1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de alin35, 2 Dec 2010.

  1. livutu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    IASI
    Masina:
    audi a6,allroad, 2,5 TDI, 2002
    Salut,
    Am un audi A6 C5 Allroad 2.5 TDI si am ramas cu ea inzepezita, am patinat pana cand la un moment dat pur si simplu nu a mai vrut sa plece de pe loc. Am reusit sa o scot cu mai multi oameni si nici pe loc drept n-a mai vrut sa plece. Am dat schimbatorul in D si am impins-o si deodata s-a cuplat merge, dar sta aprins la bord P, D, N, R, S. Ce poate sa aiba ? va rog daca puteti sa-mi dati un sfat.
    Maine ma duc sa schimb uleiul din cutia de viteza si filtru sa vad daca mai face asa.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2012
  2. Ruben

    Ruben 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 allroad 3.0 tdi
    eu zic ca nu e din ulei problema,dupa simtome ar fi blocul de valve sau convertizorul, dar fa un test cu vcds si zine si noua ce erori iti da
     
  3. livutu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    IASI
    Masina:
    audi a6,allroad, 2,5 TDI, 2002
    Salut,
    Am fost la service sa schimb uleiu si filtru la cutie. Problema s-a evidentiat cand a dat capacul jos si am gasit spanuri de aluminiu in cutie. Am sunat la o firma care repara cutii si ma costa 1000 E numai reparatia, cica se schimba piesa, dar costa.
    Daca stiti pe cineva din Iasi sau macar in judetele apropiate care repara cutii automate ca sa nu o mai trimit la Bucuresti dati-mi un numar de contact. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Dec 2012
  4. sori74 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6,1,9TDi,2003
    Problema la cutia de viteze automata: smuceste de zici ca acum se rupe in mii de bucati, am ajuns cu ea la mecanic, mi-a zis ca trebuie schimbat filtru si facut schimbul de ulei. Binenteles ca cei de la magazin nu le aveau pe stoc si treaba a ramas pe maine. Cu chiu cu vai am ajuns aproape de casa si deodata, gata masina nu mai merge. Accelerez dar ea nu se mai misca nici in D nici in R, s-au aprins PRND in bord si atat i-a fost. Am audi A6 2003, 1,9TDI. Va rog astept sfaturi, apropo sunt din Constanta. Orice sfat sau vreun nr. de telefon sunt bine venite
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt 2 buni reparatori de cutii automate in Constanta. Citeste acest topic integral: http://www.clubaudi.ro/motoare-si-transmisii/1368-cutie-automata-discutii-probleme-si-rezolvari.html

    Sunt scrise undeva, in acel topic indicat, niste numere de telefon. Este un baiat in Valul lui Traian cred care se numeste Sergiu. Sunt colegi care au mers la el. Citeste mesajul #676 de la pagina 68. Si mai este un baiat George care repara cutii automate. Trimite PM colegilor care au avut interventii la cutia automata si intreaba de numarul/numerele de telefon. Bafta.
     
    Ultima editare: 13 Aug 2014
  6. ombladan

    ombladan 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2008, CVT
    ai schimbat debitmetrul? aceeasi problema am avut-o si eu si era un debitmetru de alt model(cel pe care l-am montat pe masina)
     
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @ eduard6 - nu are nicio legatura debitmetrul, eroarea 17125 e de la convertizorul de cuplu care nu mai face lock-up, ambreiajul din el e prajit. Schimba-l si schimba si uleiul si filtrul din cutie. Cutia nu-si trage ea cat ulei ii trebuie, este o procedura de umplere care trebuie respectata si tine cont de temperatura uleiului!
     
  8. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare,
    Sunt proprietar de Audi de aproape 2 ani si inscris pe site de aproximativ aceeasi perioada, am avut unele probleme, la care am gasit sursa aici.
    Detin un Audi A6 C5 cutie automata 5 trepte tiptronic si as dori, sa va rog, daca imi puteti oferi informatii despre cum trebuie sa procedez pentru schimbarea uleiului in cutie a filtrului, pentru ca masina din viteza a 2-a intr-a 3-a "smuceste", in rest schimba perfect. Sunt multumit de ea per total, nu regret ca am facut alegerea asta, cam greu de intretinut dar masini super.
    Cum imi place sa fiu informat si sa nu arunc banii pe fereastra si sa stiu ce fac as dori sa ma "luminati" putin. Unde am intrebat, in Pitesti, ba ca nu se schimba tot uleiul adica 9 litri ba ca se schimba, ba ca 3
    O zi buna !
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mai 2013
  9. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    sal

    Eu zic sa faci o scanare la cutie si sa vezi din ce cauza ai acea zmucitura si dupa sa schimbi uleiul. Ai cumva istoricul masinii? S- a mai schimbat uleiul in cutie? De intrat 9 l intra doar daca dai cutia jos si o desfaci, daca nu cam 7/8L . Sa nu uiti si de filtru si dute la cineva priceput, pasii care trebie urmati ii gasesti si pe forum. Bafta.
     
  10. mwatwar 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2013
    Locație:
    irlanda
    Masina:
    audi a6 tdi 2.5 quatro
    Salut tuturor am si eu un Audi a6 tdi 2.5 quattro avant din 2003 este automatic.Din cate am auzit ca toate sunt multytronic.problema care este ca cand intra din viteza a 2 in a 3 imi tremura putin masina si alti mi-au zis ca poate sa fie flywheel disc adica discu si ca are dublu disc... Care poate sa-mi da o parere va multumesc.
     
  11. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    mwatwar , de problema ta nu stiu nimic, dar stiu sigur un lucru, toate audi-urile a6 c5 quattro 2.5 tdi sunt tiptronic si nu multitronic.
     
  12. andreei 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2011
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6, 2.5 TDI, 2003 BFC
    bun, am inteles ca uleiul trebuie sa fie 8l dar o marca anume sau ceva...?
     
  13. ramona_vl2003 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2010
    Locație:
    rm. valcea
    Masina:
    trabant
    se aprinde abs+esp si nu trage

    Salut,
    Poate ma poate ajuta si pe mine cineva, am un A6 C5 2.5tdi cod motor AKE Quattro tiptronic: pornesc masina plec de pe loc (cam groaie) dupa cateva sute de metri se aprinde ESP + ABS, nu mai trage si schimba greu vitezele (turatie maxima 2500), se schimba si mersul motorului (se aude mai tare). Trag pe dreapta o opresc, pornesc, becurile raman stinse merg putin iar se aprind si iar nu mai merge bine.
    Sau o scot de pe D pe N in mers o turez de cateva ori pana trece de 3 mii de rot/minut se sting becurile si merge in demaraj pana la 100-170 dar o las in frana de motor sau pun frana (asta in oras) si se aprind iar becurile.
    Precizez ca atunci cand dau pe manual nu arata pe bord 54321 dar maneta intra in viteza si schimba normal. Nu ma lasa sa-i schimb cand vreau eu nici de pe volan (are comenzi). Va rog ajutor.
    Are cateva erori dar persista eroarea P1857.
    Codul de pe calculatorul de la cutie este: 4B0 927 156 DN (poate nu o fi originalul si nu gasesc seria originala).
    Stie cineva care este codul de pe cutie (o fi schimbata ?). Atasez erorile. Merci mult si drumuri bune.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Aug 2013
  14. alexutzu79

    alexutzu79 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A6 c7 2.0tdi cod motor:cglc
    Buna baiet,
    Am si eu o problema cu cutia de viteze, am avut o cutie tiptronic quattro ,mi s-a distrus ceva pinioane in ea avea codul 5hp19 DEV am cautat compatibilitati si am gasit una 5hp19 ECC.
    Am montat-o pe masina. Era totul ok fara erori. Am pornit la drum a schimbat in treapta 2-a dar cand s-a turat sa intre in a 3-a a zmucit si a intrat in stare de service inrosindu-se in bord.
    Am oprit motorul am pornit din nou si a disparut eroarea. dar cand pornesc iar cu ea iar face acelasi lucru. Ce poate fi ? Tin sa precizez ca, cutia a functionat perfect pe masina de pe care a fost demontata.

    Apropo cu calculatorul ei imi da eroare din start cum il montez in loc la cel de la cutia precedenta. Ma poate ajuta cineva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Noi 2013
  15. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Salut, am si eu o eroare la A6 2.5 TDI Quatro

    17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
    P0741 - 35-00 - -

    Cutie merge bine, schimba la turati mici, nu se tureaza...dar schimba putin mai violent cateodata... maine ii schimb uleiul si filtru...

    Poate fii problema de la convertorul de cuplu? Multumesc
     
  16. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    17125/P0741/001857 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

    Possible Causes
    Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK
    Transmission Sealing faulty
    Automatic Transmission Fluid (ATF) dirty
    Torque Converter faulty or incorrect Torque Converter installed
    Solenoid Valve 7 (N94)/Pressure Regulating Valve 4 (N218) faulty
    Torque Converter Pressure Valve faulty
    Valve for Torque Converter Clutch faulty
    Torque Converter Lock-Up Clutch faulty/worn our
    Possible Solutions
    Check Automatic Transmission Fluid (ATF) Level
    Check Transmission Sealing
    Check Automatic Transmission Fluid (ATF)
    Check Torque Converter
    Check Solenoid Valve 7 (N94)/Pressure Regulating Valve 4 (N218)
    Check Torque Converter Pressure Valve
    Check Valve for Torque Converter Clutch
    Check Torque Converter Lock-Up Clutch
    Special Notes
    When found in VW Passat (3B): 5-Speed Automatic Transmission (01V), check Transmission Sealing (see TPL 2009761).
    The NAR (North American Region) TSB 01-07-22 or 2011908 should contain similar information about the internal torque converter seal failure.
    When found in the NAR (North American Region) Audi vehicles with the 01V/01L family transmission check for similar torque converter failure issues explained in TSB 32-07-02 or 2010879/10.
     
  17. viper_blk

    viper_blk 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Braila
    Masina:
    In cautare de a6
    Salut am si eu o problema la un a6 99 2.5 d cutia merge binicel daca pot sa zic asa schimba bine, foarte foarte rar smuceste dar foarte usor, problema la ea este ca schimba prea devreme adica imi zchimba undeva la 1600-1800 de ture daca merg normal. Este ceva pe parte electrica>?
     
  18. bebe13 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a6, 2.5 TDI,2000
    Audi A6-Probleme cutie automata

    Salut.Am un audi a6 ,an 2000,motor 2.5 .Problema este: Dupa un timp de mers PRND432 se inrosesc.Am pus 3 cutii automate dar face la fel.Pe tester imi da Senzor turatie cutie.Am schimbat si calculatorul cutiei dar degeaba.Care ar fi problema?
     
  19. z_a_v_e_l_k 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI, 150 Cp, (AFB), an 99, quattro , tiptronic. A6 C5, 2.4 ( BDV) an 2003 , automata
    Imi curge uleiul din cutie , vad ca se scurge intre motor si cutie.
    Cred ca are simeringul de la priza terminat.
    Vreau sa o repar singur in garajul meu, am tot ce imi trebuie , problema este ca nu am desfacut niciodata o cutie automata si vreau sa va intreb daca trebuie sa tin cont de vreun amanunt gen...pozitia cardanului etc.



    stima
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca tot te pricepi sa-ti faci una-alta pe la masina, eu zic ca ti-ar fi foarte util sa-ti instalezi programul de piese VAG originale, Etka si programul de reparatii Elsa Win. Ambele se gasesc pe forum cu toate detaliile de care ai nevoie. Gasesti acolo foarte multe proceduri de lucru, scheme electrice, etc. care te vor ajuta foarte mult. Succes.
     

Distribuie pagina asta