1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie Automata - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Shuny, 30 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Probabil e axul cutiei sau ceva de genul. Am impresia ca ii zice input shaft sau ceva de genul. Imi pare rau pentru ce ti s a intamplat. Daca o repari, tine ne la curent cu diagnosticul si preturi. Numai bine!
     
    Ultima editare: 29 Mai 2013
  2. LiviuCta

    LiviuCta 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6 3000 tdi quattro 2005
    Salut,
    Ma puteti ajuta sau lamurii mai exact cu o problema: daca las masina oprita in Drive o ia la vale fara frana de mana ? Pentru ca eu am incercat si o ia la vale si in R si in D. E o problema ?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iun 2013
  3. manzzotty 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2013
    Locație:
    Predeal
    Masina:
    A4 B9 - 2016 - Blue
    Pai sigur ca pleaca masina si daca este cu "botul" la deal !!! Tu cand stai la semafor nu cumva apesi frana sa stai pe loc ??? Si oricum nu poti sa scoti cheia din contact cand schimbatorul este in alta pozitie decat P ... Bafta!!!
     
  4. LiviuCta

    LiviuCta 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6 3000 tdi quattro 2005
    Ms de raspuns..sa inteleg ca nu trebuie sa ma ingrijorez? Credeam ca este o problema la cutie.
     
  5. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    sal

    E normal sa plece masina la vale daca nu e pusa in P, pt ca, daca motorul este oprit nu are treaba cu cutia. Nu e ca la manuala ca tot timplul este cuplata cutia cu motoru prin ambreiaj. Bafta.
     
  6. seerbanutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 1.8 2006
    In fata este normal sa se duca, dar in spate nu prea pentru ca toate cutiile automate au hill holder adica iti tine masina sa nu se duca in spate
     
  7. costinescu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    A6 2005 3.0quattro
    Buna seara

    Am un a6 2005 3.0 tdi cutie automata, anul trecut masina mergea in suturi la 30/h incepea distractia , am scos uleiul din cutie surpriza : capucino. am spalat cutia cu 20 de litri de ulei in toate vitezele fara sa mai pun baia sus, dupa care am bagat ulei am schimbat si radiatorul si a fost totul perfect au disparut zdruncinaturile a fost ca inainte , dupa fix un an din nou am aceeasi problema cutia schimba bine singura problema sunt zdruncinaturile care sunt de la convertizor.Ati mai intalnit asemenea probleme? Care ar putea fi cauza ? Nu lipseste antiger din circuit e la nivel nu am completat de 1 an si totusi sunt iar probleme.Uleiul bagat a fost cu 50 de lei litrul , ar putea fi uleiul de vina pt reaparitia tremuraturilor?

    Nu imi prea vine sa cred ca s-a spart din nou radiatorul... nu stiu daca am din nou apa in ulei dar banuiesc pt ca simptomele sunt aceleasi , dar totusi ar putea fi chestia asta doar de la ulei sa-si fi pierdut calitatile? dar am mers 1 an cca 10 mii km fara nici un semn si a aparut intr-o zi nu au aparut treptat
     
    Ultima editare: 7 Iun 2013
  8. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Am citit postul tau si m am oprit la "antiger" care banuiesc ca e antigel. Stiu ca radiatorul e comun pt cutie si racire. Problema la mine este ca am avut antigelul sub nivel. Am completat la rece la jumatate. Cand masina e la 90grC antigelul e unde trebuie. Cand este rece e la linia de minim cu toate ca am completat de 2-3 ori. Am cautat de scurgeri si nimic. Termostatul e ok si furtunele de antigel lafel. Sa imi intre in cutie?. Si eu am socuri la cutie dar nu imi da nici o eroare.
     
  9. costinescu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    A6 2005 3.0quattro
    Sunt trepidatii continue daca merg la ture joase daca plecarea e in forta nu se simte absolut nimic o sa ma duc la arad probabil ca vad ca nimeni nu zice nimic dar imi e groaza sa las masina pe la altii
     
  10. Andrei28 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 6.0 W12
    Probleme Cutie Automata A8l 6.0 W12 -2005

    Salutare tuturor - am si eu o problema cu cutia la A8L 6.0 W12 - am achizititonato cu aceasta problema

    Cand acceleram motorul se tureaza desii in Drive nu pleaca de pe loc - sau cupleaza foarte greu si smuceste.


    Nu cunosc daca s-a efectuat vre-un schimb de ulei + filtru


    Are cineva idee de ce poate fii ?

    Eu sper sa nu fie convertizorul sau ceea ce am mai auzit...

    Va multumesc pentru ajutor :sob:
     
  11. seerbanutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 1.8 2006
    Am avut aceasta problema la mercedes, apoi cineva mi-a facut o adaptare , iti sigileaza radiatorul de apa si pune un radiator separat care sa iti raceasca cutia, si deci nu o sa mai ai probleme cu apa in ulei sau glicol contamination
     
  12. jaguarxkr

    jaguarxkr 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2011
    Probleme cutie s-tronic 7+1

    Va salut, recent am observat ca, stationand, cand apas frana si tin mana pe schimbator se simte ceva in cutie, o mica trepidatie, se simte si in N si in P. Este normal sa se simta o miscare in schimbator cand apas frana sau este o problema?
    Multumes
     
  13. costinescu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    A6 2005 3.0quattro
    seerbanutzu Dar imi vine greu sa cred ca este din nou spart radiatorul. Pe mine ma interesa daca ai rezolvat problema cu contaminarea, cei de la arad mi-au spus ca am fost norocos ca am facut 10000km dupa prima contaminare si ca simptomele aparute acum sunt repercursiunile fiindca nu au reusit baietii atunci sa curete 100% apa din cutie desi sincer imi vine greu sa cred ca dureaza 1 an de zile si daca ar fi fost tot de acolo s-ar fi stricat mai repede nu as fi facut atata rulaj. In plus mi-au cerut 2100 de euro si cutia mea sa ramana la ei si garantie doar un an ceea ce mi se pare exagerat de putin...

    Voi incerca o respalare a cutiei. Oricum mi se pare o lipsa de gandire a sistemului de racire de la audi sa ajungi sa-ti bulesti cutia din cauza unui ***** de radiator



    jaguarxkr Ceea ce simti s-ar putea sa fie siguranta aia care decupleaza schimbatoru automat odata ce apesi frana , asta e facuta sa nu sari din D in R sau alte trepte accidental cand dai cu mana spre exemplu.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Iun 2013
  14. seerbanutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 1.8 2006
    costinescu Problema cu contaminarea s-a rezolvat :) insa cutia era distrusa.Am pus una teoretic noua, doar carcasa e veche in rest este reconstruita .Incepe sa dea iar suturi , contaminata nu mai este , insa cred ca am gasit problema.Este voba de o valva care regleaza presiunea , o piesa care nu o schimba nimeni cand reface cutia, solenoid se mai numeste si de obicei aia este beleaua

    Glicol contamination inseamna ca degeaba mai schimbi uleiul din cutie, o sa mearga o perioada apoi incepe iar sa faca figuri, exact asa este si la mercedes nu numai la audi. Doar la BMW nu se schimba si nu se umbla la cutie never ... de ce oare.?
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Iun 2013
  15. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    La BMW ?
    Pai cine stie ? Daca tot au cutii ca la Audi, de la ZF,...or fi mai ZF... :)
    Am eu pe cineva cu BMW si in vara trecuta s-a luptat din greu cu a lui cutie.
    In final a reusit si ... a vandut masina.
    Si el a fost o cauza ce m-a facut sa schimb uleiul din cutie...
    Fierul e fier, nu e nemuritor. Pana si Piramidele simt timpul cum trece peste ele...
    Depinde peste ce "rapan" de "tigaie" dai...
     
  16. nexthmj

    nexthmj 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 ( 4f ) 3.0TDI ( BMK )
    Ca un sfat pentru colegii care sustin ca merg pe mana reprezentantei ca uleiul la cutia de viteze automata nu se schimba, cereti-le in scris ca nu se schimba uleiul sa vedem daca va ofera ceva la mana :). Parerea mea schimbati uleiul pt binele cutiei, sa nu ajungeti sa bagati bani buni in cutie. Vorbesc din experienta proprie, cutia mea fiind decedata din acelasi motiv binecunoscut al uleiului " longlife.."
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Iun 2013
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Dacă se obosesc sa bage în seama "cererea", o sa dea, ca nu o da-i doară.
    "Conform recomandărilor Audi AG, uleiul din.... " bla-bla-bla, ca treaba asta e oficiala.
    După ce ți se strica cutia, apuca-te de gat cu Audi si demonstrează că defecțiunea a survenit din cauza uleiului neschimbat și nu din cauza folosirii neadecvate a cutiei, vezi Doamne .
    La ce capete pătrate au, crezi ca se mai găsește cineva sa-i încurce cu de astea?
    Si-au asigurat bine orice afirmatie/recomandare.
     
  18. Spector 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A4 ALLROAD 3.0 TDI QUATTRO
    Salut,
    Am si eu o problema cu , cutia S tronic de pe masina mea.
    Imi smuceste din treapta 2 in 1 dar numai dupa ce se incalzeste cutia.
    Am patit si din N in D destul de brutal, de vreo ori mi-a si murit motorul :(
    AM fost la arabul de pe cetatii si el mi-a zis ca e calculatorul cutiei si grupul de valve , desi pe tester nu apare nimic
    Masina este acum la reprezentanta in Timisoara si cei de acolo dupa vreo 3 zile de teste si masratori nu au ajuns la acceasi concluzie (inca am sperante) , doar trebuie calibrata cutia cica.

    Partea proasta este ca la arab ma costa in jur de 2000 de eur reparatia.

    Daca a mai avut cineva problema asta poate ma ajuta cu un sfat, ca nici nu vreau sa schimb aiurea grupul de valve si calculatorul :sadlike:
     
  19. Lawcustoms

    Lawcustoms 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2013
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 2014
    Salutare am un t4 cu motor 2.5 an 90 si de ceva timp nu prea mai imi intra in ultima viteza (cutie automata)si cam zmuceste cateodata :( dar opresc pe dreapta 2.3 min. si merge din nou bine ,am observat ca face cand se incalzeste prea tare imi poate spune si mie cineva ce poate sa aibe ?
     
  20. iCm 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0TDI, 2010
    Problema sau nu?

    Va salut.

    Am urmatoarea masina: a6 c6 2010, 3.0tdi quattro, tiptronic. A fost achizitionata din Germania. Pe tester nu imi apare nici o eroare.
    Este primul meu audi si prima automata.

    Am urmatoarele simptome, observate in timp, dupa ce m-am obisnuit cu masina si am inceput sa o "simt":

    Cand masina sta peste noapte, dimineata la plecare se simte in pedala cand schimba prima oara viteza ca un mic soc. Practic cand schimba din a 1-a in a 2-a prima oara si doar atunci. Se resimte si in habitaclu dar foarte foarte putin, pasagerii nu prea il sesizeaza, eu da pentru ca il simt in pedala destul de bine si parca se si aude un pic cum schimba. Dupa ce schimba viteza prima oara nu se mai simte nimic.

    In conditii de trafic intens de Bucuresti, cand accelerez, si franez la interval foarte scurt de timp, sau invers cand franez mai tare fara sa opresc masina apoi accelerez mai tare imediat, se resimte acel soc in pedala in primul rand, pasagerii nu prea il sesizeaza. Nu se intampla intotdeauna, nu prea reusesc sa-l reproduc, pare sa se intample atunci cand cupleaza si decupleaza la turatii mici, si pare sa provina de la cadranul spate acel mic soc.

    O alta chestie care am observat-o este ca atunci cand temperatura nu atinge inca 90 de grade, undeva la mijloc, intre 50 si 90, daca o pun pe neutru masina incepe sa trepideze, sa tremure, nu foarte rau, variaza turatia la ralanti. Daca o pun in sarcina, pe drive sau reverse, nu variaza turatia, nu trepideaza. Cand atinge 90 de grade nu mai face nimic. Folosesc motorina extra de la Petrom sau de la OMV.

    Vreau sa va intreb daca este ceva normal sau e cazul sa-mi fac griji.. cineva care se pricepe bine la audi mi-a spus sa stau linistit ca nu e nici o problema.. Ce-i drept, daca o calc schimba foarte bine, nici nu simt cand o face..
    Ce parere aveti?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta