1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Multitronic la A4 B6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de D@ny, 5 Dec 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai fi scanat cu VCDS ai fi vazut ca eroarea generata este de genul :

    18181 - Hydraulic Pressure Sensor 1 Too High (G193)

    Si daca ai fi citit si tot topicul ai fi aflat ca senzorul G193 este incastrat in TCM-ul cutiei si nu se poate schimba separat.
    Deci, ori alt TCM, ori il reconditionezi pe al tau.
     
    Laurentiu 78 apreciază asta.
  2. Laurentiu 78 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2018
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi 2003
    Multumesc frumos
     
  3. AlexandruDIMA

    AlexandruDIMA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2009
    Locație:
    Berlin
    Masina:
    A4 Avant, 1.9 TDI AVF, Multitronic, 2004
    Buna ziua dragi colegi,

    De ceva timp cutia mea multitronic a inceput sa faca probleme... la accelerare partiala ( plecat normal de pe loc ) scoate un fel de huruit(gen patinat) insotit de vibratii... la mers constant sau franare e totul perfect... uleiul l-am scimbat de 2 ori in ultimii 40.000 de km, fara imbunatatirea comportamentului cutiei...
    Mecanicii au X variante de la ce ar pute fi...
    O reconditionare aici (Berlin) costa incepand de la 1200 euro :((
    Erori nu am pe cutie sau motor...
    Problema apare de la 20 pana la 70-80 km/h, apoi pana la 200 km/h merge perfect...
    Unde sa fie problema oare?

    Masina este Audi A4 1.9 tdi AVF multitronic Cod GJA 2004.
    Ahh... inca o intrebare... ce alte coduri de cutii se portivesc pentru masina mea?

    Va multumesc mult.
     
    Vultur Vasile apreciază asta.
  4. Ricky79 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2018
    Locație:
    UK / Constanta - Romania
    Masina:
    Audi A4 1.9 tdi 2004
    Salut,
    Sunt detinator de Audi A4 B6 1.9 tdi an 2004 si am o problema la cutia multitronica. Totul pare ok cand o pornesc, abia dupa ce fac ceva mile sare deodata in S si intre anumite turatii are un tiuit nu stiu cum sa il descriu dar care deranjeaza. Dupa ce sare singura in S incepe si pilpîie cutia in bord. Masina trage bine singura problema fiind cea mentionata. Are cineva idee ce poate fi ? Multumesc mult.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E clar ca sunt probleme acolo. Insa nu poate nimeni sa-ti spuna nimeni exact.
    Mergi la un atelier sa faca o diagnaza cu VCDS, verificari amanuntite, vazut nivelul uleiului, etc.
     
  6. Hulk281 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2.5 Q, 2005
    Salut, am un B6 din 2005 2.5 quattro, si de cateva zile am o problema la cutie in sensul ca atunci cand se incalzeste (niciodata la rece) intra in "avarie" si nu mai schimba decat 1 si 2, restul treptelor trebuie schimbate manual. Mentionez ca nu are nici un fel de smucitura sau delay sau lag in schimbarea vitezelor. Am fost la o diagnoza si a reiesit asta "Fluid Temp Sensor" (G92). Am facut mai multe teste respectiv, am mers cu ea pana s a incalzit si a inceput sa faca asa, iar ulterior am lasat o parcata dar PORNITA timp de aprox 10-15 min. M am urcat si surpriza, nu a mai facut.
    Concluzia.... A mai patit cineva ceva asemanator ? Si daca da ce ar fi de facut... schimbare ulei? schimbare senzor (nu bag mana in foc ca este stricat atata timp cat la rece isi face treaba sau cand o lasi putin sa respire).. Ma gandesc totusi sa nu isi fi pierdut uleiul din proprietati si sa se incalzeasca foarte tare.

    Multumesc
     
  7. Alistar Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi 131 cp fabricat in 2004
    Salut!! Am un A4 B6 1.9 AVF multitronic am avut o problema la calculator am rezolvat o si la nici 200 de km s a rupt lantul atingand variatoarele si ambriajul
    Vreau sa stiu daca masina ar functiona daca as pune o cutie GGA de un 2.5
     
  8. lau_leo28

    lau_leo28 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2012
    Locație:
    resita
    Masina:
    a4,2000cm,benzina 131cp, 2001
    Salutari! Indraznesc sa apelez la cunostintele tele pentru a te intreba urmatorul lucru: detin un a4 b6 2.0 benzina multitronic. Cod cutie EVE. De vreo 2 ani merg cu ea fara ca treptele P si N sa imi apara ca fiind selectate in bord. Toate celelalte imi apar cand selectez selectorrul in D R . La diagnoza nu apare nimic. Ai idee ce ar putea fii? Deci cand selectez P sau N in bord nu imi apare ca fiind selectat! Multumesc si imi cer scuze daca cumva am postat gresit(unde nu trebuia)
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este o problema comuna la B6, cauza fiind TCM-ul cutiei.
     
  10. alin351

    alin351 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    a4 b6 2000 cmc 2001
    Salutare din ce cauza numi mai arata in bord trecerea de pe automat pe manual
    Adica numi arata 1 2 3 4 5 la un audi a4 b6 ALT
     
  11. Alistar Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi 131 cp fabricat in 2004
    Am avut si eu problema asta este din calculator. Este un electrician care le repara la bucuresti te costa vreo 200-300 euro
     
  12. marius.gruia19

    marius.gruia19 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 2.0 i, 2003
    Salutare, colegi. Detin un Audi A4, an 2003, motor 2.0 alt, cutie automata cu 6 trepte, CVT. Cutia schimba perfect, nu face nici cea mai mica problema. Singurul inconvenient este ca se aude un huruit, cred eu ca din cutie, cand plec de pe loc si creste cu turatia. Ati mai intalnit problema? Are cineva idee ce poate fi ? Multumesc.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Rulmentii i-ai verificat ? Nu se amplifica zgomotul in viraje ?
     
  14. marius.gruia19

    marius.gruia19 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 2.0 i, 2003
    Nu se amplifica zgomotul. El creste cu turatia, nu cu viteza masinii.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am inteles. Verifica si planetarele. Daca nu , posibil sa fie din cutie.
     
  16. marius.gruia19

    marius.gruia19 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 2.0 i, 2003
    Daca ar fi o problema la planetare, zgomotul s ar amplifica in functie de viteza, nu in functie de turatia motorului. Am ridicat masina pe cric, pe o parte, apoi pe cealalta, si zgomotul este acelasi indiferent care roata se invarte.
     
  17. Voro16 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2018
    Locație:
    Piatra neamt
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi
    Buna ziua!
    Am si eu o problema cu masina mea a4 b6 2004 multitronic 1.9 TDI.
    Cutia de viteze intra greu in viteza la plecarea de pe loc,iar la viteza de 40km/h trepideaza.
    La plecarea in panta masina pierde cam 2 metri inapoi, stie cineva va
     
  18. Cristian Scheau 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2016
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A4 2.0 2001
    Salut,
    Eu am aceeasi problema. cu motorul rece cand pornesc imi da niste trepidatii daca dau pe Drive doar cand stau pe loc, sau la semafor, dupa un timp probabil se incalzeste uleiul, nu mai face nimic de genul.
    in schimb am aceleasi problem cu fluctuatii de turatii 100-200 rpm. am schimbat deja uleiul, nu inteleg care ar putea fi cauza. sa fie filtrul din cutie? Acela nu l-am schimbat
     
  19. djfeonix2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i ALT, 2001
    Salut,

    Sper sa gasesc o rezolvare la voi la problema mea. Am un A42.0 alt din 2001 cu o cutie automata cod EVE la care s-a stricat TCM-ul cod: 01j 927 156 DS cu eroare senzor F125.
    La spusele electronistului de unde ma aflu (Timisoara) am aflat ca nu se mai poate repara, pentru ca acesta mai fusese desfacut de catre o alta persoana probabil in trecut si cand a fost lipit in timp gelul acela care izoleaza nu a fost pus corespunzator si a afectat placa ceramica, in fine, trebuie sa cumpar altul.
    Din toate cautarile facute de mine nu am gasit niciunde acest model de calculator SH (unul nou este undeva la 4.500lei si parca nu imi vine sa dau banii astia pentru o masina care face majoratul in decembrie).
    Intrebarea mea este: stiti persoane care mai comercializeaza astfel de TCM-uri sau daca un altul este compatibil cu acesta, sa zicem de pe o alta cutie ? Stiti cumva daca iau o alta cutie tot de la un ALT 2.0, daca este compatibila cu ce am eu si care cutii ar fi compatibile ? In posturile anterioare am inteles ca ar fi compatibila cea GGS, a incercat cineva sa puna tipul asta in loc de EVE sau daca cea FSF este compatibila ?
     
  20. djfeonix2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i ALT, 2001
    Ai idee daca se potrivesc si calculatoarel cutiilor astora doua ? Sau stii cumva daca e compatibil calculatorul de pe fsf cu cel de pe eve ? Eu nu mai gasesc calculator de eve si am inteles ca cel fsf e compatibil, cutiile fiind identice doar ca au fost puse in perioade diferite de timp.
     

Distribuie pagina asta