1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C6 (4F) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de oviok, 4 Iul 2010.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Citi km avea masina cind ai facut schimbul de ulei , REALI????
     
  2. Marusel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A6 c6 quattro 3.0
    226.000 km. Am facut schimbul marti saptamana asta si detin masina din aprilie anul acesta.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pragul psihologic, 210-220.000 km la momentul achizitiei. :)
     
    Aurel G apreciază asta.
  4. Marusel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A6 c6 quattro 3.0
    Masina am cumparat-o la 204.000 km. Este cumparata de la o cunostinta din Italia si cunosc masina de aproximativ 6 ani. Nu a fost facut decat schimbul de ulei motor iar alte interventi nu au fost, asta este tot ce stiu
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    De ce intreb, pentru ca ma indoiesc de kilometrajul acestor masini, mai ales la aceste din Italia, stau aici si stiu cum stau lucrurile. Acum la tema, la tiptronic e bine sa faci PRIMUL schimb de ulei pana la 200.000km, dupa cutia are o uzura mai inalta , si cu schimbul de ulei faci mai rau, caci uleiul nou scoate toata mizeria unde este depozitata in cutie si o imprastie prin toata cutia. Foarte multi au patit asa.
    Cum l-ai schimbat , gravitational ori ai spalat si interiorul cutiei?
     
  6. Marusel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A6 c6 quattro 3.0
    Gravitational l-am facut. Cei de la ZF FAUR BUCURESTI nu fac cu aparatul acela special care spala in interior exact cu ai spus din cauza ca se curata toata mizeria si o sa apara probleme. Domnul care a pus testul mi-a zis sai fac o resetare la transmisie pentru ca am schimbat si tipul de ulei de la galben la verde.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce versiune ai la firmware-ul cutiei ?
    Daca nu ma insel trebuie sa ai minim 0800 ca sa treci de la galben la verde.
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Din ce stiu , trebuie sa ai de la RDW 0050 in sus.
     
  9. Marusel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A6 c6 quattro 3.0
    Salutare,
    Am rezolvat problema cu cutia, am fost la reprezentanta Audi Nurvil Ramnicu Valcea unde mi-au facut o adaptare a transmisiei iar acum merge ok.
     
  10. afumatu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2014
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    A4,b7,2.0tdi,2006
    Va salut! Am făcut schimbul de ulei la cutie Tiptronic ZF 6HP care mergea perfect înainte iar după schimb au început mici probleme:
    1. Când merg prin oraș pana in 2000 de ture apare un gol parca ma tine cineva din spate
    2. Câteodată, nu mereu, la relanti, cu piciorul pe frâna și schimbătorul in D, apar bolboroseli, șocuri.
    Ce e de făcut?
     
  11. Marusel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2019
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A6 c6 quattro 3.0
    Fai o adaptare a transmisiei asa am patit si eu si acum imi merge perfect
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aurel G apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru cei ce au cutii GZW.
    V-am atasat fisierele pentru flash la versiunea 0080, 0100 si 0110 (fiind ultima disponibila). Se face in 5 min cu ODIS.
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Nu vii in ospetie pe la mine , sa o flash-ti si pe a mea (cutia)...:):):):):)
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt plecat pana in Ianuarie Auras.

    Daca vrei, iti zic de unde sa iei ultima versiune de Odis (cu livrare din Italia) cu 55€.
    Dupa, daca iti cumperi de pe net “one-time log-in” (in jur de 25€) de cate ori ai nevoie, poti scoate CP, codari ECU online, chei, etc.
    Practic il folosesti ca pe original, online cu fabrica.

    Sa pui ultima versiune SW la cutie nu e necesar sa cumperi log-in, e de ajuns sa ai interfata ODIS.
     
  16. lyx

    lyx 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6, 2.5 TDI, 2001
    Sal. Am si eu o problema cu un a6 c6 3.0tdi cu cutie GZW. La schimbarea treptelor 4,5,6 imi vibreaza masina. Mentionez ca am schimbat convertizorul cu unul nou reconditionat si problema persista, ba mai mult acum in viteza 6 cand e putin subturata pe la 1500rpm am impresia ca acele trepidatii cu un uruit vin din spate. Ma gandesc la cardan ? Este posibil asa ceva ? Uleiul l am schimbat partial (4.5l) fara filtru de ulei. Uleiul care a curs a fost oarecum ok. Sa incerc o adaptare la reprezentanta ? Am pus Castrol ATF DEX II. Dar eu zic ca nu e de la ulei deoarece si inainte sa il schimb facea lafel.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Obligatoriu trebuia schimbat si filtrul
    2. Ulei pui doar OE sau ZF (6-galben, 8-verde) in functie de versiunea SW.
    3. Esti sigur ca doar 4.5l ?
    4-5l ies la un schimb normal (prin metoda gravitationala) si ai inca 1l in convertizor (care trebuie umplut inainte de montaj).
    4. Cardanul il poti verifica pe elevator, cu masina pornita in D.
    5. De curiozitate, unde ai reconditionat convertizorul si la ce pret ?
    Un convertizor dus, pe langa fluctuatii ale turometrului produce si vibratii la schimbul in treapta 3-4 si 4-5 (mai ales la deal).
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    1.
    2.
    3.
    4. Daca nu mai mult de un litru in convertizor
    5.
     
  19. lyx

    lyx 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6, 2.5 TDI, 2001
    Filtru nu l.am schimbat. Da doar 4.5l am pus. Am bagat ulei cu motoru pornit in treapta R si picior pe frana pana a curs pe la un buson din lateral (asa stia mecanicul). Uleiul l am schimbat inainte sa schimb convertizorul. Cand am schimbat ieri convertizorul am pus 1l de ulei in el. Fluctuatii la turometru am de maxim 50rpm. Da la deal parca face mai mult ca la vale. Convertizorul este reconditionat la Timisoara la un arab sau turc nu stiu ce e Samer parca la pretul de 250euro.
    Unde vad ce versiune sw are cutia si te rog sa imi spui care sunt culorile specifice versiunilor de sw
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca mai discutati despre orice altceva in afara cutiei automate va sterg mesajele direct si fara explicatii. Pentru transmisia Quattro, cardan si diferential exista topic dedicat. Nu facem o varza din topicuri din mai multe motive.

    Unul ar fi faptul ca la cautare pe Google cand cauti cuvantul "cardan" o sa te duca in acest topic despre cutia automata si mai sunt si alte motive.

    lyx tot ce ai intrebat tu exista scris deja pe forum dar nu ai citit nimic. Nu descoperim acum "apa calda" si masina pe care o conduci. Esti de 5 ani pe forum si trebuia sa-l stii pe de rost pana acum. Nu mai pune intrebari aiurea si care se repeta si respecta ce ti-am spus asta ca sa nu te enervezi cand o sa iti dispara mesajele. Fara replici la acest mesaj.
     

Distribuie pagina asta