1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. toyo93

    toyo93 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B8k Avant 2014 S-line 177cp quattro ,S-tronic.
    Update: Am ridicat astazi masina pe elevator pentru o inspectie si am gasit scutul de sub cutie umed,cand am pus lanterna am gasit baia de ulei a cutiei umeda. Posibil ca la ultima revizie sa nu fi pus bine garnitura ? Ma gandesc sa ii fac revizia.Intrebarea mea ii daca se poate circula asa cu ea sau mai bine sa evit pana nu fac revizia ?
    Atasez poze

    42240166_1000486130340561_7464711743801917440_n.jpg 42249823_886339028231015_1878941243019362304_n.jpg 42158462_333572634055939_2112146847521832960_n.jpg
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asta se intampla cand nu respecti secventa de strangere a suruburilor si NM si/sau nu au curatat bine suprafetele inainte de montaj.

    Nu poate sti nimeni cat ulei ai pierdut pe acolo, deci nu o sa iti spuna nimeni sa circuli in continuare asa cu masina.
     
    toyo93 apreciază asta.
  3. toyo93

    toyo93 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4-B8k Avant 2014 S-line 177cp quattro ,S-tronic.
    Cutia schimba bine, daca nu o ridicam astazi probabil mult timp nici nu stiam de problema.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima editare: 20 Sep 2018
    toyo93, dreiutz și rominika apreciază asta.
  5. cristianccc1 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    Scuze, nu am mai intrat pe forum o perioada. Codul motorului este CAGA, iar al cutiei LAT. Am fost la reprezentanta la Cardinal Constanta si mi-au zis ca de vina ar fi ambreiajele. Mi-au facut o readaptare a ambreiajelor si un update de soft al cutiei si problema tot apare. Am observat ca aceasta apare doar cand motorul este rece, dupa ~7 minute eroarea se stinge si nu mai apare chiar daca opresc si pornesc motorul, adica pana se raceste din nou uleiul cutiei(presupun). Urmatoarea miscare o sa schimb uleiul cutiei sa vad daca rezolv ceva.
    Daca ai putea sa verifici unde este pozitionat senzorul ar fi de mare ajutor. Multumesc!
     
  6. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    A fost vorba de un rulment la cutie. A trebuit bucsat. Am schimbat si discurile de ambreiaj cu filtre si ulei si totul pare ok.
     
  7. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Cat te au costat discurile de ambreiaj ? Operatiunea unde ai efectuat o ? La reprezentanta ?
     
  8. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    MajeStik
    Nu la reprezentanta. La un service auto din Suceava care se ocupa doar de cutii automate. Cost = 4000 lei
     
  9. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Ce simptome aveai de le ai schimbat ?
     
  10. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    In marsarier pleca foarte greu de pe loc, daca incercam sa plec de pe loc într-o rampa mai mare mergea in socuri si aveam un zgomot ciudat care s-a dovedit a fi de la un rulment de la cutie.
     
    dan stefan10 apreciază asta.
  11. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    La mine in marsarier urca fara probleme pante abrupte, fara smucituri, pleaca usor de pe loc, dar cand vreau sa urc cu fata o panta urca in suturi. Sa fie oare tot de la ambreiaje ? In rest nu am zgomote, totul merge bine, schimba foarte bine.
     
  12. FlorinB

    FlorinB 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2016
    Locație:
    Paşcani
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2010 WAUZZZ8K3AA073895
    Mergi la o verificare. Ei vor putea zice mai bine.
     
  13. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    O sa merg sa schimb uleiul in viitorul apropiat. Am observat ca dupa ce se incinge bine masina pleaca mai greut de pe loc (fara sa apas acceleratia), in comparatie cu plecarea dimineata la rece. E prima mea cutie automata, nu stiu daca asta e un comportament normal al cutiei.
     
    Ultima editare: 28 Sep 2018
  14. Serban_1 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2011, Cod motor CAGA, Multitronic 8+1,
    Salutare. Dețin un Audi A4 B8, 2011, Motor 2.0Tdi 145cp cu cutie automata 8.1 Multitronic.
    Mașina are 220,000 de km iar la 175,000 a fost schimbata distributia și uleiul din cutie cu tot cu filtru.
    Am și eu o întrebare legat de cutia de viteze. În momentul în care plec cu mașina de pe loc și iau piciorul de pe frână este acea fază când mașina merge singură. Atunci sunt momente când simt șocuri și se poate vedea și în turometru ca acul oscilează foarte puțin.
    Când trec de 15..20 km/h nu se mai simte nimic, schimba excepțional cutia în rest. Precizez ca nu mi dă șocuri mereu la cutie când plec de pe loc.
    Vreau sa știu va rog dacă e din cauza ca trebuie sa schimb uleiul în cutie sau e o problema pe care trebuie sa o rezolv cât mai repede?

    Va mulțumesc
     
  15. Kavese 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a 5 b8 1960 diesel,anul 2014
    Salut,
    Am o problema la A4 B8: cand introduc din D in N se simte un soc dar nu mereu. Si cand stau la semafor in D cu piciorul pe frana consumul instant este la undeva de 1,7 litri iar in N la semafor cu piciorul pe frana un 0.8 litri.
    Am uitat sa precizez faptul ca la semafor este unpic mai turata. Cum trebuie sa stau la semafor cu masina: in D sau in N ? Am apelat la voi doarece vad ca voi stiti mai multe. Eu am masina de circa 4 luni. Multumesc.
     
  16. cristianccc1 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2018
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    Am rezolvat problema, am reparat calculatorul cutiei la Ovidiu din Campina, iar demontat-montat la Dixi Serv Auto in Buzău.
    Costuri: 800 de lei reparat calculator
    450 de lei demontat-montat
    Total:1250 de lei
     
  17. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Salut! Imi poate spune cineva ce materiale intra la schimbul de ulei pt cutia de viteze multitronic (cod PCG)?

    Conform devizului Midocar intra 7l ulei ATF. Filtru/filtre nu se schimba?
    E ok ce materiale folosesc? Mulțumesc! [​IMG]

    Sent from Huawei P10 using Tapatalk
     
    Kavese apreciază asta.
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Uleiul e ok, are si filtru, probabil nu se schimba de fiecare data cand schimbi uleiul. Dar costa vreo 40 euro, poti sa le zici sa-l schimbe daca vrei.
     
  19. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Ulterior am revenit cu întrebare la dealer și mi-au răspuns că într-adevar există un filtru, dar înlocuirea lui nu apare printre operațiunile făcute cu ocazia schimbului și nici la schimburile făcute anterior în Germania nu s-a înlocuit. Se poate schimba la solicitarea clientului, însă. Mulțumesc de lămuriri.
     
  20. Popa danut 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi automat an fabricatie 2009
    Salut,
    Am si eu o problema cu cutia mea de viteze automat multitronic. Mașina este un audi a4 b8 din 2010 se aude ca si cum ar fi fără ulei in ea dar uleiul a fost schimbat recent. Nu am probleme la schimbarea vitezelor nu patineaza, nu smuceste, nimic. Ea functioneaza normal doar ca am sunetul ala enervant. Ce poate sa aiba ? Multumesc
     

Distribuie pagina asta