1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza Automata la Audi A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de SB69WZW, 3 Sep 2012.

  1. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    E drive nu deal, dimineata rece la -10 e normal sa plece mai greu. Iti poti face singur adaptare daca ai VCDS, procedura e aici. La reprezentanta poti merge si ai siguranta ca iti gaseste problema. Sau sunt si pe forum oameni de treaba care te ajuta. Ii gasesti in aria de prestari servicii.
     
  2. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare,

    Am fost la Porsche Pipera sa fac adaptare la cutia de viteze dupa ce am schimbat uleiul din cutie (ulei original cu filtru). Inainte de adaptare masina pleca usor de pe loc, in D pe loc nu se simtea nimic, se simteau doar mici smucituri cand treceam din D in N (dar am inteles ca sunt normale). M am dus sa fac adaptare la cutie pentru ca la urcare in panta, la plecarea de pe loc masina se tura destul de mult si apoi cupla destul de violent dintr-o data. Cei de la reprezentanta au spus ca si a facut adaptarea cam greu.

    Acum dupa adaptare cutia parca sta in mai multa presiune adica se simte ca impinge mai tare, pleaca mai repede de pe loc dar smuceste mai tare cand trec din D in N (cand iese din presiune) si pleaca o idee mai tarziu cu spatele. Asta se simte pronuntat cand masina e rece, dupa ce se incalzeste se mai diminueaza simptomele astea.

    Vi se pare normal comportamentul ?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai asteapta cateva sute de km si vezi pe urma ce se intampla.
     
  4. ness30

    ness30 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI quattro 190cp / S-tronic / CNHA / 2015
    Salutare ! - A4 B8 2009 multitronic 2.0 TDI CAGA 143 cp

    Am observat de curand ca se comporta ca si cand ar patina ambreiajul, mai ales in S la plecarea de pe loc, dar si la viteza mai mare cand accelerez. Se tureaza putin in gol asa...nu ma pricep deloc daca o fi din cutie sau din ambreiaj , daca se schimba, cam cat ar costa...va rog daca aveti ceva info. Este la zi cu revizia cutiei, iar pe tester nu sunt erori. Mentionez ca nu am semne de volanta pe duca...nu am trepidatii sau zgomote la relanti, nici la pornirea sau oprirea motorului.
    WAUZZZ8K6AA036310 in caz ca ajuta.

    Multumesc
     
  5. Wass

    Wass 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2018
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A4 B9 190 cp
    Salutari,
    Azi am fost la service sa schimb uleiul la cutie de viteze multitronic la Audi-ul A4 b8 si după scurgerea uleiului, mecanicul a scos tubul ăla mic de plastic din cutie sa se poată scurge tot uleiul, după care urma să-l pună la loc pentru a putea fi umplut având funcția de joja si de a face nivelul in cutie dar la împins prea tare si a intrat cu totul in baia de ulei a cutiei. E vreo problema dacă rămâne înăuntru ? Mecanicul mi-a garantat ca nu-i nici o problema doar ca o trebuit comandata alta s-o înlocuiască. Eu am rămas un pic nedumerit
     
  6. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    In cutia de viteza, poate nimic. In motor....este alta problema! Eu as lua masina doar pe o declaratie pe proprie raspundere, scrisă si semnată. Să am ceva la mână!

    Sent from my S9+ using Tapatalk
     
  7. Stegan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 avant csuaf 2015
    Salutare!
    Sunt posesorul unui Audi A4 avant, motor serie CSUAF, model 2015, km 185.000.
    De ceva timp, in viraje, la viteze mici se aude un ticait. Am fost la cativa mecanici si nu au putut identifica problema. Unul dintre ei mi a spus ca ar putea fi de la satelitii din cutie, dar nu e sigur. In rest masina merge foarte bine, fără smucituri la schimbare viteze. S-a mai confruntat cineva cu această problemă? Care ar fi cauza?
    Multumesc.
    Ps: am scris in acest topic deoarece ma intereseaza sa aflu daca poate fi de la sateliți.
     
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Trebuie data baia jos si scoasă joia aia, bineinteles pusa alta noua. 0AW301685B sau C, in functie de codul cutiei.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  9. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Salut,
    Merg pe Drive cu 20 la ora si pun pe M, cand accelerez si incerc sa schimb viteaza pe +, nu se intampla nimic, se tureaza masina si nu schimba. Pe drive si pe sport merge perfect schimba bine no problem in 50.000 de km, nu am erori pe cutie dar pentru Manual nu funtioneaza deloc. Daca sunt cu 100 km/h si pun pe M cutia tot nu vrea sa schimbe viteza.
     
  10. Valy06 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 2013
    Salutare!
    Am un A4 2013 cutie multitronic.
    Un sfat vă rog! Pt schimbare ulei cutie.
    Ulei original vs. Ravenol cu
    Implementarea Conceptului RAVENOL ATF
    PROFESSIONAL EXCHANGE
    ``- AUDI A4, la care s-au utilizat aproximativ 13L de RAVENOL ATF CVT Fluid - Professional Line.``
    Ce parere aveti???
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce-o fi facut cu 13 l de ulei ? Capacitatea totala a cutiei la prima umplere este de 8l. Probabil au spalat-o cu ceilalti 5 l.
     
  12. Valy06 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 2013
    Da, se face spalare prin presiune.
    Dar uleiul, e ok vs original ???
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu personal recomand uleiul original. Chiar daca e scump .
     
    dreiutz apreciază asta.
  14. Valy06 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 2013
    Mulțumesc!
    Asa voi face...
     
  15. spliter

    spliter 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A5 , 1.8 TFSI, 2009 , Audi A6 C6, 2.0 TDI,2010
    Si eu am reparat-o la Samer si dupa 6 luni s-a stricat din nou. Garantie ... nu.
     
  16. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Va salut. Ma confrunt cu urmatoarea eroare la calculatorul cutiei. P174300 stie cineva care este cauza?
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa scanare cu VCDS.
    Iti cam spune acolo pe eroare ce e. Posibil ulei uzat, posibil vreo garnitura/oring ciupit in cutie pe partea de ambreiaje si nu mai face presiune cat trebuie, posibil uzura ambreiaje, posibil etc. Va necesita un service sa o desfaca si sa constate ce anume cauzeaza eroarea respectiva.
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  19. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Nu am pe nimeni cu VCDS. Am făcut reparația la cutie si am schimbat lanțul. Filtrul interior si exterior, cuplajul de ambreiaje, cat si ulei nou. In urma acestei reparatii după 1000 km a început să nu mai plece singura după loc si acum am aceasta eroare mentionata anterior. Mecanicul da vina pe calculator.

    Acum am sters eroarea, am facut adaptare si merge dar sigur nu e rezolvată situația. Voi desface cutia din nou la el însă ar fi bine sa stiu care ar fi cauza pentru ca dupa capul lui e valva de alamă deși partea pe care calcă e perfect dreapta.
     
  20. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare, am si eu o intrebare legata de cutia automata multitronic. La ce turatie va sta cand mergeti in drive ? Mie la mers constant imi sta undeva la 1700-1800 de ture si daca accelerez, nu kick down, o accelerare normala, se duce in maxim 1800-1900 de ture. Daca dau kick down se duce ca si cum ar fi pe sport. E normala turatia aia asa joasa in drive ?
     

Distribuie pagina asta