1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la A4 B9 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de mada1971, 24 Ian 2018.

  1. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    la reprezentanta la noi cand am vrut sa verific istoricul masinii in perioada cand apartinea vechiului proprietar mi-au spus ca nu pot sa le vad ( politica de confidentialitate), doar din momentul in care sunt eu proprietar. Totusi verbal iti spun daca intrebi (dat fiind ca ei au access la baza de date), adica intrebi cati km avea la data de..... si iti raspund sau ce intrari in service au fost etc
     
  2. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Stiu, eu am luat legatura cu cineva de la Porsche Pipera si mi a trimis un print screen dupa programul lor cu care verifica si nu aparea nimic.
     
  3. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Daca esti proprietar poti cere istoric "complet" cu revizii si absolut toate intrarile in sistem. Ce ai pus in atasament nu demonstreaza nimic din pacate.

    edit: carte service nu are?
     
  4. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Daca nu ai cartea de service si nu cunosti fostul proprietar nu primesti istoricul. Doar un avocat poate afla asta si este foarte complicat.
     
  5. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Asta nu stiam, tineam minte de la Audi Constanta doar ca trebuie sa fi proprietar in acte ca sa poti cere istoric inclusiv pentru perioada anterioara, probabil ca s-a mai schimbat politica intre timp. Ciudat sa nu aibe carte service o masina de 2 ani.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cartea service este digitala si poate fi vazuta dupa ce iti activezi in reprezentanta contul myAudi.
     
  7. Alex Tara

    Alex Tara 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B9, 2.0 TDI (DETA) Quattro, 190hp, 2016
    Salut
    Cred ca am si eu o problema cu S-tronic-ul meu de pe A4 B9 2.0 TDI 190cp quattro 2016, trecerea din treapta 4 in 5 si din 6 in 7 parca o face prea repede si se simte subturata si vibreaza .
    Masina are 134.000km si schimbul la cutie a fost facut la 122mii.
    S-a mai intalnit cineva cu asa ceva? Se face vreo calibrare a cutiei?
    Multumesc.
     
  8. BoboT

    BoboT 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2018
    Locație:
    Elvetia
    Masina:
    Audi A4 B9 TDI 190 Quattro
    Salut Alex,

    Nu cred ca e un defect al masinii tale. Masina mea face la fel de cam am luat-o ( de la 7000 km). Acum are 44 000 km, si se comporta exact la fel, nici mai bine nici mai rau. Bineinteles ca am fost la reprezentanta de aici si mi-au spus ca e normal, pt ca Audi calibreaza softul ca sa consume mai putin si asta e rezultatul. Nu mi se pare normal -chiar de loc- dar cred ca un “feature” si nu un defect. Embrace it :) ca altfel o sa te scoata din minti cum ma scoate si pe mine .....
     
    Alex Tara apreciază asta.
  9. saionut

    saionut 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Sport B9, 2.0 TDI (DEUA), 150 CP, S-Tronic, 2017
    Sau poti schimba din audi drive select, daca ai aceasta optiune. La mine face la fel in modul Efficiency, daca merg pe comfort sau dynamic dispare aceasta subturare.
     
  10. Alex Tara

    Alex Tara 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B9, 2.0 TDI (DETA) Quattro, 190hp, 2016
    Eu merg cu ea pe Auto pentru ca mi se pare ca se comporta cel mai bine. Dar i-am dat un reset la S-tronic si mi se pare ca s-a imbunatatit comportamentul cutiei.
     
  11. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Cum ai dat reset la cutie?
     
  12. Alex Tara

    Alex Tara 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B9, 2.0 TDI (DETA) Quattro, 190hp, 2016
    dreiutz apreciază asta.
  13. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Am acelasi motor si cutie si am 116,000 km. Confirm ca modul Efficiency este foarte ciudat si masina nu se comport in toate mintile. Nici vorba de consum mai mic - doar discomfort mai mare
    De obicei in oras si chiar si afara merg in modul Comfort si rar ma duc in SPORT.
    Modul auto e acel sweetspot intre comfort si dynamic si mi se pare cel mai bun pentru oras

    tocmai am facut revizie full motor/cutie, uleiuri filtre, placute - nu am sesizat vreo diferenta
     
    Alex Tara apreciază asta.
  14. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare, detin un A4 B9 2.0 TDI (DEUC 122cp, 166000 km). In primele 10 minute de rulare dupa pornirea la rece la stationarea pe loc in Drive tremura masina, daca avansez putin dispare tremuratul si revine dupa cateva secunde cand stationez din nou. In neutru nu face nimic pentru ca probabil cutia nu e in presiune. Dupa ce masina se incalzeste dispare acest tremurat la stationarea in drive. Cand activez AC-ul, uneori turatia creste la 1000 rpm (si nu e in regenerare) si atunci nu mai tremura deloc in Drive in acele 10 minute dupa pornirea la rece.

    Am facut schimbul de ulei cutie motor filtre etc... Schimbul la cutie s-a facut la Automatico Bucuresti, s-a urmat procedura de golire umplere a cutiei cu testerul, s-a tinut cont de temperaturi si tot. Comportamentul descris mai sus nu a disparut.

    S-a mai confruntat cineva cu aceste simptome ?
     
    Marcu Alex apreciază asta.
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    La un B6 simptomele astea au fost de la fulie și suporți motor. Eu nu cred că are legătură cu funcționarea cutiei
     
  16. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Hmm, pai daca dau in N nu se mai simte nimic, cand bag inapoi in D incepe iar sa tremure. Cu suportii am o banuiala pentru ca la pornire am observat ca se scutura putin mai accentuat.
     
  17. Bogdan_N 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B9, 1.4 TFSI, 2016
    Am si eu un A4 B9 1.4 TFSI si am avut si eu ceva probleme cu vibratul/trepidatul, la mine se intampla cand stateam pe loc in N. Mi-au schimbat ambreiajul si volanta si pare sa se fi rezolvat.
     
  18. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Pai da la tine era alta treaba, daca volanta era praf era normal sa tremure si in N dar la mine nu face nimic in N, doar in D cand stationez.
     
  19. porto91

    porto91 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9 2016 2.0 TDI DEUA
    Salut! Am cautat "tremurat" in topic si am ajuns aici :) Și la mine tremură un pic la rece. Nu am testat să văd dacă în N mai tremură, o să verific diseară. Cert este că acest tremurat dispare subit. După ce se mai incalzeste motorul, dispare de zici ca s-a oprit motorul. De multe ori ma uit sa vad daca nu a oprit motorul sistemul start&stop, dar nu, motorul e tot pornit :) E ciudat. Ma gandesc ca daca ar fi suportii de la motor/cutie, ar face tot timpul, indiferent de temperatura motorului. Daca afli ceva, te rog sa ne scrii.
     
  20. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    In prima faza eu o sa merg sa verific suportii de la motor si cutie ca sa i scot din ecuatie. La mine se si simte putin cand schimba treptele ca si cum ar balansa motorul dar, cum zicea un coleg mai sus, e posibil sa fie si din cauza puterii scazute a motorului (122cp).
     

Distribuie pagina asta