1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Nu da nimic pe tester..... e primu lucru facut
     
  2. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Daca era abrupt se poate. Ai accelerat sau doar ai pus frana? Pana la urma cum a plecat?
     
  3. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Doar accelerata altfel nu am pus pe D am luat picioru de pe frana si in loc sa stea pe loc ea cobora la vale am accelerat rapid si a plecat dupa
     
  4. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    E relativ normal daca face la deal cu inclinatie usoara spre medie sau rar la inclinatie mare. In functie de cat de inclinata e dealul e posibil sa tina sau nu hill hold-ul. In Iasi care e plin de dealuri se intampla des ca atunci cand e deal usor sa o ia usor cu spatele. Daca e abrupt o singura data in 3 ani de folosire am remarcat ca nu s-a activat hill hold.
     
  5. labontu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 b8 2.0 caga 103kw 2008
    Ok am inteles dar dc mirosea a ulei hidraulic?? Doar cand e pe deal mai abrupt pe deal usor inclinat nu si da inapoi atat in rest nu miroase nimic
     
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    De miros nu stiu, poate ai o pierdere pe undeva pe la o conducta. Mergi la un service sa verifice daca sunt semne de pierderi.
     
  7. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Verifica conducta in fața la radiatorul de racire, acolo mai au probleme. La mine era transpirat sa zic asa dar nu pierdea ulei. Eu am probleme la plecarea mai in fortza sa zic asa dar am invatat sa plec cu ea. Imi trepideaza. Mecanicul meu lucreaza la audi si repara cutii. Ma sfatuit daca vreau sa o repar sa schimb cutia cu una sh. Este mai ieftin decat de reparat.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut,
    Revin si postez aici - asa am fost indrumat.
    A trebuit sa demontez radiatoarele motorului ( o reparatie din alte motive). Am desfacut de pe radiatorul de racire doua conducte metalice (una in partea de sus si una in partea de jos) iar de pe canalul din interiorul radiatorului dintre cele doua conducte a curs ulei de culoare galben verzuie, maxim, maxim 150 ml. Ulterior (tipic pentru roman) :) am aflat ca prin cele doua conducte circula uleiul de la cutia automata pentru a fi racit.
    Va intreb: daca dupa ce fixez conducta in partea de jos pe radiator nu pot completa cu ulei prin orificiul de sus de pe radiator ? ( cu o seringa si un furtun subtire).
    Ar intra tot atata ulei cat a curs.
    Multumesc sandumbogdan pentru raspunsul dat in topicul celalalt referitor la acest subiect
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Normal ca poti. Dar, vor aparea aparea "tipicarii" care iti vor spune ca va trebui sa urci masina pe elevator, sa fie perfect, dar perfect dreapta, sa incalzesti uleiul din cutie pana la temperatura recomandata in ELSA, sa verifici nivelul si sa completezi dupa caz.
     
  10. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Este suficient ca uleiul cu care completez sa aiba aceleasi specificatii sau mai trebuie sa fie si aceiasi firma ca cel existent
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La cantitatea care o ai de completat sunt suficiente specificatiile.
     
  12. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Ok multumesc.
     
  13. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Revin si anexez doua foto cu uleiul ce l.am gasit ptr a completa la cutie sa.mi spuneti va rog daca e ok
     
  14. Racman Stefan

    Racman Stefan 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI, CAGA, MMV, 2011
    Foloseste ulei original ATF 052 516 A2

    [​IMG]

    Sent from my ONEPLUS 3T
     
  15. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut,
    Sunt la magazinul de piese auto dar nu au codul respectiv.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Le spui sa il aduca.
     
  17. Alex Puscas

    Alex Puscas 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 2009
    Salut. In ultimele 4 saptamani am observat ca la mers relantiv (8km/h) se aude un fel de “rontait” discret undeva in zona cutiei, auzindu-se doar din interior. Pe masura ce cresc viteza se aude tot mai des. Dupa 25km/h nu se mai aude. Daca mut cutia din D in N si masina se deplaseaza sunetul dispare. Urmeaza sa duc masina in service asa ca daca ati intalnit un astfel de comportament sau aveti solutii va rog sa scrie-ti. Este vorba de cutie multitronic. Multumesc anticipat.
     
  18. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Alex Puscas este volanta. Costa 2.500 - 3000 lei cu tot cu manopera. Daca nu face rau mai poti trage putin de ea.
     
  19. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Acesta e costul la reprezentanta? Daca nu, aveti idee care este costul complet al schimbarii volantei la reprezentanta, mersi.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fiecare reprezentanta are costurile ei. E greu sa te informezi, cu un telefon, singur sau chiar sa mergi pana la ei sa ii intrebi direct ?
     

Distribuie pagina asta