1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la Allroad A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de naniacostin, 18 Ian 2015.

  1. Mihai2292 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi allroad c5, 2.5 tdi 132 kw, 05/2005
    Va salut. De curând am achiziționat un allroad c5 2.5 tdi 132 kw și am o problemă cu cutia automată, în sensul că smuceste in D, iar în treapta a2-a urca foarte mult in turații pana schimbă însă nu patineaza. Uleiul l-am schimbat acum 500km, au intrat 7litrii si putin.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Doar desfacand-o ii dai de cap.
     
  3. Goria iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 2006
    Salut prieteni,
    Am un Allroad 2.5 cutie automata la care s-a stricat calculatorul. Daca achizitionez unul trebuie sa aiba aceeasi serie ca cel de pe masina sau se potriveste si de la alte modele de A6 C5 ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ne dai codul modulului tau, iti putem spune daca exista vreo echivalenta in ETKA si/sau pe ce modele a fost pus.
     
  5. Goria iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 2006
    Salut,
    audi66 revin si eu cu problema calculatorului de viteze la un allroad 2.5. Atasez poza cu codul si poate gasesti sa fie compatibil cu alte modele. Multumesc.
     
  6. catalin1970 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 c5 allroad 2.5tdi BAU 2004
    Buna ziua,
    Ce tip de ulei sa folosesc la cutia tiptronic. Am un allroad 2004 motor BAU? si cati litri?
    Multumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  8. catalin1970 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 c5 allroad 2.5tdi BAU 2004
    MULTUMESC
     
  9. catalin1970 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 c5 allroad 2.5tdi BAU 2004
    Buna seara,
    ce ulei recomandati ZF sau MEYLE?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Original sau fabricat de catre cine produce cutia.
     
  11. Eltorro 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.5 2004
    sint mai multe topice cu Tiptronic in care gasesti multe info utile, merita citite integral.

    Cum este oricum exclus sa te apuci sa schimbi uleiul singur (asta doar daca nu cumva vrei sa o faci praf), normal ca pui doar uleiul original, de la producatorul cutiei.

    Ai cutie ZF din cate inteleg? ZF are service partener in Bucuresti, problema rezolvata deci. Cauta pe google ZF Service Faur
     
  12. catalin1970 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 c5 allroad 2.5tdi BAU 2004
    Nu vreau sa il schimb singur , vroiam o parere, Multumesc
     
  13. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    De ce sa fie exclus sa il schimbe singur ? Crezi ca e o operatiune de motor de racheta NASA ?!
    Sunt foarte multe uleiuri ATF ce indeplinesc normele cutiei automate, poti cauta detalii si pe paginile producatorilor consacrati (Mobil, Castrol etc.).
    Un Castrol Dextron 3 este mai mult decat suficient, l-am folosit multi ani la masinile mele fara probleme.

    Nu mai descurajati oamenii sa isi faca singuri lucrarile de mentenanta, la service-uri cu preturi mari stiu ei sa se duca si singuri. Intra pe forumuri sa afle cum isi pot face masina singuri , la un nivel OK tehnic. Si mai ales ieftin.
    Schimbarea uleiului nu e o REPARATIE !
     
    Ultima editare: 7 Ian 2019
    catalin1970 apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru unii care au doua maini stangi si nu a scule si garaj da, este o operatiune pentru mentenanta unui motor de racheta NASA. :)

    Si colegul Catalin te asigur eu ca nu se pricepe sa schimbe singur uleiul. :) Nu mai incurajati sa se faca ceva ce nu se stapaneste din punct de vedere al procedurilor si sculelor care nu le aveti. Decat sa faci o prostie mergi la cineva care se pricepe pentru ca sa dai 100 lei sau ceva mai mult si sa ai o siguranta in ceea ce face un profesionist este mult mai bine si sigur.

    E bine sa incurajam sa se faca de unul singur anumite lucruri dar tu care nu te pricepi (vorbesc despre cei care nu se pricep) apeleaza la profesionisti pentru ca nu este nici o rusine sa ai o limita de competenta.

    De asta ne ducem de rapa ca natie pentru ca vrem sa facem noi tot si stim sa facem noi totul.
     
  15. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Conceptul de DIY nu l-au inventat romanii , uita-te inspre Occident cat de raspandit este. Mai ales peste ocean.
    Si aia nu cred ca duc lipsa de bani de service.
    Omul cat traieste , invata, iar mesteritul la masina sau in garaj nu se face doar din zgarcenie, e o relaxare.
    De asta americanii umplu youtube-u cu tutoriale DIY din cele mai diverse, nu ca sa dea faliment stealership-urile, ci sa imparta si cu alti mesteri de weekend doua-trei chestii ingenioase, ce te ajuta sa pui deoparte si cateva sute de coco pentru vacanta..

    Apropo despre schimbul de ulei in Cv automata, acum vreo zece ani conversam cu un doctor plastician american pe benzworld, daca nu ma insel, care povestea cu multe poze cum isi schimba uleiul la Maybach odata la 4-5000km, singur, inchiriind la reprezentanta un stand si scule. Trimitea probe de ulei la laborator sa vada ce metale contine , uzura etc...
    Crezi ca facea asta ca nu-si permitea manopera dealer-ului ? Chiar explica acolo cum pt el e o relaxare sa stea pe sub masina, uita de stres.
    Imi e sila sa caut topicul, omul avea poze cu masinile sale, de la Ferrari in sus...

    Un filtru bun, MANN (plus garnitura baie de ulei cv noua, obligatoriu ) si un ATF nou de la o firma mare, odata la 50.000km sunt suficiente pentru o viata a cutiei sanatoasa.

    OFF Topic:
    Natia se duce de rapa tocmai pentru ca nu e incurajata invatarea, explorarea, indrazneala in sensul bun, antreprenoriatul. Stam blocati in clisee, cum vrei sa faci ceva cum ti se pune capac.
    Cineva a descris odata foarte bine diferenta asta : daca un american vrea sa se urce in copac, ceilalti americani il ajuta si cand reuseste aplauda, se bucura, vor si ei..
    Cand romanu incearca acelasi lucru, sar ceilalti romani sa-i taie craca, ca ce ii trebuie lui sus, nu sta bine aici intre noi? Se crede mai destept ?!
     
    catalin1970 apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai parere foarte prozaica despre mersul societatii romanesti. Nu este obiectul sa discutam despre asta aici.

    Repet cand nu te pricepi mergi la cineva care se pricepe. Asta referitor la ce ai scris aici.

    Eu am garaj mai mult decat unul utilat fata de o reprezentanta si ajut colegii de aici de pe forum de foarte multe ori gratuit/moca/benevol dar stau langa ei pentru ca sa nu isi "fractureze" degetele din greseala sau nepricepere.
    Si eu incurajez mult sa faci singur si sa te descurci singur dar asta nu inseamna sa faci prostii si pe urma sa incepi sa scrii pe forum prostia care ai facut-o si sa cauti cum sa remediezi. Asta nu este in regula. Daca ai facut o prostie ti-o asumi si mergi mai departe fara sa comentezi si fara sa te faci singur de ras si sa mai faci si public faptul ca ai fost prost.
     
    catalin1970 și cristian16 apreciază asta.
  17. catalin1970 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 c5 allroad 2.5tdi BAU 2004
    Schimbul uleiului la cutie nu este o operatiune foarte complicata. Am urmarit un film pe youtube si am facut acest lucru. Am facut schimbul. Un filtru mahle si desi am cumparat 7l de ulei Ravenol (cu specificatiile necesare) au intrat doar 5,5l cu nivelul facut corect. Am scos cam tot aceeasi cantitate din cutie. Este nevoie doar de rampa si cineva care sa te ajute sa schimbe treptele cutiei in N R D P, sa traga cutia ulei astfel facandu-se nivelul.
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Totul pare simplu si usor pana apar probleme, care de multe ori nu au rezolvare sau iti mananca nervii si banii. De ce si la reprezentanta sau service-uri bune, dupa schimbul de ulei la cutia automata, apar probleme? Nu schimbul de ulei este problema, ci etapele si calitatea/cantitatea uleiului.
     
  19. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Buna seara. Am patit-o si eu cu cutia 5HP-19 cod FAU. M-a lasat in mers.
    Nu mai merge nici in drive si nici in reverse. Intrebarea ar fi daca este de vina doar convertizorul, sau este si cutia.
    Eu sunt in Rotterdam acum si sa o repar aici nici nu poate fi vorba. Sunt foarte scumpi.
    Vreau sa cumpar din tara o cutie SH si convertizor, dar nu stiu daca sunt defecte ambele .

    Am urmatoarele erori :

    17095 - Transmission Fluid Temp Sensor ( G93 ) / P0711 - 35-10 - Implausible Signal - Intermitent

    si

    17125 - Torque Converter Clutch / P0741 - 35-00 - Stuck OFF / No Power being transferred

    Masina este un break A6 Quattro 2.5 tdi din 2002.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW

Distribuie pagina asta