1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    O data in viata, la fiecare 60,000 km, nu? :)
     
    cata181 apreciază asta.
  2. pm19

    pm19 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 143cp 2010
    Buna ziua, Sunt si eu posesorul unui Audi A4 B8 2010 cu cutie multitronic.
    Cand am veririficat masina am vazut ca la conducta hidraulica ce intra in radiator sunt foarte putine semne de ulei. Este o problema cunoscuta? Se poate inlocui doar garnitura sau trebuie inlocuita conducta?
    Exista pierderi de ulei la inlocuirea conductei?

    Cum se verifica nivelul de ulei in cutie?
     
  3. Cyp74

    Cyp74 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2017
    Locație:
    Câmpia-Turzii
    Masina:
    A4 B8 CAGA 2011
    Parerea mea este ca Audi nu vrea sa se poata verifica nivelul de ulei in cutie prea usor! Nu are joja, nu are senzor. Daca vrei sa afli nivelul uleiului trebuie sa apelezi la specialisti, care cu o metoda antica vor completa nivelul de ulei in cutie. Nivelul instantaneu nu poti sa-l afli. Daca gresesc vreau si eu sa aflu nivelul la cutia mea!

    Spor la treaba.
     
  4. pm19

    pm19 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 143cp 2010
    Recent am auzit la o cunostinta ca avea 1 Litru in minus de ulei la cutia multitronic. Am citit si pe acest forum cum ca ar avea o tija mica unde poti verifica nivelul. Poate nu e la fel la toate cutiile multitronic.
     
  5. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Cunosti tu un alt constructor auto la care utilizatorul final poate determina nivelul uleiului intr-o CVT sau ambreaj dublu, etc.? Fara sa mai iau in calcul ca exista o marja foarte mica de temperatura (a uleiului) la care nivelul este cel prescris de producatorul cutiei.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mercedes si Chevrolet faceau asta inca din anii `90.
     
  7. nyky85 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI CAGA Multitronic 2011
    Cutiile multitronic au un singur filtru nu doua.
    Cel dreptunghiular este pentru quattro, iar celalalt tubular pentru cutie cu tracțiune fata.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cutia multitronic LLA pusa pe A4 B8 tractiune fata are acest filtru in interiorul ei. Filtrul are cod 0AW 301 519 C.
    Si toate cutiile din poza de mai jos :
    upload_2018-3-17_15-14-21.png
     
  9. Pasca florin

    Pasca florin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4, 2.7tdi, 2009
    Buna seara! Sunt posesorul unui audi a4 b8 multitronic 8+1 cutie LAU, am probleme cu ambreiajul, patineaza! M-ar interesa un preț dacă știe cine!? Mulțumesc anticipat
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sper ca stii ca la multitronic ambreiajele sunt in interiorul cutiei, de forma unor lamele metalice.
    E putin mai complicat si trebuie sa gasesti service-ul care a mai facut de-astea.
     
  11. Cyp74

    Cyp74 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2017
    Locație:
    Câmpia-Turzii
    Masina:
    A4 B8 CAGA 2011
    -Poti sa ne descrii cum se manifesta masina cand patineaza ambreajul? In manual face la fel?
     
  12. Cyp74

    Cyp74 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2017
    Locație:
    Câmpia-Turzii
    Masina:
    A4 B8 CAGA 2011
    Tocmai am facut schimbul de ulei la cutia multitronic 8+1 (LLA). Foarte interesant este faptul ca REPREZENTANTELE din Cluj si Bistrita ziceau ca nu trebuie inlocuit nici un filtru, doar uleiul. Asa m-am decis sa fac schimbul la Alba cu tot cu filtru,conducta buson suruburi la filtru. Au golit aproape 7 litri si au completat tot cam 7 litri de ulei! Operatiunea este banala si se poate face si in garaj cu minim de scule!
     
  13. Walker 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B8, 2013, Motor CGLC, 2.0L TDI 177 CP
    Dupa ce am facut revizia la cutia de viteze, aveam problema ca masina cupla foarte tare cand era in modul Drive sau Reverse, incat ajungea de vibra foarte tare daca o tineam fortat pe loc, cu frana calcata, iar consumul instantaneu era de 2.1L/h cand motorul era cald.

    Solutia acestei probleme a fost sa fac adaptarea cutiei de viteze. Stiu ca s-a mai scris despre cum se face acest lucru, dar nu stiu daca s-au dat anumite detalii pe care vreau sa le zic acuma.

    Pas0: Incalzire motor. Mergeti cu masina pana urca temperatura la apa la 90 de grade.
    Pas1: Mutare afisaj computer de bord pe consum instantaneu
    Pas2: Cuplati in modul Drive si lasati masina sa inainteze cativa zeci de metri (fara sa accelerati sau sa franati)
    Pas3: Opriti masina si ramaneti cu pedata de frana apasata pana la 30-40 de secunde pana cand se indeplineste conditia de la pasul 4.
    Pas4: Urmariti consumul instantaneu pana scade la o valoare decenta (la mine a scazut de la 2.1L/h la 0.8L/h). Cand se stabilizeaza consumul puteti trece la pasul urmatoror
    Pas5: Repetati pasul 2, folosind modul Reverse de aceasta data.

    Pasii 2,3,4 si 5 i-am repetat de vreo 3 ori in Drive si 3 ori in Reverse. Si abia a treia oara s-a stabilizat consumul (Pasul4). Deci trebuie sa aveti putina rabdare.
     
    eyu04, wrss, XCL și alți 3 apreciază asta.
  14. Cyp74

    Cyp74 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2017
    Locație:
    Câmpia-Turzii
    Masina:
    A4 B8 CAGA 2011
    Cand scoti maneta la liber (N) ce consum instantaneu ai ?
     
  15. Walker 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B8, 2013, Motor CGLC, 2.0L TDI 177 CP
    Consumul e asa:
    Parking: 0.7 L/h
    Reverse: 0.8 L/h
    Neutral: 0.7 L/h
    Drive: 0.8 L/h
     
    XCL și Aurelian Anescu apreciază asta.
  16. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Buna seara! Am cumparat un audi a4b8, 2.0, automata -7+1 viteze, quattro, 2013. Am adus-o frumos in tara, de doua zile, nici numere rosii nu i-am scos ca nu m-am incadrat la programare, inca, Bun! Am citit aici pe forum si am sustinut sus si tare ca este S-tronic, maneta cu buton intr-o parte si 7+1 viteze. La decodare (eticheta din portbagaj) zice cam asa: PRcod. 0G7 -tiptronic. Cum este, in final, S-tronic sau tiptronic? Ori programelul de decodare de pe google nu traduce corect?
    Mentionez ca pe bord arata treapta cutiei in care se gaseste autoturismul la o anumita viteza.
     
    Ultima editare: 7 Apr 2018
    Cristian E. apreciază asta.
  17. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Ai S-tronic cu posibilitatea de a schimba manual vitezele (tiptronic mode).
     
    stefrac apreciază asta.
  18. Andrei_Nst 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 b8 Avant, 2.0 TDI, 2010
    Salut, după ce am citit mare parte din aceste pagini, am și eu o întrebare.
    Azi dimineața , am pornit motorul, după 10 minute am plecat, toate bune și frumoase. Mers in coloana 2-300 metri, apoi s-a mai eliberat, am plecat de pe loc și m-am întâlnit cu un fenomen ciudat.... Țineam accelerația constant și parca nu se hotăra in ce viteza sa rămână ( eram in D) gen ca și cum ar fi făcut 1-2-1-2.(cu o amicală de du-te - Vino). Mi-a făcut așa de doua ori după care nu a mai făcut.
    Turația stătea in 1000 apoi a scăzut la 900 stand pe loc in D. In rest nu am întâlnit probleme de când o am.
    Sa îmi fac griji? (A4 b8 avant 2.0 TDI multitronic 2011)
     
    Ultima editare: 11 Apr 2018
  19. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Salut,
    Sunt posesor de un B8 multitronic. Am fost cu masina pe un deal eram pe P cand dau sa plec cuplez D si surpriza, masina in schimb sa plece sau in cel mai rau caz sa stea pe loc, masina in modulul D dadea inapoi la vale + avea un miros de ulei. Mentionez ca uleiul e abia schimbat. Ce ar putea fi ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni, mergi la un bun mecanic, fa diagnoza si alte teste. Asta trebuia sa faci inainte sa scrii pe forum.
     

Distribuie pagina asta