1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    la 85k ar trebui sa fie impecabil. ne tii la curent!
     
    Austin apreciază asta.
  2. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Salut! Sunt nou in club. Detin un A6 2004, 3.0 tdi BMK, cutie GZW. Azi am observat ca in treapta a 3-a schimba de 2ori. Oare care sa fie problema si ce e de facut? Multumesc! :D
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    RaulErvin, nu schimba de 2 ori. Schimba numai o data din 2 in 3 si apoi cupleaza ambreiajul din convertizor, dand senzatia unei noi schimbari. Vei observa ca la rece nu se intampla lucrul acesta, acel ambreiaj nefiind actionat. Deci, nu-ti fa probleme, este normal.
     
  4. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Sau mai pe intelesul tau: convertizorul de cuplu poate functiona in 2 stadii: cuplaj hidraulic (echivalentul patinajului de ambreiaj), care in drive pe tr. 1 si 2 asa merge, si "blocat" (echivalentul ambreiajului cuplat 100%), de la tr 3 in sus in drive, si in toate treptele pe sport. Gasesti filmulete pe youtube cu functionarea convertizorului de cuplu (torque converter cauta)
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cindva am intrebat si eu aici despre fenomenul asta, a venit un coleg ca NU e normal sa schimbe a 3 de doua ori. Dupa ce am intrebat eu la vreo doua service-ri , inclusiv si la una ZF, mi-au spus ca asa e normal. De atunci stau linistit.
     
  6. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Va multumesc baieti. M-ati linistit. Aseara chiar m-am plimbat putin cu ea si nu am mai observat sa "schimbe de 2 ori". Inca o problema, se poate ca convertizorul de cuplu sa scoata sunete? Uneori dupa ce se incalzeste, la acceleratie se aude un sunet, oarecum metalic, uneori suna mai tare si parca simt o usoara infranare a masinii.
     
  7. Cristian-Manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8 quattro, 2003
    Salutare tuturor. Sunt posesor de A6, 3.0, an 2005, tiptronic.
    Acum cateva zile am schimbat uleiul in cutie si am inceput sa am smucituri cand schimba din 1 in 2 si din 3 in2. Am inteles ca problema este la grupul de valve. Ma intereseaza daca se poate comanda de undeva aceasts piesa si cam cat ar costa. Am atasat o poza cu tipul cutiei. Multumesc!
     
  8. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Cristian-Manuel, daca smuciturile au aparut dupa schimbul de ulei, inseamna ca trebuie facuta o adaptare, in conditiile in care uleiul este cel corespunzator cutiei tale si nivelul s-a facut ca la carte.
     
  9. Cristian-Manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8 quattro, 2003
    In ce consta adaptarea asta? Am fost la 3 mecanici si nici unul nu mi-a fost de ajutor, mai rau m-au incurcat
     
  10. gabriel ionascu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi A6 C6 3.0 TDI ASB 2007 233 cai
    Salutari
    La masina din profil am schimbat uleiul la cutie in aprilie. A fost schimbat pe rece cu o pompa cu presiune deci nu s-a incalzit la 40 de grade sau 45 si tind sa cred ca am aceleasi probleme. De exemplu la rece se simte cand schimba 1 cu 2, 2 cu 3 si cateodata la 4 cu 5 (dar nu socuri, nu stiu cum sa explic ) iar la cald la downshift (in drive si manual, in sport nu ) din 4 in 3 e chiar soc dar fara zgomot. Ce ar putea fi, asta din cauza ca nu s-a schimbat uleiul corespunzator sau faza cu adaptarea ? Va rog cei care stiti sa lasati un raspuns, va multumesc frumos.
     
  11. Cristian-Manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8 quattro, 2003
    Va salut baieti,
    Cine ma ajuta si pe mine cu un bloc de valve nou ptr cutia din imagine? Maisna este un A6 C6 an 2004, 3.0, tiptronic. Merci
     
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Mecatronic cutie GZW : cod 4F0910156HX .
    Pret : aprox 16.000 lei (depinde de unde il iei)
    Esti sigur ca e dus? Ai incercat o adaptare? (stergerea valorilor vechi prin update de soft in cazul cutiei tale si apoi proba de drum caracteristica adaptarii pentru invatarea noilor valori)
     
  13. Cristian-Manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8 quattro, 2003
    Sunt convins ca ai vrut sa zici 1600 lei nu 16.000 lei. Nu am incercat o adaptare deoarece cel la care am vrut sa fac adaptarea a zis ca daca este ceva stricat in cutie este posibil sa nu mai mearga deloc cutia.
    O cutie intreaga secod e 4000 lei
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu fi convins, deoarece mihaicristian are dreptate si stie ce zice. Poate ti se pare putin "mai indulcit" pretul in euro .
     
    NonoGe apreciază asta.
  15. Cristian-Manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8 quattro, 2003
    Am dat 4500€ pe masina. Imi pare exagerat rau pretul. Prefer sa cumpar o alta masina cu pretul asta
     
    Adi-Sebe apreciază asta.
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    De asta ti-a crapat si cutia. Ca vrei C6 3.0 TDI cu 4500 euro. Mai cumpara doua, poate faci din 3 una buna.
     
    Mitiy apreciază asta.
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @gabriel ionascu - verifica prima data nivelul uleiului din cutie astfel: cu VCDS vezi cand Temperatura are circa 35-40 grade, cu motorul pornit, da drumul la busonul de umplere, daca iti iese ulei din ea inseamna ca e la nivel, daca nu, completeaza pana incepe sa curga afara, in tot acest timp motorul pornit si monitorizata Temperatura. Felul in care ti-au facut schimbul de ulei nu e cel corespunzator, probabil ai mai putin ulei in ea decat trebuie de unde si aceste probleme.

    @Cristian-Manuel , la tine cum s-a facut schimbul de ulei, ce procedura ?
     
  18. Cristian-Manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8 quattro, 2003
    Salut! Prima oara nu am stat langa cei ce au facut schimbul, l-am facut la un service autorizat, am crezut ca pot avea incredere...
    dupa ce am observat ca a inceput sa smuceasca, asts la circa 50 km parcursi, am mers la un mecanic care mi-a facut schimbul asa cum trebuie.
    As incerca sa fac o adaptare dar cel pe care l-am contactat ptr asta mi-a spus ca daca adaptarea nu se duce pana la capat din cauza unei probleme din cutie e posibil sa nu mai mearga deloc
     
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    deci ai facut si a doua oara schimbul si socurile nu au disparut? Inainte de schimb nu aveai nicio problema? Resetarea adaptarilor e o simpla operatiune, important e dupa aceea partea de "invatare" pe care tu trebuie sa o faci si sunt cativa pasi de respectat dar sunt sigur ca va fi ok apoi. Si eu am patit-o, dupa ce a resetat adaptarile mergea cutia doar in socuri si intra in limp mode, tocmai pentru ca dupa nu se facuse partea de invatare, dar odata facuta totul a fost perfect dupa.

    Ce erori ai pe cutie in momentul de fata?
     
  20. Cristian-Manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 1.8 quattro, 2003
    Nu imi apare nicio eroare pe cutie.
    Partea de invatare se face tot din calculator sau altfel?
    Imi poti spune pasii pe care i-ai facut tu sa stiu la ce sa ma astept? Ms
     

Distribuie pagina asta