1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu ai fost acolo la demontat, e cam greu sa afli adevarul acum.
     
  2. Bogdan_255 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 3.0 quattro tdi, 2006, xenon, navigation
    Sunt acum in service, îmi arată intr-o găleata uleiul din cutie care e clar cu apa. Am verificat antigelul din vasul de expansiune, e la nivel si e curat. Îmi zică ca poate era mai mult antigel, dar încă nu sunt lămurit de ce e curat.. Îmi zice ca presiunea din cutie e mai mică decât cea la apa.. Voi ce ziceți?
    Cutia e nedesfăcuta.
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Asa este, in radiatorul de apa se afla racitorul uleiului cutie de viteze. Doar acolo se intersecteaza circuitele. Interesant este ca nivelul lichidului de racire este la nivel, deoarece si o cantitate redusa lipsa este vizibila. Daca vrei sa te convingi, verifica etanseitatea circuitului de racire a uleiului, intre cele 2 capete ale conductelor ce pleaca din cutie spre radiator.
     
  4. Dan2fast 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi A6 4F 3.0 TDI cod motor ASB an fabricatie 2008 august
    Salut,
    Dupa cum am promis va tin la curent in legatura cu controlul nivelului de ulei in cutia de viteze automata tiptronic (Audi A6 4F 3.0 TDI ).
    Ieri am pus masina cu pricina pe groapa am asteptat vreo 2 ore pana uleiul a atins temperatura de 44 grade celsius dupa care am desfacut busonul dinspre capatul cutiei. Spre surpriza mea (cu toate ca pierde foarte putin ulei pe la o-ringurile de la mufarile furtunelor ce trec pe deasupra cutiei) uleiul a navalit sa iasa (nu am inlaturat de tot busonul de control, cand am vazut ca iese cu presiune am inchis imediat inapoi), chiar parea sa fie peste nivel, iar spre nefericirea mea cu toate ca masina este fabricata in august 2008 (inmatriculata decembrie 2008) culoarea uleiului este galben, curat. Intrebarea este daca acest ulei o fi cel corect, ma gandesc sa nu fi fost schimbat ?
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Chiar daca in documentatie se specifica maximul de temperatura la valoarea de 45 grade celsius, ideal era sa fi plecat de la 35 de grade cu busonul desfacut si sa-l lasi maxim 40 grade celsius. De obicei, imediat dupa 35 de grade e bine sa strangi busonul. Banuiesc, cu scuzele de rigoare daca era asa, ca motorul era pornit in timpul verificarii,.. Daca uleiul era curat, probabil ca a mai fost schimbat, dar galben?! Normal, dupa multi km, acesta devine destul de murdar.
     
  6. Dan2fast 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi A6 4F 3.0 TDI cod motor ASB an fabricatie 2008 august
    Salut,
    In momentul verificarii nivelului motorul nu era pornit. Trebuia ?. Uleiul era intradevar galben (curat, adica nu avea urme de apa etc.) Banuiesc ca o fi fost schimbat inainte ca eu sa o cumpar pentru ca dupa spusele colegului nucugheri uleiul ar fi trebuit sa fie albastru ceea ce am cumparat si eu (240 lei litrul).
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    la tine nu trebuie sa fie galben, ori albastru ori ultimul care este verde. inclin sa spun ca a fost schimbat de recent si au pus galben ca la vechiile cutii. acum trebuie sa faci spalare la cutie cu masinaria aia speciala, ori schimbi ulei nou si dupa cateva sute de km mai schimbi o data.
     
  8. Dan2fast 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi A6 4F 3.0 TDI cod motor ASB an fabricatie 2008 august
    Nu stiu ce sa zic/cred, un lucru cert e ca masina o am de vreo 9 luni si de cind am luat-o pana de recent (ultimele 3-4 luni) nu am avut probleme. Acum in schimb imi smuceste (nu tare, ceva subtil mai mult as descrie ca pe o schimbare de treapta cu debraiere in semipatinaj si nu se intimpla tot timpul) din treptele 1 in 2 si din 2 in 3.
    Pentru moment nu am posibilitatea sa ii fac un schimb de ulei si oricum km prea multi nu o sa mai fac dar cu prima posibilitate ii voi schimba tot uleiul. Intre timp voi merge in reprezentanta sa ii caut istoricul service.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dan2fast te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Dan2fast, nivelul uleiului se verifica obligatoriu cu motorul pornit!!!! Citeste in al 2-lea pdf postat de colegul nucugheri, conditiile de test. Probabil ca-ti smuceste din cauza uleiului neconform si/sau lipsei acestuia. Sfatul meu este sa pui uleiul verde si nu mai mergi cu masina pana nu faci lucrul acesta.
     
  11. Dan2fast 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi A6 4F 3.0 TDI cod motor ASB an fabricatie 2008 august
    Salut Cristi,imi cer scuze,voi modifica profilul cit mai repede cu putinta.Mihaicristian din pacate masina o voi folosi macar sa ajung in Italia dupa care sper sa ma intilnesc cu colegu "Aurel G" sa vedem ce se poate face.Va multumesc pentru sustinerea voastra.Va tin la curent cu ceea ce se va intimpla pe parcurs.
     
  12. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Salut, am cumparat de curand un Audi A6 C6 4F 2005 3.0 tdi 224 cai triptronic , de cateva zile la schimbarea trepteleor 1->2 si 2->3 apare o mica smucitura(nu va ganditi la mare lucru ..doar se simte cum schimba treapta) doar daca schimbarea trepteleor se face sub 2000Rpm , daca sunt pe acceleratie mai puternica 2500-3000 nu se simte absolut nimic . Masina are 260.000 "pe bord" iar despre schimbul de ulei nu stiu absolut nimic. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi ? Este normala acea "smucitura mica" la mersul incet ?
    O zi buna !
     
  13. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Ziua buna la colegi, vin si eu cu o intrebare. Masina in speta este un Audi A6 4F, fabricatie 12/2004, BMK, cutie tiptronic.

    Cand bag marsarier se aude cum vibreaza masina, in rest in D sau S nu am probleme. Mai simt o usoara vibratie la decelerare intre 1600 - 1200 RPM, si atunci cand o pun in PARK stiti ca mai "curge" masina cativa centimetri; vibreaza doar cand gheara "B" sta sprijinita in dintele "A" (din schema de mai jos). Daca gheara "B" sta libera, nu vibreaza. La ce ar trebui sa ma uit?

    0.jpg
     
  14. aalex 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2016
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi A6 , 3.0 tdi , 2010
    Salut . Ai rezolvat intre timp cu , cutia ? Daca da , cum anume ? Multumesc .
     
  15. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Asa face si la mine. Cade acul turometrului si incepe sa oscileze. Cand o pun in N se potoleste. Se intampla doar intre 20-90 km/h. Am fost la un specialist si problema e convertizorul... pe langa asta mai scoate si niste sunete dubioase uneori, un fel de scrâșnet dar doar cand are chef.
     
  16. Ricky 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6, 3.0 Quattro Automat 232cp, 2007
    Salutare de curand masina mea nu mai intra in modul manual (cutia automata) cand dau pe modul manual, ea schimba in continuare singurica. Stie careva cum se numeste modulul de comanda/circuitul care face legatura intre PRND > Manual?
     
  17. sebi24

    sebi24 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2014
    Locație:
    Dej
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TFSI 2009
    Salutare colegi ! De cateva zile cutia la rece imi schimba foarte greu din 3 in 4, ori imi schimba cu smucitura ori imi sare putin turatia cade inapoi si tot nu schimba...treaba asta o patesc doar la rece, dupa ce e mai calda masina si cutia schimba perfect. Audi A6 4f 3.0TFSI Tiptronic 2009, uleiul a fost schimbat de o luna de zile in cutie.
    A mai patit cineva asa ceva?
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai facut o noua adaptare a vitezelor dupa schimb ?
     
  19. sebi24

    sebi24 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2014
    Locație:
    Dej
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TFSI 2009
    Sincer nu stiu daca cei de la service au facut, schimbul l-am facut acum o luna si ceva, dupa schimb masina mergea perfect, doar de cateva zile am problema asta, cat am cautat pe mai multe forumuri si mailuri date in afara ar fi blocul de valve defect.Dar poate cineva a mai auzit de problema asta si poate se rezolva si in alt mod.
     
  20. Ricky 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6, 3.0 Quattro Automat 232cp, 2007
    Salutare colegi, de cateva zile mi-a aparut limp mode in bord la cutia automata, problema fiind ca nu modul manual nu mai functioneaza, duc maneta pe manual dar tot singura schimba. Pe calculator imi da doar eroare modului manual ceva la + si -. Am intrebat un amic la service, trebuie sa fie ceva electric. Aveti idee cum se numeste circuitul sau modulul sau ce ofi acea placuta care transmite catre calculatorul cutiei modul mansonului? daca e in pe D,R,N,P sau Manual?
     

Distribuie pagina asta