1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la A4 B9 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de mada1971, 24 Ian 2018.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este un comportament "normal" la cutia de pe modelul acesta. Va recomand sa va obisnuiti !:)
     
  2. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Multumesc de raspuns - asta e o usurare :)
    Daca e normal ma pot obisnui ; ma temeam sa nu fie semnul unei defectiuni precoce.
     
    Ultima editare: 20 Iul 2018
  3. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Doua intrebari:

    1. Legat de Auto-Hold , in momentul activarii functiei , ambreiajele decupleaza? Mai e necesar sa bag in P cutia ca sa menajez discurile (cu autohold activat cutia ramane in D)
    2. E gresit in vederea inchiderii motorului , cu piciorul pe pedala de frana sa apas direct butonul de shutoff. Am vazut ca unii trag intai frana de mana si apoi in P si apoi inchid. DAR la mine in momentul in are apas shutoff , automat se inchide motorul, se activeaza P si se activeaza frana de mana simultan
     
  4. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Legat de autohold. Mașina rămâne "vizual" in drive dar trece ca orice alta mașină pe liber. Nu trebuie sa faci tu absolut nimic.

    Daca oprești pe loc și apeși butonul (start) mașina se trece singura in p și activează frana de mana.

    Îți faci prea multe griji, de asta ai luat audi și cu cutie automată, ca niste ingineri sa-ti facă viața mai ușoară nu mai grea.
     
  5. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Legat de activarea franei de mana inainte de o a trece in P:: nu stiu cum functioneaza S tronicul prin impuls la A4, dar ar trebui cand opresti motorul si e frana de mana activata, cumva sa decupleze cutia si sa ramana infranata din frana si nu din cutie. Lucrul asta se intampla la mine la Bmw, gen daca sunt in panta, la oprirea motorului masina se misca ft putin ca si cum elibereaza cutia si ramana infranata din frana de mana.

    La A6 (S tronicul nefiind prin impuls) daca fac lucrul asta in panta, ramane infranata din cutie si trebuie tras ft tare de schimbator cand o scoti din P. Se aude si un pocnit asa. M-am obisnuit si inainte a o pun in P, activez frana de mana.
     
  6. Mihai Vasile 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2016
    Salut. De curând am achiziționat un Audi A4 2016 2.0tdi 150cp. Am o cutie de viteze automata DSG 7 trepte. La cât timp se schimba uleiul de cutie și dacă se schimba ? Menționez ca am 71.000 km rulați. Midocar mi-au cerut 1.750 lei pentru această operație și mi-au spus ca uleiul trebuia schimbat la 60.000 km.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
     
  8. lsc05

    lsc05 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B9, 3.0 TDI (CSWB) quattro 218 hp, 2017
    @bobalex18 Cat de sigur esti de afirmatia asta? Intreb pentru ca eu am impresia ca nu decupleaza ambreiajul, dar nu am nicio informatie sigura.
     
  9. sackzitul

    sackzitul 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp
    La autohold nu o pune pe liber, dacă stai pe autohold și tragi frână de mana, atunci o sa simți ca o pune pe liber. Pana atunci o tine el din frână.

    Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
     
  10. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Sa inteleg ca , cu autohold ambreiajele sunt activate ? Intrebarea initiala era daca cu, autoholdul on , ambreiajele sunt decuplate.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pana la urma, ce relevanta are ?

    Autohold-ul tine masina din frana, tocmai deaia in momentul unui eventual retrofit ai nevoie de pompa ABS compatibila cu aceasta functie.
     
  12. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Pai daca stau cu piciorul pe frana in Drive la semafor , nu forjez ambreiajele? Intrebarea era daca atoholdul face la fel?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu fortezi nimic.
     
  14. sackzitul

    sackzitul 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp
    Autohold ul face fix ce faci și tu "tine" piciorul pe frână la semafor, ori îl ți tu ori autohold ul tot aia e, dar asa e cu cutie automata nimeni nu o pune în N la semafor, și nici nu scrie undeva din câte știu (ca la manuale sa nu ții ambreiajul apăsat)

    Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
     
  15. lsc05

    lsc05 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 B9, 3.0 TDI (CSWB) quattro 218 hp, 2017
    Normal ca nu scrie nicaieri, se numeste politica consumului. Eu unul am inceput sa o dau pe N cand stau la semafor tocmai din cauza ca o simt ca si cum "as sta cu piciorul pe ambreiaj" si creste uzura. De aceea as fi vrut sa stiu sigur daca e asa sau nu. Pana la urma tot interesul lor e sa mergem cat mai des la service.
     
  16. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Sincer tot nu am inteles daca autohold-ul decupleaza sau nu ambreiajele.
    Citeam undeva ca daca tii piciorul pe frana automat decupleaza ambreiajele
    1. E adevarata afirmatia de mai sus?
    2. Daca da , autoholdul face acelasi lucru?

    E important de stiut pentru ca daca nu decupleaza putem trece in N si nu distrugem cutia. Daca decupleaza atunci e perfect , pentru ca avem si comfort si cutie
     
  17. sackzitul

    sackzitul 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp
    Eu din comportamentului mașini îmi dau seama ca nu pentru ca dacă stai în D cu autohold ul sta normal masina ca și când ai tine piciorul pe frână, dacă tragi frână de mana atunci vei simiți ca mașina ajunge pe liber pentru ca e ca și când o scoți din viteza, încercați cei cu autohold, eu cred ca doar atunci se întâmplă să decupleze ambreiajul, poate greșesc încercați sa vedeți

    Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
     
  18. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Nu decupleaza cand stai cu piciorul pe frana sau cu autohold on. Eu stiam ca decuplarea are loc doar daca functioneaza start stop si se opreste motorul, ea ramanand in D.
    Si da, in D cand tragi frana, se simte cum decupleaza cutia.
     
  19. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Are cineva idee cum am putea afla cu siguranta, pe forumurile straine parerea e ca daca tii piciorul pe frana decupleaza automat ambreiajele.
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Intreaba direct la reprezentanta si vezi ei ce raspuns iti dau.
     

Distribuie pagina asta