1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Multitronic la A4 B6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de D@ny, 5 Dec 2013.

  1. djfeonix2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i ALT, 2001
    Bun, si daca e data jos de pe masina, si nu mai stim de pe ce masina, cum putem sa aflam care este codul ei? Mai e scris in alta parte pe cutie ?
    Va intreb pentru ca am mai incercat cutii si calculatoare pentru un Audi a4 b6 2.0 ALT si nu recunoaste nimic inafara de calculatorul ei care este defect si ireparabil.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ar trebui sa fie scrisa/poansonata codul cutiei din 3 litere , gen GJT. Dar trebuie cautat foarte atent.
     
  3. djfeonix2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i ALT, 2001
    Asa ma gandesc si eu, o sa rog vazatorul sa se uite mai atent pe ea, daca stie cineva unde se poate gasi codul pe cutie va rog sa scrieti.
     
  4. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @djfeonix2000 GEC este codul cutiei, nu sunt 100% sigur, de aceea roaga pe vanzator sa verifice.
    Codul este poansonat pe cutie(nu stiu exact locul).

    upload_2019-5-29_12-5-52.png

    Salut
     
  5. djfeonix2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i ALT, 2001
    Intre timp am facut rost si de seria de la sasiu a masinii : WAUZZZ8E82A158002. Masina are data de fabricatie luna a 11 a 2001, banuiala mea este ca ar fi cu cod FSF
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    FSF apare.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    0G7 Tiptronic se refera la altceva, nu inseamna ca respectiva cutie este tiptronic, sa nu fie confuzii din cauza asta.
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Da.. am sters atasamentul respectiv, e mai bine asa.
     
  9. djfeonix2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0i ALT, 2001
    Lamurind asta, va intreb o parere: cutia daca o pun pe masina se potriveste, dar ECU nu o recunoaste. Am mai incercat si cu o alta cutie ca si asta, tot de la 2.0 alt doar coduri de cutie diferite. Vanzatorul imi poate da si ECU de la masina donatoare, credeti ca exista sansa sa mearga impreuna ? Ce adaptari ar trebui facute pe acel ECU incat sa functioneze pe masina ?
     
  10. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut.Doresc sa schimb uleiul la multitronic,deoarece nu mai pleaca deloc de pe loc si are smucituri.Am citit la inceputul topicului ca cineva a pus ulei Febi care respecta norma si ca au disparut simptomele.Un moderator i-a raspuns ca au disparut simptomele ca e un ulei mai gros si cand va reveni pe original vor apare din nou problemele.
    Sa inteleg ca daca pun original VW exista riscul sa nu imi dispara simptomele si sa pun un ulei AF mai gros cu aceeasi norma?
    Am gasit si Motul cu aceeasi norma ca originalul.A pus cineva Motul in cutie?
    In Bucuresti am gasit tot la inceputul topicului un tip Adi care schimba ulei la cutii automate.
    Are tot ce ii trebuie sa imi schimbe conform procedurii ?...sa respecte temperaturile ...etc?
    Multumesc
     
    Ultima editare: 21 Iun 2019
  11. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Ce erori ai la cutie ? Dacă ii dus ambreiajul sau altceva nu o mai repara nici mama uleiului. Uleiul se schimba la 60000 sau chiar 40000 km nu ca sa repari cutia cu el. Poti sa pui ce vrei atâta timp cât respecți norma VW. Uleiul original este audi-vw, grupul VAG. Vad ca tot nu esti hotarat ce faci cu cutia aia. Stiu ca te streseaza dar modalitate ieftina nu o sa găsești sa o rezolvi. Orice ce alegi, schimbarea ei cu alta tot automata, cu alta manuală sau repararea ei, o sa coste. Nu exista ieftin. Este simplu, vrei comoditate repara cutia ta, vrei sa nu mai ai treaba niciodată, schimb-o cu manuală. Dupaceea zici ca ce rai sunt ăștia de pe club audi ca nu vor să-mi repare cutia.
     
    Ultima editare: 21 Iun 2019
  12. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Eroarea este 18151 ....alunecare lamele ambreiaj.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alta cutie. Ti-ai cumparat o masina ieftina dar scumpa la intretinere si vad ca nu vrei sa intelegi asta. Reparatia la cutia ta automata, pe care trebuie sa o faci, te costa cat masina. Voi nu realizati cat va costa intretinerea unei marci premium si credeti ca o reparati cu "2 lei". Ti s-a mai spus asta dar vad ca tot continui sa te minti singur. Nu mai scrie mesaje pe forum care nu isi au rostul si scrie mesaje doar daca ai problem asta in contextul in care ai inlocuit piesele defecte cu alte noi si originale ai facut toate reparatiile necesare si doar in cazul asta mai ramai cu probleme.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  14. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Multumesc Cristi si scuze ca v-am tot stresat.Am inteles ca trebuie sa schimb cutia ,ca alta solutie nu am.In rest totul e ok...am pus masina la "punct".
    Sper sa nu mai am nevoie curand de forum.
     
  15. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Pai numai la necaz se foloseste forumul ? Nu ai stresat pe nimeni cred, doar ai cautat variante sa vezi cum iesi mai ieftin. Ti s-au dat variante în diferite topicuri. Dar cand ai vazut ca ieftin nu este ai zis sa schimbi uleiul. Ar trebui să mai frecventezi forumul și după ce rezolvi cu cutia, pentru ca poate mai au și alții nevoie de un sfat. Si prin altele prin cate ai trecut, nu doar cu cutia. Asta daca vrei sa ajuți.
     
    bobalex18 și dvr apreciază asta.
  16. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    Salut colegi! Aveti vreo idee sau vreun sfat vizavi de problema cu care ma confrunt! Pacientul a4 b6 cutie multitronic ! Am mai postat pe aici vizavi de problemele cu care ma confruntam si anume! Fara erori pe cutie cutia mergea bine 10min dupa care o lua razna! Numai pleca singura de pe loc instant,se tura in gol 2-3secunde dupa care pleca cu soc! Dupa cum ma asteptam problema a fost de la lantul de pe variatoare si o conducta fisurata din interior! Am reparato desi pentru unii poate par retard! Nu vreau manuala,deci nu vreau sfaturi de genul asta! Noua problema este in felul urmator....masina are un soc-balanganit cum vreti sa ii spuneti si o mica fluctuatie de turatie cand schimba vitezele...daca o calc tare nu se mai simte nimic,schimba perfect! Am fost unde am reparat cutia,nici o eroare pe diagnoza bineinteles nici in bord ! Concluziile au venit repede si par retarde din partea lor...2 mecanici de acolo se certau...unu spunea ca sunt ambreiajele,altul ca este pompa de ulei ! Asa as fi putut spune si eu! :banghead: Ce ma sfatuiti...daca ar fi avut problema cu pompa nu ar fi trebuit sa am eroare?
     
  17. Muf

    Muf 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T CVT
    Cat a fost halatu pentru reparatie?
     
  18. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    5000 lei
     
  19. Vaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2018
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi a4 2.0 2003
    Salutare colegi! Am avut probleme, zic, destul de grave cu ALT-ul meu, in special cu cutia multitronic(CVT) care mi-a dovedit ca e o ,,jucarie''. Nu exagerez deloc , este o jucarie foarte pretentioasa si foarte costisitoare. Am trecut si eu prin aceleasi episoade ca si voi , cu tot felul de manifestari ciudate ale cutiei, pana a ramas imobilizata fara a da vreun semn ca masina are cutie de viteze . Am avut initial niste erori de la blocul de valve si presiune de ulei pe care le-am sters dar apoi a ramas cu o amnezie totala, adica nu mai dadea nicio eroare dar nici nu dadea semne ca ar vrea sa mearga. Am apelat la ,,doctor'' si abia dupa o luna si jumatate de incercari si nervi tociti am vazut-o mergand din nou . Mi-au schimbat cureaua metalica , rectificat variatoarele schimbat garnituri bloc valve si in final carcasa cutiei care are niste conducte de racire a uleiului prin peretii cutiei si care erau infundate. Multitronic e o cutie care necesita foarte multa atentie si grija, schimb de ulei la max 30 000km, asta din cauza uleiurilor ce se comercializeaza in Romania, altfel la 50-60K si fara viteze excesive. Reparatia m-a costat 5000 de lei asta ca asa am negociat la inceput altfel cred ca ma ,,julea'' rau. Sper ca nu am fost off-topic si ca acest comentariu va ajuta in viitor pe alti posesori de CVT .
     
    bobalex18 apreciază asta.
  20. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut .Stiu ca v-am prezentat de multe ori prb.la cutia mea multitronic care nu pleaca de pe loc si care smuceste,insa nu stiu de ce atunci cand se incalzeste motorul respectiv cutia incepe sa dea eroare Banda PRND se inroseste si nu mai cupleaza ,mai exact o accelerez in gol.O opresc ,repornesc si merge iar ...poate mai multi km sau poate doar cateve sute de m.Este din cauza ambreiajelor care aluneca,sau este o eroare de calculator care poate fi remediata.
    Ca sanu impart topicul in doua,va prezint si codurile cutiilor pe care le-am gasit .Am aceeasi prb.care s-a discutat mai sus si anume ,codurile pe care le-am primit incep cu 301 ci nu cu 300 Am un cod 01J 301 383 S care proprietarul zice ca e de pe un 1.8t si un 01J301383 H care e de pe un 2.0 ALT.
    Acum nu stiu care e diferenta dintre literele finale S si H !?
    Ati spus mai sus ca acesta nu e codul cutiei ci a unei componente de la cutie,ca ar trebui sa inceapa cu 01J300.
    Cum aflu ce coduri au cutiile (cel din cele trei litere?),dupa seria de sasiu?
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta