1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Multitronic la A4 B6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de D@ny, 5 Dec 2013.

  1. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Unde mi-ati recomanda sa schimb uleiul din cutia de viteze de la un A4B6 multitronic din 2005? In Arad sau Timișoara. As vrea păreri de la persoane care și-au facut schimbul de ulei in service-ul respectiv, nu din "auzite". Merci!
     
    adi_booss_mutu@yahoo apreciază asta.
  2. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    La Arad am fost eu, mi-au bagat ulei neoriginal si pe manopera mi-au luat o groaza de bani (cred ca 400). Operatiunea dureaza 15 -30 min si ce ma deranjat e ca nu respecta normele de schimb, adica nu se uita la temperatura cutiei, etc. Desi nu cred ca cineva o face. Si nu tu factura chitanta sau ceva la mana

    La Samer am sunat si era si mai scump, si o tot dadea in vrajeala cu ceva ulei ca e mai bun etc...

    Parerea mea e sa te duci la reprezentanta, manopera 100 si ceva si cumperi uleiul care e in jur de 90-100 ron litrul. Iesi la fel ca la ceilalti da ai garantie si ulei original.

    Deci concluzia e ca Mercom si Samer sunt o adunatura de hoti.
     
    Red Boy 1993 apreciază asta.
  3. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Am auzit ca nici la Quark Motors nu e indicat, in Arad. Ramane atunci doar Porsche Timisoara? Pe tine cat te-a costat schimbul?
     
  4. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Eu uleiul neoriginal l-am dat jos dupa 15000 cand am schimbat volanta. Ulei original am cumparat de aici de pe forum si am schimbat la mecanicul meu acasa, care lucra pa Porsche Timisoara orsicum. Mie cu schimb volanta, ulei, etc mi-a luat 650 ron.
    Parerea mea e sa suni la Porsche si sa vezi cat costa, si daca vrei iti dau si nr mecanicului.
     
    StefanSC10 apreciază asta.
  5. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Am vorbit cu mecanicul tau si nu mi-a lasat o impresie prea buna. Plus ca a ramas sa ma sune el dupa ce i-am trimis seria de sasiu si nu a mai sunat. La Porsche Timisoara mi-a spus băiatul ca e aprox 200 lei litrul de ulei, la care se mai adaugă si manopera!/:)
    Chiar n-am unde schimba uleiul in AR/TM la pret decent? Asa mai bine fac o excursie pana in Cluj, ca am inteles ca acolo si-a schimbat colegul @nucugheri uleiul cu ~650 lei (si vorba aia, la reprezentanta, cu factura si alte cele).
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am verificat acum factura, pretul a fost 609,33 RON. Atasez mai jos imagine de pe factura.
     
  7. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    I so fi urcat la cap si mecanicului asta ca acum are clienti :)
     
  8. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Pana la urma am facut si eu schimbul la Autoworld Cluj. Am obținut reducere de 20% pentru ulei si 10% pentru manopera. Pretul total a fost ~500 lei.
    Recomand!
     
    Ionut Gianluka apreciază asta.
  9. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ulei original? Ala vine la bidon de 1l.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Probabil la reprezentante au si la butoi, acelasi ulei original (G052180) cu terminatia A6 este de 20l, cel cu terminatia A8 este de 60l , cu A9 este de 208l. Doar cel cu A2 este in flacon de 1l.
     
  11. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Probabil e original, din moment ce s-a facut la reprezentanta...
     
  12. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Atunci e chiar ieftin. Mari hoti sunt astia cu firmele lor de cutii!
     
  13. 30mmc

    30mmc 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2009
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,2.0TDI,2005
    Este mai ieftin pentru cei care au masini mai vechi, acestea se incadreaza intr-un program de fidelizare a clientilor si beneficiaza de o reducere de pana la 30% la piese si pana la 25% la manopera.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Ian 2014
    vlaclean apreciază asta.
  14. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    De-aia m-am si dus pana la CJ, ca asa ma puteam duce si in AR sau TM... Dar toata lumea mi-a spus ca Mercom sunt hoti si mai bine nu... Pretul a fost 527 lei, mai exact.
     
  15. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    Salut din nou baieti,
    Am si eu o problema mai veche in legatura cu, cutia de viteze automatica: uneori la plecarea de pe loc face foarte urat, zmuceste destul de urat, in general doar dupa ce o pun pe N si apoi in D, daca o tin pe P si apoi in D nu prea face. Daca ii dau demaraj nu mai face chestia asta. In mod normal ar trebui sa plece singura tot timpul. La inceput avea o "intrerupere" si in mers, la 1700-2000 de rotatii, care se observa si pe acul de turatie, acesta osciland. Am schimbat ulei la cutie si am scapat de chestia asta, insa prima probleme cu zmucitul a ramas. Nu ii da nimeni de cap, am schimbat toate consumabilele, distributie, debitmetru, furtun de emisii, am verificat cutia de viteze cu vag-com, arata o singura eroare, cum ca nu ar avea suficient ulei.Tipul respectiv mi-a zis ca ori asta e, ori e vreo mufa/contact care nu transmite bine informatii de la cutie la motor. V-am zis, am schimbat uleiul, dar tot asa face. Are cineva idee ce ar avea, a mai patit cineva chestiile astea ?
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mar 2014
    Cristibox2020 și Bobelea Dorin apreciază asta.
  16. tcandreea58 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2014
    Locație:
    Drobeta
    Masina:
    A4, b6, 2.0, 2002
    Nu e nimeni pe aici care ma poate ajuta cu problema asta?
     
  17. Nego

    Nego 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4-B6, 1.8 Turbo AMB Quattro, 2004
    Problema cu smuciturile, in mers, la turati mici, la motor ALT, CV Multitronic 01J.
    Rezolvare - schimbarea uleiului din cutie.
    Acum merge impecabil fara nici o trepidatie.
    Intra 5L ulei , cost total + manopera 500 ron .
    O zi buna !
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Unde ai facut operatiunea, la reprezentanta? Am sunat si eu la AudiWorld Cluj si mi-au dat un pret...960 de ron schimbul de ulei la multitronic. Si eu am niste intreruperi in mers dupa incalzirea motorului/cutiei in plaja 1300-1700 rpm. Mersi fain.
     
  19. Nego

    Nego 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4-B6, 1.8 Turbo AMB Quattro, 2004
    La un service destul de bun din Bucuresti ! Daca ajungi prin Bucuresti, suna-l pe sefu service-ului, 0767.801.328 Adi !
     
    Ultima editare: 27 Mai 2014
    Red86 apreciază asta.
  20. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ala nu e ulei original din poza si e putin mai gros ca cel original. De aceea au disparut asa zisele smucituri.
    Cand o sa vrei sa schimbi pe original o sa reapara smuciturie, poate chiar mai violente. Ambreiajul din cutie fiind obisnuit cu ulei gros.
    Inca ceva, uleiurile astea se schimba la 30000 ci nu la 60000 cum scrie in carte.
    La 500 ron manopera+ulei eu zic ca e mai bine sa stati pe 30000 si cu acelasi ulei.
     
    Vic 296 apreciază asta.

Distribuie pagina asta