1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    TCM-ul cutiei este situat in cutie, pe spatele blocului de valve.
     
  2. Orasanu Cristian

    Orasanu Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6 4f C6 2010 3L Quattro
    salut! sunt posesorul unui audi a6 c6 din 2010 motor 3.0 L 240 cp....masina o am de 3 luni. In urma cu o luna am observat cand plec cu ea de pe loc si nu face mereu treaba asta cand este in D cand schimba din 1 in 2 imi da un zvac asa si cand trece in decelerare din 2 in 1 cu franare lina se simte ca un sut mic, masina are 215000 si uleiu in cutie nu a fost schimbat niciodata fapt care il dovedeste cartea service deoarece are istoric service in germania pana la 206000. Care ar putea fi cauza? Multumesc!
     
  3. Ricky 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6, 3.0 Quattro Automat 232cp, 2007
    Primesc asa pe VCDS:

    18162 - Tiptronic Up Switch (F189)
    P1754 - 000 - Open or Short to Plus

    18163 - Tiptronic Down Switch (F189)
    P1755 - 000 - Open or Short to Plus
     
  4. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Ricky, ti-am atasat niste planse lamuritoare. Problema ta este la modulul nr. 5 (tiptronic switch -F189- + Selector lever sensors control unit -J587-) din primul atasament, In al doilea gasesti si modul de demontare.
     
  5. AlexinoA4

    AlexinoA4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TFSI quattro 380 cp, 2009 revo stage1
    Salut Orasanu Cristian,
    Si eu cred ca am o problema asemanatoare...se simte uneori ceva cand schimba.
    Poti sa imi zici te rog daca schimba ceva mai greu din 1 in 2? Mie asa mi se pare la mine mai ales cand ai dau pe Manual, si dau plus din 1 in 2 dureaza aproape o secunda ceva de genu, celelalte trepte le schimba mai repede.
    Cel mai probabil trebuie un schimb de ulei..
    Tu i-ai mai facut ceva?
     
  6. Orasanu Cristian

    Orasanu Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6 4f C6 2010 3L Quattro
    Salut! Deocamdata nu i am facut nimic pentru ca nu tot timpul face asa...am sunat la ZF Bucuresti si mi au spus ca sunt semne de uzura....la mine face rar si cand este uleiul rece in cutie si nu face foarte tare
     
  7. Coco1982

    Coco1982 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2000cc an 2010 cod LDQ
    Salutare astăzi îmi termina de reparat cutia. S-a rupt axul principal si mi-a schimbat lanțul, filtrul, axul încă doua chesti foarte mari din cutie si astept sa văd cum funcționează masina. M-a costat 1.200 €uro.

    Va rog nu accelerați tare la pornirea de pe loc după ce schimba in treapta 2 puteți sa o accelerati. Mi s-a spus ca e cuplul foarte mare si forțează axul care, unde se rupe, este subțire si are si 4 găurele iar dacă o forțezi la pornirea de pe loc face uzura si urmează sa se rupă (când trozneste ceva tare sa știți ca s-a rupt axul din cutie, începe sa scape in sarcina si sa scuture foarte tare)
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Coco1982 ce lant exista la tiptronic pe A6 ? Te intreb asta deoarece, eu stiu ca pe A6 nu exista cutie de transfer. Completeaza toate datele din profil cu masina care o ai, asa putem intelege exact depre ce model vorbim.
     
  9. Coco1982

    Coco1982 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2000cc an 2010 cod LDQ
    MarianMaxx Acest model are volanta dubla si in cutia de viteze are un lanț care din cauza cuplului lanțul forțează axul in timp si îl rupe dacă e forțată in exces la pornirea de pe loc. In schimb daca după ce a schimbat din treapta 1 nu mai sunt probleme. A mea s-a stricat intr-o intersecție când sa pornesc de pe loc (am vrut sa plec mai in forta si a sunat foarte tare când s-a rupt).
     
  10. Cristi525 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Vatra dornei
    Masina:
    Audi A6 3.0 quAttro 2005
    Salut!am și eu o problema la un audi A6 3.0quattro diesel!am schimbat uleiul și filtrul la cutia automata multitronic acum o saptanana Menționez ca îmi schimba foarte bine cutia in treptele crescătoare,problema mea fiind doar când reduc din treapta 3 in treapta 2 se simte ca un fel de zmuncitura și se aude un zgomot!intrebarea mea este dacă are cutia ceva sau e din cauza uleiului?am mai citit undeva ca trebuia spălat blocul de valve și suflat și nu am văzut mecanicul sa facă așa ceva!mina spălat doar baia și a pus uleiul
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Tu ai cutie tiptronic 6HP19 09L, nu multitronic si in consecinta mesajul a fost mutat unde trebuia sa scrii.
     
  12. Cristi525 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Vatra dornei
    Masina:
    Audi A6 3.0 quAttro 2005
    Se poate nu ma pricep...
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    fii sigur.:hi:
     
  14. Viorel amb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi a6c6
    Salut tuturor,de curand am intrat in posesia unu-i Audi A6c6 3.0 tdi quttro si am dus-o la o diagnoza pentru a afla detalii m-ai amanutite despre masina si mi-a dat o eroare la cutie eroare fiind: 18274 -CAN mesagerie defecta
    -intermitent
    Am tot cautat aceasta eroare insa nu gasesc ce este! Va rog care stie despre ce este vb sau ce este aceasta eroare sa imi poata si mie detalia
    Multumesc si astept raspunsurile voastre salutare
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  16. Viorel amb 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2017
    Locație:
    Fetesti
    Masina:
    Audi a6c6
    Aceea e eroarea nu scrie nimic mai mult.
     
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Cred ca aceasta este eroarea :
    18274 - Powertrain Data Bus
    P1866 - 000 - Missing Messages - Intermittent

    Probabil ca este lipsa de comunicare pe CAN a TCM-ului. Poate avea probleme chiar TCM-ul, sau vreo conexiune electrica, cablaj... Oricum trebuie stearsa eroarea si urmarit daca si in cat timp mai apare.
     
    Viorel amb apreciază asta.
  18. Stanila 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 2005 2.7 Tdi Quattro
    Buna seara. Am si eu o intrebare daca nu cumva s-a mai discutat aceasta problema aici si in trecut.
    De cateva zile cutia mea tiptronic de pe Audi A6 2.7 TDI Quattro face figuri foarte urate.
    Prima si prima data mi s-au aprins toate beculetele rosii de la cutie respectiv PRNDS. Asta in mers,
    la o viteza de aproximativ 80km-h. Am pus pe N , am repornit motorul si am mers mai departe fara probleme.
    A 2-a zi am pus masina pe tester si mi-a dat p0735 gear 5 incorrect ratio.
    Am sters eroarea , insa dupa ce am ajuns la treapta a 5-a intrat iar in eroare cutia.
    Am mai mers ceva vreme dupa care nu a mai vrut sa schimbe mai sus de treapta 3 si am urmatoarele erori:
    p0729 gear 6 incorrect ratio
    p0735 gear 5 incorrect ratio
    p0783 3-4 shift malfunction

    Va rog daca stiti cumva ceva in plus fata de ce scrie pe site-uri sa imi spuneti.
    multumesc anticipat

    Tin sa precizez ca inainte de a face toate aceste semnalmente cutia de viteze , am fortat putin masina.
    viteza mare + plecari si schimbari de viteze pe Sport sau chiar manual la turatii mari.
    Multumesc
     
  19. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Stanila. este posibil sa ai probleme la ambreiajul E, ambreiaj folosit la treptele 4,5 si 6 sau la comanda acestuia : solenoid, fire sau murdarie in mecatronica. Inainte de a ajunge la un meserias "dedicat", verifica si nivelul uleiului.
     
    Stanila apreciază asta.
  20. Stanila 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 2005 2.7 Tdi Quattro
    Multumesc de raspunsul prompt mihaicristian. O sa verific maine uleiul cum trebuie. Astazi a desfacut mecanicul busonul acela mare de dedesupt si au curs aproximativ 2 litri de ulei. Nu avea o culoare foarte inchisa. As vrea sa stiu daca se poate cam cati litri trebuiau sa curga avand in vedere ca motorul era incalzit. Ce este acel solenoid si unde se afla firele si conectorii? Va fi necesara desfacerea cutiei pentru remedierea acestora?
     

Distribuie pagina asta