un audi A4 din 1995 de 1.8- 125 cai, am cutie automata si nu stiu cum se poate schimba uleiul ca am auzit fel de fel de variNTE cum ca se blocheaza cutia si etc d-astea. cine poate spune cum se face chestia asta ii multumesc.
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    uleiul se schimba la fiecare 60 000km sau 4ani.
     
  19. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Da, foarte corect ... :thumbs-up:
     
  20. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    Ulei pentru cutia viteze automata - interval schimb - discutii diverse

    salut baieti,tocmai mi-am mai aduc inca un audi a4 b5 din 99 1.9 tdi cu,cutie automata.si vreau sa ii schimb uleiul la cutie si nu stiu ce ulei ii trebuie.daca e cinevqa care are la fel sau care stie sa ma sfatuiasca si pe mine ms :eyebrows:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta