1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Eu nu am schimbat la reprezentanta, mecanicul unde am schimbat lucreaza la audi si la garaj la el am schimbat. Am sunat si de curiozitate la reprezentanta si au zis pentru modelul meu undeva la 4500 lei , acelasi mecanic si aceasi piesa deci iese din calcul. Doar manopera este undeva la 1000 lei la garaj, pentru ca trebuie demontata cutia. Oricum nu este scumpa, dupa parerea mea.
     
    rominika apreciază asta.
  2. Mihain

    Mihain 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q5 - 2.0 tdi - 177cc - S-tronic - 04/2014 - (CGLC)
    Acelasi lucru l-am patit si eu ieri....stateam la semafor si am dat pe N si se auzea un click in cutie, si am simtit si in maneta in momentul cand apasam frana. Am parcat mai tarziu , am dat pe P si la fel am apasat pe frana, acelasi lucru. Cumva are logica faza cu, cuplarea/decuplarea sistemului de blocare...oare o fi ceva normal?
    Poate isi da cu parerea un expert ca sa fim linistiti...
     
  3. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Mihain

    Cand este pe liber cutia nu este conectata cu motorul si din cauza asta zdrangane volanta. Iti zic sigur ca este volanta. Apuca-te si cauta sa o schimbi ca va face din ce in ce mai urat. Cand opresti la semafor si aproape sa se opreasca masina parca trepideaza mai rau ? Cand este mai frig afara zici ca se rupe.
     
  4. Mihain

    Mihain 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q5 - 2.0 tdi - 177cc - S-tronic - 04/2014 - (CGLC)
    Mulțumesc de răspuns,dar nu e volanta. Chiar săptămâna trecută am fost în reprezentanta sa ii fac revizia și un full check,ca abia am cumpărat-o și nu are nici o problema,chiar la sfârșitul tuturor operațiunilor un expert în cutii mi-a condus-o și testat-o la drum...Toate bune.
    Nu trepideaza,nu smunceste...merge foarte liniștit. Nu face nici un zgomot. Doar un click ușor când sunt pe N și P și apas pe frâna,care se simte ușor în maneta.
    Se aude într-adevăr un zdranganit la motor la relanti ,dar gen clopoțel,și mecanicii de la reprezentanta mi-au garantat ca nu e volanta. Au ascultat o efectiv cu stetoscopul și au zis ceva de genul ca ar putea fi de la traseul de injecție,dar nu e problema grava,asta dacă am înțeles eu bine.
     
  5. Braga

    Braga 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8
    Mihain
    E clar, mi-am racit gura. Este ca nu ai avut masina automata pana acum ?
     
  6. Mihain

    Mihain 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q5 - 2.0 tdi - 177cc - S-tronic - 04/2014 - (CGLC)
    Nu,nu am avut...sunt novice.
     
  7. Florea Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 ,B8, 175cp(stage 1), CAGA, 2011, multitronic 8+1
    Salutare. La plecarea de pe loc dacă o accelerez normal și nu mai aștept 2 sec îmi smuceste și bate volanta. Dacă o las pe ea pleacă singura, iar mai apoi trebuie accelerata ușor. În rest nu sunt probleme, schimba bine. Este normal sa bata volanta? Menționez ca volanta este noua iar mașina A4 B8 143 este softata la 175 cp și 375 NM.
     
  8. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Cum sa fie normal sa bata volanta? Ce intrebare e asta? E Audi, totusi. Du-te cu ea la service si arata-le ce minunatie au facut. Bafta!
     
  9. Cyp74

    Cyp74 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2017
    Locație:
    Câmpia-Turzii
    Masina:
    A4 B8 CAGA 2011
    Apropo de volanta? La cutiile automate (LLA) exista doar volanta singura ?(fara rulment,fara disc de ambreaj). Ambreajul are capac spre volanta si nu trebuie rupta cutia in doua? Cum se manifesta o volanta defecta ? Am citit multe articole dar nu sunt lamurit cu aceste aspecte.

    Multumesc!
     
  10. Bogdan.s 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Salut. De putin timp am achizitionat si eu un a4 b8 din 2009. Am fost cu ea la reprezentanta pentru o diagnoza.

    Omul s-a urcat in masina si a observat ca cutia smuceste cand treci in P N R. El a spus ca i se pare ca smuceste cam tare. Eu am sesizat aceste smucituri dar credeam ca e un comportament normal. Ma rog, omul a zis sa verific sa vad ce ar putea fi.

    Am mers la un om priceput in cutii automate si nu am primit niciun raspuns. Trebuie sa sun luni sa ma programeze si atunci vom vedea. Dar eu nu mai am rabdare si am citit 30 de pagini din topicul asta si m.am gandit sa intreb, poate ati mai patit si voi.


    Tin sa specific ca vitezele se schimba exceptional fara sa simt trecerea dintr-o treapta in alta, INSA problema apare cand cuplez din P/N/D/S in R. Dupa bip-ul sonor se simte o smucitura/soc.

    Este normal acest soc sau este semnul unei defectiuni?

    PS. Audi A4, 2009, 2.0 tdi, 143 cp, cutie multitronic 8+1.

    Inca o chestie..ultimul schimb de ulei in cutie a fost facut la 120.000 iar masina are acum 218.000. Primul lucru schimb uleiul
     
  11. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Eu cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare si aici ma refer la schimbul de ulei.Ti-ai asumat singur cand ai luat masina stiind ca nu a fost schimbat uleiul la timp...dar ce ma mai mir, este normal sa cumperi(cine stie si ce oferta smechera ai prins) si dupa aia sa incepi sa pui intrebari.

    "PS.considera ca este normal."

    Bafta, o sa ai nevoie.
     
    Braga apreciază asta.
  12. Bogdan.s 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Multumesc pt raspuns dar nu prea ma ajuta. A mai patit cineva asa ceva? Si cum a remediat?
     
  13. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    Pai in primul rând schimba uleiul la cutie, si doar cu ulei OE. Toate cutiile au anumite smucituri, acum depinde, schimbul uleiului le poate atenua, sau nu.
    Este elementar, cand iei masina SH schimbi imediat tot ce înseamna ulei, filtre, curele.....
     
    Ultima editare: 18 Mai 2018
  14. Bogdan.s 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Trebuie sa stau pana luni cand sun pentru programare. Incerc sa o folosesc pe cat de putin posibil pana atunci. Mersi de raspuns
     
  15. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Ai cam depasit schimbul de ulei la cutie cu aproape 40000km, in conditiile in care el se schimba la 60000km, deci ai noroc ca inca mai ai cutia, dar probabil asteapta-te la orice pe un termen mai lung sau mai scurt. Banuiesc ca ti-ai asumat si sa schimbi cutia in momentul in care ai decis sa nu schimbi uleiul sau sa nu te informezi.
     
  16. Orllando19

    Orllando19 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 CAGA 2010
    Are cineva idee ce poate fi ? Multitronic 8+1
    S-a oprit din mers si dupa ce am verificat pe acolo. Mi-a sărit oringul si a curs ceva ulei, cam 1-2 Litri. Azi cand am demontat cutia sa vad ce s-a întâmplat, am observat sunetul asta si nu cred ca este ok . Dacă e cutia stricată sa incerc sa o repar sau sa iau alta ?

     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  17. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Sa iei alta cutie cu alte defecte?
     
  18. Daniel_STK 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,B8,2014
    Buna seara și bine v am găsit:
    Pasul1: achiziționat audi A4, motor b8 - cod CJCD, 150 de CP, 2014, cutie automata cod NYM
    Pasul2: înregistrare in club Audi, unde am citit multe lucruri interesante...
    Pasul3: as avea nevoie de puțin ajutor...sunt la pragul de schimb al uleiului in cutie (NYM) și as vrea sa i fie bine...ce ulei sa iau(am mai citit și lumea zicea ceva de G052516A2) , ce cantitate, trebuie și filtru??? știu ca poate s au mai discutat pe aici dar pana găsesc s ar putea sa treacă ceva timp! O sa pun și seria de șasiu dacă ajuta! Mulțumesc frumos!
    WAUZZZ8K1EN040585
     
    Ultima editare: 10 Iun 2018
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pasul4: Citim tot topicul, chiar daca trece ceva timp.
     
    labontu, lsc05, dreiutz și alți 2 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La orice cutie se schimba uleiul. Da, se inlocuieste la 60.000 km.
     

Distribuie pagina asta