1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. FlaviuP

    FlaviuP 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi 177cp, multitronic, 2013
    Buna seara !!!
    deoarece ma apropii de schimbul de ulei la cutie ,sunt nedumerit daca la tipul meu de cutie (cod NRJ), se schimba filtrul de ulei, deoarece am fost informat de mai multi mecanici ba ca nu se schimba ca are doar filtru interior, ba ca are si filtru care se schimba la fiecare schimb de ulei...
    Un coleg mai documentat daca ma ajuta si pe mine va rog...
    Multumesc!
    WAUZZZ8K4DA113616
     
  2. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Salut, se schimba unul din filtre impreuna cu uleiul, celalalt filtru se afla in cutie si nu il poti schimba doar daca desfaci cutia. Daca este multitronic intra intre 5.5-7 litri ulei original
     
  3. Andiradu

    Andiradu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi 143 cp multitronic 2009 CAGA
    buna seara. ca si colegul @FlaviuP am si eu aceeasi nedumerire. detin un audi a4 b8 multritronic si am programare la reprezentanta la audi in cluj pentru schimbul de ulei. pe oferta de pret nu e trecut nici un filtru, am intrebat daca are si au zis ca are filtru dar citez ce au zis " aveti filtru doar in interiorul cutiei si acela nu necesita mentenanta, deci nu se inlocuieste". Banuiesc ca era un avantaj pentru ei sa schimbe filtru daca avea.. zic si eu. Deci in concluzie, cutia CVT nu are filtru decat cel interior?
     
    Marius.calin15 apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este ca nu ai citit topicul asta integral si nici un alt topic despre cutia multitronic existent pe forum chiar daca este in alta arie sau inchis ?
     
  5. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Mie la reprezentanta din Timișoara cand am cerut oferta de pret mi-au trecut si filtru extern, acela rotund. Cutia are filtru si exterior in care intra cele doua conducte de răcire.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt cutii montate pe B8 care au filtru exterior si sunt cutii care nu au acel filtru. Depinde de codul cutiei.
     
  7. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare, de curand am luat un A4 B8.5 2013 cu multitronic si am observat ca dupa ce parcurc mai multi km si masina se incinge, cand accelerez mai brusc in D si este undeva la 1800 rpm vibreaza putin, daca acclerez progresiv nu mai vibreaza. Daca o opresc pentru cateva minute si plec din nou, nu mai face dar dupa cativa km incepe din nou. Fostul proprietar spune ca a fost schimbat uleiul si filtrul la cutie cu 5000km in urma doar ca nu in reprezentanta si nu stiu ce ulei i-o fi bagat. M am uitat pe cartea service a masinii si reviziile s au facut mereu la timp. Ideea e ca face numai la cald si ma gandesc ca poate uleiul nu este tocmai bun si la caldura isi pierde mult din proprietati.

    Mi-a luat vreo 3 zile sa citesc tot ce scrie pe aici dar nu am vazut ceva asemanator cu ce am spus eu.
     
  8. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Intreaba fostul proprietar daca a facut schimbul cu ulei original. Daca nu, schimba urgent uleiul cu unul OE. Daca esti sigur ca schimul de ulei a fost facut cu unul OE, verifica nivelul uleiului.
     
  9. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Am vorbit la telefon cu el si mi-a spus ca a pus ATF deci probabil original. Am sa merg sa verific nivelul si eventual sa fac o calibrare.
     
  10. Sylvyu17 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b8.5 2.0 TDI 2014
    Buna seara
    Am si eu o nelamurire: am un audi a4 b8 2.0 TDI 2014 cutie automata, cand o parchez sau cand bag din D in R sau in P pleaca are o intentie de a pleca in fata.

    Edit: mereu fac trecerea din D in R sau P pe loc niciodata in mers si sunt momente in care are intentia sa se duca in fata, exact cum ai sta cu masina in panta si cand tragi frana de mana si ridici picioru dupa frana, masina se duce in fata
     
    Ultima editare: 30 Iul 2018
  11. Bogdan.s 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 2.0 2010
    Pai aia e ideea daca am inteles eu bine, in momentul cand ai pus in D si ridici din frana masina vrea sa plece. La fel si in R. Ai un buton, care daca il activezi, masina nu mai pleaca cand ridici frana, ce doar cand apesi acceleratia. E un A incercuit.

    Iar alta chestie e, daca o pui in P, si nu esti pe drum drept, esti in panta si lasi frana, e normal sa se miste o idee, dar nu mult.
     
  12. Sylvyu17 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b8.5 2.0 TDI 2014
    Problema e cand scot masina din garaj sau cand intorc si vreau sa sa schimb din D in R sau invers. In momentul cand trag de maneta are intentia sa plece in fata.
     
  13. kostik

    kostik 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2018
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    Audi A4 Avant B8 2,0-2010
    Eu am schimbat de curand uleiul la cutie. Au intrat aprox 7 Litri iar marca de ulei a fost ATF G 052 516 A2. Am fost sfatuit sa-l schimb la fiecare 60.000 km. Am cutie multitronic 8+1.
     
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    In mod normal ai nevoie de:

    - uleiul necesar ce intra in cutie

    - filtru (daca e cazul)

    - ulei necesar pentru curarea cu presiune a cutiei automate (nu stiu exact, 2-3 L)

    Uleiul e "lifetime". Lifetime inseamna durata de viata a unei masini, adica 5 ani. 5 ani prezinta siguranta caroseria in caz de impact. Nu sunt vorbele mele, asa am auzit de la un agent, plus de la cateva persoane "de afara". Si da, ar fi recomandabil sa se inlocuiasca la 60 000 km.
     
    lowlife apreciază asta.
  15. Cristian E. 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4,b8,diesel,2010
    Salut.Am cautat raspuns la problema masinii mele A4 B8,2010,diesel,cutie automata,si nu am gasit.De aceea postez aici intrebarea.Mai intai putine detalii:masina nu mi-a aratat nici o problema un an intreg.Luni am parcat,a stat stationata doua ore,si cand sa plec ,gata.A ramas levierul blocat in P,a aparut in bord cu galben semnul P taiat si parking break mulfunction.Eram in alt oras,nu cel de acasa.A venit un mecanic ,s-a uitat ,si nu s-a reusit nicicum sa se deblocheze maneta.Motorul porneste,cheia o pot scoate.Am intrebat si alti cunascotori,am citit,dar nimic nu spune cum si ce sa-i fac ca sa o repar.Multumesc anticipat .S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Idioti.

    Scoate scrumiera si in partea dreapta langa bricheta ai o "usita" sa ii spun asa, o deschizi cu o surubelnita subtire (sau cu unghiile netaiate 1 sapt :) ), dupa care tii apasat in orificiul respectiv (cu o surubelnita, un bat, etc.) si in acelasi timp scoti maneta din P.
     
    sv86vyc, Clauu și rominika apreciază asta.
  17. Cristian E. 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4,b8,diesel,2010
    Am sa incerc sa fac asa, dar oare se va repeta, voi putea parcuge 70 km fara probleme ? Si de ce oare s-a intamplat ? Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai fa o scanare si vezi ce erori ai stocate.
     
  19. Cristian E. 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4,b8,diesel,2010
    Am facut scanarea si mi s-a spus ca s-a ars piesa din cutia automata:mekatronic.Masina s-a stricat stand in parcare,fara sa ma anunte cu vreun zgomot ,eroare.....Daca cineva a intampinat aceeasi problema si stie ce trebuie sa fac mai bine in continuare astept un raspuns.
     
  20. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    După schimbul de ulei in multitronic LLA, am simțit câteva probleme la plecările de pe loc si anume, smucituri. După aproximativ 100 de km M-am întors la reprezentanta, le-am explicat problema si m-au sfătuit sa începem cu un update de soft al cutiei si o adaptare a ambreiajelor( pe care ei nu au facut-o la început). Acum, după aceste modificări pot spune ca, cutia se comporta excelent! Recomand aceasta adaptare+update-ul de soft. Succes!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta