1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. cristianccc1 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    Mă gândeam că a mai întâmpinat cineva această problemă și ma putea ajuta spunându-mi experiența lui. Vă multumesc!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar este asa deranjant pentru tine sa te duci la un service sa iti verifice cablajul si dupa caz sa iti inlocuiasca senzorul ?
    Nu inteleg de ce trebuie sa astepti urmatorul schimb de ulei al cutiei ca sa verifici/inlocuiesti un senzor.
    Ai un numar limitat de ridicat masina pe elevator anual/semestrial sau care e treaba ? :)
     
  3. cristianccc1 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    Nu e asta problema, doar ca in oraș nu cred ca am pe cineva prea priceput și nu as vrea sa las masina pe mana oricui. Am sunat astazi la un service local de cutii automate și mi-a spus ca senzorul e pe calculator, ca e un singur cablu care intra in calculator și nu are ce cablaj sa verifice.
    Nu aveam de gand sa astept următorul schimb de ulei, ci doar sa ma deplasez pana la service-ul dorit cu masina in aceasta stare.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu iti poate raspund nimeni la aceasta fraza mai sus mentionata. Poti merge 2 km si face poc sau poti mergi mii de km si nu se intampla nimic. Riscul ti-l asumi singur.

    Discutam discutii aiurea si inutile si ne lungim cu niste intrebari si raspunsuri fara rost si inutile. Ti s-a mentionat ce ar trebui sa faci. Nu inteleg de ce tot insisti cu intrebarile.
     
  5. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    colegi cu multitronic ce preturi ati gasit la uleiu original?la reprezentata mi a cerut 167 pe litru..
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @cristianccc1 Ce cod motor ai ? O sa verific eu daca este separat sau incastrat in TCM.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    marianu cand scrii un mesaj te rog faci mentiune completa asupra masinii, cod motor, serie sasiu, an fabricatie si asa mai departe.

    De ce profilul tau este necompletat si implict stam sa ghicim despre ce masina vorbesti ?

    Adica: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  8. toyo93

    toyo93 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B8k Avant 2014 S-line 177cp quattro ,S-tronic.
    Salutare colegi,
    Nu stiu daca e neaparat o problema sau e normal comportamentul cutiei masini mele. Este vorba de un Audi B8 177cp quattro avant cu cod motor CGLC model cutie S-tronic 7 cu codul PWY. Numarul de km este de 158.000.
    In treptele inferiore gen 1-2 si 2-3 (cele mai uzate trepte in oras) in acceleratie normala se simte schimbul treptelor mai pronuntat oarecum schimbul se face intarziat si iti da senzatia de o usoara infranare (nu as descri-o ca un "sut"sau "sock"), iar daca acceleratia se face mai ferma si schimbul se face in ture mai mari gen 2.500 rpm schimbul se face insesizabil .In treptele 4-5-6-7 schimbul se face insesizabil.
    De aici va cer parerea voastra daca ar fii un comportament datorat uleiului invechit in cutie sau ar fi un inceput de defectiune (ultima revizie la cutie a fost facuta la 125.000km in Germania)
    Am facut astazi o comparatie cu un superb DSG 4x4 de 190 cp cu 60.000 km si este o usoara diferenta intre comportamentul celor 2 cutii

    Multumesc si astept cu interes parerile voastre.
     
  9. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Este o uzura a ambreiajelor. Acestea se pot recalibra, pentru a compensa aceasta uzura (pana in momentul schimbarii lor). Trebuie sa te duci la un service competent si sa ii intrebi de recalibrarea ambreiajelor si de schimbarea uleiului in cutie.
     
  10. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Acelasi comportament il are si cutia mea PXA insa cand motorul e rece si cu precadere iarna. Eu am pus asta pe seama vazcozitatii uleiului rece. Sunt totuși 12l de ulei (7,5l de ATF si 4,5l de MTF).
    Nu o poți compara cu DSG-ul/S-tronic-ul de pe motoarele Ultra. Acolo lipsesc cel putin 4l de ATF.
    Într-adevăr nu știu cum s-a comportat de noua insa functioneaza perfect dupa 30.000km de la ultimul schimb total de fluide. Ultima verificare si testare a fost anul asta in vara la PBV1 cand am fost pentru un TSB, a ramas acolo peste noapte si am fost lecuit de niste pitici pe creier.
    PS: a fost verificat inclusiv nivelul de ATF pentru care am platit 1 litru de ulei.
     
    Ultima editare: 6 Sep 2018
  11. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Pt domnul toyo93, am aceeasi motorizare ca a dumneavoastra, cutiile automate de pe masinile noastre sunt tiptronic (tiptronicul nu este un dsg), niciodata masina nu va aluneca in fata sau in spate, in functie de gravitatie, indiferent daca este activat autohold, Tiptronicul functioneaza altfel. Intr-adevar in modul D exista o usoara intarziere la primele trei trepte de viteza in conditiile in care nu bagi pedala in acceleratie, (adica accelerezi usor si normal, nu vrei sa te dai mare si tare la semafor de exemplu), daca veti muta la plecare de pe loc maneta din D in S (adica veti face un impuls inapoi -o trageti cand este in d un pic inapoi) veti observa ca pe modul Sport masina nu mai are acea intarziere de care spuneti. Modul S tine turatia motorului ridicata mai sus de unde, logic, consuma un pic mai mult carburant si este pregatita sa schimbe vitezele fara nicio pauza. Incet, incet le descoperim. Deasemeni daca o treceti in modul manual masina nu are aceste intarzieri. Deci, cutia va functioneaza corect.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Modul S nu tine doar de turatie, ci si pedala de acceleratie devine sesizabil mai sensibila. Am observat asta pe mai multe platforme, atat cu tiptronic cat si cu S-Tronic.
     
  13. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Cutiile de pe pe masinile voastre (PWY PXA, etc.) sunt S-Tronic (Direct Shift Gearbox), cu dublu ambreiaj umed (racit cu ulei). Cod PR transmisie 0B5.
    Tiptronic au cele 3.0TDI si cred ca nici ele toate ci doar biturbo.
     
  14. toyo93

    toyo93 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B8k Avant 2014 S-line 177cp quattro ,S-tronic.
    Va multumesc pentru raspunsuri.Spuneti-mi va rog calibrarea se poate face conform ghidului de instructiuni de pe ross-tech ,sunt curios daca a incercat cineva?
    Prerequisites:

    • Transmission fluid level correct
    • Transmission fluid temperature between 40°C - 100°C. (one user reports this needs to be below 60°C)
    • TCM fault free however it is strongly recommended to check/clear all Powertrain controllers faults also.
    • Key on, Engine off
    • Selector lever in P

    All 3 Basic Setting operations need to be completed in the order listed below

    [Select]
    [02 - Auto Trans]
    [Basic Settings - 04]

    Select Erase counter for start and stop processes
    [Go!] to activate the Basic Setting.
    After the result of Finished Correctly or Not Running appears click [Stop]
    [Done, Go Back]

    Start the Engine and leave the Selector lever in Park

    [Basic Settings - 04]
    Select Clutch valve calibration [Go!] to activate the Basic Setting.
    After the result of Finished Correctly appears click [Stop]

    Select Distance sensor calibration
    [Go!] to activate the Basic Setting.
    Clunking noises from the transmission are normal
    After the result of Finished Correctly appears click [Stop]
    [Done, Go Back]

    Switch off Ignition, wait 10 Seconds and switch it back on.
    [Fault Codes - 02]
    Check and clear any fault codes
    [Close Controller, Go Back - 06]
    Perform a test drive and check for fault codes again after doing so.
     
  15. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Ca sa citez exact de pe site-ul audi la sectiunea "tehnologie -sistem de actionare", retineti aspectul doar in cazul in care sistemul este S-tronic, pana una alta codul 0G7-afisat pe eticheta din portbagaj si de pe site-ul myaudi la specificatiile autoturismului spune ca este o cutie tiptronic (nu am gasit nicaieri specificat DSG) or fi poate asemanatoare , nu stiu nu am desfacut niciuna, sper ca nimeni sa nu fie nevoit sa deschida asa ceva, dar atat timp cat inginerii de la audi si specificatiile spun ca este tiptronic cred ca este asa. Citatul ( o parte din marea explicatie)
    Transmisie cu dublu ambreiaj S tronic
    În toate variantele, S tronic oferă numeroase avantaje: un nivel ridicat de eficiență, o gestionare inteligentă și o răspândire mare cu angrenaje înalte, care au rapoarte lungi de transmisie. În consecință, transmisia de înaltă tehnologie este capabilă să îmbunătățească economia de combustibil în comparație cu o cutie de viteze manuală în multe cazuri. Cele două ambreiaje uscate funcționează fără propria lor sursă de ulei, ceea ce sporește și mai mult eficiența. Toate variantele S tronic sunt combinate cu sistemul Start-Stop de la Audi. Cea mai recentă tehnologie S tronic pentru motoarele montate longitudinal oferă - în plus față de un sistem inovator de rezervoare de presiune - o tehnologie de deplasare cu cablu, ceea ce reprezintă o condiție prealabilă pentru numeroasele sisteme de asistență care conduc la conducerea pilotată.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu mai face afirmatii chiar asa sigure daca nu stii exact cum se fac interpretarile PR -codurilor, care dealtfel le poti cauta pe net si sa te dumiresti.
    Codul PR 0G7 -Tiptronic se refera la faptul ca la cutia ta (sau altele cu acelasi cod PR) se pot schimba vitezele si "manual", adica in modul tiptronic.
    NU inseamna ca respectiva cutie este tiptronic. Aceasta poate fi multitronic, s-tronic, etc.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  18. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    @stefrac asa arata la mine in Etka o cutie cod PWY pentru o transmisie cod echipament PR G1D (la acest cod ar fi trebuit sa te uiti pe lista lunga nu cea din portbagaj) remarca 0B5 (vezi atasat). Citatele nu ne ajuta cu nimic in lipsa documentatiei tehnice.

    @toyo93 procedura nu merge cu uleiul peste 60 grade. Pentru clutch valve calibration vei primi aborted for safety reason indiferent de temperatur. Nu functioneaza. Nu vad de ce ai face asta daca nu ai schimbat mecatronicul sau nu ai inregistrari pentru depasire temperatura ulei. Recomandarea mea este sa mergi la reprezentanta si sa te linistesti.
     
  19. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Se pot schimba ambreiajele la multitronic ?
     
  20. Halaghia 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 2.0 2013
    Salut,
    Sunt din Iasi si am acelasi sunet (huruit), poti te rog sa-mi zici ce ai rezolvat in final ?
     

Distribuie pagina asta