1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fi citit acest topic ai fi aflat ce cutie ai pe masina adica multitronic. Ca sa afli exact codul si ce model de cutie ai ceri decodare in topicul VIN decoder.
    In al doilea rand de ce nu mergi la reprezentanta sa faci schimbul de ulei ? Sa nu incepi cu explicatii de felul ca nu ai bani sau ca este prea scump.

    Ca si membru nou inscris intai citim forumul fara sa punem intrebari. Si nu in ultimul rand: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  2. valentin1 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2018
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    a4, 2.0 tdi, 2011
    Salut tuturor!
    Sunt nou pe forum, intrand pentru a afla detalii despre cutia mea de viteze. Am un a4 b8, 2011, automata 8+1 (banuiesc ca-i multitronic). Nu am inca probleme, cel putin nu diferit de "normalele" mentionate in numeroasele pagini (nu le-am acoperit pe toate, ci doar vreo 15, momentan).
    Ce vreau sa va intreb, deoarece am vazut mentionat undeva, insa neaprofundat, este un anume zgomot ce apare in zona spate - toba, o "dardaiala" la duratie mica, viteza sub 20. Am crezut intotdeauna ca ar putea fi toba, sau vreun suport/manson al ei, insa, dupa ce am ridicat-o de 2-3 ori, n-am vazut nimic degradat. Ati intampinat aspectul asta? Recomandari? Multumesc anticipat!
     
  3. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Ultima editare: 13 Feb 2018
    Braga apreciază asta.
  4. allex '77

    allex '77 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 TDI, 2005 si Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2008.
    valentin1 Salut
    In cazul masinii mele (A4 B8 din 2009 cu acelasi tip de cutie) zgomotul de care vorbeai tu, provenea de la tampoanele din cauciuc care sustin toba finala de caroserie. Desi nu erau rupte, le-am schimbat pentru ca devenisera mult prea rigide (se intarise cauciucul din care sunt facute) si nu mai absorbeau vibratiile tobei. Acum zgomotul a disparut complet si ma declar pe deplin satisfacut de masina.
     
    valentin1 și sandumbogdan apreciază asta.
  5. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Pentru "valentin1", la masina mea tot in zona din spate, pe traseul tobei este o bucata de tabla argintie pentru protectia la caldura emisa de toba cred, care la mine era slabita de la trepidatii, dupa ce am strans-o la loc au disparut vibratiile.
     
    valentin1 și sandumbogdan apreciază asta.
  6. sarapova 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2018
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    Audi A4 Av. 1,8 CDHB 2011 MQZ
    Bună ziua, sunt și eu nou pe forum. Am tot căutat dar nu am găsit răspunsul la întrebarea mea, care de fapt este: După ce accelerez urcând în deal și pe urmă coborând în vale - fără să accelerez se aude cum lucrează cutia parcă în gol și turațiile motorului cresc până la 3000. Dar nu accelerez deloc în vale, din contra mai și frânez- e normal așa? Audi A4 Av. 1,8 cutia MQZ din 2011
     
  7. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Da, e normal. Cutia de viteze face frana de motor ca sa ajute sistemul de franare.
     
    allex '77 apreciază asta.
  8. sarapova 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2018
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    Audi A4 Av. 1,8 CDHB 2011 MQZ
  9. razdrt 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 2l 2010 multitronic
    atunci de ce nu fac toate? mi se pare aberant raspunsul tau.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bine ca ai raspuns unui user care nu a mai intrat pe forum de peste 15 (cincisprezece) luni. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
    Inainte sa scrii pe forum vezi de cand nu a mai intrat pe forum = accesat forumul acel user caruia vrei sa i te adresezi.
     
  11. SebastianButnariu

    SebastianButnariu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4,2.0tdi,2013
    Buna ziua domnilor
    Am un audi a4 b8 2013 2.0tdi 177cp. Am schimbat uleiul acum 1000 km in cutie si nu am mai simtit asta pana acum dar dimineata la gerul de afara cand am dat levierul din D in N smuceste foarte usor cutia. Dupa ce se incalzeste nu mai face asa, doar cand e la rece.
    Stiti ceva e normal reactia sau nu e normal, ati mai patit si voi asa ? Va multumesc frumos
     
  12. valentin1 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2018
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    a4, 2.0 tdi, 2011
    Salut. Vezi daca e legat de adaptarea ambreiajelor, in cazul in care nu a fost facuta; altfel, sa fie oare legat de uleiul rece din cutie?! Cei experimentati sa-si dea cu parerea.
     
  13. Laurentiu 78 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2018
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi 2003
    Unde ai facut adaptarea???
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  14. Valentin Dobrican 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Negrești-Oaș
    Masina:
    AUDI A4 B8 2.0 2013
    Eu mi-am facut-o
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Laurentiu ai citit integral acest topic inainte sa intrebi cum se face adaptarea la o cutie automata ?
     
  16. Ionut.zaharia 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TFSI 180 cp
    Va salut
    Am o problema la un AudiA4 b8 motor 2.0 tfsi cutie automata multitronic...Daca accelerez lin masina merge perfect...fara zgomote fara nici o probleme...dar daca calc acceleratia mai brusc..sa zicem merg ajung in spatele cuiva si am 40-50 km/h si ma bag in depasire si calc accelerati brusc..masina parca da un fel de rateu parca scapata parca se brucheaza putin..nu stiu sa explic exact e o chestie si o simt si in pedala..mai patit cineva stie de la ce ar fi?E cumva cutia?
    Va multumesc!
     
  17. Cyp74

    Cyp74 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2017
    Locație:
    Câmpia-Turzii
    Masina:
    A4 B8 CAGA 2011
    Va salut!
    Am un A4 cu multitronic 8+1(LLA) si m-am hotarat sa schimb uleiul din cutie. Masina o am de jumatate de an si nu cunosc istoricul .Problema mea este ca am intrebat in Cluj despre schimbarea filtrului si dansi zic ca nu se schimba. cei din Alba si Sibiu zic ca se schimba. ma refer doar la reprezentante. Care este ADEVARUL?

    Va multumesc!
     
  18. BatDenis 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4 2.0 2013
    Cyp74
    Mie la Constanta (reprezentanta) mi-a schimbat și filtru (cutie cod NYM) cost 1.550 lei cu reducere 30%.
     
    Cyp74 apreciază asta.
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Si eu am schimbat filtrul de la cutia de viteze LLA. Din cate am inteles exista doua filtre. Unul interior care nu se schimba decat la demontarea cutiei si unul exterior pe care l-am schimbat. Filtrul exterior e pozitionat in partea de sus si accesul e putin mai dificil si a durat cam 5-10 numai partea cu filtrul pentru ca e cam pe bajbaite.
    Filtrul arata ca in poza de mai jos si a costat aprox. 200 ron. Tinand cont ca-l schimbi o data in viata eu zic ca merita.
    [​IMG]
     
    Cyp74 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, ai si filtrul interior.

    upload_2018-3-12_0-12-43.png
     
    Cyp74 apreciază asta.

Distribuie pagina asta