1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la A4 B9 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de mada1971, 24 Ian 2018.

  1. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/audi-starts-transmission-production-in-china-6577
    Assembly line of the 7-speed S tronic transmission DL 382 at the ‘Volkswagen Automatic Transmission Tianjin’ (VWATJ), China.
    E o cutie relativ noua aceasta dl382 daca nu ma insel, obiectivul principal fiind economia de combustibil, se merge evident pe linia ecologiei ... catalizator, filtru particule etc etc
    De fiabilitate vorbim peste cativa ani ...
    Nu prea e cunoscuta am impresia, un garaj imi propunea sa mi schimbe filtrul cand de fapt nu exista asa ceva, reprezentantii ZF in Franta nu se baga deloc la robotizate, doar la "automate".
     
    bobalex18 apreciază asta.
  2. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    bobalex18 apreciază asta.
  3. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Ultima editare: 28 Noi 2018
    dr_dumi, Alex Tara, bobalex18 și alți 2 apreciază asta.
  4. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    La noile s tronic nu degeaba sunt doar 3,5 litri in ATF, se merge pe nivel de ulei mic pt ca acesta sa genereze pierderi minime prin barbotaj.
    Practic sunt 2 camere, in camera B nivelul de ulei trebuie sa fie cat mai scazut pt a creste randamentul, scadea consumul si poluarea.
    Deci practic e o cutie cu ambreiaje umede dar cat mai uscate ... se vede n poze.
    La quattro, cand se activeaza, nivelul e ceva mai crescut pt a unge si sistemul 4x4 pe langa ambreiaje.
     
    Ultima editare: 28 Noi 2018
    bobalex18 apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Flo1980 vezi ca nu este chia asa, mai cauta informatii despre cutie! De fapt sunt doua bai de ulei in aceste cutii: una pentru hidraulica si una pentru mecanica... ATF si MTF. Pe total sunt cam 8 litri in ambele.
     
    malita florin și bobalex18 apreciază asta.
  6. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    MTF nu se schimba ... eu ma refeream la ATF (3,5 litri), ceea ce schimba Audi la reprezentanta la o revizie normala.
    Oricum cantitatea i mai putin importanta, gasisem pozele astea cu ambreiajele partial scufundate in ulei si mi s a parut interesant de postat.
     
  7. sackzitul

    sackzitul 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp
    Am atasat documentele din ELSA pentru uleiul de la cutie pentru B9 Stronic. Cel MTF nu se schimba intradevar, pentru ATF aveti nevoie de diagnoza pentru schimb.
     
    vaali07, theknic, bobalex18 și încă o persoană apreciază asta.
  8. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Practic nivelul se face cu vcds, in plus in interiorul zonei albastre sunt cele 2 camere A si B trebuie sa fie in echilibru (daca nu s in echilibru se desface busonu de umplere/nivel cu 4, 5 ture, uleiul trecand astfel din A in B).
     
    bobalex18 apreciază asta.
  9. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Eroare in bord: “Selector lever: fault. You can continue driving. Please contact workshop”
    A aparut ieri fara nici un alt simptom, la prima vedere pare un senzor la maneta selector, maine e programata la tester.
    A mai intalnit cineva? Sa stiu la ce sa ma astept..sa nu ma puna sa schimb toata maneta si sa se poata rezolva altfel.
     
  10. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    am primit și eu eroare când am montat butonul de la autohold, pentru că am scos mufele de la selector. și-a revenit singură după ce am mers cu ea 5 km, am oprit și repornit
     
    djxme200 apreciază asta.
  11. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Eu nu am scos nimic, la tine se intelege, a avut o eroare intermitenta. Sper sa se rezolve si la mine cu o verificare mufe, cel mult un senzor.
     
  12. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Se pare ca e ceva la butonul pentru deblocarea manetei, saptamana viitoare va fi demontata.
     
  13. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Din seria “cand ajung la doctor nu ma mai doare”, cu o zi inainte sa intre in service a disparut martorul din bord, drept urmare intrarea este amanata pana la reaparitia acestuia :)
     
  14. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Mai bine verifici, nu cred ca e amuzant sa ramai pe undeva cu maneta blocata.
     
  15. Alec38

    Alec38 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2019
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B9 2016 2.0 TDI 190hp automata
    Am fost la service sa ma interesez de schimb ulei la cutie automata OCK 20TDI RdW.
    Mi-a spus ca intra doar 4 litri si nu se schimba filtrele. Pret: 1.200 RON. Desi mi-a confirmat ca exista 2 filtre, unul exterior si unul interior.
    Vi se pare normal sa nu recomande schimbarea filtrelor?
     
  16. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Nu este nici un filtru de schimbat, or fi ceva filtre in interiorul cutiei dar nu trebuie schimbate, 3,5 litri ATF scrie pe factura la mine.
     
    Ultima editare: 17 Mar 2019
  17. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare,

    Recent am cumparat un B9 2.0 TDI 2017, 122hp cu s-tronic si am observat o chestie la schimbarea vitezelor, trecerea nu se face lin, se simte o mica scadere de putere intre trepte ceea ce cred ca nu e normal. Are 165.000km, nu stiu cand a fost ultima data servisata cutia, urmeaza sa ma duc sa schimb uleiul.

    Dupa ce se schimba uleiul, se face o recalibrare a cutiei din soft ? Nu stiu cum sunt aceste cutii, am avut multitronic inainte. Un prieten care are DSG pe un passat b6 mi a spus ca el a facut si calibrarea cutiei din soft dupa schimbul de ulei.
     
  18. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    la 165k km, eu zic că poți să îi faci schimbul de ulei, eventual în reprezentanță și să vezi ce vor zice acolo.

    scăderea de putere pe care o simți eu cred că e de la motor, ai varianta „slab nutrită” de 122 de cai adica este varianta de 150 de cai „slăbită” pentru anumite piețe.
     
  19. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Ca si proprietar ai dreptul de a cere intrarile in service ale autoturismului, acolo vei vedea ultima schimbare de ulei la cutie, normal ar trebui sa fi fost la 120.000km si cu siguranta s-a efecutat, fiind in garantie. Tot acolo poti cere o diagnoza inclusiv cu proba de drum pentru a putea arata scaderea de putere.
     
  20. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Culmea e ca am verificat la reprezentanta si nu apare nimic in istoric, nu stiu cum se procedeaza in Italia de unde a fost adusa masina, poate e vreo problema de la ei de nu apare istoricul sau poate nu a fost servisata la reprezentanta desi mi e greu sa cred.
     

Distribuie pagina asta