1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie Automata - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Shuny, 30 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Pune pe www.oilshop.ro codul de la motorul tau si o sa-ti spuna ce ulei iti trebuie pt cutie ! Daca e multitronic se schimba la fiecare 60.000km,daca e tiptronic la fiecare 120.000km !
     
  2. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    care e multitronic si care e tiptronic ?cutia e cu D P R 1 2 3 ....
     
  3. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Nu se inventase multitronic in 1999.
    Cu respect !
     
  4. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Corect ! Ai dreptate !
     
  5. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    pai cum dak asa e cutia mea?si e din fabrica...am P D R N 1 2 3 ...e cutia originala a masinii
    imi zice cnv c ulei imi trebuie?
     
  6. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Pe certificatul de inmatriculare pe pagina 2 este trecut un cod de 3 LITERE la rubrica "motor"-> "TIPUL" ! Spune ce tip motor ai ca sa-ti spunem ce ulei trebuie in cutie !
     
  7. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    dar am carte de germania ca abia am aduso..si nu scrie ca m-am uitat....
     
  8. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Da cati cai are, stii? Exista multe coduri de motor pe modelul asta la 1.9 diesel

    Cutiile nu cred ca difera prea mult, ar trebui sa fie asta uleiul ce iti trebuie:

    Automatic gearbox 5 gear 01V, Amount to change 2,60 litres
    Automatic gearbox 5 gear 01V, New filling 9,00 litres
    Automatic gearbox oil specification 5 gear 01V - G 052162 A2 (Original oil)
     
    Ultima editare: 4 Dec 2008
  9. alexoble18 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2008
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    audi a4 2.5 v6 150 cp tiptronic fab 2001
    are 81kw_ 110 cai...stii cumva cat e un litru si cat intra ?
     
  10. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Daca ai 110 CP pe diesel, singurul cod motor la anul acela este AFN (sa il tii minte). Pentru asta, caracteristicile pentru cutie ar fi:

    Automatic gearbox Gearbox 01N, New filling 5,50 litres
    Automatic gearbox Gearbox 01N, Amount to change 3,50 litres
    Automatic gearbox oil specification Gearbox 01N - G 052162 A2 (Original oil)

    Vad ca este acelasi tip de ulei, difera cat intra.

    Nu, din pacate nu stiu cat costa (am cutie manuala). Cat intra, scrie mai sus: de schimbat 3.5 Litri; de pus TOT uleiul ca nou: 5.50 Litri
     
    Ultima editare: 4 Dec 2008
  11. Lacoste 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi.80.b4.20vQ
    am.cutie.automata

    vino.la.mine.poate.se.poate.repara.cea.dupa.masina.ptru.detalii..mess.gabiby20
     
  12. nigger02 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 2.5 163 cp multitronic
    Sfatul meu e sa l suni pe SAMMER din timisoara (0722620339)sigur te ajuta si e foarte bun,acolo mi am facut si eu cutia.Si retine k uleiul trebuie schimbat la 30000 km nu la 60000 mii cum zice toata lumea k de aia avem probleme la cutie.BAFTA
     
  13. nigger02 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 2.5 163 cp multitronic
    Nu este adevarat sunt mai multi care desfac cutii multitronic in tara.Cel mai bun e SAMMER (timisoara)si are si cutii noi de vanzare in jur la 2500 euro cu tot cu manopera si ulei si sunt aduse din germania si iti da si 6 luni de zile garantie.E super tare il recomand.
     
  14. FIO

    FIO 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi V8 3.6 250Hp quattro
    Probleme cutie V8 3,6 din 1992

    Am un V8 din 1992 cu cutie automata. Cand merg sportiv, "supureaza" putin ulei in partea superioara a cutiei, pe la o supapa cred. Se scurge direct pe evacuare producand fum.Am schimbat semeringul dintre cutie si motor si am crezut ca am rezolvat problema, dar continua sa existe scurgerea. A avut cineva astfel de problema?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2009
  15. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    Fratilor...am pus-o...!!!

    Buna seara la toata lumea, masina mea Audi A6, 2.0 multitronic PRDNS 7 trepte pe manual, an fabricatie 2007, achizitie Germania, Ingolstadt, 61000 la bord reali.
    Astazi, zi de gratie 02/08/2009, ma intorceam de la Sinaia, mergand linistit prin gropile patriei...toate bune si frumoase.
    Am ajuns in Bucuresti, dupa 5 kilometri de coada pe DN1, si fericit ca pe la Arcul de Triumf s-a mai rarit traficul, am avut neplacuta surpriza sa constat ca masina nu mai trage...neam!!
    Am belit ochii mai atent in bord, si ce imi vad ochisorii? Toate vitezele mele de care eram foarte mandru erau pe rosu...dau sa trec pe manual...am invatat sa numar panala 7...tot pe rosu...turez mai tare putin, masina se misca cu viteza unei testoase...Trag pe dreapta, imi umplu frigiderul si congelatorul cu multa carne de la ceilalti colegi civilizati de trafic...opresc motorul, stau cinci minute...ii dau o carje plin de sperante, ca nu am vazut eu bine, prima data...si constat ca am vazut...toate treptele de viteze erau intr-un dreptunghi rosu. Dau sa plec, ma dau la ea...degeaba...am dus-o intr-o parcare, mai la lumina, unde sper s-o mai gasesc si maine...parca am auzit si ceva zgomote pe dedesubt...m-am uita...nu calcasem pe nimeni...cred ca de la cutie s-ar putea sa fie...voi ce ziceti?
    Din cate am citi pe acest forum, sa fie sa ma pregatesc de vreo 2000 de E ?
    Chiar asa sa fie la o masina de talia lui Audi A6?
    Mentionez ca am schimbat uleiul de la cutie la 60.000, la Euro Tehno Group, reprezentanta Audi de la Pitesti. Daca constat ca e din cauza lor...le dau foc !!! Fara misto !!!:keule:
     
  16. nigger02 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 2.5 163 cp multitronic
    blade2you2000 Eu zic sa te pregatesti cam de 1000 de euro ca ti-a cazut calculatorul cutiei sunt 2 senzori care nu mai citesc corect, am patit si eu acelasi lucru. Du-te si pune testerul pe ea si ai sa vezi ca iti da senzor F 125 si inca unul, nu mai stiu exact.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Apr 2014
  17. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    ...si cam odata la 60.000...

    Multumesc pentru incurajare Nigger...maine o pun pe platforma si ma duc cu ea la EuroTehno Group, ca ei i-au facut revizia si au schimbat uleiul la cutie...o sa postez ce eroare da, pusa pe calc...dar de unde pot sa stiu daca defectiunea s-a produs din cauza lor sau nu? Ca aia n-or fi prosti sa-mi spuna ca mecanicul lor a fost tolomac...eu sa fiu in locul lor...
    In alta ordine de idei...asa se intampla la cutiile astea pe care toata lumea le lauda, ca sant ultima creatura de tehnologie?
    La 60.000 de kilo le cad calculatoarele?...eu ce sa fac acum? sa stau cu teama ca ii poate cadea calculatorul oricand? asa fiabile sant?...sau e numai o intamplare?
    Am vazut pe acest forum ca marea majoritate dintre noi, au avut probleme cu cutiile din cauza ca au neglijat intretinerea acestora...dar la manine care sa fie cauza? dupa cum am spus uleiul l-am schimbat ca la carte, la reprezentanta, nu la colt de strada...mi-au facut aia capul mare cu ce tehnologia dracului trebuie respectata ca sa nu ai probleme la cutie...si uite beleau...ce sa inteleg? Nu mai sant masinile Audi ceea ce erau?
    Asta nu o sa o pot rezolva eu. Dar cand te gandesti ca am dat o caruta de bani pe ea, iti cam vine sa-ti bagi picioarele...sper sa nu mai vad service-ul decat la schimbul de ulei, dupa remedierea problemelor actuale...
    Gropi line la toata lumea !!!:gun2:
    (ca asfalt lin...de unde dracu... !!)
     
  18. daniro 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    montecatini,italia
    Masina:
    AUDI A6 2.5tdi V6 24v quattro
    si eu am un A6 automatic + tiptronic si mi-a mai facut tremurici cum zici u dar prin ce minune na mai facut nu-ti pot spune am fost si la AUDI cu ea si la mecanicul meu si ambii au spus ca nare nimik doar ca e un model de cutie automata mai vechie(a mea e din 2003) si zice ca e normal
     
  19. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    scuze ca postez la a6 dar poate sunt de folos.
    Am schimbat azi uleiul, la cutia mea tiptronic, in service la eurotehnogroup Pitesti.

    TOTAL dezamagit... NU am cuvinte pentru a-mi exprima nemultumirea!!!

    Sa va spun povestea de la capat:

    Am fost sambata sa-mi fac programare, toate bune, m-au programat azi la 08.30, am intrebat un pret aproximativ si mi s-a spus in jur de 550 RON.

    Am ajuns la service azi la ora 08:30 si am predat masina consilierului de service, i-am spus sa-mi schimbe tot ceea ce tine de inlocuirea uleiului(ulei, filtru...etc) toate bune si frumoase.
    Mi s-a spus ca mai dureaza pt ca trebuie sa se raceasca cutia pana la 35 grade si ca trebuie sa ia uleiul de la depozitul central. Am mers in fata unde aflu ca va costa cca 1100-1200 Ron pt ca, chipurile intra peste 9 litri de ATF in cutie (cutia este CJQ). Bun zic eu asta e, numai treaba buna sa iasa. Dupa cateva minute am cerut permisiunea sa intru pentru cateva minute in service la masina pentru a semnala ceva mecanicului (inlocuirea uni prezon de la o roata).
    Tocmai sosise si uleiul, 9 bidoane de ATF.
    Mi-au recomandat sa vin pe la 15.30 sa-mi ridic masina pt ca o sa mai dureze. Am plecat la serviciu.
    Pe la 11.30 ma suna de la service si ma anunta ca masina este gata:jump:.
    Bun zic eu, plec de la serviciu, ajung la service platesc factura 1050 RON, intreb cati litri de ulei s-au inlocuit, mi se confirma ca 9 litri (pe factura tot 9 litri erau trecuti).
    OK zic eu asta e! Am facut o tura de proba pana la arpechim si m-am intors din nou la service.(nu am observat nimic deosebit fata de inainte)
    Cum sunt curios de fel intru in spate unde fusese masina si il intreb pe "seful mecanicilor" cat de murdar a fost uleiul si filtrul, la care mi se raspunde:
    "PAI FITRUL NU A FOST SCHIMBAT pentru ca mi s-a spus ca nu ati dorit!!!!" :sadlike:
    Am crezut ca mi se face rau!!:puke2:
    Si asta nu e tot cand m-am uitat langa rampa unde a fost masina mea vad 4 bidoane sigilate de ATF si un altul plin pe jumatate !
    Si a inceput circul! :motz:
    Apare si mecanicul care imi spune ca au intrat doar 4,5 litri de ATF si ca el a anuntat asta si ca cele 4 bidoane urmeaza sa fie stornate catre magazie!
    M-am dus in fata la consilierul de service, am cerut explicatii, mi s-a raspus ca el nu a fost informat ca s-au bagat doar 4.5 litri si cxa el lea zis sa schimbe si filtrul.
    M-au rugat sa ma calmez ca a fost o greseala, ca or sa-mi schimbe si filtrul.

    Au bagat masina din nou, am mai stat 2 ore sa se raceasca, dar de data asta am ramas langa masina.
    Intre timp apare si consilierul si zice sa recuperam uleiul bagat!!!! Am crezut ca nu aud bine!
    Adik vroia sa scoata 4 litri de ulei din cutie care intre timp se amestecase cu cel care ramasese in convertizor (5 litri) si care trecuse deja prin filtrul neschimbat si sa-l bage inapoi dupa schimbarea fitrului.
    Am mai facut un pic de scandal, si au decis sa suporte ei inca 4 litri de ATF (sustinand ca daca se inlocuieste si filtrul intra toti cei 9 litri).
    Au demontat din nou, auschimbat fitrul, au bagat ulei si surpriza AU INTRAT 6,5 litri.(asta am vazut cu ochii mei).
    Deci intra 4.5 litri daca nu se inlocuieste filtrul si 6.5 litri daca se inlocuieste si fltrul.
    M-am dus in fata la consilier, care imi zice ca trebuie sa mai platesc 250 ron pentru garnitura si filtru.
    Bun zic eu dar diferenta dintre 9 (bidoane) litri de pe factura si cele 7 care au intrat fac 200 ron. Am primit un raspuns simplu: Pai 200 ron reprezinta manopera pentru inlocuirea fitrului. :whistle2:
    Epuizat si fara chef de alt scandal am platit si cei 250 ron , am luat masina si am plecat!
    :puke2:

    P.S.
    Cele povestite s-au intamplat la UN DEALER AUTORIZAT AUDI (ce pretentii sa mai avem la altii)
    Pret total 1050+250=1300 RON Si nervi pt 2 saptamani
    NU LASTI MASINILE NESUPRAVEGHEATE IN SERVICE!
    Am povestit asta cu speranta ca altii sa nu mai treaca prin ce am trecut eu si eu am fost norocos ca mi-am putut da seama!!
    Mentionez ca masina nu este in garantie si am platit bani din buzunarul meu :scared2:
     
  20. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    Ma mira faptul ca la 60000 de kilo sa se duca cutia,insemnand ca in germania cele care au 130 000 de kilo au schimbat 2 cutii de viteza?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta