1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. AG69RPT 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi a6 c6 ,3.0 diesel , quattro (BMK)
    Salut baieti,
    La masina mea din profil, in timpul mersului am auzit o trosnitura puternica iar masina indiferent de treapta de viteza nu a mai vrut sa plece dupa loc.
    Se auzea cand cupla cutia dar se tura doar in gol. Fiind din Pitesti si neavand specialisti, pe aici prin zona, in cutii automate am preferat sa o duc in reprezentanta
    Sta acolo de exact 1 saptamana, au pus tester pe ea si au zis ca trebuie sa caute mai amanuntit. Am auzit fel si fel de pareri de la planetara pana la niste valve din cauciuc care cu timpul se uzeaza, am auzit si chestii de felul: schimba cutia urgent. Aveti idee ce ar putea fi, a mai patit cineva si daca da, la ce costuri sa ma astept?
     
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, am patit exact asa cand ma intorceam la Italia, s-a intamplat in munti facand o curba la dreapta in loc Pipirig Tg.Neamt. Masina nu mai pornea de pe loc, cupla dar nimic. Am zis si eu ca gata s-a sfarsit cutia. Am urcat-o pe platforma si inapoi la Chisinau, acolo imediat mi-au urcat-o pe elevator, au pus-o in D si accelerand usor au vazut imediat ceva in neregula cu semiaxul drept din fata. Au scos burduful de pe planetara de la roata, si se vedea cum semiaxul era iesit din planetara. Deci se invartea in gol. Nici un dinte nu a fost afectat, cauza a fost ca a sarit inelul de blocare a semiaxului, si virand la dreapta planetara se indeparteaza un pic si iese din locasul ei. Mi-au pus inel nou , burduf nou si din nou la drum, au trecut 4 ani si e perfect. Dupa aia imi aducem aminte , ca pe loc drept si masina goala , cand viram la dreapta se auzea un huruit destul de rau. Numai la dreapta.

    Deci eu as zice prima operatiune cea mai ieftina, daca o au pe elevator, se desfaca toate burdufurile si sa controleze.
     
    Ultima editare: 15 Apr 2018
    Georgealex apreciază asta.
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    AG69RPT, daca sunt in regula planetarele, este posibil sa se fi dus axul de intrare (input shaft) al cutiei.
     
  4. AG69RPT 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi a6 c6 ,3.0 diesel , quattro (BMK)
    va multumesc din suflet! MihaiCristian , la ce preturi sa ma astept ?
     
  5. Uny 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2005
    Salut colegi
    Va rog imi puteti spune unde pot face update de soft la cutie? Am un C6 3.0 BMK 2005 i-am schimbat uleiul in cutie.. am bagat ulei 8HP verde si din ce am citit aici am inteles ca trebuie update de soft daca masina este din 2005..
    va multumesc
     
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Incearca la reprezentanta.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Oricine cu VAS poate face update-ul respectiv.
     
    Uny apreciază asta.
  8. Uny 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2005
    Mersi pentru raspuns. Numai bine
     
  9. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Salut. Mi s.a stricat cutia de viteze la A6 din 2005 3.0 Bmk 224 cp, quattro. Am gasit una tot de pe un a6 din 2005 3.0 bmk quattro dar difera codurile. A mea este GZW iar cealalta este HKG. Atasez poze cu ambele. Acum intrebarea este daca aceasta cutie este buna pt masina mea. Multumesc anticipat!
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    GZW are SW 4F1 910 156 H
    HKG are SW 4F1 910 156 B

    Cam asta e singura diferenta din ETKA.
     
  11. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Salut. Am gasit o cutie tot in cod cu a mea. Am pus-o pe masina, am schimbat uleiul si filtrul dar nu merge frumos. Zmuceste uneori cand schimba, mai ales in retrogradare. Catia pe care am cumparat-o este sh. Trebuie imperecheata cu masina mea? Sau este defecta cutia? Multumesc anticipat!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cel mai probabil este defecta, incearca sa ii faci o adaptare cu VCDS.
     
  13. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Mai precis, ce trebuie sa ii fac?
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ambele cutii cu aceeasi problema ma face sa cred ca este de vina convertizorul. Acul de la turometru uneori oscileaza?
     
  15. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Nu au aceeasi problema. Cutia ei originala, a inceput sa schimbe urat din 3 in 4, doar atat. Dupa aprox 50 km nu mai schimba deloc din 3 in 4. Mi s-a aprins martotul de cutie (prnd scris ingrosat) si a ramas in treapta a 3a. Am folosit-o in oras, pe manual, 2 zile ( daca opream masina, eroarea disparea, puteam sa schimb manual 1 2 3, daca incercam 4, se aprindea iar bordul si ramanea blocata in 3) si la o intersectie, cand am dat sa schimb din 1 in 2, nu a mai plecat de pe loc. Am incercat D R, manual, pur si simplu a murit.
    Cutia aceasta, merge binisor, dar bruscheaza uneori, mai ales in oras cand schimba foarte des 2 3 4.
    Voi incerca sa mut calculatorul cu blocul de electrovalave de pe prima cutie pe aceasta. Daca nu se schimba nimic, am vorbit cu cei de la care am cumparat-o si o voi returna.
     
    Ultima editare: 16 Mai 2018
  16. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Ovidiu., o cutie "invatata" cu o masina, nu poate functiona corect montata pe o alta masina, fara a-i sterge vechile valorile de adaptare si a le invata pe cele noi.
     
  17. Ovidiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Am sunat la reprezentanta din Craiova, Serpico, pt a o "invata" pe masina mea. Cei de acolo mi-au spus ca nu au ce sa ii faca, nu se codeaza sau ceva asemanator. Iar singurul motiv pentru care nu merge corect este ca are probleme cutia.
     
  18. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Suna la Bucuresti la Soft Tuning il cauti pe Florin. O sa te ajute pentru ca stie ce face. Eu de la Cluj am fost la el.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
    Ovidiu. apreciază asta.
  19. tete

    tete 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 190cp CVT
    Buna ziua forum. De curând am achiziționat un audi A6 2.7 cvt 2010 , și am constatat ca atunci când comut din D in P sau in orice alta treapta are o smucitura. In mers masina schimba perfect fără sa se simtă treptele. Masina are 90.000 mile și vreau sa ii schimb uleiul și filtrul la cutie. Ma poate ajuta cineva cu o informație despre ulei și filtru original la cutie ? Mi s-a dat un preț prea mic pentru operațiunea asta la un service in UK și nu îmi prea vine sa cred ca sunt originale piesele. (230 £ire cu tot cu manopera). Este un preț Ok ? Multumesc
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru doritorii de schimb ulei la tiptronic, aveti mai multe variante :

    Kit schimb, fara ulei : ZF 1071.298.039

    upload_2018-8-16_22-48-9.png


    Kit schimb, 7l ulei inclus (ZF LifeGuard 8) : ZF 1071.298.027

    upload_2018-8-16_22-48-32.png

    Cod bidon ulei ZF LifeGuard 6 - ZF S671.090.255 (Galben)
    Cod bidon ulei ZF LifeGuard 8 - ZF S671.090.312 (Verde)

    Pentru a utiliza ZF LifeGuard 8, de culoare verde, versiunea SW a cutiei trebuie sa fie minim 0040. Preferabil faceti update la ultima versiune, 0110.

    ATENTIE cand cumparati kit-ul, sunt 2 tipuri de garnituri ale baii de ulei, una cu 13 gauri iar cealalta cu 23 gauri.
    Pana in 11.2005 au fost puse garnituri cu 23 gauri, dupa 11.2005 au fost puse garnituri cu 13 gauri.

    Atasez si o poza cu garnitura corecta in functie de codul cutiei.

    upload_2018-8-16_23-4-32.png

    Garniturile au urmatoarele coduri :

    23 gauri - cod OE 09L 321 371 - cod ZF 1071.303.006
    13 gauri - cod OE 09L 321 371 A - cod ZF 0501.322.078
     
    Pitzury, LeThaL2019, Paul_24 și alți 8 apreciază asta.

Distribuie pagina asta