1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Multitronic la A4 B6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de D@ny, 5 Dec 2013.

  1. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Salutare. Vin si eu cu o intrebare. Are careva idee despre interpretarea valorilor care apar pe Vcds-02 Auto trans, Mvb/Basic settings pe grupurile 60,61,62,63?
     
  2. Florin1987Ionut

    Florin1987Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2015
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4. 2.5 tdi. 2003
    La tine este de la calculatorul de la cutie trebuie dat jos si reparat
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Florin cred ca de 2 (doi) ani, de cand a scris mesajul, a rezolvat problema. Multumim oricum pentru raspuns.
     
    Multitronic CVT apreciază asta.
  4. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Da stiam ca problema era de la calculator, am facut-o manuala, apropo pot tăia firele acelea care intrau in spate pe cutie in calculator? Le pot tăia ca sa nu mai stea încolăcite pe acolo degeaba?
     
  5. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Îmi spune si mie cineva daca pot tăia firele acelea care au rămas de la cutia automată, cele care mergeau în spate pe cutie de intrau in calculator si acum stau pe acolo prinse?
     
  6. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare. Poate sa îmi spună cineva care e mai in tema care este diferența între cutia GGS și cea FSF? În fisa tehnica de la un service apare ca ar avea ceva rapoarte diferite dar ma interesează care ar fi problema dacă ar fi montata cea GGS în locul celei FSF.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din ce m-am uitat acum, carcasa e la fel, pompa de ulei la fel, calculatorul la fel cu mufa dreptunghiulara, arbore cutie la fel cu 6 lamele.
    Ramane doar "Front axle bevel gearing" diferit. Poate stie cineva exact la ce se refera asta, eu ma abtin, nu vreau sa gresesc.
     
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am vorbit și cu Bogdan de la Arad și el a dat cutie de 2.0tdi pentru 2.0 tfsi și merge perfect. Mai era cineva pe aici care pusese cutie de 2.7 pe 2.0 TDI.
     
  9. FlorinGh 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2002
    Buna ziua!

    Am si eu o problema cu un Audi A4 B6 an 2002, bezina cu cutie automata.
    Problema este urmatoarea: cateodata, in mers, masina parca sare din viteza si se accelereaza in gol. Dupa ce patesc acest lucru, incepe sa dea o eroare, P R N D incepe sa palpaie. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat as fi recunoscator. Se merita o eventuala reparatie ? Va multumesc.
     
  10. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Pai cred ca e cazul sa faci un test pe autotrans si sa postezi aici eroarea. Fara asta e greu sa te ajutam.
     
  11. Daniel Bmf 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9tdi, 2003
    Salutari! Sunt membru nou pe forum si am o problema, si observ ca e discutata intens aici. Am un audi a4 b6 din 2003, 1.9tdi 131cp, si cutie automata in 6trepte. Acum vreo 3000km se skmteau niste smucituri usoare la accelerare undeca intre plecarea de pe loc si 30kmh. Am fost la service sa ii schimb ulei motor, filtre, distributie, ulei cutie(in Braila sunt, merg la ei de ani de zile cu ce masini am avut si am fost multumit, au facut treaba buna, nici scump dar nici ieftin, pana acum cand m-au nagat in ceata). Dupa ce am scos masina din service, smuciturile au ramas si au devenit mai violente, in special cand merg lejer si motorul e cald. Curios este ca cei de la service mi-au spus ca sigur e de la tacheti motori si axul cu came(nu am apucat sa o pun pe tester), insa din ce citesc eu aici incep sa fiu convins ca e de la cutie, in plus pe modul n sau p la cutie cand apas acceleratia motorul merge ceas, porneste usor, nu face zgomote ciudate, nu fum. Cand merg cu ea uneori trepideaza usor cand o calc, smucituri la viteze de 20-30 cand accelerez, de parca se ineaca motorul. Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez, imi place masina si vreau sa o intretin si sa mearga ireprosabil
     
    Vanghele89 apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In prima faza faci un log in mers, problema ta poate avea X cauze, nu neaparat cutia. Tu te-ai indreptat direct catre ce e mai scump de reparat ? :)
     
  13. Daniel Bmf 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9tdi, 2003
    Nu m-am indreptat direct la ce e mai scump, eu SPER sa nu ajung acolo :))) chestia este ca din cate citesc aici, toti care au simptomele astea la cutie au probleme.
     
  14. Poru 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 1.9 2004
    Salut sunt nou pe forum...am un a4 din 2004 cu o cutie multitronic in 6 cu S si zilele trecute din mers cand am incercat sa accelerez mi a cazut ca si cum s ar fi dus singura pe N dar ea fiind totusi in D.
    Stie cineva ce ar putea fi s a mai confruntat cu asemenea problema?
    Ps: martorii in bord merg normal si mi citesc bine pozitiile manetei PRDN dar in S nu mi da voie sa o bag ca si cum ar avea un arc care mi o impinge inapoi iar in D semiauto nu mi mai apar cele 6 trepte care mi apareau inainte.
    Multumesc
     
  15. georgescu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi cutie automata
    La masina mea A4 B6 1'9 motorina, cutie automata s-a intamplat ca in mers sa raman dintr'o data fara tractiune, motorul continuând sa mearga normal. Am oprit pe dreapta, am facut o repornire insa n'a mai plecat de pe loc. Motorul merge normal. Maneta de viteze intra normal in toate punctele. La bord nu'mi indica nici o defectiune. Cand bag R sau in D are tendinta de a se misca, insa o miscare greu sezizabila.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Exact aceeasi chestie am patit-o si eu. A cedat fara niciun sunet. Eu insa nu am reparat-o, costurile erau prea mari, am pus manuala.
    Poate fi rupt lantul, poate fi de la ambreiaje, poate fi de la calculator, etc. Vezi ce eroare ai pe VCDS pe 02-Auto Trans.
     
  17. Poru 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 1.9 2004
    Acelasi lucru si la a mea am ramas in pana pe autostrada urbana in paris.420 euro sa o iau de acolo am dus o la un service ce repara astfel de cutii deviz de reparatie 4200 euro sa mi schimbe lant variatoare garnituri cele 6 discuri de ambreiaj.poti sa iei un second hand sa i schimbi uleiul si sa i dai pana cade iar sau sa faci cum a facut colegu pui manual.la mercom te costa 1400euro fara tva daca le duci cutia si 2000euro daca le duci masina deci ...tu alegi
     
  18. djfeonix2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i ALT, 2001
    Salut,

    Am si eu o problema la cutia Multitronic pe un Audi A4 B6 ALT. Accidental mi-a cazut o moneda pe mansonul schimbatorului si selectorul si fara sa vad, atunci cand am tras de selector a intrat mai greu in pozitia D, adica, trebuia impins mai tare pana sa cupleze. Initial nu am primit eroarea in bord cu PRND aprins si masina s-a comportat normal, ulterior a aparut in bord si eroarea cu PRND.
    Am desfacut ornamentul si am scos de acolo moneda "buclucasa", dar nu s-a stins eroarea din bord. In acest moment masina functioneaza ca la inceput schimba perfect si am facut cateva drumuri, raspunde la acceleratie ca inainte, in drive se misca singura daca iau piciorul de pe frana, in R la fel, nu supratureaza sau subtureaza, merge exact ca inainte de incident, doar schimbarea manuala nu se paote face din cauza acelei erori.
    Am programat saptamana viitoare doua diagnoze, una la reprezentanta si una la un alt service. Schimbul de ulei nu cred ca s-a facut vreodata la masina si este in plan, si sper ca prolema sa nu fie o coincidenta cu nevoia de a schimba uleiul.
    Intrebarile sunt:
    Exista posibilitatea de a sterge aceasta eroare ?
    A mai patit cineva asta ?
    Momentan banuiesc ca a aparut din cauza balbaielilor in care selectorul statea aprox intre D si N. Revin saptamana viitoare si cu erorile.
     
  19. Danniell76 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 2.4 fabricatie 11/2003
    Salut.Masina mea este un A4 2.4 fabricatie 2003,cod motor BDV.Daca motorul este rece si o pornesc,cutia functioneaza perfect.In bord totul este ok,merg senzorii de parcare,luminile de marsarier,tot.Dupa ce se incalzeste,daca comut in P sau R incepe sa palpaie PRND in bord,nu imi functioneaza senzorii de parcare si nu se aprind lampile de mers inapoi.Daca o opresc si o pornesc din N,apoi o trec in D in bord nu mai palpaie PRND ,functioneaza perfect si merg cu ea oricat,dar numai pana comut iar pe R sau P.Atunci iar palpaie PRND in bord.Cutia schimba perfect in mers,dar cand apare eroarea,la comutarea in R se simte o mica smucitura.Cum ati rezolvat aceasta problema?As dori daca se poate,o recomandare a unui mecanic bun.Multumesc.
     
    Bobelea Dorin apreciază asta.
  20. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    Salut! Am o nedumerire la un a4 b6 1.8t 150cp automat fara functia S cu 6 viteze inainte....daca stau pe loc in N bag in D si accelerez imediat se opreste motorul...trebuie sa o las un pic 2 3 sec nu stiu sa aproximez exact. Se simte cum ea incepe sa se miste si abea atunci pot accelera. Erori in bord sau pe diagnoza nu are. Nici uleiu nu l-am schimbat deocamdata la cutie,apropo cat intra si ce ulei trebuie bagat ?
     

Distribuie pagina asta