1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie Automata - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Shuny, 30 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    A mea are 176000 si nu are nici cea mai mica problema .
     
  2. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    sa fie vina lor?

    Buna seara la toata lumea !

    Fratilor ce facem, ca astia ne distrug masinile pe care am dat o caruta de bani?
    Samx, bine ca ti-a venit ideea sa verifici cat ulei au bagat in cutie...acum stau si ma gandesc...daca baietelul ala care se crede mecanic la Audi mi-o fi bagat vreo 3 litrii de ulei si restul de 3-4 sau cati dracu or mai fi...i-a dat la dos sa aiba si el de lapte la copii?
    Cum pot eu sa-l pun sa-mi plateasca avaria la cutia de viteze si platforma pana la Pitesti...ca de...pe roti nu pot sa ma duc cu ea...??
    O sa postez maine seara sa va spun ce lupte am tras cu astia de la Eurotehnogroup...ca de capul lor nu-i las...Daca era vorba de 1-2 milioane, hai ca mai inghiteai...dar va dati seama cat costa un calculator de cutie...?
    Am inteles de la NIgger ca in jur de 1000E....
    Avem o retea de service-uri...sa ne fie in bafta si-n noroc...:puke2:
     
  3. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    ROMANUL pana nu e Roman nu e prost destul

    Ma ingrozesc doar citind aventurile voastre, stiind ca mi se poate intampla si mie lucrul asta. Cred cu tarie ca cca 10% mai poti avea si ghinion in sensul ca poate sa ti pice una alta la masina insa 90% se datoreaza acestor asa zise serviceuri auto, unde mai pui ca sunt si reprezentante. Problema e generala nu doar audi, am un prieten farte bun care acum 2 saptamani m-a sunat sa-l remorchez de pe autostrada soarelui pentru ca i-a picat cutia de viteze la un megane ce avea doar 60.000 de km. Masina era super ok, masina la care facea reviziile ca la carte pentru ca era masina de firma de la germanos. Ghinionul lui a fost ca cu 2 zile inainte a mers la reprezentanta de langa carrefour militari ("cel mai mare service dacia-renault-nissan") unde i-a facut revizia (schimb ulei filtre tot). Problema cred ca pleaca de la faptul ca serviceurile noastre au importat de afara sistmul asta ce nu-ti permite sa vezi masina in timpul reparatiei insa nu au importat si oamenii de acolo. Astfel ca noi ne dam masinile (nu conteaza valoarea lor) pe mainile unor dobitoci care cred ca li se cuvine lucrul asta.
    Ce aventuri am avut eu: -acum vreo 2 saptamani merg cu masina la midocar vitan pentru ca aveam niste martori aprinsi in bord. dupa ce imi rdica masina la vreo ora ma anunta ca senzorul de la filtru de particule e ars si treb inlocuit. Ok costa fix 160 ron. Insa constatarea costa fix 350 ron. Asta e am zis bine case rezolva. Da dar, treb sa ne lasati masina o saptamana pana vine senzorul in tara. Am zis nu vin sa mi iau masina stiu eu ce pot sa i faca o saptamana. Am fost convins de agent ca e mai bine s-o las acolo ceea ce am si facut. Dupa termen m-au suna ca masina e gata. Ma duc fericit s-o ridic insa fctura era acum de cca 800 de ron ca de s-a adaugat si curatarea filtrului de particule. Inghit in sec si platesc zicandu-mi in gand: lasa bine ca se rezolva. Iau masina fericit insa acasa m-au apucat dracii: -la scutul de la motor si la aparatorile de la roti lipseau o gramada de cleme. Ma gandesc ca prostu: aia in germania au mers in 3 ani la cateva revizii si totusi cand am luat-o nu lipsea nimik de pe ea parca era din fabrica scoasa totul la locul lui (inclusiv clemele pe care le remarcasem ca nu erau dastea oarecare din comert) si dupa un singur drum la reprezentanta pentru o defectiune minora as zice eu ce constat: ca in afara de faptul ca pentru o piesa de 35 de euro dau 200 de euro ei nu sunt multumiti mai vor si piese de pe masina mea.
    Aventuri mult mai grave si mai costisitoare as mai avea o gramada sa va povestesc chiar si la mitsubshi si la mercedes insa nu vreau sa va retin pentru ca problem e alta:
    UNDE DRACU GASIM NISTE OAMENI COMPETENTI LA CARE SA MERGEM SA NE PUTEM REPARA MASINILE FARA SA FIM TEPUITI???
    Concluzia mea este ca nu voi mai merge niciodata la un service unde sa trebuiasca sa le dau masina pe mana fara sa VAD CU OCHII MEI CE I FAC.
    Dupa ce ca sunt prosti pentru ca ei invata meserie pe masinile noastre (neavand o scoala sau ceva cursuri de practica intr-un service sa zicem audi daca lucrezi la audi in germania pentru specializare si apoi sa intri in munca la serviceul nostru) ei mai sunt si HOTI.
     
    Ultima editare: 4 Feb 2009
  4. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    M-am intors de la service... !!

    :racer:Buna seara la toata lumea, asa cum v-am promis ieri o sa va povestesc, ce am rezolvat ( ! ), la service cu cutia mea de viteze. Azi de dimineata, la ora 08.00, vine platforma de la Pitesti de la Eurotehnogroup, suim masina pe platforma si hai la drum. Ajungem la Pitesti, bagam masina in service, fac spume pe acolo, le explic ca acum 100 km am schimbat uleiul la cutie, si ca nu e posibil sa nu mai mearga, si ca eu cred ca e din vina lor. Agitatie, priviri incrucisate, mecanic, sef atelier, sef service, consilier....ajungem la concluzia ca mai bine ar fi sa o punem pe tester sa vedem ce erori ne da...eu le spun ca nu ma intereseaza, sa-mi faca masina ca nu am dat o caruta de bani pe ea in Germania, ca sa mi-o faca unul zob in Romania !!! O.K. hai sa ne calmam, dar eu numai la gandul ca, din cele spuse de NIgger, ar trebui sa dau cam 40 de milioane ...pe calculatorul cutiei,...numai calm nu eram !!
    Au pus testarul pe masina, 3 fault-uri, tiptronic gear box....(va redau ce scria pe vag-com, ca nu mai retin codurile)
    1 check oil level
    2 possible mecanichal fault to segvential...
    3 posibile reziduri in uleiul din cutie
    Deci nimic despre calculatorul cutiei de viteze.
    Asa ca s-au apucat tovaraseste de verificat intai nivelul uleiului, care mi-au spus ca daca nu era la nivel, nu ar fi curs pe la surubul pe care l-au desfacut ei...
    Uleiul lacrima in interior...(doar il schimbase acum 100 de kilometri)...l-au lasat sa curga cam 1 litru.
    Apoi au inceput sa-si dea cu parerea, daca trebuia sa-mi schimbe cineva si filtrul de la cutie...au ajuns la concluzia ca nu trebuia sa-l schimbe, deoarece acesta se schimba la al doilea schimb de ulei al cutiei adica la 120.000 kilometri...atunci de unde reziduuri in ulei...in fine au dat si filtrul jos, au bagat aer pe el, a curs ulei...mizerie nu am vazut sa curga.
    In timp ce se invarteau pe langa masina, au scos o mufa din spatele cutiei, au curatat-o cu lichid de curatare, si locasul unde trebuia introdusa, au bagat-o la loc. Mecanicului care lucra la masina ii vine ideea sa se uite in vasul unde scosese litrul de ulei ( si care fusese curat pentru ca m-am uitat) si constata ca intr-adevar in ulei erau cateva mizerii, dar nu metalice, ci ca niste depuneri de mal...noroi...)nu mai mari de 1mm.
    Arunca uleiul scos, monteaza filtrul la loc, fac nivelul la ulei, de asta data in prezenta mea...monteaza mufa curatata si vor sa mai faca un test complet.
    Surpriza...cand au pus contactul...disparuse dreptunghiul rosu cu PRNDS in el..., dau scanare full...0 FAULTS...plecam cu masina in proba...vreo 5-6 kilometri, se comporta normal...ajungem inapoi la service, mai facem o scanare... 0 FAULTS...
    Voi ce intelegeti de aici?
    Bineinteles ca cer explicatii...se umfla din umeri...se da din colt in colt...nu stie nimeni (sau nu vrea nimeni) sa-mi spuna ce s-a intamplat...Intreb de ce calculatorul spune sa verificam nivelul uleiului, daca el era la nivel..mi se spune ca stiti se mai intampla...cine stie ce eroare o fi vazut calculatorul...d-astea !
    Sincer imi e cam teama sa mai fac drumuri lungi cu masina, ca nu stiu ce se poate intampla... ( de la Pitesti am venit pe roti, forja pe autostrada....180km/h...nu s-a intamplat nimic...)
    Asta numai daca, atunci cand s-a facut schimbul de ulei , acum 100 de km, s-a pus toata cantitatea de ulei in cutie, sau cel care a lucrat la masina, ca orice om prevazator, si-a tras si el 1/2 sau mai mult, deoparte...ca de...e criza !!
    Astept sugestii de la voi, poate vi s-a mai intamplat si voua...:uhm:
     
  5. aurelgales 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C5 1.8T/2001
    Dar daca au "uitat" sa-i "spuna" calculatorului ca s-a efectuat schimbul de ulei?! Masina mea fiind ceva mai veche nu cred ca e asa de "isteata", dar am auzit unele discutii in sensul ca daca calculatorului nu i se seteaza schimbarea uleiului el va determina ... sa le spunem... reactii de protectie! Sunt sigur ca sunt colegi specializati care ne pot lamuri!!
     
  6. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Exlus partea cu protectia. In primul rand spunene cu cat au completat fata de cat au scos. Parerea mea e ca de la mufa.
     
  7. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    In primul rand nu exista sa se schimbe filtrul de ulei la 2 schimburi de ulei!!!
    Filtrul de ulei costa cca 150 ron.
    Parerea mea este ca atunci cand ti-au facut schimbul data trecuta nu ti-au mai bagat bine mufa inapoi, sau a doua parere e ca ca daca ti-au facut doar schimbul de ulei si nu ti-au schimbat filtrul clar nu au desfacut baia de ulei (deci nu a fost curatata) de la cutie iar cand au bagat ulei nou acesta a a antrenat mizeriile care erau pe fundul baii de ulei si ti s-a infundat filtrul de ulei care era deja partial infundat de la uleiul vechi. Iar "malul" acela pe care l-ai fazut tu este de fapt pilitura fina de fier care se fixeaza pe magnetii aflati pe fundul baii de ulei a cv. Parca 4 magneti am vazut la mine

    Insa ma bucur ca iti merge masina si sper sa apelezi la service cat mai rar!
     
  8. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    ...ce sa zic...cred ca au scos 700-800g, si au pus 1 litru...
    dar am surprins unele priviri intre sefi si mecanic, ceea ce ma face sa cred ca...or mai fi fost cazuri...si in alta ordine de idei, daca manualul spune ca la schimb ulei la 60.000 km se baga 5 litri, si la 120.000km se baga 7,5l la tipul asta de multitronic adica OJ1, ( se schimba si filtrul de ulei al cutiei...1000 RON...sa cereti sa-l schimbe neaparat, ca ei nu vi-l schimba si nici nu va intreaba...), fiecare mecanic apreciaza el cam cat ulei sa bage...adica in loc de 5 litri, baga 4,700-4,800l si nu e nici o problema?
    Calculatorul masinii nu vede ca nu e cantitatea necesara de ulei?
    Eu zic ca vede, ca d-aia mi-a dat mie eroarea...Check oil level...nu?
    O fi fost si mufa de care spuneam, condens in ea, oxidare, etc...dar eu raman la parerea ca nu s-a pus cantitatea de ulei recomandata...si daca era vechea mea dacie, sa mor de ma suparam, il injuram putin si gata...dar asta e o caruta de bani, si nu i-am facut impreuna...(eu si mecanicul...)
    Daca nu se repeta beleau 2-3-4 luni, eu zic ca asta e...
    A....au incercat sa-mi induca ideea ca s-ar puta sa fie un semnal dat de calculatorul cutiei...ca s-ar putea sa fie pe duca...la 60.000 km?
    Ce semnal frate, ca daca era semnal de la calculator, dadea o eroare corespunzatoare...asa cum am vazut pe la alti colegii de suferinta pe aici...dar la mine nu a zis nimic de calculator, de senzori... ce dracu...calculatorul asta al cutiei e bec, sa palpaie, sa-ti dea semnale ca se arde...asta ori merge, ori se arde si PA...nu-si revine...si dupa aia sa sea arda iara...ce santem copii?
    Oricum, eu deocamdata raman cu un gol in suflet, in primul rand ca tot nu stiu ce a fost...daca se mai repeta...sau daca nu a pus ala tot uleiul care trebuia..!!
    Mai bine imi spunea...sa mor eu..."bai baiatule, am ciordit si eu niste ulei, nu ti l-am pus pe tot ca mi-a trebuit si mie, de-o ciunga"...si stateam dracu linistit...ii mai cumparam eu un kilogram !!
    Acuma om vedea...:3sadwalk:
     
  9. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    Multumesc SAMX, pentru incurajari, dar... ce sa zic, am vazut cu ochii mei pe calculatorul lor, pe programul acela...nu imi vine acum in minte cum se numeste, ca la primul schimb nu se schimba filtrul de ulei, adica la 60.000, ci abia la al doilea, adica la 120.000...tu zici ca filtrul costa 150 ron, al meu este in afara cutiei, e de tabla, seamana cu ala de motorina, are doua conducte tur si retur care intra in radiatorul masinii -unde ziceau astia- ca se afla un radiator cu ulei de racire a uleiului cutiei, si mi-au spus ca ma costa 1000 ron + manopera. NU asta era problema...de bani...daca trebuie schimbat, asta e...lasand la o parte ca nici nu m-au intrebat...il schimba, nu-l schimba,...d-abia cand am facut eu scandal, au inceput sa caute sa vada cand si daca se schimba... Si ce sa zic...daca nu a umblat la capacul acela de plastic unde am inteles ca se afla calculatorul cutiei...atunci de ce sa umble la mufa?
    Sa dea dumnezeu sa fi fost mufa sau indolenta mecanicilor nostri (lasa ba, ca merge si cu 4,5l in loc de 5,0l)...acuma om vedea...dar parca imi pare rau...e totusi un Audi...nu...?:(
    ...si mai e o problema...m-am dus bou, si am venit vaca...tot nu stiu ce a avut masina...mami am eu curaj sa plec la drumuri lungi cu ea?:(
     
  10. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    Teapa?

    ...ce martori aveai aprinsi in bord, Tipoval...cel de bujie, cel de filtru de particule, si cel de alte avarii?
    ...ca daca erau doar astea te-au tepuit si cu senzorul de la filtru de particule...
     
  11. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Nu, ca mie mi l au si dat pala defect (senzorul). Iar eu am avut aprins martorul de la engine si bujia care palpaia. Insa masina saraca mergea bine am fost de sarbatori asa cu ea in austria etc. O concluzie certa am tras insa si dupa ziua de ieri cand am mers la reprezentanta mercedes de pe Mihai bravu pentru a mi schimba bara fata la un vito ca ma lovise o proasta acum 3 luni. De atunci astept ba sa vina piesa ca noi de nu avem nimik pe stoc, ba sa vina acceptul asiguratorului si plata acestuia in contul lor. Insa aici nu am lasat deloc masina la ei ci am mers in ziua in care m au programat (adika ieri pe la 3) si am zis ca astept pana e gata (ei au zis un sfert de ora). Normal m a prins ora 8 in frig plimbandu ma prin curtea aia a lor ca mi dadusera un putoi de 18 ani sa mi schimbe bara. Tot stand prin curte am vazut cu ochii mei cum se rrepara la smecheri masinile: vine un smecher cu un sprinter la care nu se inchidea haionu desi era in garantie. Au bagat langa mine in curte masina s au uitat la brosca au tras concluzia : mda nu merge reparat asta e defectu lor major. Simplu au luat surubelnita si au inceput sa ia la rand spriturile aflate in parc pentru alte probleme. La a 2 s a oprit: gata domle a lu asta e buna, ia e ca si noua. Au montat o si gata. Bai fara sa se fereasca de mine de camere de filmat de orice altceva, fara nerusinare + ca asta s a facut in cardasie cu agetul care detine cheiile masinilor din parc si de la care mecanicul le ridicase.
    Drept urmare in viata mea nu mai duc masina la un service la care nu am cum sa stau langa masina sa vad ce face mecanicul.
     
  12. roman 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2001 2.5 TDI
    salut am si eu o intrebare cu uleiul de cutie hidramata tiptronic cu 5 viteze 2.5 tdi 150 CP vreau sa-i schimb uleiul si filtrul care cica e situaat in baia de ulei eu dupa cate am citit am vazut ca filtru costa mult si uleiul eu am gasit ulei la 20 lei litru si 80 de lei filtrul dar oare sunt bune? si ma-ti putea indruma unde sa fac toata chestia asta ca pare foarte sensibila treaba si in alte parti am citit ca nu trebuie schimbat uleiul deloc doar sa-l completezi si alte chestii m-am pierdut ajutati-ma! ms!:3sadwalk:
     
  13. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Cred ca ai amestecat putin lucrurile in legatura cu schimbul filtrului la cutia 01J. Esti primul la care aud ca ar trebui schimbat acel fitru la cutia ta. De asta cred ca i-ai bagat in ceata si pe mecanici (de asta ti-au si argumentat ca nu ai zis ca vrei schimbat). In atasament am pus un fisier pdf care contine componentele cutiei 01J. Daca te referi la filtrul cu nr 451 din imagine C eu unul stiu ca nu se schimba si nu am auzit la nimeni asta! Sunt multe tipuri de multitronice! Colegii care au mai dat sfaturi se refera la model mai vechi al cutiei la care exista un filtru dreptunghiular ce sa schimba odata cu uleiul ATF. Respectivul filtru se afla in interiorul cutiei si se schimba prin desfacerea capacului de la baza cutiei. Tu nu ai asa ceva! La masina mea, cod cutie GYJ, s-a schimbat uleiul in Germania, adoua oara, la 120.000 km si in factura apar detaliate toate consumabilele si operatiile facute (pana si autocolantul de schimbare a distributiei in valoare de 0.74 euro) Nu apare schimbat nici un filtru ci doar 5 litri de ulei ATF cu codul G 052 180 A2, in valoare totala de 69.30 euro fara tva iar costul manoperei 52.50 euro. La carte scrie ca se schimba 4.75 litri. In cazul schimbarii cutiei cu totul atunci se umple cu 7.5 litri (nu e cazul tau). Cred ca ti-au pus corect cantitatea de ulei dar te puneau sa platesti 9 ca sa le ramana si lor ceva .Banuiesc ca ai avut o problema la mufa si atat!
     
    Ultima editare: 10 Feb 2009
  14. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Am facut o poza la masina...sper ca despre acest fitru vorbesti
     
    mirzaion1981 apreciază asta.
  15. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    Da Leo,...este vorba despre filtrul din afara cutiei...dar nu stiu...ti se pare normal sa intreb eu daca trebuie schimbat...sau daca l-au schimbat?
    Tu asa ai facut in Germania? Cred ca nu...Acum o sa spui ca sant prea pretentios...:))...dar ce dumnezeu, chiar nu ne putem schimba si noi...!!!
    Iar filtrul acela din foto, care este ca si al meu, si care e in afara cutiei, in programul ala al lor se spune ca se schimba la 120.000km...asa am vazut pe calculatorul de la service, cand au cautat ei...si mi-au spus ca costa cam 1000 ron...Acuma eu ce sa mai cred...
    Multumesc pentru incurajari...si eu sper sa fi fost acea mufa...
     
  16. Marian Casandra 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2500tdi v6-model 2005
    Am un audi A4 2.5 tdi cu o cutie automata cu 7 trepte (nu stiu daca e tiptronic sau multitronic) si daca plec usor cu ea, la schimbarea vitezelor am o trepidatie la motor ca si cum in loc de treapa a doua, as baga-o pe a treia. Problema e ca injectorul 3, cel cu senzor, nu merge. Asta sa fie cauza ?

    Am 140.000 km si e din 2005. Nu i-am schimbat uleiul la ea si nu am cumparat-o de noua.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2014
  17. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    In modul Drive nu se simte schimbarea vitezelor....de unde stii ca atunci face? Cred ca daca ar fi o problema de la cutie atunci ar smuci...s-ar ambala motorul si ar culpa smucit. Este esential schimbul de ulei la cutie din 60.000 in 60.000 km. Chinuie-te un pic si afla de la o reprezentanta daca s-a schimbat uleiul la timp (bineinteles si daca km sunt reali-nu povesti sau juraminte ale proprietarului anterior) Uleiul schimbat la timp e viata cutiei!
     
    Ultima editare: 15 Feb 2009
  18. blade2you2000

    blade2you2000 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI
    nu s-a mai intamplat...

    Salut Leo, sa sti ca am forjat-o pri Bucuresti si pe drive si pe sport si pe manual de a luat-o toti dracii, nu mi-a mai dat nici un simptom...sa fi fost numai de la acea mufa...?. Problema e ca nu prea mai am curaj sa plec cu ea la drumuri mai lungi...voi ce parere aveti?:wacko:
     
  19. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Doamne ajuta! Sa speram ca astea au fost toate problemele tale! Pune-o la treaba!
     
  20. gam3s0v3r 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2009
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 3.0tdi
    salut.Am si eu o nelamurire,am un a6 3.0 tdi cutie automata,cand plec de pe loc deseori simnt o intepatura,la pedala si un mic zgomot,doar cand schimba in treapta a doua,stie cineva care ar fi cauza si ce probleme as putea avea la cutie.:anbet:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta